quote:Op woensdag 5 december 2007 23:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Link is altijd al aanwezig in quotes
Gewoon klikken op het stukje blauwe tekst in de quote.
Op woensdag 5 december 2007 15:40 schreef PretKroket het volgende <== dat vet / schuin gedrukte stuk dus.
Waarom open jij lemmings, stoute Lenny.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja waarom is mijn topic dichtstomme janet
Er waren te weinig goede topics.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarom open jij lemmings, stoute Lenny.
Ahhh gatverdamme wat ranzig.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:15 schreef MASD het volgende:
Janetdoe ook maar meteen in dat wormen topic dat plaatje resizen. 2200 x 1600 is ook niet fijn voor de snelheid van fok.
Ff onder een linkje gezet.quote:
Jah, de gelijkenis viel me inderdaad al op.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:24 schreef MASD het volgende:
btw. doet eens vergelijken.
Last van wormen uit mn poepert
Ik heb weer wormen in mijn poepert gvd! :R
quote:
Check.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:50 schreef KreKkeR het volgende:
Ik weet niet wat het is met dat ene topic, maar mensen kunnen zich blijkbaar gewoon niet normaal gedragen daar:
[..]
Ah, ok!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:51 schreef Geqxon het volgende:
Buschauffeur & ik tegen 10 allochtonen
Gewoon even voor de duidelijkheid, ik ga op zijn bericht in door een een filmpje dat hij imiteert verder te spelen. Geen gekke dingen verder.
Dank je.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah, ok!
Vond het al vreemd, komend van jou. En zo uit het niks.
Ik had hem na mijn eerste post al geslotenquote:Op donderdag 6 december 2007 23:16 schreef TeenWolf het volgende:
we begrijpen dat iedereen een politiek standpunt heeft, maar mod Surveillance-fiets steekt zijn sympathie voor Wilders niet onder stoelen of banken door met wel erg grote haast een leuk topic te sluiten.
Als Biogarde nou zegt "het wordt hem niet" heeft hij in 99% van de gevallen gelijk en laat het na een paar waarschuwingen nog eerst eens even doorsudderen voor hij hem sluit, maar dit slaat alles.
hmm, gezien de tijden van de berichtengeschiedenis van dat topic kan hij maar maximaal 3 minuten gesloten zijn geweest...maar goed.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik had hem na mijn eerste post al geslotenMaar ik dacht, goh ik geef het topic nog even maar dat was ook verspilde moeite
![]()
Als jij het zegt.quote:Is ook zeker geen leuk topic
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hmm, gezien de tijden van de berichtengeschiedenis van dat topic kan hij maar maximaal 3 minuten gesloten zijn geweest...maar goed.
quote:Op donderdag 6 december 2007 @ 22:57 door Surveillance-Fiets:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Op donderdag 6 december 2007 @ 22:58 door Surveillance-Fiets:
Topicstatus: gesloten -> normaal/open.
Op donderdag 6 december 2007 @ 23:12 door Surveillance-Fiets:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
waarom die moeite voor 1 minuutquote:
Open dan ook niet van die kuttopicsquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:03 schreef S1nn3rz het volgende:
vogels die over het platdak lopen :r
slotje gerne.![]()
wat bedoel je manquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Open dan ook niet van die kuttopics
Als user? Niet reageren bijvoorbeeld. Of een topic-report maken, die lezen we en dan kunnen we hier wat aan doen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:42 schreef Viking84 het volgende:
Kunnen jullie hier ook iets doen tegen users die in elk topic waar ze komen bepaalde andere users alleen maar persoonlijk aanvallen?
Nee, blijft dicht. Zeker gezien de reactie's. En het is zo'n typisch dagboek moment.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:46 schreef DANILXL het volgende:
ik wil mijn 'verkouden' topic weer open svp
mwah, moet je wel tegenkunnen toch?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
> [NS] Nieuwe dienstregeling :r
Beetje lage post van Kotspoot.
Huilliequote:
kutmod, doe je werk. meerdere mensen hebben er last van.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Huillie![]()
Is al aangepast
Uh uh uhquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:17 schreef MASD het volgende:
[..]
kutmod, doe je werk. meerdere mensen hebben er last van.
en bedankt.
sorryquote:
Nja kusje der opquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:21 schreef MASD het volgende:
[..]
sorrymaar jullie moeten niet met huilie aankomen als ik jullie probeer te helpen.
okidokiquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, blijft dicht. Zeker gezien de reactie's. En het is zo'n typisch dagboek moment.
OMFG nee doet dat niet!quote:Op zondag 9 december 2007 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat de ene helft van je bericht bagger was, en de andere helft niet.
Heb je liever dat ik in het vervolg je hele bericht weghaal? Kan hoor. ^^ Weet ik dat voor de volgende keer.
quote:Op zondag 9 december 2007 00:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OMFG nee doet dat niet!
Ik wou alleen weten waarom mijn spoiler weggehaald werd!! AAAH!1![]()
Ja ik zal het nooit meer vergeten!!quote:
Ik zie de klacht niet. Dit is KLB, geen ONZ, GC of weet ik veel.quote:Op zondag 9 december 2007 02:05 schreef leolinedance het volgende:
Wat is de rede van het slotje op dit topic? Persoonlijke mening van de mod?
Goedemoggel
Van mij mag hij wel weer open. En ik denk van meerdere users.
quote:Op zondag 9 december 2007 02:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zie de klacht niet. Dit is KLB, geen ONZ, GC of weet ik veel.
En hey, goeiemoggel-topics hebben we al zat gehad
Goedemorgen zuurpruimquote:Op zondag 9 december 2007 04:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga naar bed jij![]()
Heb je niets beters te doen ofzo danposten
Ja, dat heb je wel. Momenteel in ieder fucking topic. Reageren is een keuze. Heb je niks te melden, dan klik je het topic weg. Ga niet mensen constant zitten afzeiken.quote:Op zondag 9 december 2007 16:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb niet de behoefte om te reageren
Ik had het over je post. Niet over het reageren in topic in het algemeen.quote:Op zondag 9 december 2007 16:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel. Momenteel in ieder fucking topic. Reageren is een keuze. Heb je niks te melden, dan klik je het topic weg. Ga niet mensen constant zitten afzeiken.
Ik wel. Hou je eigen een beetje in. U is gewaarschuwd.quote:Op zondag 9 december 2007 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had het over je post. Niet over het reageren in topic in het algemeen.
wous moet je ze maar niet in je fobo zetten , les de policy er maar eens op naquote:Op zondag 9 december 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
Homo's in je fotoboek
Mensen die foto's in topic zetten zonder toestemming
Joah toch dubbel enozquote:Op woensdag 12 december 2007 12:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Gothic / alto
ts is in de prullenbak beland, kan dicht lijkt me?
Er loopt nog ergens een topicover 2 muzieksoorten ergens, is vergeiljkbaarquote:Op woensdag 12 december 2007 12:29 schreef MASD het volgende:
hoezo was dat topic dubbel?
Dat is toch heul niet hetzelfde.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er loopt nog ergens een topicover 2 muzieksoorten ergens, is vergeiljkbaar
Maak er zelf een?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:23 schreef RickoKun het volgende:
Hoi lieve admins,
waarom zijn er nooit meer van die geweldige reltopics in KLB? Ik verveul me dood joh!
Groetjes,
Een makrelig krieltje
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:22 schreef yotha123 het volgende:
wat een asociale kutmongool ben jij
toteel geen respect voor de arme medemens
moet ik jouw eens een stoot op je hoofd geven met een knuppel kijke of je dan nog zo slim bent om je treinkaartje te betalen.
Hij kan het niet helpen, het jongetje is blijkbaar zwakbegaafdquote:
maar ik zou een ban hiervoor kriijgen , heb er trouwens best lang geen meer gehadquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij kan het niet helpen, het jongetje is blijkbaar zwakbegaafd
Nu overschat je jezelf, zelfs jij krijgt daar niet meteen een ban voor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar ik zou een ban hiervoor kriijgen , heb er trouwens best lang geen meer gehad
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nu overschat je jezelf, zelfs jij krijgt daar niet meteen een ban voor.
Mwah, als ik zo naar je notes kijk, valt dat kleinzerige gedoe van mij best mee.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
van jou niet nee
![]()
Van een ander mod met tieten wel en ik bedoel niet biogarde
ik heb heul niet heul veul notes , misschien alleen in userfoto'squote:Op vrijdag 14 december 2007 19:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah, als ik zo naar je notes kijk, valt dat kleinzerige gedoe van mij best mee.
Nee, het is een kuttopicquote:Op maandag 17 december 2007 09:17 schreef Vierkantblokje het volgende:
Zo gister liet zo'n teringjosti mij zo schrikken! OMG wtf hé door de teringjosti's die grappig proberen te doen in mein topic dus nu is die gesloten hé maar ja daar ben ik niet zo boos om hoor!! dat wou ik dan ff zo zeggen!
Omg als mod hé zeg je dat dan toch niet zo! want ja jullie zijn toch een soort van voorbeeldfunctie voor de gewone FOK!er!!quote:Op maandag 17 december 2007 09:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, het is een kuttopic
1 Voorbeeldfucntiequote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Omg als mod hé zeg je dat dan toch niet zo! want ja jullie zijn toch een soort van voorbeeldfunctie voor de gewone FOK!er!!
Ik voel mij nu diep beledigd!
Done.quote:Op maandag 17 december 2007 18:28 schreef postmortum het volgende:
kan mijn tt aangepast worden tot : gelovigen zijn intolerant (deeltje 2 alweer).
ty
Je 'mensen die' topic ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:11 schreef S1nn3rz het volgende:
ik vind het een beetje jammer (zacht uitgedrukt) dat er geen slotjes meer op mijn topics komen. worden we een beetje lui?
Uiteraardquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:55 schreef Viking84 het volgende:
Folderjongetjes
Kunnen jullie OldJeller even in de gaten houden svp?. Hij vindt het altijd weer nodig om op de persoon te spelen. Thanks.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je 'mensen die' topic ?
Ik heb wel iets beters te doen
dus klb heeft geen bestaansrecht. mijn leven wat doe je.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:32 schreef Biogarde het volgende:
Niet. Klagen is zinloos overigens. Kick maar een oude
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dus klb heeft geen bestaansrecht. mijn leven wat doe je.
Wij zijn er ook behoorlijk ziek vanquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Tijd om KLB uit mijn forumindex te halen. Wat een kansloos subforum is dat geworden zeg met die voorspelbare .gifjes, opmerkingen, afkortingen....
Fijn dat ik hier iig niet alleen in staquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wij zijn er ook behoorlijk ziek van![]()
En als de FOK!servers ook nog eens tegenwerken lukt het al helemaal niet om die dingen te verwijderen
Same. Uit protest open ik een week lang geen topic!quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Tijd om KLB uit mijn forumindex te halen. Wat een kansloos subforum is dat geworden zeg met die voorspelbare .gifjes, opmerkingen, afkortingen....
zegt de grootste baggeruser in de historie van FOK!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:06 schreef De_Ananas het volgende:
Om ook een nuttige bijdrage te leveren aan wat eerst mijn speeltuin was. Ban alle users boven de 100.000. Dan is de kwaliteit van FOK! gewaarborgd.
132185 hier.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:06 schreef De_Ananas het volgende:
Om ook een nuttige bijdrage te leveren aan wat eerst mijn speeltuin was. Ban alle users boven de 100.000. Dan is de kwaliteit van FOK! gewaarborgd.
Neuh, geloof me.. Er zijn er echt veel meer die veel erger zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
zegt de grootste baggeruser in de historie van FOK!
Ach, ik ken hemquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, geloof me.. Er zijn er echt veel meer die veel erger zijn
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, geloof me.. Er zijn er echt veel meer die veel erger zijn
ga zo door, en klb zal binnen enkele weken weer terug zijn op het goede niveau.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Same. Uit protest open ik een week lang geen topic!
Dat zal ze leren!
huiliequote:Op vrijdag 21 december 2007 17:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ga zo door, en klb zal binnen enkele weken weer terug zijn op het goede niveau.
kan iemand mij wellicht even helpen in mijn topics? er wordt weer richting de ts gebashed. gerne opruimen en anders helaas maar weer een slotje.
8.831 pwnd door een dooiequote:Op vrijdag 21 december 2007 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verrassend, je zit ruim boven de 100.000
Jullie doen het zelf. Niet wij.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:15 schreef RickoKun het volgende:
OPMERKING/KLACHT:
KLB wordt (hoewel ik er zelf ook wel enigszins aan mee doe) gedomineerd door 90% onzin!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:37 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die in before the lock haten
En die kerel mag ook gebanned worden, stomme kut kloon.
De_Ananas voor hulpmoderator
lazer toch op vent. je doet anders niks dan dag in dag uit lopen slijmen in klbquote:
beter dan te gaan lopen huilen als je als ts gebasched wordtquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
lazer toch op vent. je doet anders niks dan dag in dag uit lopen slijmen in klb
ja, internet vooral serieus blijven nemen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
beter dan te gaan lopen huilen als je als ts gebasched wordt![]()
pwnd bis unne noob , newbiequote:Op vrijdag 21 december 2007 18:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, internet vooral serieus blijven nemen.
newbie? oh je gaat als een wannabe oldbie naar usernummers kijkenquote:
het meneer voor jou, en eigenlijk mr.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stop maar dames
Dat kan je dan in deze post lezen:quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:31 schreef Djep het volgende:
Maar hoe zit het nou en waar kan ik officieel teruglezen dat IB4TL en zijn gifjes niet meer mogen en banwaardig zijn??
Officieel? Het is topicverklotend. En wat Fiets zegt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:31 schreef Djep het volgende:
Maar hoe zit het nou en waar kan ik officieel teruglezen dat IB4TL en zijn gifjes niet meer mogen en banwaardig zijn??
Je gaat op je werk toch ook niet KANKER zitten roepen om de 5 minuten?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:22 schreef Djep het volgende:
Oke mee eens, maarrrrrrrrr
Moet dat niet even ergens duidelijk aangekondigd worden? Tis dat ik het hier las anders ging ik ook nog vrolijk door, maar als jullie nou zeggen dat t niet meer mag, tja dan ligt t allemaal heel anders.![]()
Of is het zo dat men zelf moet inschatten wat topicverklotend is? Want dan kan je nog wel eens lang werk hebben. En ja, ik zal dat ook weer nuanceren.....tuurlijk heeft men zelfverantwoording, maar als zoiets als dit een (Vervelende) hype gaat worden, dan lijkt het mij handig dat ff ergens goed aan te kondigen.
Met een OP van 1 regel en 3 pagina's slowchat? Neh.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:06 schreef DANILXL het volgende:
mag mn tentamen topic weer open dank u
Ik heb een bepaalde stoornis, wil je daar aub niet mee spotten?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je gaat op je werk toch ook niet KANKER zitten roepen om de 5 minuten?
Beetje logisch nadenken. Kan een topic je niet bekoren (om welke reden dan ook) dan post je er gewoon niet in.
Oke.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:51 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde stoornis, wil je daar aub niet mee spotten?
Ik snap best wat logisch nadenken is. ik denk meer aan de ondervoede fok!kertjes. Mij maakt het niet uit hoor, mij was het al duidelijk, Maar gewoon een lekker duideiljk antwoord en of mededeling, losgemaakt van verwachtingen, dat is natuurlijk ook wat veel gevraagd.
mompelt nog iets over klantvriendelijkheid
Okequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:51 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik snap best wat logisch nadenken is. ik denk meer aan de ondervoede fok!kertjes. Mij maakt het niet uit hoor, mij was het al duidelijk, Maar gewoon een lekker duideiljk antwoord en of mededeling, losgemaakt van verwachtingen, dat is natuurlijk ook wat veel gevraagd.
Okequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:51 schreef Djep het volgende:
[..]
We kijken het even aan, als het op bagger uitloopt gaat ie dichtquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef koemleit het volgende:
huh?
zeg s-f waarom is dat topic niet goed?
ik klaag toch dat ik betrapt ben op een p0rn site das toch gewoon een klacht? die horen toch hier?
anders kun je wel na elke topic zeggen: "lief dagboek" want iedereen heeft het hier over dingen die ie meemaakt.
Boehoe.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:34 schreef De_Ananas het volgende:
Godver de godver!!!
Heb ik zo'n verrekte mooie kaart gemaakt met dit klote touchepad en dan sluit jij hem zomaar.
Feeks!!!!!
zelfs mijn topics zijn nog beter (quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja joh, maak ik een mooie kaart voor iedereen mag ik hem niet laten zien van je
De kaart stond in dat topic, ''FOK!'' staat er.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zelfs mijn topics zijn nog beter ()
en ik heb ook heul geen kaart gehad, ik ben nog wel mod op tweakers
ze doen vaak net of ik een newbie, outsider benquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De kaart stond in dat topic, ''FOK!'' staat er.
Volgens mij hoor jij daar ook bij
Ik denk juist altijd dat jij een oldbie bentquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ze doen vaak net of ik een newbie, outsider ben
maare thx![]()
ik ben een newbie omdat mijn usernummer boven de 100.000 is (quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik denk juist altijd dat jij een oldbie bent
Maarja, ik zit hier ook al 3.5 jaar zag ik laatst!
Oke. Je probeerde het overigens ook al in FB waar Danny je topic sloot.quote:Op zondag 23 december 2007 16:46 schreef gebruijkersnaam het volgende:
Ik wil er gewoon over klagen. Vind ik leuk.
Zie sluitpost Danny. De discussie die je wil/wilde in FB wil ik ook niet in KLB.quote:
En dat is erg omdat? Je mag niet klagen over de politie omdat anderen daar wellicht in mee gaan? Je mag niet klagen over <vul willekeurig onderwerp in> omdat anderen daar mogelijk in mee gaan?? Wat een non-argument.quote:Op zondag 23 december 2007 17:15 schreef Biogarde het volgende:
Als jij een mening gaat zitten ventileren, dan gaan andere mensen hier wellicht in mee.
Het gaat me om de mening in je OP. Niet in het algemeen. Het gaat dus om jouw topic.quote:Op zondag 23 december 2007 17:19 schreef gebruijkersnaam het volgende:
[..]
En dat is erg omdat? Je mag niet klagen over de politie omdat anderen daar wellicht in mee gaan? Je mag niet klagen over <vul willekeurig onderwerp in> omdat anderen daar mogelijk in mee gaan?? Wat een non-argument.![]()
Het is gewoon een oprechte klacht, over iets waar ik mij aan erger. Geen enkel verschil met een andere klacht in KLB dus. Dat jij je niet in de klacht kan vinden lijkt me geen argument om 't topic op slot te gooien.
Dude, hetzelfde topic werd in FB ook al gesloten. Je mag de crew best aanvallen hoor. Talloze topics al gehad. Snap niet hoe je er bij komt dat ik bang ben voor een opstand..quote:Op zondag 23 december 2007 17:21 schreef koemleit het volgende:
jezus biogarde.
Het is dus eigenlijk zo dat het topic niet mag omdat je bang bent voor een opstand richting de crew en daarom de oppositie maar monddood maakt.
(ongeveer dan he).
Waarin verschilt mijn klacht van een willekeurige andere klacht? Mag je in KLB niet klagen over de FP? Want dan probeer ik het wel in GC ofzo.quote:Op zondag 23 december 2007 17:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het gaat me om de mening in je OP. Niet in het algemeen. Het gaat dus om jouw topic.
Jawel, maar ik hou hem dicht om dezelfde reden als Danny:quote:Op zondag 23 december 2007 17:24 schreef gebruijkersnaam het volgende:
[..]
Waarin verschilt mijn klacht van een willekeurige andere klacht? Mag je in KLB niet klagen over de FP? Want dan probeer ik het wel in GC ofzo.
quote:Op zondag 23 december 2007 16:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Buiten dat de toonzetting van de OP niet van dien aard is dat dit topic uberhaupt open hoeft te blijven.
Vroeg je dat ook aan Danny?quote:Op zondag 23 december 2007 17:27 schreef gebruijkersnaam het volgende:
De toonzetting? Ik moet m'n klacht dus herschrijven in andere bewoordingen?
Nee, ik vroeg 't aan jou. JIj sloot m'n KLB-topic om, naar eigen zeggen, dezelfde reden.quote:Op zondag 23 december 2007 17:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vroeg je dat ook aan Danny?
Hij heeft z'n PM aanstaan.
Done.quote:Op maandag 24 december 2007 00:19 schreef Viking84 het volgende:
Mag er een slotje op mijn homofobietopic? Is kennelijk geen onderwerp wat aanslaat. Bvd.
Nee hoor.quote:
Naar beneden geschopt, als in: terug in de tijd.quote:Op maandag 24 december 2007 13:05 schreef De_Ananas het volgende:
Kzie die nog steeds nergens staan?
Nope.quote:Op maandag 24 december 2007 13:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ban je dan ook al die nicklamers?
en homofoben? 14.gifquote:Op maandag 24 december 2007 13:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ban je dan ook al die nicklamers?
Voor homofoob zijn kun je iemand niet bannen.quote:
En wat is 'fout'?quote:Op maandag 24 december 2007 13:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Voor homofoob zijn kun je iemand niet bannen.
Voor foute uitlatingen wel..
Tja, dat is een beetje grijs gebied. Zodra opmerkingen kwetsend worden haal ik ze weg (als ik het zie that is). Vanaf daar kijken we wel weer verder.quote:
waanneer is iets kwesend eigenlijk ?quote:Op maandag 24 december 2007 13:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja, dat is een beetje grijs gebied. Zodra opmerkingen kwetsend worden haal ik ze weg (als ik het zie that is). Vanaf daar kijken we wel weer verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |