Daar zit em de kracht inquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:33 schreef crossover het volgende:
Nu moet ik weer een paar weken tegen die matige TT aankijken
ik heb ook een 50-50-fobie. Bij mij geldt dat niet alleen voor railtjes, maar ook in de miniramp! Ik durf eerder een kickflip 5-0 dan een 50-50, in een lage miniquote:Op zondag 24 februari 2008 17:28 schreef luciferist het volgende:
ik vandaag lekker geskate, eindelijk weer een rail gegrind... nadat ooit mijn deck met 50-50 omklapte en ik schaamteloze pijn leed nooit meer gedurfd![]()
verder alles geland wat ik wou, zelfs een trieste kutkickflip
ik was al mijn posts kwijt en het topic stond niet meer in 'mijn actieve topics'.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:20 schreef luciferist het volgende:
[..]
wie denk jij wel niet wie jij bent het aantal post naar 12 verminderen, zo komt die natuurlijk nooit vol.
terechte klacht btw
ik denk dat ik niet doorga voor coņo en dat mijn posts daarom zijn verwijderd. Hey, de jouwe staan er nog!quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:52 schreef luciferist het volgende:
[..]
aah er zat dus wel een positieve kant aan de ontbaggering
dude, die ik ruk me suf omdat ik posts kan verwijderen admin heeft wel bijna al mijn posts verwijderd jaquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:50 schreef Goofup het volgende:
[..]
ik denk dat ik niet doorga voor coņo en dat mijn posts daarom zijn verwijderd. Hey, de jouwe staan er nog!
[Centraal] [slowchat] Skateboarding Topic, nu zonder admins.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:39 schreef ivo-de-piefo het volgende:
beter stopt die kerel wel eventjes met mijn posts verwijderen, word nu tamelijk vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |