Damn. Ben je alweer ontdooid Warhead?
Was wel lache dag inderdaad.
Dat Noordpark in Antwerpen was wel een heel vet park, on-Europees groot. Het is het best te omschrijven als een bowllandschap. Een hele grote bowl met heuvels, diepe plekken, minder diepe plekken, wallrides etc. En natuurlijk de fullpipe. Die had ik mij eigenlijk heel anders voorgesteld. Die was vrij kort en aan het einde was die dicht. Volgens mij als je hem ooit fullpipe wilt pakken, knal je tegen de achterkant aan

Het stadtspark viel mij ietwat tegen. De plaatjes op internet die ik in gedachten had, waren mooier dan het park. Misschien was het ook omdat we vet lang om moesten rijden voor we er waren (terwijl we er echt een paar 100 meter vanaf zaten) en het daardoor al donker was geworden. Bij die verlichting daar zou een junk niet eens een naald in zijn arm durven duwen, laat staan dat je daar lekker kunt skaten.
Verder was Hasselt veruit het vetste park voor ons street-ratten. Het was daar wel verdomde koud, maar als je even bezig was, viel dat wel mee. Jammer dat ze net op het verkeerde moment het licht uitgooiden idd (en natuurlijk was er niemand die iets wist van hoe die aan moest).
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen: al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.