dus klb heeft geen bestaansrecht. mijn leven wat doe je.quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:32 schreef Biogarde het volgende:
Niet. Klagen is zinloos overigens. Kick maar een oude
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dus klb heeft geen bestaansrecht. mijn leven wat doe je.
Wij zijn er ook behoorlijk ziek vanquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Tijd om KLB uit mijn forumindex te halen. Wat een kansloos subforum is dat geworden zeg met die voorspelbare .gifjes, opmerkingen, afkortingen....
Fijn dat ik hier iig niet alleen in staquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wij zijn er ook behoorlijk ziek van![]()
En als de FOK!servers ook nog eens tegenwerken lukt het al helemaal niet om die dingen te verwijderen
Same. Uit protest open ik een week lang geen topic!quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Tijd om KLB uit mijn forumindex te halen. Wat een kansloos subforum is dat geworden zeg met die voorspelbare .gifjes, opmerkingen, afkortingen....
zegt de grootste baggeruser in de historie van FOK!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:06 schreef De_Ananas het volgende:
Om ook een nuttige bijdrage te leveren aan wat eerst mijn speeltuin was. Ban alle users boven de 100.000. Dan is de kwaliteit van FOK! gewaarborgd.
132185 hier.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:06 schreef De_Ananas het volgende:
Om ook een nuttige bijdrage te leveren aan wat eerst mijn speeltuin was. Ban alle users boven de 100.000. Dan is de kwaliteit van FOK! gewaarborgd.
Neuh, geloof me.. Er zijn er echt veel meer die veel erger zijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
zegt de grootste baggeruser in de historie van FOK!
Ach, ik ken hemquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, geloof me.. Er zijn er echt veel meer die veel erger zijn
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, geloof me.. Er zijn er echt veel meer die veel erger zijn
ga zo door, en klb zal binnen enkele weken weer terug zijn op het goede niveau.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Same. Uit protest open ik een week lang geen topic!
Dat zal ze leren!
huiliequote:Op vrijdag 21 december 2007 17:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ga zo door, en klb zal binnen enkele weken weer terug zijn op het goede niveau.
kan iemand mij wellicht even helpen in mijn topics? er wordt weer richting de ts gebashed. gerne opruimen en anders helaas maar weer een slotje.
8.831 pwnd door een dooiequote:Op vrijdag 21 december 2007 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verrassend, je zit ruim boven de 100.000
Jullie doen het zelf. Niet wij.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:15 schreef RickoKun het volgende:
OPMERKING/KLACHT:
KLB wordt (hoewel ik er zelf ook wel enigszins aan mee doe) gedomineerd door 90% onzin!
quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:37 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die in before the lock haten
En die kerel mag ook gebanned worden, stomme kut kloon.
De_Ananas voor hulpmoderator
lazer toch op vent. je doet anders niks dan dag in dag uit lopen slijmen in klbquote:
beter dan te gaan lopen huilen als je als ts gebasched wordtquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
lazer toch op vent. je doet anders niks dan dag in dag uit lopen slijmen in klb
ja, internet vooral serieus blijven nemen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
beter dan te gaan lopen huilen als je als ts gebasched wordt![]()
pwnd bis unne noob , newbiequote:Op vrijdag 21 december 2007 18:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, internet vooral serieus blijven nemen.
newbie? oh je gaat als een wannabe oldbie naar usernummers kijkenquote:
het meneer voor jou, en eigenlijk mr.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stop maar dames
Dat kan je dan in deze post lezen:quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:31 schreef Djep het volgende:
Maar hoe zit het nou en waar kan ik officieel teruglezen dat IB4TL en zijn gifjes niet meer mogen en banwaardig zijn??
Officieel? Het is topicverklotend. En wat Fiets zegt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:31 schreef Djep het volgende:
Maar hoe zit het nou en waar kan ik officieel teruglezen dat IB4TL en zijn gifjes niet meer mogen en banwaardig zijn??
Je gaat op je werk toch ook niet KANKER zitten roepen om de 5 minuten?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:22 schreef Djep het volgende:
Oke mee eens, maarrrrrrrrr
Moet dat niet even ergens duidelijk aangekondigd worden? Tis dat ik het hier las anders ging ik ook nog vrolijk door, maar als jullie nou zeggen dat t niet meer mag, tja dan ligt t allemaal heel anders.![]()
Of is het zo dat men zelf moet inschatten wat topicverklotend is? Want dan kan je nog wel eens lang werk hebben. En ja, ik zal dat ook weer nuanceren.....tuurlijk heeft men zelfverantwoording, maar als zoiets als dit een (Vervelende) hype gaat worden, dan lijkt het mij handig dat ff ergens goed aan te kondigen.
Met een OP van 1 regel en 3 pagina's slowchat? Neh.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:06 schreef DANILXL het volgende:
mag mn tentamen topic weer open dank u
Ik heb een bepaalde stoornis, wil je daar aub niet mee spotten?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je gaat op je werk toch ook niet KANKER zitten roepen om de 5 minuten?
Beetje logisch nadenken. Kan een topic je niet bekoren (om welke reden dan ook) dan post je er gewoon niet in.
Oke.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:51 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde stoornis, wil je daar aub niet mee spotten?
Ik snap best wat logisch nadenken is. ik denk meer aan de ondervoede fok!kertjes. Mij maakt het niet uit hoor, mij was het al duidelijk, Maar gewoon een lekker duideiljk antwoord en of mededeling, losgemaakt van verwachtingen, dat is natuurlijk ook wat veel gevraagd.
mompelt nog iets over klantvriendelijkheid
Okequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:51 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik snap best wat logisch nadenken is. ik denk meer aan de ondervoede fok!kertjes. Mij maakt het niet uit hoor, mij was het al duidelijk, Maar gewoon een lekker duideiljk antwoord en of mededeling, losgemaakt van verwachtingen, dat is natuurlijk ook wat veel gevraagd.
Okequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:51 schreef Djep het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |