abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 december 2007 @ 11:28:15 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55547268

Het vorige deel: Slank de feestdagen in # 112 >

Voor wie is "Slank de feestdagen in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_55547291
fijne laatste kerstdag iedereen
pi_55547628
Geroosterd rozijnenbrood, huh ?
pi_55549593
Zo, in ieder geval de tweede kerstdag gehaald op hetzelfde gewicht als afgelopen maandag. Vandaag al weer ruim 2 uur gesport, dus het kerstetentje van vanavond hoef ik me ook niet echt in te houden

(tvp)
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_55550292
He Miss S, het is nu officieel of heb ik wat gemist? (dat ie nu je vriendje is) ...

Mijn taille is dunner dan ooit, maar wel wat aangekomen. En ik heb nog steeds buikpijn van de oliebol van gister. Maar vandaag is zo relaxt! Lekker boek gelezen dat ik laatst via Fok gekocht had (Aanpakken van Sophie Kinsella, aanrader als je even wat doms maar wel leuks wil lezen) en zometeen ook gourmetten
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55550422
het is nu officieel ja

Aanpakken is inderdaad een leuk/simpel boek
  woensdag 26 december 2007 @ 14:10:06 #7
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_55550634
hmmm heb eventjes op 73,5 gezeten maar zit nu weer op 74,7 vanmorgen pokke kerst
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_55551280
Ik ben afgevallen Heel verrassend...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55551452
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:32 schreef Isabeau het volgende:
en dat mag de dieetclub niet weten?
pi_55551463
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Die weten dat allang!
pi_55551501
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik niet!! Niet verrassend ook Maar dat maakt me eventjes niets uit.
Net lunch gehad met hartige broodjes en vissalade, was wel lekker.

En de beweging die je krijgt met de wiii is trouwens MINIMAAL hoor In de krant stond dat iemand 4 kg in een maand was afgevallen met elke dag te wii-en, maar je hoeft alleen een beetje met de pols te draaien voor zover ik het gespeeld heb???
Het mooi kotsende meisje.
pi_55551558
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

En de beweging die je krijgt met de wiii is trouwens MINIMAAL hoor In de krant stond dat iemand 4 kg in een maand was afgevallen met elke dag te wii-en, maar je hoeft alleen een beetje met de pols te draaien voor zover ik het gespeeld heb???
Je kunt alleen met je pols draaien, maar je kunt ook je hele lichaam gebruiken.
Voor tennis is een polsbeweging alleen genoeg, maar het is veel leuker om een smash of een serve na te doen.
pi_55551564
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

ligt er natuurlijk aan hoe fanatiek je het speelt en hoeveel overgewicht je hebt
maar 4kg in de maand lijkt me erg overdreven
denk niet dat je er echt van afvalt
pi_55552146
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef Miss_S het volgende:

Die weten dat al lang Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik vanmorgen ten opzichte van gistermorgen ben afgevallen. Dat was nogal verrassend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 26 december 2007 @ 22:37:07 #15
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55561002
Nou, ik ben benieuwd hoeveel erbij zit lekker gegeten vandaag en gister
Bernie en ik zijn tof.
pi_55561033
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die weten dat al lang Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik vanmorgen ten opzichte van gistermorgen ben afgevallen. Dat was nogal verrassend.
waarom was dat verrassend?
pi_55561634
Omdat ik dacht best veel te hebben gegeten en ik had sinds zaterdag niet meer echt gesport
pi_55561792
Zo, hier aangekomen de laatste twee dagen
Maar dat gaat er wel weer af ook En vandaag een passende broek gekregen van mijn schoonzus, dus ik heb weer een fatsoenlijk zittende broek
pi_55561829
ik ga morgen weer shoppen
kijken voor een leuk oud&nieuw outfitje
pi_55562202
Vanmiddag trouwens nog hardgelopen, ging wel lekker Morgen is de sportschool weer open (zal wel druk zijn...). En fijn dat je weer een leuke passende broek hebt, freecell. En anders kan je altijd Tara's kleren nog aandoen
pi_55566519
Goedemorgen allemaal. Zo, kerst weer voorbij en de schade is zo minimaal dat ik het niet eens de moeite waard vind om daar moeite voor te gaan doen

Eens bedenken wat ik vandaag ga doen, kan niet in mn kamer (kozijnen worden geverfd en ik zit dan in de weg) ... Trouwens, ik kan duidelijk niet goed slapen zonder gordijnen en verduisteringsgordijn Nu al meerdere nachten waardeloos geslapen. Nouja, morgen zullen ze wel weer hangen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55566612
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Vanmiddag trouwens nog hardgelopen, ging wel lekker Morgen is de sportschool weer open (zal wel druk zijn...). En fijn dat je weer een leuke passende broek hebt, freecell. En anders kan je altijd Tara's kleren nog aandoen
wat ben je druk aan het sporten
ik ga volgende week weer beginnen met hardlopen, ben benieuwd hoe het gaat nu ik niet meer verkouden ben
pi_55566873
Goedemorgen!
Hier is de schade ook vrij beperkt. Ook heb ik de komende 2 dagen niet zo heel veel mogelijkheid tot veel eten, dus misschien is het er dan al wel af
Het mooi kotsende meisje.
pi_55566893
de komende 4 dagen worden voor mij ook weer gewoon dus zal wel goed komen
en maandag en dinsdag ben ik bij een ander, dan eet ik toch al minder dan thuis met dat soort dagen
  donderdag 27 december 2007 @ 13:05:30 #25
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55570381
Nou, heel erg slecht geslapen... aantal keer overgegeven, toen toch maar naar m'n werk gegaan maar dat ging ook verschrikkelijk dus weer naar huis. Bah, ziek zijn
Bernie en ik zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')