Ik heb 1 week gelden nog in een zandbak moge spelen van mijn mistress, dus dat kan ook jaquote:Op woensdag 5 december 2007 17:08 schreef Buschetta het volgende:
Vaag. Ben al meer dan 20 jaar vegetarier. Ik dacht dat alleen kinderen dat konden krijgen. Had ze een keer toen ik 5 was ofzo door in vieze zandbakken te spelen...
Het is dus vleesgerelateerd.
Gatverdamme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien door vlees, lijkt me wellicht de reden aangezien gourmet gisteren aan de gang was... maar god weet wat nog meer mogelijkheden er zijn om die krengen op te lopen"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
Je krijgt het ook van sla als je dat niet goed wast of van huisdieren en dan met name honden en kattenquote:Op woensdag 5 december 2007 17:08 schreef Buschetta het volgende:
Vaag. Ben al meer dan 20 jaar vegetarier. Ik dacht dat alleen kinderen dat konden krijgen. Had ze een keer toen ik 5 was ofzo door in vieze zandbakken te spelen...
Het is dus vleesgerelateerd.
Gatverdamme
3 cm2 vlees.. das wel een erg plat stukkie vlees zekerquote:Op woensdag 5 december 2007 17:18 schreef Myers het volgende:
Gourmetten
10 minuten wachten op een stukje vlees van 3 cm2
Wormen krijgen van een stukje vlees van 3 cm2
Heeft niet zo heel veel met je weerstand te maken, als jij bijvoorbeeld zand gaat eten (quote:Op woensdag 5 december 2007 17:47 schreef Farenji het volgende:
Pff ik eet wel eens rauw vlees (als ik het gemarineerd heb, om even voor te proeven, lekker!) en heb nog nooit beesten in mijn hol gehad. Waarschijnlijk heb je gewoon de weerstand van een kasplant.
Of lag dat vlees al 3 dagen buiten de koelkast ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |