en dat mag de dieetclub niet weten?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben afgevallenHeel verrassend...
Die weten dat allang!quote:Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en dat mag de dieetclub niet weten?
Ik niet!! Niet verrassend ookquote:Op woensdag 26 december 2007 14:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben afgevallenHeel verrassend...
Je kunt alleen met je pols draaien, maar je kunt ook je hele lichaam gebruiken.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik niet!! Niet verrassend ookMaar dat maakt me eventjes niets uit.
Net lunch gehad met hartige broodjes en vissalade, was wel lekker.
En de beweging die je krijgt met de wiii is trouwens MINIMAAL hoorIn de krant stond dat iemand 4 kg in een maand was afgevallen met elke dag te wii-en, maar je hoeft alleen een beetje met de pols te draaien voor zover ik het gespeeld heb???
ligt er natuurlijk aan hoe fanatiek je het speelt en hoeveel overgewicht je hebtquote:Op woensdag 26 december 2007 14:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik niet!! Niet verrassend ookMaar dat maakt me eventjes niets uit.
Net lunch gehad met hartige broodjes en vissalade, was wel lekker.
En de beweging die je krijgt met de wiii is trouwens MINIMAAL hoorIn de krant stond dat iemand 4 kg in een maand was afgevallen met elke dag te wii-en, maar je hoeft alleen een beetje met de pols te draaien voor zover ik het gespeeld heb???
Die weten dat al langquote:
waarom was dat verrassend?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die weten dat al langMaar ik bedoelde eigenlijk dat ik vanmorgen ten opzichte van gistermorgen ben afgevallen. Dat was nogal verrassend.
wat ben je druk aan het sportenquote:Op woensdag 26 december 2007 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Vanmiddag trouwens nog hardgelopen, ging wel lekkerMorgen is de sportschool weer open (zal wel druk zijn...). En fijn dat je weer een leuke passende broek hebt, freecell. En anders kan je altijd Tara's kleren nog aandoen
Je sigquote:Op donderdag 27 december 2007 21:03 schreef Miss_S het volgende:
ik heb nog een paar kerstkoekjes op
volgens mij word het tijd dat het 1 januari is
ben dit jaar 8 kilo afgevallen als dat volgend jaar ook lukt ben ik helemaal blij
ja ik wist niet goed welk stukje uit te kiezenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je sig.
Al vind ik: "I kissed her goodbye, said: 'all beauty must die'" nog het mooiste stukje.
Oh en je hoeft niet nog eens 8 kg af te vallen, hoor. 5 kg is genoeg.
Oh Renske je Avatar!! Dat is voor mij jeugdsentiment!!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je sig.
Al vind ik: "I kissed her goodbye, said: 'all beauty must die'" nog het mooiste stukje.
Oh en je hoeft niet nog eens 8 kg af te vallen, hoor. 5 kg is genoeg.
denk niet dat hij echt blij is met een foto op fokquote:Op donderdag 27 december 2007 22:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh Renske je Avatar!! Dat is voor mij jeugdsentiment!!
@Saskia: Ga je je nieuwe vlam aan ons laten zien?? (ja,ja, ik ben nieuwsgierig, ik weet het...)
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik kende where the wild roses grow helemaal nietWat een geweldig lied
De tekst, de muziek
dat is er zo weer af johquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:38 schreef _-rally-_ het volgende:
grmbl. Vanochtend de balans opgemaakt van de kerstdagen: + 1,6 kg
Ja, je bent ook nog een beetje jong misschienquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik kende where the wild roses grow helemaal nietWat een geweldig lied
De tekst, de muziek
Tja, dat hoopte ik gisteren ook nog, maar aangezien het er vandaag nog aan zit en ik zelfs nog een paar uur zwaar heb gesport met de kerstdagen, vermoed ik dat het iets meer moeite gaat kostenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:04 schreef freecell het volgende:
Hier was er 1,5 bijgekomen en inmiddels al weer 1 af, kan dus inderdaad heel erg snel gaan![]()
Sowieso is mijn ervaring inderdaad dat snelle kilo's er ook zo weer af zijnZal wel voral vocht en darmvulling zijn
In 1995 was ik 8quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, je bent ook nog een beetje jong misschien.
Het nummer stamt uit 1995, toen was ik 11 en ik herinner me dat ik de clip wel vaak op TMF gezien heb, maar ik vond Nick Cave maar een enge vent, dus ik heb er nooit echt naar geluisterd. Denk ook niet dat ik het nr toen leuk zou hebben gevonden. Was toen fan van Jeremy Jackson, de Backstreet Boys, Dj Paul Elstak... dat soort dingen.
Nu is Nick Cave één van mijn favo artiesten. Samen met Leonard Cohen en Jeff Buckley
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |