Mirena spiraalquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:27 schreef IamLegend het volgende:
De meeste dames zullen ongetwijfelt herkenning geven aan wat ik bedoel.
[...]
Klacht: Geil en ongesteld
Conclusie: niet batsen
Samenvatting:![]()
![]()
En dan met mijn vingers/vibo in die drasse shit roeren ckr?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kan je niet gewoon jezelf even helpen![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:41 schreef IamLegend het volgende:
[..]
En dan met mijn vingers/vibo in die drasse shit roeren ckr?
Je zeurt zelf dat je vriend niet over de rooie zee wilt varen maar je durft zelf ook niet?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:41 schreef IamLegend het volgende:
[..]
En dan met mijn vingers/vibo in die drasse shit roeren ckr?
lier jij ierst maar eeins nederlandschequote:Op vrijdag 21 december 2007 10:50 schreef Beauregard het volgende:
Ik denk dat je vriend uberhaupt niet over je wil "varen", wel of geen rode zee. De arme drommel blijft enkel nog bij je omdat ie 't anders zo zielig vindt voor je.
Mocht dat niet het geval zijn dan goed ik dat je vriend van hetzelfde treurige niveau is als jij zelf.
whahahahhahahaquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:31 schreef wise het volgende:
spiraal of geen spiraal er is altijd nog anaal
Ja joh, ga jij me effe lekker vertellen wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:54 schreef IamLegend het volgende:
[..]
lier jij ierst maar eeins nederlandsche
jij bent niet tevreden met jezelf en daarom ga je op anderen baggeren...quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:05 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja joh, ga jij me effe lekker vertellen wat ik moet doen.
Doe eerst maar 'ns wat aan jezelf, stijlloos hoopje vlees dat je d'r bent.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:11 schreef IamLegend het volgende:
[..]
DAt zou je haast gaan denken he
Al is het spreekwoord nog zo raar, als het rijmt dan is het waar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:31 schreef wise het volgende:
spiraal of geen spiraal er is altijd nog anaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |