We kijken het even aan, als het op bagger uitloopt gaat ie dichtquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef koemleit het volgende:
huh?
zeg s-f waarom is dat topic niet goed?
ik klaag toch dat ik betrapt ben op een p0rn site das toch gewoon een klacht? die horen toch hier?
anders kun je wel na elke topic zeggen: "lief dagboek" want iedereen heeft het hier over dingen die ie meemaakt.
Boehoe.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:34 schreef De_Ananas het volgende:
Godver de godver!!!
Heb ik zo'n verrekte mooie kaart gemaakt met dit klote touchepad en dan sluit jij hem zomaar.
Feeks!!!!!
zelfs mijn topics zijn nog beter (quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja joh, maak ik een mooie kaart voor iedereen mag ik hem niet laten zien van je
De kaart stond in dat topic, ''FOK!'' staat er.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
zelfs mijn topics zijn nog beter ()
en ik heb ook heul geen kaart gehad, ik ben nog wel mod op tweakers
ze doen vaak net of ik een newbie, outsider benquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De kaart stond in dat topic, ''FOK!'' staat er.
Volgens mij hoor jij daar ook bij
Ik denk juist altijd dat jij een oldbie bentquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ze doen vaak net of ik een newbie, outsider ben
maare thx![]()
ik ben een newbie omdat mijn usernummer boven de 100.000 is (quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik denk juist altijd dat jij een oldbie bent
Maarja, ik zit hier ook al 3.5 jaar zag ik laatst!
Oke. Je probeerde het overigens ook al in FB waar Danny je topic sloot.quote:Op zondag 23 december 2007 16:46 schreef gebruijkersnaam het volgende:
Ik wil er gewoon over klagen. Vind ik leuk.
Zie sluitpost Danny. De discussie die je wil/wilde in FB wil ik ook niet in KLB.quote:
En dat is erg omdat? Je mag niet klagen over de politie omdat anderen daar wellicht in mee gaan? Je mag niet klagen over <vul willekeurig onderwerp in> omdat anderen daar mogelijk in mee gaan?? Wat een non-argument.quote:Op zondag 23 december 2007 17:15 schreef Biogarde het volgende:
Als jij een mening gaat zitten ventileren, dan gaan andere mensen hier wellicht in mee.
Het gaat me om de mening in je OP. Niet in het algemeen. Het gaat dus om jouw topic.quote:Op zondag 23 december 2007 17:19 schreef gebruijkersnaam het volgende:
[..]
En dat is erg omdat? Je mag niet klagen over de politie omdat anderen daar wellicht in mee gaan? Je mag niet klagen over <vul willekeurig onderwerp in> omdat anderen daar mogelijk in mee gaan?? Wat een non-argument.![]()
Het is gewoon een oprechte klacht, over iets waar ik mij aan erger. Geen enkel verschil met een andere klacht in KLB dus. Dat jij je niet in de klacht kan vinden lijkt me geen argument om 't topic op slot te gooien.
Dude, hetzelfde topic werd in FB ook al gesloten. Je mag de crew best aanvallen hoor. Talloze topics al gehad. Snap niet hoe je er bij komt dat ik bang ben voor een opstand..quote:Op zondag 23 december 2007 17:21 schreef koemleit het volgende:
jezus biogarde.
Het is dus eigenlijk zo dat het topic niet mag omdat je bang bent voor een opstand richting de crew en daarom de oppositie maar monddood maakt.
(ongeveer dan he).
Waarin verschilt mijn klacht van een willekeurige andere klacht? Mag je in KLB niet klagen over de FP? Want dan probeer ik het wel in GC ofzo.quote:Op zondag 23 december 2007 17:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het gaat me om de mening in je OP. Niet in het algemeen. Het gaat dus om jouw topic.
Jawel, maar ik hou hem dicht om dezelfde reden als Danny:quote:Op zondag 23 december 2007 17:24 schreef gebruijkersnaam het volgende:
[..]
Waarin verschilt mijn klacht van een willekeurige andere klacht? Mag je in KLB niet klagen over de FP? Want dan probeer ik het wel in GC ofzo.
quote:Op zondag 23 december 2007 16:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Buiten dat de toonzetting van de OP niet van dien aard is dat dit topic uberhaupt open hoeft te blijven.
Vroeg je dat ook aan Danny?quote:Op zondag 23 december 2007 17:27 schreef gebruijkersnaam het volgende:
De toonzetting? Ik moet m'n klacht dus herschrijven in andere bewoordingen?
Nee, ik vroeg 't aan jou. JIj sloot m'n KLB-topic om, naar eigen zeggen, dezelfde reden.quote:Op zondag 23 december 2007 17:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vroeg je dat ook aan Danny?
Hij heeft z'n PM aanstaan.
Done.quote:Op maandag 24 december 2007 00:19 schreef Viking84 het volgende:
Mag er een slotje op mijn homofobietopic? Is kennelijk geen onderwerp wat aanslaat. Bvd.
Nee hoor.quote:
Naar beneden geschopt, als in: terug in de tijd.quote:Op maandag 24 december 2007 13:05 schreef De_Ananas het volgende:
Kzie die nog steeds nergens staan?
Nope.quote:Op maandag 24 december 2007 13:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ban je dan ook al die nicklamers?
en homofoben? 14.gifquote:Op maandag 24 december 2007 13:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ban je dan ook al die nicklamers?
Voor homofoob zijn kun je iemand niet bannen.quote:
En wat is 'fout'?quote:Op maandag 24 december 2007 13:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Voor homofoob zijn kun je iemand niet bannen.
Voor foute uitlatingen wel..
Tja, dat is een beetje grijs gebied. Zodra opmerkingen kwetsend worden haal ik ze weg (als ik het zie that is). Vanaf daar kijken we wel weer verder.quote:
waanneer is iets kwesend eigenlijk ?quote:Op maandag 24 december 2007 13:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja, dat is een beetje grijs gebied. Zodra opmerkingen kwetsend worden haal ik ze weg (als ik het zie that is). Vanaf daar kijken we wel weer verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |