en dat mag de dieetclub niet weten?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben afgevallenHeel verrassend...
Die weten dat allang!quote:Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en dat mag de dieetclub niet weten?
Ik niet!! Niet verrassend ookquote:Op woensdag 26 december 2007 14:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben afgevallenHeel verrassend...
Je kunt alleen met je pols draaien, maar je kunt ook je hele lichaam gebruiken.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik niet!! Niet verrassend ookMaar dat maakt me eventjes niets uit.
Net lunch gehad met hartige broodjes en vissalade, was wel lekker.
En de beweging die je krijgt met de wiii is trouwens MINIMAAL hoorIn de krant stond dat iemand 4 kg in een maand was afgevallen met elke dag te wii-en, maar je hoeft alleen een beetje met de pols te draaien voor zover ik het gespeeld heb???
ligt er natuurlijk aan hoe fanatiek je het speelt en hoeveel overgewicht je hebtquote:Op woensdag 26 december 2007 14:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik niet!! Niet verrassend ookMaar dat maakt me eventjes niets uit.
Net lunch gehad met hartige broodjes en vissalade, was wel lekker.
En de beweging die je krijgt met de wiii is trouwens MINIMAAL hoorIn de krant stond dat iemand 4 kg in een maand was afgevallen met elke dag te wii-en, maar je hoeft alleen een beetje met de pols te draaien voor zover ik het gespeeld heb???
Die weten dat al langquote:
waarom was dat verrassend?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die weten dat al langMaar ik bedoelde eigenlijk dat ik vanmorgen ten opzichte van gistermorgen ben afgevallen. Dat was nogal verrassend.
wat ben je druk aan het sportenquote:Op woensdag 26 december 2007 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Vanmiddag trouwens nog hardgelopen, ging wel lekkerMorgen is de sportschool weer open (zal wel druk zijn...). En fijn dat je weer een leuke passende broek hebt, freecell. En anders kan je altijd Tara's kleren nog aandoen
Je sigquote:Op donderdag 27 december 2007 21:03 schreef Miss_S het volgende:
ik heb nog een paar kerstkoekjes op
volgens mij word het tijd dat het 1 januari is
ben dit jaar 8 kilo afgevallen als dat volgend jaar ook lukt ben ik helemaal blij
ja ik wist niet goed welk stukje uit te kiezenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je sig.
Al vind ik: "I kissed her goodbye, said: 'all beauty must die'" nog het mooiste stukje.
Oh en je hoeft niet nog eens 8 kg af te vallen, hoor. 5 kg is genoeg.
Oh Renske je Avatar!! Dat is voor mij jeugdsentiment!!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je sig.
Al vind ik: "I kissed her goodbye, said: 'all beauty must die'" nog het mooiste stukje.
Oh en je hoeft niet nog eens 8 kg af te vallen, hoor. 5 kg is genoeg.
denk niet dat hij echt blij is met een foto op fokquote:Op donderdag 27 december 2007 22:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh Renske je Avatar!! Dat is voor mij jeugdsentiment!!
@Saskia: Ga je je nieuwe vlam aan ons laten zien?? (ja,ja, ik ben nieuwsgierig, ik weet het...)
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik kende where the wild roses grow helemaal nietWat een geweldig lied
De tekst, de muziek
dat is er zo weer af johquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:38 schreef _-rally-_ het volgende:
grmbl. Vanochtend de balans opgemaakt van de kerstdagen: + 1,6 kg
Ja, je bent ook nog een beetje jong misschienquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
De tekst, de muziek
Tja, dat hoopte ik gisteren ook nog, maar aangezien het er vandaag nog aan zit en ik zelfs nog een paar uur zwaar heb gesport met de kerstdagen, vermoed ik dat het iets meer moeite gaat kostenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:04 schreef freecell het volgende:
Hier was er 1,5 bijgekomen en inmiddels al weer 1 af, kan dus inderdaad heel erg snel gaan![]()
Sowieso is mijn ervaring inderdaad dat snelle kilo's er ook zo weer af zijnZal wel voral vocht en darmvulling zijn
In 1995 was ik 8quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, je bent ook nog een beetje jong misschien.
Het nummer stamt uit 1995, toen was ik 11 en ik herinner me dat ik de clip wel vaak op TMF gezien heb, maar ik vond Nick Cave maar een enge vent, dus ik heb er nooit echt naar geluisterd. Denk ook niet dat ik het nr toen leuk zou hebben gevonden. Was toen fan van Jeremy Jackson, de Backstreet Boys, Dj Paul Elstak... dat soort dingen.
Nu is Nick Cave één van mijn favo artiesten. Samen met Leonard Cohen en Jeff Buckley
.
veel water drinken helpt bij mij meestal welquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:24 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik heb de héle dag al zin in lekkere, ongezonde en veel te zoete/vette dingenIemand nog tips om mezelf te weerstaan?
Vanmiddag ga ik al sporten met een vriendin, dus dan kan ik ook niet eten
Dat zijn de afkickverschijnselen van de kerst: je lichaam heeft weer geroken aan vies en vet en wil méér van die rotzooi. Nu is wel het moment om jezelf weer in de hand te nemen en niet te wachten op 1 januari, want na een week van nog meer ongezond, dikmakend eten zitten er zo nóg 2 kilo aan en dat wil je niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:24 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik heb de héle dag al zin in lekkere, ongezonde en veel te zoete/vette dingenIemand nog tips om mezelf te weerstaan?
Vanmiddag ga ik al sporten met een vriendin, dus dan kan ik ook niet eten
Ligt het nou aan mij dat ik totaal geen idee heb waar dit over gaat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
De tekst, de muziek
Dankjequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:11 schreef Heavenlyblue het volgende:
Oh en fantastisch dat je gordijn dan eindelijk hangt, Chicolate!
Ijzer (Fe)quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Even een misschien hele stomme vraag: maar waar zit allemaal ijzer in? Ik weet het van tomaten, maar die heb ik hier in huis niet gezien. Ben namelijk steeds duizelig/zwart voor mijn ogen als ik opsta en ooit heeft dokter me vertelt dat het aan een ijzertekort kan liggen. Dus tomaten en wat nog meer?
Where the wilde roses grow is een erg mooi liedje, maar wel een beetje morbide om snel aan je vriendinnetje te laten horen misschienquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:11 schreef Miss_S het volgende:ik kende het wel maar was het vergeten totdat mijn vriendje er weer over begon
ik hou wel van een beetje raarquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Where the wilde roses grow is een erg mooi liedje, maar wel een beetje morbide om snel aan je vriendinnetje te laten horen misschien![]()
Al houdt mijn vriendje erg van eels en daar zit ook wel wat bij waar je in het begin samen luisteren wat ongemakkelijk bij wordt (beautiful freak bv)
Ik snap het niet!! Je wilde wel graag naar festivals zei je van de zomer, maar je interesseert je niet voor popmuziekquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:05 schreef Chicolate het volgende:
Ligt het nou aan mij dat ik totaal geen idee heb waar dit over gaat?(1995, tja ik was 5 jaar ... en heb me nooit geinteresseerd in popmuziek, ligt het daar aan?)
Heeft jouw vriendje Where the wild roses grow aan je laten horen?quote:
Uhm, chocolaatje, chips drop en alcoholquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:53 schreef zwahiel het volgende:
Wat heb je gegeten dan freecell?
bij mij is iets vreemds aan de hand. Vanmorgen ontbeten met een chocolaatje (jajaja, nu issie tenminste op) en daarna eigenlijk niets meer gegeten. Vanmiddag naar de sportschool geweest buiten wat gewichten 25 minuten de crosstrainer aan stukken getrokken. En 's avonds werken. Samen met een collega heb ik een maaltijdsoepje klaar gemaakt (kip en groente bouillon met tomatensoep, stukjes kip en alle groenten die we vinden konden in de keuken) met wat stukjes bruin brood erin. Maar ik had geen honger, ervoor niet en daarna ook niet!
Vreemd eigenlijk. Misschien is de honger door het kerst vreetfestijn wel gestild maar ik vind 't een vreemde zaak. Normaal altijd hongerig als ik getraind heb, maar nu dus helemaal niet. Liep de hele training op dat chocokerstmannetje wat ik op had. Vreemd...
Als je alleen gisteren meer hebt gegeten dan normaal, dan kan je niet ineens een kilo zijn aangekomen die er ook aan blijft zitten. Het meeste daarvan is vocht. Maar als je al een paar dagen/weken bv. 200 cal. meer eet dan je normaal zou doen, dan kan het wel degelijk zijn dat het er bij zit. Die 7000 cal. teveel voor 1 kilo heb ik ook weleens gehoord en ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat ik wat sneller aankom. Maar goed, dat is dan ook een algemene regel...het zal misschien voor iedereen anders zijn, dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:07 schreef grizegrijn het volgende:
Moet je om een kilo aan te komen echt 7000/8000 kcal meer eten dan je verbrandt, ongeacht je metabolisme? Of kan je ook van een paar 100 kcal een kilo aankomen als die om zeep is? Ik heb gisteren wat meer gegeten dan normaal en ik schrok me wezenloos net op de weegschaal, is dat vocht wat er morgen weer af is of is dat 'echt' gewicht?
60 kilo voor 1m85 is te licht, alles onder de 65 is te licht. Waarom wil je zo dun zijn?quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
* MisterJ.Lo meld zich
Doel: 10 kg afvallen, van 70 naar 60 (was hiervoor 60)
Wanneer: binnen 2 maanden!
Ik ben helemaal gek op rock/metal en alle soorten harde muziek.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Offtopic![]()
[..]
Ik snap het niet!! Je wilde wel graag naar festivals zei je van de zomer, maar je interesseert je niet voor popmuziek(Als je pop als in bubblegummuziek bedoelt, telt Nick Cave echt niet mee hoor, die heb ik op Sziget gezien ook
was wel mooi, maar wel slecht geluid)
Of bedoel je dat je totaal niet van muziek houdt? Zoals m'n broertje van 15; die wil af en toe wel wat geluid op hebben staan, maar zet dan zonder probleem kinderen voor kinderen achtige liedjes opMuziek interesseert hem echt NIETS
Heel anders dan m'n pa, m'n broer en ik
Omdat ik me daarbij het prettigst voelquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:46 schreef conleche het volgende:
[..]
60 kilo voor 1m85 is te licht, alles onder de 65 is te licht. Waarom wil je zo dun zijn?
Hoe krijg je dat nu voor elkaarquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
5 kg in een half jaar afgevallen, best netjes toch
Update: van 63,5 naar 62,8en dat na de kerstdagen
De mijne heeft me wel een keer Rammstein laten horen ... Bück dichquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendje Where the wild roses grow aan je laten horen?.
Ik zou dat echt verkeerd opvatten, denk ik. Maar ja, wees blij dat 'ie niet Rammstein aan je laat horen
.
nee maar op een gegeven moment ging het gesprek over dit liedje weet niet hoe we erbij kwamenquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendje Where the wild roses grow aan je laten horen?.
Ik zou dat echt verkeerd opvatten, denk ik. Maar ja, wees blij dat 'ie niet Rammstein aan je laat horen
.
1995, geloof ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De mijne heeft me wel een keer Rammstein laten horen ... Bück dich... moest er eigenlijk heel erg hard om lachen. Maar hij komt wel vaker opeens met een rockbandje dat ie gevonden heeft, geloof niet dat ie mij ooit iets romantisch heeft laten horen
![]()
(luister nu Where the wild roses grow) ... Mooi nummer, vooral met die achtergrondmuziek (violen? Strijkinstrumenten in een rustig nummer zijn mooi), meestal niet mijn smaak, maar dit is zo'n rustig nummer waar ik wel van kan houden
Nu snap ik dat jullie dit mooi vinden.
Is dit nou heel erg oud ofzo?
ghehe met de kerst alleen maar choco gegeten, geen chips en geen alcohol. Op een glasje rosé na. Voor de rest drink ik geen alcohol dusquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm, chocolaatje, chips drop en alcohol
En ik heken wel wat je zegt. Op derde kerstdag heb ik echt praktisch niets gegeten, gewoon geen honger. Na van die vreetdagen doet mijn lichaam automatisch balansen denk ik
Henry Lee is mijn favoriete nummer van de Murder Balladsquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:42 schreef Viking84 het volgende:
1995, geloof ik. Het nummer staat op de cd 'Murder Ballads' met nog meer van die gezellige liedjes (
), zoals 'Henry Lee', een duet met PJ Harvey
.
*zingt* I like... birds!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:27 schreef mordradead het volgende:
Eels
Vandaag 8 uurtjes gewerkt zonder pauze, op het eind nog moordend tempo ingezet (met behulp van Daft Punk) om op tijd klaar te zijn. Toen even eten gekocht, gedouched, gegeten, nu even een kwartiertje internetten en dan weer op de fiets naar de stad om weer te gaan werken
liever niet maarja
Morgen iig vrij en maandag 2 wijken, prima
ik meld me ook aanquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
* MisterJ.Lo meld zich
Doel: 10 kg afvallen, van 70 naar 60 (was hiervoor 60)
Wanneer: binnen 2 maanden!
Ik heb gisteren nog minder dan een halve boterham en een klein beetje rauwkost op omdat ik enorm misselijk was en ik ben weer een kilo zwaarder dan gisterenAVOND, met schoenen en kleren aan, dus of ben ik kapot aan het gaan of de weegschaalquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:29 schreef grizegrijn het volgende:
Het was alleen gisteren, dan hoop ik maar dat het morgen weer weg is
lees de reactie van Conleche van gister nog een keertjequote:Op zondag 30 december 2007 11:32 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog minder dan een halve boterham en een klein beetje rauwkost op omdat ik enorm misselijk was en ik ben weer een kilo zwaarder dan gisterenAVOND, met schoenen en kleren aan, dus of ben ik kapot aan het gaan of de weegschaal
Ja vocht, maar hoelang blijft dat hangen dan? Ik had verwacht dat dat vandaagwel weer pleite zou zijn, kan dat meerdere dagen opbouwen nog?quote:Op zondag 30 december 2007 11:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
lees de reactie van Conleche van gister nog een keertje
Gewoon jaloers dat je zo mooi slank bentquote:Op zondag 30 december 2007 12:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
meisjes zijn trouwens ongelofelijke kutwijfen
met uitgaan 3x ruzie gezochtik werd er echt niet goed van ik dacht als ze nu niet ophouden zet ik mn muai thai skills in
en waarom.. geeeen idee
als je uitgaat wil je toch gewoon een leuke tijd hebben
ligt er net aan wat je allemaal eet en wanneer en hoeveelquote:Op zondag 30 december 2007 12:05 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Ja vocht, maar hoelang blijft dat hangen dan? Ik had verwacht dat dat vandaagwel weer pleite zou zijn, kan dat meerdere dagen opbouwen nog?
'al' sinds donderdag?quote:Op zondag 30 december 2007 13:44 schreef Tangarine het volgende:
Ik ga zo maar eens een poging doen tot iets eten
Ik mis m'n vriendin, Kerst was wel leuk, maar heb haar al sinds donderdag niet gezien (en alleen gister even kort op msn gesproken), omdat ze een 'weekendje alleen wilde zijn...' bah, emo-heid en bezorgdheid
quote:Op zondag 30 december 2007 13:55 schreef freecell het volgende:
Starkte Tanga!
Warme pistoletjes met tapenade
dat is inderdaad wel de beste manier om er mee om te gaanquote:Op zondag 30 december 2007 14:04 schreef conleche het volgende:
Tangarine: je moet nu net doen of het je niets kan schelen, dat weekendje vrij van je vriendin, anders gaat ze dat als druk zien en zo. Dus gewoon allerlei dingen gaan ondernemen met je vrienden, haar gewoon even niet bellen en als zij dan belt heel luchtig vertellen over je leuke weekend. Weet dat het moeilijk is en dat je de neiging zal hebben om in je telefoon te gaan wonen, maar dat werkt dus niet. Succes!
'for the win'. Dat zeg je als je iets heel cool / lekker / *andere positieve term* vindt.quote:Op zondag 30 december 2007 14:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een aardappel in je keel??
![]()
![]()
Tangarine: je moet nu net doen of het je niets kan schelen, dat weekendje vrij van je vriendin, anders gaat ze dat als druk zien en zo. Dus gewoon allerlei dingen gaan ondernemen met je vrienden, haar gewoon even niet bellen en als zij dan belt heel luchtig vertellen over je leuke weekend. Weet dat het moeilijk is en dat je de neiging zal hebben om in je telefoon te gaan wonen, maar dat werkt dus niet. Succes!
@Viking: wtf betekent toch ftw, ik zie het overal staan en ik dacht: ik haal ooit nog wel een x uit de context wat het betekenen moet, maar
Heet pistoletje denk ikquote:Op zondag 30 december 2007 14:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een aardappel in je keel??
![]()
![]()
@Viking: wtf betekent toch ftw, ik zie het overal staan en ik dacht: ik haal ooit nog wel een x uit de context wat het betekenen moet, maar
Dank! Weer wat geleerd!quote:Op zondag 30 december 2007 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'for the win'. Dat zeg je als je iets heel cool / lekker / *andere positieve term* vindt.
Je hebt dus ook 'for the lose'.
Komt uit de gamewereld, geloof ik, maar dat zal Tangarine beter weten(heb het van hem overgenomen
).
Ja what the fuck had ik begrepen en ik dacht eerst dat het voor de lol werd omgedraaid, dus: fuck the what.quote:Op zondag 30 december 2007 14:19 schreef Tangarine het volgende:'For the win' is idd als je iets heel goed vind of iets dergelijks, er staat vast wel een stukje over op wikipedia onder 'leetspeak'. 'Wtf' is natuurlijk 'what the fuck'
En dank jullie voor het advies, vrouwen zijn inderdaad een beetje raar
Dat laatste klopt inderdaad, ik heb het ook uit de gamewereld overgenomen, maar gebruik het niet omdat ik geen gamer ben.quote:Op zondag 30 december 2007 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'for the win'. Dat zeg je als je iets heel cool / lekker / *andere positieve term* vindt.
Je hebt dus ook 'for the lose'.
Komt uit de gamewereld, geloof ik, maar dat zal Tangarine beter weten(heb het van hem overgenomen
).
ja daarom begin ik nu ook te denken dat ik in mijn vorige relaties niet echt verliefd wasquote:Op zondag 30 december 2007 14:21 schreef Chicolate het volgende:
Zelf eigenlijk nooit de behoefte gehad om alleen te zijn. Zelfs niet na een week wintersport waarin je elkaar al 24/7 ziet. Ben gewoon een waardeloze verliefde puber.En miss S, ik zou me juist zorgen gaan maken als je nu al even alleen wil zijn, na een weekje samen, je hoort nu (zoals je bent) lekker verliefd te zijn.
aan de UvA neem ik aan?quote:Bagel schreef:
en ik ben idd 1e jaars Geschiedenis! welke 1e jaars vakken volg je allemaal? (wat grappig, had niet verwacht nog n studiegenootje tegen te komen hier!)
Ben vandaag die hele lading boeken (dat werkgroepboek kost gewoon bijna 40 euro ) aan t halen, en zo nog wat kerstcadeautjes. en dan eindelijk echt vakantie vieren
edit: zonnebanken zijn ook geweldig bij winterdepressies! (en je gaat er meteen ook lekker bruin uitzien)
ja ok, klopt wel dat 't vocht afdrijft, maar dan nog. Stond ik eerst nog op 76 kg (;'( ) sta ik nu net op de weegschaal op 73,8... Snap d'r niks van.quote:Op zondag 30 december 2007 12:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dat je zo mooi slank bentff serieus: heb je veel alcohol gedronken de laatste tijd? Daar val ik in eerste instantie ook altijd een beetje van af, omdat alcohol enorm vochtafdrijvend is. Zelfde geldt voor xtc, daar ga je ook nog eens als een gek van dansen. Zoniet: dan zou ik het zien als kerstcadeautje!
maar doe je er ook iets aan?quote:Op zondag 30 december 2007 15:46 schreef freecell het volgende:
Ok, als je 1.60 bent wel ja
Met mijn 1.75 klinkt 55 erg dun namelijk
Naar is dat hè? Ben je best goed, heb je nog steeds een flubberbuikIk ben bang dat die van mij eeuwig blijft zitten
Whehe, ja, dat herken ik. Het is bij mij ook echt de laatste plek waar vet blijft zitten, al denk ik dat als ik 55kg weeg dat hij dan weg is. Dat woog ik namelijk tot mijn 18e en toen had ik een platte strakke buik. Nu heb ik bredere heupen en dan zou mijn buik nog platter moeten zijnquote:Op zondag 30 december 2007 15:46 schreef freecell het volgende:
Ok, als je 1.60 bent wel ja
Met mijn 1.75 klinkt 55 erg dun namelijk
Naar is dat hè? Ben je best goed, heb je nog steeds een flubberbuikIk ben bang dat die van mij eeuwig blijft zitten
Van wintersporten val je ook helemaal niet af.quote:Op zondag 30 december 2007 15:16 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben ook weer terug van de wintersport... en inderdaad wat aangekomen (1,5 kg). Ik heb inderdaad veel gegeten (bonbons!) maar ik denk niet dat 't er echt permanent aanzit. Misschien 500 gram ofzo
Merk aan mijn huid dat ik slecht gegeten heb. Heb ineens puistjes
Anyway, ik heb besloten om toch maar door te gaan voor 55 kg. Dus weer gezond doen
Ik heb geskied, maar heeeel weinig, omdat mijn enkels dan verdomd pijn doenquote:Op zondag 30 december 2007 15:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Van wintersporten val je ook helemaal niet af.Ik dacht het eerst van wel, maar kwam juist 5 kilo aan. En dat was helaas geen vocht of spier, maar bleef lekker zitten. Door de hele dag actief te zijn werd er een soort vreetmonster in me wakker ... ontbijt was 4x zo groot als normaal, middageten was groot bord pasta of iets in die richting, en 's avonds 2 borden vol patat enzo.
Dat sport je er echt niet zomaar meer af.
Maar het is zo leuk.Wat heb je eigenlijk gedaan, ski of boarden? ... Nog maar 2 maanden, kan niet wachten.
ow das niet zo mooiquote:Op zondag 30 december 2007 15:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben ook 1.58 en als ik 55 kg zou wegen zou ik ook wel blij zijn, want zit tegenwoordig al op 61
Zwakke enkels? Dan kun je ook niet schaatsen, zeker?quote:Op zondag 30 december 2007 16:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb geskied, maar heeeel weinig, omdat mijn enkels dan verdomd pijn doen
Ja, maarja, heb ook al half jaar niet kunnen sporten he, dus dan is afvallen al moeilijker en echt letten op mn eten lukt ook niet.quote:Op zondag 30 december 2007 16:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ow das niet zo mooi
volgens mij heeft dit topic niet zo'n goede invloed op je
je woog toch ongeveer 55 toen je hier begon?
ja afvallen gaat dan niet echt lekkerquote:Op zondag 30 december 2007 16:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, maarja, heb ook al half jaar niet kunnen sporten he, dus dan is afvallen al moeilijker en echt letten op mn eten lukt ook niet.
Volgend jaar maar opnieuw proberen als ze er achter zijn wat ik heb, het behandeld wordt en ik weer kan sporten
nope, zeker niet, helemaal niet omdat het dus gewoon allemaal op mn buik zit en niet op mn armen of benen ( die vrij dun zijn)quote:Op zondag 30 december 2007 16:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja afvallen gaat dan niet echt lekker
maar zoveel aankomen lijkt me ook niet zo fijn
Ik weet het, daarom loop ik normaal 3x in de week hard en doe ik om de dag buikspieroefeningen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar doe je er ook iets aan?
van afvallen word je niet strakker daar moet je zelf aan werken en dat lukt niet met minder eten
bukspieroefeningen hebben ook niet altijd effectquote:Op zondag 30 december 2007 17:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom loop ik normaal 3x in de week hard en doe ik om de dag buikspieroefeningen.
Door de bofen 2 keer buikgriep achter elkaar de afgelopen 4 weken bijna niet gelopen, maar vanaf 1 januari begin ik weer met mijn hardlopen. Ben ergens halverwege de tweede lessenserie van Evy.
Ik weet van mezelf dat ik dit keurig op schema volhoud als ik eenmaal weer in mijn ritme zit
En ik voel me weer fit, dus het kan weer!
En nee, tot nu toe heeft het nog niet echt resultaat. Maar dat komt vast nog wel
Ik doe niet zo heel lang en heel boeiend hoor, gewoon 10 minuutjes wat afwisselende oefeningen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bukspieroefeningen hebben ook niet altijd effect
je moet het wel genoeg doen maar teveel van hetzelfde heeft weer geen zin
en boeiend?quote:Op zondag 30 december 2007 17:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik doe niet zo heel lang en heel boeiend hoor, gewoon 10 minuutjes wat afwisselende oefeningen.
Maar samengevat: Ja, ik doe er ook wel iets anders aan dan lijnen
Ik heb wel zin om weer te gaan hardlopen. Ik heb het van juni tot december volgehouden 3x per week en ik mis het helemaal.
Ja, ik vind buikspieroefeningen vervelend en saai, dus ik doe ze braaf af en toe, maar niet spectaculair een uur lang ofzoquote:Op zondag 30 december 2007 17:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en boeiend?
jij hebt het over je flubberende buik
Dat vind ik alweer te ingewikkeld worden, dus laat maarquote:Op zondag 30 december 2007 17:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bukspieroefeningen hebben ook niet altijd effect
je moet het wel genoeg doen maar teveel van hetzelfde heeft weer geen zin
maar je doet dus liever iets voor niets dan dat je ff uitzoekt wat effectief is?quote:Op zondag 30 december 2007 17:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, ik vind buikspieroefeningen vervelend en saai, dus ik doe ze braaf af en toe, maar niet spectaculair een uur lang ofzogewoon wat simpele afwisselende oefeningen.
En ja, ik mopper op mijn buik, dat kloptEn daarom doe ik ze ook
ja het is ook zonde van je tijd als je het fout gaat doenquote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik alweer te ingewikkeld worden, dus laat maar. Denk altijd dat ik iets fout doe en dan vind ik het zonde van m'n tijd. Bovendien duurt het nog wel even voor ze zichtbaar zijn bij mij
.
Dat zou (na een tijdje) effect moeten hebbenquote:Op zondag 30 december 2007 17:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, ik vind buikspieroefeningen vervelend en saai, dus ik doe ze braaf af en toe, maar niet spectaculair een uur lang ofzogewoon wat simpele afwisselende oefeningen.
Je hebt ook van die buikspierbankjes in de sportschool. Volgens de instructeur zijn die ook effectiever dan matjes op de grond.quote:Op zondag 30 december 2007 17:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja het is ook zonde van je tijd als je het fout gaat doen
maar ik ben wel erg tevreden met de abbootcamp dvd, zijn heel effectief (als je ze tenminste doet)
en veel gevarieerder dan andere oefeningen
ach jij doet ook je best om het hier gezellig te houden zie ikquote:Op zondag 30 december 2007 17:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En ik vind je stoer freecell, dat je dr zoveel inzet voor hebt, zoveel bent afgevallen en nu gewoon aardig blijft!(dat moest even)
op de grond is sowieso niet erg goed voor jequote:Op zondag 30 december 2007 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt ook van die buikspierbankjes in de sportschool. Volgens de instructeur zijn die ook effectiever dan matjes op de grond.
Je maakt een opmerking over je buik, gewoon, zomaar, omdat je een mens bent, een vrouw bent, een Nederlander bent, whatever, omdat we altijd iets te wensen moeten hebben.quote:Op zondag 30 december 2007 17:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze buikspieroefeningen doet, en nee, die werken niet allemaal meteen. Dus ja, ze heeft nog een buik waar ze niet tevreden over is.quote:Op zondag 30 december 2007 17:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach jij doet ook je best om het hier gezellig te houden zie ik
maar wat doe ik nu weer fout? weer de waarheid vertellen dat hoe de meeste buikspieroefeningen doen geen effect hebben
ik vind het gemener om haar voor te houden dat ze het goed doet maarja.....im crazy
ik doe mijn best om andere te helpen en jij gaat weer meteen stokenquote:Op zondag 30 december 2007 18:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze buikspieroefeningen doet, en nee, die werken niet allemaal meteen. Dus ja, ze heeft nog een buik waar ze niet tevreden over is.
Vervolgens kom jij met commentaar dat het niet goed genoeg is, dat ze alles beter had moeten uitzoeken en dergelijke, terwijl er nérgens letterlijk staat dat haar inspanning van dit moment geen effect heeft. Je hebt haar nooit bezig gezien, je weet niet of ze het fout doet, af en toe gevarieerde oefeningen klinkt in mijn oren prima.
Wat er bij mij achter zit: doe nu eens een keer positief. Mensen zetten zich in, doen hun best voor hun figuur, maar alles wat je deed was het afkraken zonder te weten wat haar inzet precies was. Doe eens een keer aardig.
(leuke opmerking die eerste, doe je zo hard je best om het ongezellig te maken dan?)
dus je maakt ook gebruik van een bankje?quote:Op zondag 30 december 2007 18:06 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens mijn oefeningen uit de sportschool, van het buikspierkwartier en ik heb al wel sterkere buikspieren, alleen ik word nog niet echt strakker.
Samenvatting: ik doe mijn oefeningen wél goed.
Om de prangende vraag even te beantwoorden.
En hey, miss_s het is voor jou ook wel plezierig als ik het fout doe, kan je me weer inhalen
Neuh, ze zegt wat iedereen hier denkt.quote:Op zondag 30 december 2007 18:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik doe mijn best om andere te helpen en jij gaat weer meteen stoken
Daarnet probeerde ik het nog gezellig te houden, en nu zit ik wéér (spijt me, maar kan me niet herinneren dat iemand me ooit zover heeft gekregen, tot vandaag) te stoken?quote:Op zondag 30 december 2007 18:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik doe mijn best om andere te helpen en jij gaat weer meteen stoken
en nee niet alle buikspieren helpen, niet meteen gewoon NIET
en zijn ook nog eens slecht voor je nek en rug
maarja kennelijk is het beter om iemand dat toe te wensen dan de waarheid te vertellen en proberen te helepn
Dat dusquote:Op zondag 30 december 2007 18:06 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens mijn oefeningen uit de sportschool, van het buikspierkwartier en ik heb al wel sterkere buikspieren, alleen ik word nog niet echt strakker.
Samenvatting: ik doe mijn oefeningen wél goed.
Om de prangende vraag even te beantwoorden.
als je die ene opmerking niet had gemaakt dan was er ook niets aan de handquote:Op zondag 30 december 2007 18:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarnet probeerde ik het nog gezellig te houden, en nu zit ik wéér (spijt me, maar kan me niet herinneren dat iemand me ooit zover heeft gekregen, tot vandaag) te stoken?![]()
[..]
Dat dus![]()
Maar nevermind, ik hou erover op.
Ok, sorry, stomme opmerking of in ieder geval op de verkeerde manier geformuleerd. Was niet de bedoeling op deze manier. Nee, ik heb geen hekel aan je, werd alleen een beetje boosquote:Op zondag 30 december 2007 18:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je die ene opmerking niet had gemaakt dan was er ook niets aan de hand
maar goed ik zal wel zeggen 'het spijt me'
dan kunnen we weer gewoon verder met het topic
quote:Op zondag 30 december 2007 18:20 schreef Viking84 het volgende:
Hey, doe ff normaal tegen Miss_S. Ik zie niets verkeerds in haar opmerkingen, hoor. Misschien moet ze er niet zo snel vanuit gaan dat Freecell haar oefeningen wel fout zal doen, maar het is nu eenmaal wel zo dat veel mensen denken dat ze het goed doen, terwijl dat niet zo is en het is juist aardig van Miss_S dat ze dat even aan het licht brengt.
En nu weer lief doen, hoor.
buikspieroefeningen op de grond zijn gevaarlijk omdat je die heel snel fout doet en dat je zo last krijgt van je nek en rugquote:Op zondag 30 december 2007 18:33 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is het hardlopen zelf ook al heel goed voor je buikspieren! Als je tijdens het hardlopen je buikspieren wat aanspant voel je ze echt werken!
Wat betreft de opmerkingen van Miss_S: ze zijn soms wat weinig onderbouwd. Ze prikkelen en stemmen tot nadenken en soms legt ze de vinger op de zere plek, maar soms ook zit ze er helemaal naast. Ik denk dat dat hier het geval is, want het is niet zo dat buikspier-oefeningen die je op de grond doet per definitie slecht zijn. Sterker nog: de meesten werken prima. Bij een vrouw is het nu eenmaal zo dat er bepaalde probleemzones zijn, bij de 1 zijn dat de heupen en bovenbenen (Miss_S) en bij de ander de buik. Het is altijd goed om je buikspieroefeningen te blijven volhouden, ook als er nog een laagje vet over zit: want met sterke buikspieren ónder je vetlaagje ziet je vet er ook steviger uit!
Ik ben wel met je eens dat je bij buikspieroefeningen op de grond je je nek of onderrug kan beschadigen, maar hetzelfde geldt voor de oefeningen die je op een bankje doet: je moet niet aan je nek trekken en je moet je onderrug aan de grond houden en niet hol trekken dat blijft hetzelfde. Als je staat zijn de oefeningen die je kan doen wat beperkt en daar geldt ook voor dat je ze goed moet uitvoeren, anders is het ook niet goed voor je rug. Kortom, het gaat erom dat je een oefening goed uitvoert. Te land ter zee en in de lucht!quote:Op zondag 30 december 2007 19:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
buikspieroefeningen op de grond zijn gevaarlijk omdat je die heel snel fout doet en dat je zo last krijgt van je nek en rug
je hebt oefeningen waarbij je kan blijven staan of op een bankje bijvoorbeeld waarbij je hetzelfde effect hebt maar geen last van je nek en rug krijgt
en hardlopen helpt wel maar niet zoveel als we zouden willen
kloptquote:Op zondag 30 december 2007 18:33 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is het hardlopen zelf ook al heel goed voor je buikspieren! Als je tijdens het hardlopen je buikspieren wat aanspant voel je ze echt werken!
staan zijn gewoon nog de prettigste oefeningenquote:Op zondag 30 december 2007 19:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben wel met je eens dat je bij buikspieroefeningen op de grond je je nek of onderrug kan beschadigen, maar hetzelfde geldt voor de oefeningen die je op een bankje doet: je moet niet aan je nek trekken en je moet je onderrug aan de grond houden en niet hol trekken dat blijft hetzelfde. Als je staat zijn de oefeningen die je kan doen wat beperkt en daar geldt ook voor dat je ze goed moet uitvoeren, anders is het ook niet goed voor je rug. Kortom, het gaat erom dat je een oefening goed uitvoert. Te land ter zee en in de lucht!
En ik ben van mening dat hardlopen juist erg helpt, vooral in combinatie met de oefeningen!
Kloptquote:Op zondag 30 december 2007 16:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zwakke enkels? Dan kun je ook niet schaatsen, zeker?
quote:Op zondag 30 december 2007 20:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar ik kan wel liggend zo omhoog komen net als met buikspier oefeningen en dan nog hoger en dan staan zonder handen
Goede vraag.quote:Op zondag 30 december 2007 20:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Misschien stom maar kan je je enkels niet gewoon steviger trainen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet ook geen thrillers voor het slapen gaan kijken.En ook niet zwaar verkouden worden 's nachts. En ook niet mn tandvlees kapot bijten.
![]()
Ik ga nu oliebollen bakken met een groep jongeren, kijken wat voor huiswerk ik in het nieuwe jaar moet maken (dat was mn goede voornemen voor de vakantie: voor de jaarwisseling al beginnen met huiswerk, mislukt, dus nu maak ik geen nieuwe voornemens meer, lukt me toch niet) en daarna wens ik jullie allemaal een hele goede jaarwisseling en een gelukkig 2008 toe!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 31 december 2007 09:38 schreef Chicolate het volgende:
Vannacht beroerd geslapen omdat ik met mijn hoofd nog teveel in de film zat (Butterfly effect, versie 1)He, wat ik me dus afvraag: zeggen bejaarden ook 'We gaan even met een groep ouderen een bakkie koffie drinken?'. Ik vind het zo apart dat je het steeds over 'een groep jongeren' hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet ook geen thrillers voor het slapen gaan kijken.En ook niet zwaar verkouden worden 's nachts. En ook niet mn tandvlees kapot bijten.
![]()
Ik ga nu oliebollen bakken met een groep jongeren, kijken wat voor huiswerk ik in het nieuwe jaar moet maken (dat was mn goede voornemen voor de vakantie: voor de jaarwisseling al beginnen met huiswerk, mislukt, dus nu maak ik geen nieuwe voornemens meer, lukt me toch niet) en daarna wens ik jullie allemaal een hele goede jaarwisseling en een gelukkig 2008 toe!
(maar ja, hoe moet je t anders zeggen idd
).
Niet meer actief op Fok!
Tja normaal noem ik ze eigenlijk ook niet, maar ik neem aan dat 'club' jullie niets zegt.quote:Op maandag 31 december 2007 09:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
He, wat ik me dus afvraag: zeggen bejaarden ook 'We gaan even met een groep ouderen een bakkie koffie drinken?'. Ik vind het zo apart dat je het steeds over 'een groep jongeren' hebt(maar ja, hoe moet je t anders zeggen idd
).
Sociologie afmaken, propedeuse nNgels halen, nog 5 kilo afvallenquote:Op maandag 31 december 2007 09:58 schreef Miss_S het volgende:
doen er hier mensen inderdaad aan goede voornemens?
Hoewel je altijd opnieuw kunt beginnen... ja!quote:Op maandag 31 december 2007 09:58 schreef Miss_S het volgende:
Mwa, ik heb wel goede voornemens voor het komende jaar, maar die hebben weinig met januari te maken. Gewoon dingen die ik binnen de termijn van een jaar van plan ben.quote:Op maandag 31 december 2007 09:58 schreef Miss_S het volgende:
welkom en succes in het nieuwe jaarquote:Op maandag 31 december 2007 11:03 schreef Aventura het volgende:
Hallo, ik kom me melden
Stond vanmorgen op de weegschaal. Die voor het eerst in mijn leven 70 kg aangaf. Voor mijn lengte (ik weet het nooit precies, ik hou het op 1,69 cm) vind ik dat echt teveel. Mijn kleding begint echt strak te zitten, ik accepteer het niet om groter dan maat 40 te kopen.
Ik woog altijd tussen de 62,5 en de 66 kilo. Sinds een vakantie in Praag begin november (los gegaan) en het weer (pakte vaker de trein dan de fiets naar werk) ben ik opeens aangekomen. Dus bij deze, ik doe mee!
Ja viel me ook al opquote:Op maandag 31 december 2007 09:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
He, wat ik me dus afvraag: zeggen bejaarden ook 'We gaan even met een groep ouderen een bakkie koffie drinken?'. Ik vind het zo apart dat je het steeds over 'een groep jongeren' hebt(maar ja, hoe moet je t anders zeggen idd
).
Wow, ik denk dat het er bij jou gaat afvliegen als ik zie waar je op kan "bezuinigen"! Dat is wel fijn natuurlijk, dan hoef je geen 1000 cal. dieet te gaan aanhouden. Nog een tip voor als je echt geen puf meer hebt om te koken: ipv de pizza kan je ook zo'n stoommaaltijd nemen van de AH. Die zijn goed te doen en stukken gezonder!quote:Op maandag 31 december 2007 11:35 schreef Aventura het volgende:
Mijn plan:
- Ik pak de fiets naar mijn werk. Harde regen is het enige excuus om de trein te pakken. Hiermee pak ik 1 uur beweging per dag.
-Ik wil minimaal 1-2 keer per week erbij sporten. Ik denk aan hardlopen (dat doe ik bij vlagen al, heb alle spullen er al voor)
- Ik stop met dingen kopen op m'n werk. Ik haalde altijd muffins/tosti's en capuccino's als ontbijt. Ik moet dit vervangen door biogarde met muesli. 's Middags zijn er altijd luxe broodjes en ook de chocomel gemaakt met pure chocolade, was een favoriet. Ablijven dus. Wordt moeilijk, vanaf vandaag is de bedrijfskantine ook nog eens vervangen door een La Place
- 's avonds toch vaker koken in plaats van een pizza de oven in schuiven. Ik werk 9 uur per dag en het is soms pittig om na 19:00 nog boodschappen te doen en te koken maar ik zal het toch moeten gaan doen.
- al deze maatregelen zullen ook in de knip schelen (minder treingeld en vreetgeld) dus win-win situatie!
Weet ik...Ik weet precies hoe het komt dat ik aankomquote:Op maandag 31 december 2007 11:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Wow, ik denk dat het er bij jou gaat afvliegen als ik zie waar je op kan "bezuinigen"! Dat is wel fijn natuurlijk, dan hoef je geen 1000 cal. dieet te gaan aanhouden. Nog een tip voor als je echt geen puf meer hebt om te koken: ipv de pizza kan je ook zo'n stoommaaltijd nemen van de AH. Die zijn goed te doen en stukken gezonder!
Bij de Hema hebben ze overigens hele fijne regenpakken![]()
Succes!
Echt goed hoor, dat je niet in de valkuil stapt van "snel een paar kilootjes d'r af met een crashdieet" je verneukt er idd je hele systeem mee. (en ik kan het weten, want helaas was ik vroeger niet zo verstandig)quote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Weet ik...Ik weet precies hoe het komt dat ik aankomHet gekke is dat je dat dus met al je 'kennis' er toch in kunt laten sluipen. Maar je zit dan in een soort ritme. Je bent gewoon te sloom om er iets aan te doen. 1000 kcal dieet zal ik nooit doen. Ik wil niet dat mijn lichaam straks went aan een heel laag calorisch dieet. Ik heb in principe mn hele leven kunnen eten wat ik wil, en ik wil gewoon af en toe lekker uit eten kunnen o.i.d. zonder aan te komen. Voor mij werkt het oventje aanwakkeren met sporten heel goed, en natuurlijk het schrappen van extraatjes, waarvan ik er momenteel echt teveel naar binnen schuif
Enja ik weet van het bestaan van regenpakken afIk vind het altijd zo naar om die aan te trekken
dat is ook wel een goed idee inderdaadquote:Op maandag 31 december 2007 11:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Uhm.. anders koop je op zaterdag de boodschappen voor de hele week
Je kan je er best eens op verkijken eerlijk gezegd... Heb een ruim half jaar bij de panini gewerkt (de broodjesafdeling van la place) en ALLES is daar heerlijk, maar het draait wel om volvadsigheid enzo. Lekker veel olie en sausjes bladiebla. Broodjes i.i.g. bevatten alsnog schrikbarend veel calorieen gok ik zo als je het uitrekent. Wel zitten er vrij weinig gekke toevoegingen in de producten.quote:Op maandag 31 december 2007 12:01 schreef freecell het volgende:
La Place heeft trouwens ook hele gezonde dingen! Lekkere Salades enzo, misschien kan je jezelf daar nog eens op trakteren?
Maar je plan klinkt goed inderdaad!
De meesten willen er nog wel een paar kilo af. Toen ik in februari begon was ik 72,9 en dat vond ik echt erg lelijk bij mezelf, nu ben ik eigenlijk al redelijk tevreden, maar eigenlijk zou ik toch wel rond de 60 willen wegen. Ik ben sinds februari best fanatiek gaan sporten en hou dat tot nog toe (afkloppen) heel goed vol. Wel is het zo dat ik er de laatste tijd moeite mee heb om van lekkere dingen af te blijven, waardoor ik niet nog verder afval en het alleen aan het sporten te danken is, dat ik niet weer aankom. Dus mijn goede voornemen voor het volgende jaar is dan ook, om nu ook die laatste kilo's er af te krijgen. (zei zij terwijl ze aan een geroosterde boterham met boter en serranoham zat te knagenquote:Op maandag 31 december 2007 12:07 schreef Aventura het volgende:
Ik vind trouwens de gewichten hier al heel netjes. Bijna allemaal in de 60 of begin 70.
Terwijl de meesten ook niet zo klein zijn! Maar misschien is iedereen nu in een onderhoudsfase?
Dat snap ik wel. Volgens mij zijn de meesten een klein tikje perfectionistisch.quote:Op maandag 31 december 2007 12:17 schreef conleche het volgende:
[..]
De meesten willen er nog wel een paar kilo af. Toen ik in februari begon was ik 72,9 en dat vond ik echt erg lelijk bij mezelf, nu ben ik eigenlijk al redelijk tevreden, maar eigenlijk zou ik toch wel rond de 60 willen wegen. Ik ben sinds februari best fanatiek gaan sporten en hou dat tot nog toe (afkloppen) heel goed vol. Wel is het zo dat ik er de laatste tijd moeite mee heb om van lekkere dingen af te blijven, waardoor ik niet nog verder afval en het alleen aan het sporten te danken is, dat ik niet weer aankom. Dus mijn goede voornemen voor het volgende jaar is dan ook, om nu ook die laatste kilo's er af te krijgen. (zei zij terwijl ze aan een geroosterde boterham met boter en serranoham zat te knagen)
Moet kunnen toch!!! Ik ga geen rare fratsen uithalen met light-produkten, hoor (ik zeg niet dat jij dat wel doet hoor, trouwens).quote:Op maandag 31 december 2007 12:17 schreef conleche het volgende:
[..]
(zei zij terwijl ze aan een geroosterde boterham met boter en serranoham zat te knagen)
ik ook minus feestdagen 2-kilo's. Dat komt vast wel weer als ik weer fatsoenlijk ga eten + 3x /week hardlopen.quote:
Voor zover ik weet worden pakketten sws niet op maandag bezorgd toch?quote:Op maandag 31 december 2007 12:32 schreef Viking84 het volgende:
Welkom Aventura.
Zo, ik ben weer thuis. Ik zweet helemaal, want ik heb flink hard gefietst. Ik kan er namelijk niet tegen als iedereen mij inhaalt, zeker niet als het een 50-plusser is.
Mark is oliebollen gaan halen en we zijn tegelijkertijd weggegaan, terwijl ik naar twee winkels ben geweest, dus ik denk dat er nogal een lange rij stond.
Weet iemand ook of de TNT vandaag ook pakketjes bezorgd? Ik verwacht twee pakketten en ze zijn nog niet geweest (geen briefje in de bus oid).
Méén je dat nou?quote:Op maandag 31 december 2007 12:34 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Voor zover ik weet worden pakketten sws niet op maandag bezorgd toch?
Nou kijk, die Serranoham, daar zitten vetrandjes aan en roomboter is ook alleen maar lekker als je het proeft (lees: als er een flinke laag opzit). Dus meestal neem ik gewoon geen boter (ik hou niet van margarine of zo) en achterham. En ik neem wel degelijk soms light producten zoals Milner 30+ kaas (gerijpt), fantalight en nog wel wat dingen waar ik nu ff niet opkom. Ik probeer ze uit en als ik ze dan (bijna) even lekker vind als het origineel dan blijf ik het gebruiken. Sommige light dingen zijn niet lekker en dan neem ik het origineel (geldt voor bv, pindakaas)quote:Op maandag 31 december 2007 12:21 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Moet kunnen toch!!! Ik ga geen rare fratsen uithalen met light-produkten, hoor (ik zeg niet dat jij dat wel doet hoor, trouwens).
Dus ik eet lekker een boterham met oude kaas. Alleen eet ik er 1 en geen 4.
Gewoon minder vreten dus hier.
Wil degene die het antwoord hierop geeft, het antwoord even tussen spoilertags zetten? Anders hoef ik ws gelijk geen oliebollen meerquote:Op maandag 31 december 2007 12:43 schreef mordradead het volgende:
Hoeveel calorieen zitten er eigenlijk in? Ik vind ze eigenlijk he-le-maal niet lekker.... vanavond of gourmetten (mits er nog meer mensen komen, lekkere regelaar ben ik) en anders kippensoep van de buurvrouw
quote:Op maandag 31 december 2007 12:40 schreef Viking84 het volgende:
Tanga, ik zag een berichtje van Wander L. op je Hyves staan. Toffe vent is dat hè.
Het is er weer af geloof ik, ik had gisteren na 6 uur niks meer gedronken en nu was ik iets lichter dan woensdag netquote:Op zondag 30 december 2007 12:05 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Ja vocht, maar hoelang blijft dat hangen dan? Ik had verwacht dat dat vandaagwel weer pleite zou zijn, kan dat meerdere dagen opbouwen nog?
Ha, ik heb sinds kort ook Hyves (Greys heeft me op ideeen gebracht) Maar ik merk hier een heuse generatiekloof, want bijna geen van mijn vrienden/kennissen doet aan hyves. (wel hun kinderenquote:Op maandag 31 december 2007 12:40 schreef Viking84 het volgende:
Tanga, ik zag een berichtje van Wander L. op je Hyves staan. Toffe vent is dat hè.
Dus hij kan nog komenquote:Op maandag 31 december 2007 12:40 schreef Viking84 het volgende:
hier staat dat als de eerste bezorging op zaterdag is, dat dan de tweede bezorging maandag is. Dus er is nog hope left.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bernie en ik zijn tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 december 2007 12:46 schreef mordradead het volgende:
Eet niet teveel oliebollen Viking!!!Valt me eigenlijk nog mee......Viking: niet meer dan 1, oké?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof. Ik ga jou ff opzoeken op Hyvesquote:Op maandag 31 december 2007 12:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ha, ik heb sinds kort ook Hyves (Greys heeft me op ideeen gebracht) Maar ik merk hier een heuse generatiekloof, want bijna geen van mijn vrienden/kennissen doet aan hyves. (wel hun kinderen)En van mensen van vroeger ben ik bijna allemaal hun achternaam vergeten
Ja ik ben bijna klaar.. Misschien nog 2-3 kilo of zoquote:Op maandag 31 december 2007 12:07 schreef Aventura het volgende:
Da's waar, je bent lekker incognito met zo'n jas!
@ Freecell: ik denk dat ik die la place toch ga mijden...Ik ben nogal makkelijk te verleiden. Als ik met mijn bordje salade - die trouwens indd lekker zijn - naast mijn collega's sta die dan broodjes roombrie ofzo hebben, dan ga ik zwichten
Ik ga denk ik bammen smeren. Ook beter voor mijn financienBoodschappen doen voor de week is ook wel slim. Ik heb al een bigass vriezer. Ik deed dat vroeger ook meer - ook voor 2 dagen koken enzo.
Ik vind trouwens de gewichten hier al heel netjes. Bijna allemaal in de 60 of begin 70.
Terwijl de meesten ook niet zo klein zijn! Maar misschien is iedereen nu in een onderhoudsfase?
quote:Op maandag 31 december 2007 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tof. Ik ga jou ff opzoeken op Hyves. Heb je toch nog een vriendinnetje
.
Ik kan je niet vinden (nee, ook niet als ik zoek bij de dertigplussersquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 12:49 schreef mordradead het volgende:
M'n zus vind oliebollen heel erg lekker, vroeger wilde ze die altijd op haar verjaardag eten en dan bewaarden mijn moeder zo'n pak oliebollenmix en gingen we lekker in mei oliebollen eten
Done!quote:Op maandag 31 december 2007 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan je niet vinden (nee, ook niet als ik zoek bij de dertigplussers. Mijn hyves is viking84.hyves.nl (joh
). Voeg mij dan maar even toe
.
valtaf.nl zegt 146 cal. per stuk en de caloriechecker zegt 402 cal. per stukquote:Op maandag 31 december 2007 13:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb 2 crackers met hagelslag gegeten en 1 capuchinno met magere melk
Nu ga ik zo 1 appelflap eten van de c1000.. Hoeveel kcal zitten daar in dan weet ik of ik er 1 o 2 neem
Kikkererwten spul, soort pasta/smurriequote:Op maandag 31 december 2007 13:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wtf is houmus/humus??
Dat is een spread van kikkererwten, ik had de zongedroogde tomaatvariant. Het is heel licht dus misschien een tip voor iedereen hier. Ik haal het altijd mij de turk, maar ik heb het ook al bij de Appie zien liggen (in de buurt van de kaas).quote:Op maandag 31 december 2007 13:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wtf is houmus/humus??
quote:Op maandag 31 december 2007 12:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ha, ik heb sinds kort ook Hyves (Greys heeft me op ideeen gebracht) Maar ik merk hier een heuse generatiekloof, want bijna geen van mijn vrienden/kennissen doet aan hyves. (wel hun kinderen)En van mensen van vroeger ben ik bijna allemaal hun achternaam vergeten
Weggespoeld met een glaasje bier?quote:Op maandag 31 december 2007 15:35 schreef Gewas het volgende:
Ik heb gister 9 oliebollen op en 2 appelflappen.
En gelukkig nieuwjaar iedereen.
* Perfectionist meldt.quote:Op maandag 31 december 2007 12:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Volgens mij zijn de meesten een klein tikje perfectionistisch.
Ik ook, heb altijd een leuk figuur gehad (al zeg ik het zelf haha) en ik wil er gewoon goed uit blijven zien. Natuurlijk zijn fit en gezond zijn ook belangrijke beweegredenen.
Ik moet me er ook gewoon overheen zettenquote:Op maandag 31 december 2007 17:26 schreef mordradead het volgende:
Ik ga dan wel gewoon hardlopen... ben op dit moment postbode dus dat aangekeken worden ben ik wel gewend in m'n tnt kledingik loop trouwens hard waar ik ook post loop dus wie weet herkennen ze me
![]()
Mijn goede voornemen is om meer nee te zeggen en dus gewoon wat meer voor mezelf te kiezen
Wel jammer, maar het wordt vast gezelligquote:Op maandag 31 december 2007 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Nou, we kunnen hier dus niet gourmetten, want het apparaat blijkt stuk.
Marks pa heeft hem eens aan iemand uitgeleend en die heeft hem kennelijk kapot teruggebracht. Alle elektrische apparaten sprongen uit, zodra dat ding aan hadden gezet, dus we bakken het vlees nu maar in de pan. Niet wat we voor ogen hadden, maar we maken er maar het beste van.
Veel succes!! Ik zie weleens in CUL dat je idd altijd héél lekkere dingen eet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:00 schreef minilotje het volgende:
Zo, ik heb me maar eens bij Troel aangemeld.
Zoals wel vaker gebeurt ben ik in november en december tamelijk aangekomen, wegens heel veel snoepen, snacken en warme chocolademelk drinken. Doe ik de rest van het jaar eigenlijk zelden, dus het is altijd even schrikken voor mijn lijf zodra de Sint weer in het land komt.
Ik weeg nu 63,0 kg bij een lengte van 1,59 meter. Ik ben een beetje aan de bolle kant geworden.Eens zien hoe lang het dit keer duurt voordat ik weer rond mijn normale gewicht zit. Mijn streven staat op 54 kilo, maar iets meer of minder is ook wel goed. We zullen zien!
Plan van aanpak: veel eten, met 'n bourgondische inslag - de volle melk, roomboter en kazige pastasauzen blijven gewoon op het menu!![]()
Drie maal daags zo veel en lekker eten als ik wil, en alle snoepjes, koekjes en andere onzin de deur uit. En de trap nemen in plaats van de lift, een halte eerder de bus uit zodat er een stukje gewandeld kan worden en als het straks lekker weer wordt weer eens wat hoepelen.
Ik schaar mij achter Midas Dekkers' mening over het fanatiek beoefenen van sport. Ik zet nog geen téén in een sportschool en hollen doe ik alleen als ik de metro dreig te missen.
En dan nu: een ontbijt van drie bruine boterhammen met geprakte banaan erop!
Succes met jullie goede voornemenens allemaal!
Oh, wat spannend!! Dus ze hebben iig wat gewonnen toch? Ik heb ook een lot, want ik moet er niet aan denken dat zoiets in mijn straat gebeurd en je er dan niet bijzit. Maar sommige hebben wel 6 loten of zo en dat vind ik zo raar, want je hebt niet méér kans om te winnen, alleen meer geld. En dan zijn ze iedere maand zo'n 50 euro kwijt aan loten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Gisteren 1,5 appelflap en 1 oliebol.
Vandaag weer op de goede weg, met 1 boterham met 30+kaas en komkommer en een cracker met halvajam.
Morgen ga ik met mn vriendje naar Antwerpen, 2 nachtjes in een hotel. Maar daar zal het ook wel lukken niet te veel te eten. We lopen natuurlijk sowieso veel (winkele, musea bezoeken) en een salade als avondmaaltijd vind ik heerlijk, dus dat gaat weer helemaal goedkomen.![]()
Maar eerst, vanavond, kunnen mijn ouders de postcodeloterij winnen. Dus dat wordt spannend... (We hebben 1 lot.)
Ja hardlopen is waarschijnlijk de enige reden waarom ik nauwelijks ben aangekomen deze periode! En ik vind het ook nog eens hartstikke leuk (meestal dan)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb zó'n zin in een oliebol
Gisteren een paar gehad, heb ze nu zelf niet in huis.
De last na de feestdagen is dat ik zoveel lekkers in huis heb, er ligt nog een stuk Port Salut, brie, een bakje filet americain...dat ga ik niet weggooien!
Ik ben wel weer gemotiveerd om te gaan lopen, ik hoorde gister weer van iemand over iemand die was gaan hardlopen, en die na enkele weken 4,5 kilo kwijt was. En die was nb begonnen met 0,0 conditie, 3 keer per week...
Dank je!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Veel succes!! Ik zie weleens in CUL dat je idd altijd héél lekkere dingen eet.
Misschien wel leuk om eens te posten wat je dan zoal op een dag eet?
Vast wel, want het lukt elk jaar prima, en op tijd voor de lente.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Welkom minilotje. Ik ben benieuwd of je resultaat boekt met je ietwat ongebruikelijke methode.
Gelukkig maar, Tangarine! Ik moet helaas bekennen dat ik ook last heb van m'n humeur in die dagen, het was al geconstateerd: vrouwen zijn rare wezensquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:23 schreef Tangarine het volgende:
Mooie OP
Gelukkig nieuwjaar enzo iedereen
Met mij is alles weer goed, yay maandelijkse problemen bij vrouwen en stemmingen die er bij horen...
Die groene letters doen pijn aan mijn ogen, dus als jullie willen dat ik hier nog kom, gebruik je dat plaatje maar mooi nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:34 schreef conleche het volgende:
Ik vind het 2e plaatje ook het mooist. Als je de letters nog groter wil doen dan moet je ze idd in een contrasterende kleur zetten. bv lichtgroen (lente) Voorbeeld:
[ afbeelding ]
Met "layerstyle" kan je allerlei leuke dingen met je letters uithalen, dit is maar een voorbeeld. Voor mij hoeft het niet hoor, ik vind het plaatje zoals ie is ook mooi, maar omdat je zei dat je het leuk vond om te photoshoppen is het misschien wel leuk om een beetje te experimenteren!
(heb jouw letters niet weggehaald, dat was een beetje veel werk)
Groen niet mooi Renske?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die groene letters doen pijn aan mijn ogen, dus als jullie willen dat ik hier nog kom, gebruik je dat plaatje maar mooi niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |