Gister hé was ik dan zo aan het werken in een supermark!! En ik zorg dan zo dat de producten in de schappen komen te staan (een belangrijke functie)!
Maarja ik was dus zo aan het vullen om precies te zijn ik was de augurken aan het pwnen!! En toen vroeg zo gast in zo'n josti stem: Was ben jie aan het duunn!! Dus ik dacht zo WTF praat normaal gek en ik draai me zo om, zodat ik zo kon zien wie dat zo aan mij vroeg en toen zag ik dus zoiets:
Was bun jie an hets duunn!!!!!!!Dus ik schrok me dus zo de tering wat wel begrijpelijk is, maarja hij praatte dus zo met consumptie dus ik sprong zo achteruit waardoor ik zo een pot met augurken omstootte en ja om mein verhaaltje kort te maken zat ik dus helemaal onder de augurken en dat slijm wat bij die augurken zit!
augurkenKlacht: door teringjosti zat ik onder de augurken!
PS: waarom ik dit nu pas post is omdat ik het allemaal wou vergeten maarja later dacht ik zo mischien is het beter om het met mein mede FOK!ers te delen!!
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.