Je kan het ook positief zien je bent niet aangekomenquote:Op maandag 17 december 2007 12:22 schreef Riann het volgende:
ik heb mijn moeder ook aangestoken met buikgriep
ik ben nu 3 weken gestopt met roken en ik ben ook in die 3 weken geen gram afgevallen
dat merkte ik gisteravond al, moest even iets schoonmaken op mijn bureau, en kleine nageltjes met de combi schoonmaakspul doet auwquote:Op maandag 17 december 2007 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Hiep hiep hoera, mijn weegschaal was lief vanmorgen
Bij het douchen viel me op dat ik een spoor van piepkleine nageltjes in mijn been heb![]()
Ikittens
![]()
![]()
Da's waar natuurlijk, Riannquote:Op maandag 17 december 2007 12:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Je kan het ook positief zien je bent niet aangekomen. Je stofwisseling is nu natuurlijk helemaal in de war zonder het roken. Komt best goed hoor
Echt wulquote:Op maandag 17 december 2007 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. denk dat ik nooit zo slank word als jij freecell
ik denk ook niet dat ik het red, ik heb er gewoonweg de bouw niet voor..quote:Op maandag 17 december 2007 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. denk dat ik nooit zo slank word als jij freecell
quote:Op maandag 17 december 2007 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Zo, mooi opgemaakt voor de sportschoolLange oorbellen in, waterproof mascara, oogschaduw, blusher, heel veel glittertjes, glimmende roze lippenstift, mijn haar mooi gedaan en mijn glitterpakje ingepakt. Ik ben benieuwd of ik er in kan sporten
quote:Op maandag 17 december 2007 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Zo, mooi opgemaakt voor de sportschoolLange oorbellen in, waterproof mascara, oogschaduw, blusher, heel veel glittertjes, glimmende roze lippenstift, mijn haar mooi gedaan en mijn glitterpakje ingepakt. Ik ben benieuwd of ik er in kan sporten
toch vind ik dat eigenlijk wel een heel goed idee slank blijven is vaak het moeilijkstquote:Op maandag 17 december 2007 16:44 schreef freecell het volgende:
Wanneer doeken we onszelf op?
Of beginnen we dan de "slank blijven bende" ofzo?
Mwa, ik vind afvallen lastiger dan mijn gewicht in de gaten houden als ik goed zit geloof ikquote:Op maandag 17 december 2007 18:45 schreef Riann het volgende:
[..]
toch vind ik dat eigenlijk wel een heel goed idee slank blijven is vaak het moeilijkst
dat is inderdaad de uitdagingquote:Op maandag 17 december 2007 18:45 schreef Riann het volgende:
[..]
toch vind ik dat eigenlijk wel een heel goed idee slank blijven is vaak het moeilijkst
Zou wel graag voor mei nog een aantal kilo kwijt willen.quote:
En ik voor april... goh, zou dat om een bepaalde reden zijn?quote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zou wel graag voor mei nog een aantal kilo kwijt willen.
Ik wil dat gewoon ieder jaar voor mei.quote:Op maandag 17 december 2007 20:45 schreef Fannetje het volgende:
[..]
En ik voor april... goh, zou dat om een bepaalde reden zijn?
Nee, geen cameraquote:Op maandag 17 december 2007 17:59 schreef octopussy het volgende:
je hebt natuurlijk net geen camera in huis
oeh, dat klinkt wel goed ja... M ocht het zover komen, wil ik ook graag meedoen joh!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:04 schreef freecell het volgende:
Recht tegenover ons huis is een vijver waar kinderen nog geen stenen doorheen hebben gegooid.
Nog 3 dagen en ik bind mn schaatsen onder. Het ijs ziet er lekker glad uit
Ik heb niet eens schaatsen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ookIk heb ook schaatsen, al héél lang niet meer gebruikt
Net even gekeken, maar de eenden houden het nog behoorlijk open tot nu toe.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:11 schreef teigan het volgende:
[..]
oeh, dat klinkt wel goed ja... M ocht het zover komen, wil ik ook graag meedoen joh!
Nou, het was geen sportglitterpakje, maar meer iets voor kerst/om in uit te gaan. Doorzichtig zwart met over de borsten allemaal pailletjes. Daaronder had ik een strak huidkleurig t-shirt aan voor het zweetquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:29 schreef conleche het volgende:
Lange oorbellen en glitterpakjes naar de sportschoolDat zou ik echt wel gezien willen hebben!
Ik had eind jaren '80/begin jaren '90 ook van die glimpakjes, héél hoog opgesneden en dan een soort zwarte glimlegging eronder. Mèn, wat ben ik blij dat daar geen foto's van zijn
Staan die foto's nu al online?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het was geen sportglitterpakje, maar meer iets voor kerst/om in uit te gaan. Doorzichtig zwart met over de borsten allemaal pailletjes. Daaronder had ik een strak huidkleurig t-shirt aan voor het zweetStond juist heel sexy
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Maar het was glitter & glamour-avondIk had tenminste geen slingers uit de kerstboom in mijn haar (zoals sommigen)
Geloof dat ik dat stukje uitleg ook gemist had!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Maar het was glitter & glamour-avondIk had tenminste geen slingers uit de kerstboom in mijn haar (zoals sommigen)
Ja, hé, dan zou ik dus op basis van die informatie geheel zelfstandig de conclusie moeten trekken dat het speciale kerstbalfitnessavondgaladinges was. Dat vergt meer intelligentie dan ik tot mijn beschikking heb.quote:
Niets nieuws toch voor Fok!? Normaal heb je uitzicht op een siliconendecolleté...quote:Op woensdag 19 december 2007 08:36 schreef freecell het volgende:
Wie heeft toch bedacht dat kerstballen likken sexy is?
En dat die rare kerstman die in z'oor gelikt wordt leuk is om naar te kijken.
Wansmaak![]()
Goedemorgen trouwensIk zit al weer aan de sinaasappel
En ik dacht nog wel dat jij iedere avond wat kerstballen aflikte om Tara op te winden?!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:36 schreef freecell het volgende:
Wie heeft toch bedacht dat kerstballen likken sexy is?
En dat die rare kerstman die in z'oor gelikt wordt leuk is om naar te kijken.
Goedemorgen!quote:Wansmaak![]()
Goedemorgen trouwensIk zit al weer aan de sinaasappel
Ik zie het ook helemaal voor me, wi hebben kerstballen met glittertjes en dan heb ik een glitterbeugelquote:Op woensdag 19 december 2007 08:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat jij iedere avond wat kerstballen aflikte om Tara op te winden?!
[..]
Nu wil ik helemaal niet meer naar buitenquote:Goedemorgen!
Ik zit aan de yoghurt met muesli en mijn 3e kop thee. Ben bijna weer opgewarmd.
Dat vraagt om foto's!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal voor me, wi hebben kerstballen met glittertjes en dan heb ik een glitterbeugel
In combinatie emt mijn iets te rood uitgevallen henna vast een heel hip gezicht
Succes!quote:[..]
Nu wil ik helemaal niet meer naar buiten
Ik moet om 10 uur op school zijn, de laatste hand aan de afstudeeropdracht en dan meteen inleveren
Zijn we daar in ieder geval voorlopig vanaf.
Dan nog 1 vak en 2 opdrachten en ik ben klaar?Typisch...
Ik spreek echt -ok, op mijn achternaam na- geen woord portugees.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef Rewimo het volgende:
TnxMisschien morgen toch maar even naar de huisarts voor we vertrekken. Mijn Duits is altijd nog beter dan mijn Portugees
Kan slim zijn idd. Nogsteeds algehele malaise hierquote:Op woensdag 19 december 2007 09:35 schreef Rewimo het volgende:
TnxMisschien morgen toch maar even naar de huisarts voor we vertrekken. Mijn Duits is altijd nog beter dan mijn Portugees
Neuh, ik ga zo maar cakejes bakken. Koken is vast ook erg goed voor de lijnquote:Op woensdag 19 december 2007 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon gaanik stap zo ook op de motor
![]()
brrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |