Ja , vriend van me zei ook dat ze weinig voorraad hadden. Maar dan kan ik sowieso even passen als ik langs ga. Omdat die schoenen nogal wat groter uitvallen volgens mij. Als ik dan mijn maat weet voor die schoenen kan ik ze eventueel ook op internet bestellen.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:25 schreef thaWarhead het volgende:
Boardlords heeft maar weinig voorraad dus misschien moeten ze voor je bestellen (duurt nogal lang altijd) Een klein winkeltje in Julianadorp (Den Helder) had ze voor 65, weet niet of dat nog steeds zo is. Heb wel een mailadres voor je evt.
zit die winkel in den helder vlakbij zo'n streetspot met een fontein en de macdonalds? ben er weleens geweest geloof ikquote:Op woensdag 12 december 2007 10:25 schreef thaWarhead het volgende:
Boardlords heeft maar weinig voorraad dus misschien moeten ze voor je bestellen (duurt nogal lang altijd) Een klein winkeltje in Julianadorp (Den Helder) had ze voor 65, weet niet of dat nog steeds zo is. Heb wel een mailadres voor je evt.
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:05 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, die is failliet gegaan en een of andere gast heeft alle overgebleven stock opgekocht en ergens in een klein winkeltje in een klein winkelcentrumpje in een klein dorpje gedropt.
quote:
bovenkantquote:Op woensdag 12 december 2007 23:47 schreef murderH het volgende:
goofup, welke kant van het station in eindhoven kom je mij ophalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |