okidokiquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, blijft dicht. Zeker gezien de reactie's. En het is zo'n typisch dagboek moment.
OMFG nee doet dat niet!quote:Op zondag 9 december 2007 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat de ene helft van je bericht bagger was, en de andere helft niet.
Heb je liever dat ik in het vervolg je hele bericht weghaal? Kan hoor. ^^ Weet ik dat voor de volgende keer.
quote:Op zondag 9 december 2007 00:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OMFG nee doet dat niet!
Ik wou alleen weten waarom mijn spoiler weggehaald werd!! AAAH!1![]()
Ja ik zal het nooit meer vergeten!!quote:
Ik zie de klacht niet. Dit is KLB, geen ONZ, GC of weet ik veel.quote:Op zondag 9 december 2007 02:05 schreef leolinedance het volgende:
Wat is de rede van het slotje op dit topic? Persoonlijke mening van de mod?
Goedemoggel
Van mij mag hij wel weer open. En ik denk van meerdere users.
quote:Op zondag 9 december 2007 02:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zie de klacht niet. Dit is KLB, geen ONZ, GC of weet ik veel.
En hey, goeiemoggel-topics hebben we al zat gehad
Goedemorgen zuurpruimquote:Op zondag 9 december 2007 04:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga naar bed jij![]()
Heb je niets beters te doen ofzo danposten
Ja, dat heb je wel. Momenteel in ieder fucking topic. Reageren is een keuze. Heb je niks te melden, dan klik je het topic weg. Ga niet mensen constant zitten afzeiken.quote:Op zondag 9 december 2007 16:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb niet de behoefte om te reageren
Ik had het over je post. Niet over het reageren in topic in het algemeen.quote:Op zondag 9 december 2007 16:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel. Momenteel in ieder fucking topic. Reageren is een keuze. Heb je niks te melden, dan klik je het topic weg. Ga niet mensen constant zitten afzeiken.
Ik wel. Hou je eigen een beetje in. U is gewaarschuwd.quote:Op zondag 9 december 2007 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik had het over je post. Niet over het reageren in topic in het algemeen.
wous moet je ze maar niet in je fobo zetten , les de policy er maar eens op naquote:Op zondag 9 december 2007 20:00 schreef Rumille het volgende:
Homo's in je fotoboek
Mensen die foto's in topic zetten zonder toestemming
Joah toch dubbel enozquote:Op woensdag 12 december 2007 12:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Gothic / alto
ts is in de prullenbak beland, kan dicht lijkt me?
Er loopt nog ergens een topicover 2 muzieksoorten ergens, is vergeiljkbaarquote:Op woensdag 12 december 2007 12:29 schreef MASD het volgende:
hoezo was dat topic dubbel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |