Mirena spiraalquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:27 schreef IamLegend het volgende:
De meeste dames zullen ongetwijfelt herkenning geven aan wat ik bedoel.
[...]
Klacht: Geil en ongesteld
Conclusie: niet batsen
Samenvatting:![]()
![]()
En dan met mijn vingers/vibo in die drasse shit roeren ckr?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kan je niet gewoon jezelf even helpen![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:41 schreef IamLegend het volgende:
[..]
En dan met mijn vingers/vibo in die drasse shit roeren ckr?
Je zeurt zelf dat je vriend niet over de rooie zee wilt varen maar je durft zelf ook niet?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:41 schreef IamLegend het volgende:
[..]
En dan met mijn vingers/vibo in die drasse shit roeren ckr?
lier jij ierst maar eeins nederlandschequote:Op vrijdag 21 december 2007 10:50 schreef Beauregard het volgende:
Ik denk dat je vriend uberhaupt niet over je wil "varen", wel of geen rode zee. De arme drommel blijft enkel nog bij je omdat ie 't anders zo zielig vindt voor je.
Mocht dat niet het geval zijn dan goed ik dat je vriend van hetzelfde treurige niveau is als jij zelf.
whahahahhahahaquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:31 schreef wise het volgende:
spiraal of geen spiraal er is altijd nog anaal
Ja joh, ga jij me effe lekker vertellen wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:54 schreef IamLegend het volgende:
[..]
lier jij ierst maar eeins nederlandsche
jij bent niet tevreden met jezelf en daarom ga je op anderen baggeren...quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:05 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja joh, ga jij me effe lekker vertellen wat ik moet doen.
Doe eerst maar 'ns wat aan jezelf, stijlloos hoopje vlees dat je d'r bent.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:11 schreef IamLegend het volgende:
[..]
DAt zou je haast gaan denken he
Al is het spreekwoord nog zo raar, als het rijmt dan is het waar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:31 schreef wise het volgende:
spiraal of geen spiraal er is altijd nog anaal
PICS our your birth didn`t happenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:17 schreef poepeneesje het volgende:
Die vriend van je moet niet zo zeuren, ik denk maar dat je een andere vriend moet gaan zoeken.
-xxx-
Zoek een moslim. Die zijn niet zo kieskeurig en schijnen het wel te waarderen als een vrouw in bed bloed.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:27 schreef IamLegend het volgende:
Eens per maand is het zo ver. Hier kijk je, als dame zijnde, nooit naar uit (op sommige gevallen na)!
Je begint weer eens gigantisch te bloeien.. het gutst er dan ook letterljk uit
Deze Natuurlijke vorm van bloedverlies komt op de momenten dat je het totaal niet wil.. Ik ben namelijk zo geil als de nete en wil dus een flink potje gebatst worden maar de meeste jongens, en dus ook mijn vriend, wil niet over de rode zee varen..
Nu zul je echter denken: ongesteld en geil tegelijk? daar heb ik ook geen antwoord op, maar het is mogelijk
Overige tags: IB4TL, TS kan er niet mee omgaan, Lemming, kloon
![]()
uik heb neits tegen moslims maar moslims?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zoek een moslim. Die zijn niet zo kieskeurig en schijnen het wel te waarderen als een vrouw in bed bloed.
En waar lees jij dat ik niet tevreden ben met mezelf? Ik ben rete tevreden met mezelf, ik zou niemand anders willen zijn dan dat ik nu ben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:07 schreef IamLegend het volgende:
[..]
jij bent niet tevreden met jezelf en daarom ga je op anderen baggeren...
Hej kijk daar!! een chirurg!!! hint,hint,hint
quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:46 schreef RickoKun het volgende:
TS ik wil wel graag aan je ongestelde vaginaatje zitten hoor!
Wil jij dan mijn druipertje likken!?
Hij wasquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht dat jij een jongen was.
Of ben je homo?
en jij als je zo zit te zanikkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pas op, je krijgt een ban als je dat plaatje post.
jank nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pas op, je krijgt een ban als je dat plaatje post.
en dat in mijn eigen topicquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:49 schreef IamLegend het volgende:
TT: Pauper Period... Ik las Pauper Ipod
Goeie vraag 14.gif.quote:Op vrijdag 21 december 2007 15:50 schreef Flashwin het volgende:
waar komt deze mislukte user nou weer vandaan?
Jij bent een man.quote:
quote:
Nee ik ruik het hierquote:
Dat idee kreeg ik al.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:00 schreef IamLegend het volgende:
ik weet niet zo goed wat ik mot zegge
Je kan altijd nog gaan pijpenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:27 schreef IamLegend het volgende:
Eens per maand is het zo ver. Hier kijk je, als dame zijnde, nooit naar uit (op sommige gevallen na)!
Je begint weer eens gigantisch te bloeien.. het gutst er dan ook letterljk uit
Deze Natuurlijke vorm van bloedverlies komt op de momenten dat je het totaal niet wil.. Ik ben namelijk zo geil als de nete en wil dus een flink potje gebatst worden maar de meeste jongens, en dus ook mijn vriend, wil niet over de rode zee varen..
Nu zul je echter denken: ongesteld en geil tegelijk? daar heb ik ook geen antwoord op, maar het is mogelijk
Overige tags: IB4TL, TS kan er niet mee omgaan, Lemming, kloon
![]()
Open een topic over vikingquote:Op vrijdag 21 december 2007 15:46 schreef IamLegend het volgende:
[..]
en jij als je zo zit te zanikken
en als je dan zelf een tampon indoet, en wat glijmiddel toepast kan je met een vibo en vingers ook nog een aardig end komen hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:22 schreef shootbinladen het volgende:
[..]
Je kan altijd nog gaan pijpen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |