Daar heb je wel gelijk in, maar da kwam waarschijnlijk ook wel deels doordat ik ook nog aandacht had voor hunquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:27 schreef towncar het volgende:
Ze luisterden tenminste naar je...
Eens + klacht: TS heeft iets tegen Mocro'squote:Op vrijdag 21 december 2007 11:28 schreef poepeneesje het volgende:
Net alsof zij geïnteresseerd waren in je verhaal en wij geïnteresseerd zijn in je klacht.
-xxx-
Ze waren niet geïntresseerd, maar daar gaat het mij niet om, zij wouden de vrouw belachelijk maken terwijl wij nu hen hebben belachelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:28 schreef poepeneesje het volgende:
Net alsof zij geïnteresseerd waren in je verhaal en wij geïnteresseerd zijn in je klacht.
-xxx-
Dat was gewoon afleiding. Een van hen heeft z'n portemonnee tijdens het gesprek gestolenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:27 schreef towncar het volgende:
Ze luisterden tenminste naar je...
als je dat zinnetje veranderd naar "Achterlijke Mocro's" geef ik je gelijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:30 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Eens + klacht: TS heeft iets tegen Mocro's.
-xxx-
Ik was wel paranoia genoeg om erna mijn zakken te checkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:31 schreef Sehaga het volgende:
[..]
Dat was gewoon afleiding. Een van hen heeft z'n portemonnee tijdens het gesprek gestolen
Moraalridderquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:31 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Ze waren niet geïntresseerd, maar daar gaat het mij niet om, zij wouden de vrouw belachelijk maken terwijl wij nu hen hebben belachelijk gemaakt.
En aangezien ik iets dacht te herinneren uit de Koran als "doe niet aan anderen, wat ge zelf niet graag hebt", vond ik dees wel terecht.
Iets met vooroordelen enzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:32 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
als je dat zinnetje veranderd naar "Achterlijke Mocro's" geef ik je gelijk
Neen, ze moeten het niet weten, maar als ze het weten (zoals gisteren), dan moeten ze die vrouw -laat staan ons geloof- toch ook niet belachelijk maken? Doe dat dan met een cartoontje in de krant ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja want marokkanen MOETEN weten wie jezus zou zijn geweest
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:31 schreef Sehaga het volgende:
[..]
Dat was gewoon afleiding. Een van hen heeft z'n portemonnee tijdens het gesprek gestolen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |