U hebt gezocht op conductrile:quote:Op donderdag 13 december 2007 19:25 schreef postmortum het volgende:
Gelukkig heeft de conductrile dat vuige stelletje proleten weer teruggedirigeerd naar de 2 de klas
dat die proleten vmbotuig mijn rust verstoordquote:Op donderdag 13 december 2007 19:28 schreef RacerDKB het volgende:
Wat is de klacht als ze weggehaald zijn dan?
Alsof je verschil merktquote:
Ja dat dus, en kuttopic.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:32 schreef zagevent het volgende:
verkapt kijk mij eens rijk zijn topic.
Of een verkapte ''kijk mij eens op de kosten van mijn baas gebruikmaken van het OV'' topic.quote:
Want jij bent o zo blij met je automobielquote:Op donderdag 13 december 2007 19:58 schreef rgras het volgende:
Mensen die met het openbaar vervoer reizen.
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 13 december 2007 20:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik reis graag met de trein.
Vind ik leuk, lekker een boekje lezen of half slapend uit het raam kijken
Is relaxter dan autorijden, geen mensen die op elkaar mopperen in de file of voor het stoplicht ofzo.
Daar heb je gelijk in, ik ben dan ook heel blij dat ik niet in de spits met de trein hoef.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?Ik heb al genoeg ruzie's gezien en niet te vergeten, aanvaringen met conducteuren. En ook het spoorverkeer kent stoplichten. Heb vaak meegemaakt dat de intercity voor het station enkele minuten moest wachten omdat een eerdere intercity vertraging heeft gehad en het spoor eerst vrijgemaakt moet worden.
Precies!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:58 schreef rgras het volgende:
Mensen die met het openbaar vervoer reizen.
En dan klagen zeuren over 'conductrile'quote:Op donderdag 13 december 2007 19:33 schreef Calibrero het volgende:
Wedden dat de TS gewoon in 2e klas zat, en door de drukte naar de 1e klas werdt verzet, maar daarna toch nog door de 'conductrile' teruggedirigeerd werd als een of andere proleet.
helemaal mee eens en lekker muziekje drbij. Lekker relaxt.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Is relaxter dan autorijden, geen mensen die op elkaar mopperen in de file of voor het stoplicht ofzo.
Intercitytreinenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:02 schreef JamesBrownie het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:57 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Intercitytreinen
"Intercity"lijn Nijmegen-Zwolle (met stops in Wijhe en Olst
Stoptreinen
Diesel-stoptreinen
de lijn Enschede - Zwolle(met stops als Raalte, Heino, Wierden
Neuhquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:04 schreef Tecnix het volgende:
Topic 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
In goes, vlissingen etc etc wel das ook zeelandquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:08 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Neuh1104872
Hierow in zeeland heb je geen treinen, kutprovincie hier(of moet ik daar noujuist blij met zijn dat er hier geen treinen zijn?)
Ok, dat ding daaronder danquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:08 schreef Tecnix het volgende:
[..]
In goes, vlissingen etc etc wel das ook zeeland
Ik ken een kerel uit Zeeuws-Vlaanderen die in Gent kwam studeren en die moest elke dag sukkelen met de bus om heen en weer te geraken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:22 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ok, dat ding daaronder danzeews-vlaanderen waar ik woon
daar is geen trein te vinden, heb je nog geeneens fatsoenlijk openbaar vervoer
Whehehquote:
Mensen zoals jij die moeten ze gewoon de trein uitknikkeren. Die 2e klas mensen hebben ook betaald om te zitten, dat de NS dan verhoudingsgewijs veel te weinig 2e klasse stoelen heeft en veel te veel 1e klasse stoelen, daar kunnen zij ook niks aan doen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:28 schreef moonmovies het volgende:
ja, en als je dan je zuur verdiende geld uitgeeft aan een 1e klaskaartje. en je niet in de 1e klas kan zitten omdat er allemaal 2e klaspaupers in zitten (omdat het ook druk is) en je daarom met tegenzin in de 2e klas moet gaan zitten (Die opvallen leeg is) schiet dat ook bij mij in het verkeerde keelgat
mijn klacht, 2e klas paupers die meteen in de 1e klas gaan zitten omdat het druk is, met gevolg dat de mense die er echt voor betaald hebben, in de 2e klas moeten gaan zitten.
Neeeheeequote:Op zaterdag 15 december 2007 09:48 schreef Dunckie het volgende:
Mensen zoals jij die moeten ze gewoon de trein uitknikkeren. Die 2e klas mensen hebben ook betaald om te zitten
De meest gemaakte fout van allemaal. Je betaald voor het recht om vervoerd te worden, je betaald niet voor een zitplaats. Als iedereen in de trein een zitplaats zou moeten hebben moeten de treinen onmogelijk lang worden en dat gaat nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Neeeheee. Je betaalt niet om te zitten, maar om van A naar B te komen.
Dat ben ik normaal gesproken ook, maar ik zit dan ook altijd in de 2de klas. Maar af en toe moet ik voor de baas op stap en die staat er op dat ik een 1ste klas kaartje neem. Als ik dan in de 1ste klas zit en die zit helemaal vol met 2de klas paupers dan wordt ik er wel eens moe van.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:09 schreef Natalie het volgende:
Gewoonlijk is de TS ook een 2de klaspauper
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |