ok, dan mag jij niet mee, maar luciferist welquote:Op zondag 9 december 2007 14:54 schreef luciferist het volgende:
[..]
ik sta er 2x tussen jij en luciferist is voor mij hetzelfde
frontside noseslide is achteruit sliden; backside is vooruit sliden. (even om te checken of je ditmaal goed gegokt hebtquote:
St. Niklaas. Impact bedoel je!quote:Op zondag 9 december 2007 16:21 schreef Goofup het volgende:
st. niklaas is ook nog een parkje anders, da's redelijk in de buurt van antwerpen
klopt, maar je moet wat als het regentquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
St. Niklaas. Impact bedoel je!
Is een skatebaan die denkt aan kwantiteit niet aan kwaliteit.
Ze hebben gave dingen te bieden, maar kut onderhouden. En vet stoffig en vies.
PMquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:19 schreef murderH het volgende:
mischien even bijeenkomst tijden afspreken?
Dan kun je al de verhalen horen van "gisteren waren hier vet goeie pro's uit het buitenland"quote:Op woensdag 12 december 2007 07:38 schreef KaMo het volgende:
Ah dat is wel jammer dan
Ja , vriend van me zei ook dat ze weinig voorraad hadden. Maar dan kan ik sowieso even passen als ik langs ga. Omdat die schoenen nogal wat groter uitvallen volgens mij. Als ik dan mijn maat weet voor die schoenen kan ik ze eventueel ook op internet bestellen.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:25 schreef thaWarhead het volgende:
Boardlords heeft maar weinig voorraad dus misschien moeten ze voor je bestellen (duurt nogal lang altijd) Een klein winkeltje in Julianadorp (Den Helder) had ze voor 65, weet niet of dat nog steeds zo is. Heb wel een mailadres voor je evt.
zit die winkel in den helder vlakbij zo'n streetspot met een fontein en de macdonalds? ben er weleens geweest geloof ikquote:Op woensdag 12 december 2007 10:25 schreef thaWarhead het volgende:
Boardlords heeft maar weinig voorraad dus misschien moeten ze voor je bestellen (duurt nogal lang altijd) Een klein winkeltje in Julianadorp (Den Helder) had ze voor 65, weet niet of dat nog steeds zo is. Heb wel een mailadres voor je evt.
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:05 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, die is failliet gegaan en een of andere gast heeft alle overgebleven stock opgekocht en ergens in een klein winkeltje in een klein winkelcentrumpje in een klein dorpje gedropt.
quote:
bovenkantquote:Op woensdag 12 december 2007 23:47 schreef murderH het volgende:
goofup, welke kant van het station in eindhoven kom je mij ophalen?
quote:Op zondag 16 december 2007 16:58 schreef murderH het volgende:
centraal skateboard topic meeting part 1
Ik ben eenzaam, fap fap fapquote:Op maandag 24 december 2007 00:52 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik zag jou trouwens laatst in kpd snuffelen
mijn vriendinnetjes pcquote:Op woensdag 26 december 2007 02:40 schreef ikJur het volgende:
roygast
je pc doet t weer. was je er ook bij in dtc laatst dus. dennis heeft em nog gezet uiteindelijk na 3 uurdie gast echt waar pff.
dennis
[ afbeelding ]
en lucje
[ afbeelding ]
als je ze niet ziet hier staan ze.
maar je moet nog wel een keer mee naar de fabriek kom je nog naar skatefest?
oei helemaal geen rekening gehouden met die opening :x nou ja het is toch veelste druk dan in amersfoort was in zutphen destijds ook niet meer gezellig. Mja lichtenvoorde crew is OK (Y)quote:Op woensdag 26 december 2007 10:23 schreef luciferist het volgende:
[..]
mijn vriendinnetjes pc
mijn pc doet het waarschijnlijk zaterdag pas. en dan is dus skatefest in dchem?
niet zo slim om tegelijk met opening van Amersfoort te doen?
maja ik denk dat wij er wel van de partij zijn.
show je linkerbalquote:Op woensdag 26 december 2007 11:07 schreef Rechterbal het volgende:
wat moet ik hier doen om een beetje aandacht te krijgen
Je ouders?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:03 schreef ikJur het volgende:
[..]
oei helemaal geen rekening gehouden met die opening :x nou ja het is toch veelste druk dan in amersfoort was in zutphen destijds ook niet meer gezellig. Mja lichtenvoorde crew is OK (Y)
[..]
show je linkerbal
verder ik ook kutkersemus
ik heb zeker intresse!quote:Op maandag 31 december 2007 00:04 schreef murderH het volgende:
ik heb hier nog zon 100 stickers van carhartt liggen, gouden en paarse.
[ afbeelding ]
ik heb dus beide soorten stickers in allebei de kleuren.
je kunt ze hebben voor alleen de verzendkosten.
als je er een paar wilt, pm me even(H)
vreselijkquote:Op maandag 31 december 2007 15:25 schreef Lakai het volgende:
Lekker planken door de rotjes heen
heerlijk!
Omgquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:24 schreef murderH het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1018250344218187344 zo doen mannen dat
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:54 schreef luciferist het volgende:
vandaag naar de canyon geweest het was nat en overal lag zand, wel een blunt gestickt
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:32 schreef luciferist het volgende:
zeg goofup, is dat niet verboden een relatie met iemand zo jong als murderH?
dat eerste zou niet eens kunnen als ik het zou willen. Dat tweede is al meerdere keren gebeurd toen ik het niet wilde. (en ik heb een peugeot, dus kans op explosieven)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:15 schreef luciferist het volgende:
[..]
niet door hebben dat je binnenkort in de auto zit, de deuren plotseling vergrendeld worden, de auto afslaat
klinkt romantischquote:in een donkersteegje waar de pot vaseline glinsterd in het lantaarnlicht
dat getekende gedrocht?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:28 schreef luciferist het volgende:
morgen?
dan heb ik posterpresentatie
heb je het over de poster of Luciferist?quote:
Mooi, daar maandag even langs danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:29 schreef thaWarhead het volgende:
Curbs zit in Tilburg.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:44 schreef Goofup het volgende:
vandaag een nieuw plankje en wielen aangeschaft.
Chocolate Justin Eldridge en Hubba wieltjes. Samen met mijn nieuwe hkd lagers (flip abec 7) rijdt het als een tiet en poppen ook.
Skaten ging relax in Real-X
quote:Op donderdag 22 januari 2004 19:38 schreef Jolan het volgende:
Heel vanonder in de sociale ladder vindt je dit domme volkje terug. Zij noemen zichzelf skaters omdat hun muziekstijl die ze luisteren bij hun favoriete sport (alhoewel sport?) hoort: Het SkateBoarden of Inlineskaten.
Zij luisteren naar HipHop en R&B. HipHop is een stijl van muziek (eerder muzEIk) waarbij een flauw toontje gedraaid wordt. Er komt ook, meestal een zwartzak, hijgen op de toon. Meestal gaan die teksten over hoeren en andere zever. R&B is daarentegen een stijl waarbij een nog flauwere toon wordt gedraaid en waarbij een of andere geit gaat jodelen.
Zij dragen een tent rond hun benen om zo niet telkens naar de WC te moeten lopen, vandaar ook het geurtje. Rond hun voeten dragen ze iets dat ik geen schoenen meer noem: Kleurrijke schoenen met felgekleurde veters. Ook hun petten die ze dragen staan in de verkeerde richting. Of af en toe binden ze een zakdoek rond hun hoofd om de lucht in hun hoofd te verwarmen. Ook de zweetbanden is een van hun hoofddeksels die volgens mij dient om het water dat uit hun waterhoofd loopt op te vangen. Ook hun vishoedjes is in de mode bij hun. Deze pispotjes waren vroeger bedoeld als echte vishooedjes waar beroepsvissers hun haken in hingen. De jamaicaanse kleuren behoren in hun kleurenpalet.
Hun gedrag is asociaal, zelfs hun mede-skaters laten ze in de steek. De vrouwelijke skaters hebben dikwijls last van nekkrampen. Hun hoofd zal dan in een aantal seconden enkele keren naar links en rechts bewegen. De mannelijke hebben armkrampen. Hun armen zullen naar allerlei richtingen beginnen te bewegen.
Zij lopen even relax als een neanderthaler. Ze maken zelfs oergeluiden (Uh-Uh-Uh). Ook hun oerinstinct vertelt hun alles wat een gaatje heeft te neuken inclusief vuilbakken, zwerfhonden en ander ongedierte.
Hoe communiceren zij? Meestal met de oergeluiden of wel soms zelfs een zinnetje waar dan ook heel vaak het woord "Nigga" of "Bitch" in voorkomt.
Ze leven allemaal apart, want de ene skater helpt de ander niet in tegenstelling tot gabbers die elkaar met hand en tand (en andere toffe items zoals een knuppel)bijstaan. De skaters zijn zo dom dat ze met hun gsm-antenne zullen porren in hun slachtoffer. Wees wel gewaarschuwd, het skater-virus dat ze allemaal dragen, is besmettelijk. Enige antivirus is pure, harde terror!!!
Hun dans noemt oftewel freestylen waarbij je je armen een beetje op en neer laat gaan ofwel Breakdancen. Breakdancen (braakdancen) is een dans waarbij ze op hun luchtkop gaan staan en wat ronddraaien. Ook het skaten waarbij men op een strijkplank op wielen een u-vormige baan op en af mee rijden. Inlineskates zijn dan 4 wielen onder een schoen waarbij ook weeral die u-vormige baan mee wordt op en af gereden.
Skinheads kunnen niet over die Tering lijers Skaters zijn gewoon niet te harden en het zijn gewoon Blowende APEN
Dank u voor uw aandacht, ik hoop dat u nu beseft dat wij, Skinheads, boven het skatervolkje staan.
bron: http://lonsdale-marco.myid.nl/
wat een feest der herkenning... de schrijver snapt het helemaalquote:
quote:Zij dragen een tent rond hun benen om zo niet telkens naar de WC te moeten lopen, vandaar ook het geurtje.
je goede voornemen waargemaakt?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:42 schreef crossover het volgende:
Heerlijk zo na dik een jaar weer een uurtje op je plank staanIk kan het nog
Ik weet alleen niet meer hoe die heettequote:
quote:
Ja, had het al best lang voorgenomen om een keer te doen.quote:
IK NIET, MAAR WEL WEL MET BURNSIDE!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:02 schreef crossover het volgende:
Iemand bekend met het Ladybird skatepark in Tilburg?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:02 schreef crossover het volgende:
Iemand bekend met het Ladybird skatepark in Tilburg?
quote:
Je kwam daar zeker 3x daags over dat deck praten en hij heeft hem uiteindelijk maar meegegeven in de hoop dat ie nu van je af is?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef murderH het volgende:
[..]
hij hing hier in de shop al een tijdje, ik kon eerst dat deck met flink veel korting krijgen maar dat wou ik niet. Ook omdat ie zo breed was, maar toen kwam ik daar en toen kon ik hem zo meenemen en kan ik zo maar eens een breed deckje testen.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:18 schreef Goofup het volgende:
[..]
Je kwam daar zeker 3x daags over dat deck praten en hij heeft hem uiteindelijk maar meegegeven in de hoop dat ie nu van je af is?
Of keek de eigenaar even de andere kant op
Of probeer je indruk te maken op je vriendinnetje dat ze je uitlachte dat je zo'n kleintje hebt, dat je kunt zeggen: "ja, maar hij is wel heel breed!"
Enjoy heb ik nooit gereden. Habitat is ok. Ik rijd nu een meisjesplank. Doh!quote:Op maandag 28 januari 2008 18:32 schreef luciferist het volgende:
enjoi is idd lekker,
binnenkort rij ik op habbitat
shit, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:56 schreef murderH het volgende:
nietes een chocolade
He shit!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:04 schreef Goofup het volgende:
Om Lakai uit de illusie te wanen dat murderH toverkracht bezit en zodoende vanuit het afgezakte, bijna afgestoten naar België, gedeelte van Nederland mijn skateboard van merk kan doen veranderen, kan ik verklappen dat hij erbij was toen ik de plank kocht
en toen showde ik mijn flipquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:11 schreef murderH het volgende:
wij hebben gewoon intiem ge...euhmmm geskate ja zo heet dat. waarna we steeds dieper.... euhm het skatepark ingingen nadat goofup zijn euuuhmmmm geld had betaald voor zijn deck
mag vandaag ook?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:04 schreef luciferist het volgende:
[..]
HMMM, MORGEN DEFINITIEF ANTWOORD!
lol, Summer 2007quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:09 schreef murderH het volgende:
en dan de week erna dit?
harde verkrachtingen in deventer
zit jij achter die brand dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:48 schreef murderH het volgende:
vandaag in doetichem een camera gekocht, dus ik kan wel filmen maar niet skaten:P
zelfbevredigingquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:49 schreef murderH het volgende:
die heb ik gefilmd, samen met pikante andere gebeurtenissenXD
kon kiezen tussen chocolate, blind, tensor en ander waardeloos truck merk.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:36 schreef thaWarhead het volgende:
Deck en trucks zouden qua merk niet mijn eerste keuze zijn geweest maar ik neem aan dat je een fijne deal hebt gehad?
Langsgereden... Zag er erg tof uit moet ik zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:36 schreef thaWarhead het volgende:
Iemand hier al s geweest?
http://www.skatepark-leidsenhage.nl/
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:41 schreef luciferist het volgende:
ik heb eindelijk een fisheye, gekocht van een jochie in eindhoven.
sryquote:Op zondag 17 februari 2008 14:58 schreef murderH het volgende:
heeft lang geduurd dit keer
yep, was een beetje druk om de film goed te kunnen zien, maar wel vet.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:53 schreef murderH het volgende:
iemand afgelopen weekend bij static 3 premiere geweest? ikjur heb ik al gezien op fotos:P
dude was jij er ookquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:20 schreef Goofup het volgende:
[..]
yep, was een beetje druk om de film goed te kunnen zien, maar wel vet.
Vette spots in die film, maar af en toe iets te gefish-eyed, naar mijn mening (word je duizelig van).
heb em nog niet mogen ontvangenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:53 schreef Conekiller het volgende:
issie nice dat deck. Maar andere voortruck toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |