quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:02 schreef crossover het volgende:
Iemand bekend met het Ladybird skatepark in Tilburg?
quote:
Je kwam daar zeker 3x daags over dat deck praten en hij heeft hem uiteindelijk maar meegegeven in de hoop dat ie nu van je af is?quote:Op maandag 21 januari 2008 08:59 schreef murderH het volgende:
[..]
hij hing hier in de shop al een tijdje, ik kon eerst dat deck met flink veel korting krijgen maar dat wou ik niet. Ook omdat ie zo breed was, maar toen kwam ik daar en toen kon ik hem zo meenemen en kan ik zo maar eens een breed deckje testen.
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:18 schreef Goofup het volgende:
[..]
Je kwam daar zeker 3x daags over dat deck praten en hij heeft hem uiteindelijk maar meegegeven in de hoop dat ie nu van je af is?
Of keek de eigenaar even de andere kant op
Of probeer je indruk te maken op je vriendinnetje dat ze je uitlachte dat je zo'n kleintje hebt, dat je kunt zeggen: "ja, maar hij is wel heel breed!"
Enjoy heb ik nooit gereden. Habitat is ok. Ik rijd nu een meisjesplank. Doh!quote:Op maandag 28 januari 2008 18:32 schreef luciferist het volgende:
enjoi is idd lekker,
binnenkort rij ik op habbitat
shit, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:56 schreef murderH het volgende:
nietes een chocolade
He shit!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:04 schreef Goofup het volgende:
Om Lakai uit de illusie te wanen dat murderH toverkracht bezit en zodoende vanuit het afgezakte, bijna afgestoten naar België, gedeelte van Nederland mijn skateboard van merk kan doen veranderen, kan ik verklappen dat hij erbij was toen ik de plank kocht
en toen showde ik mijn flipquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:11 schreef murderH het volgende:
wij hebben gewoon intiem ge...euhmmm geskate ja zo heet dat. waarna we steeds dieper.... euhm het skatepark ingingen nadat goofup zijn euuuhmmmm geld had betaald voor zijn deck
mag vandaag ook?quote:Op woensdag 30 januari 2008 21:04 schreef luciferist het volgende:
[..]
HMMM, MORGEN DEFINITIEF ANTWOORD!
lol, Summer 2007quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:09 schreef murderH het volgende:
en dan de week erna dit?
harde verkrachtingen in deventer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |