Dat is toch heul niet hetzelfde.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er loopt nog ergens een topicover 2 muzieksoorten ergens, is vergeiljkbaar
Maak er zelf een?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:23 schreef RickoKun het volgende:
Hoi lieve admins,
waarom zijn er nooit meer van die geweldige reltopics in KLB? Ik verveul me dood joh!
Groetjes,
Een makrelig krieltje
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:22 schreef yotha123 het volgende:
wat een asociale kutmongool ben jij
toteel geen respect voor de arme medemens
moet ik jouw eens een stoot op je hoofd geven met een knuppel kijke of je dan nog zo slim bent om je treinkaartje te betalen.
Hij kan het niet helpen, het jongetje is blijkbaar zwakbegaafdquote:
maar ik zou een ban hiervoor kriijgen , heb er trouwens best lang geen meer gehadquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij kan het niet helpen, het jongetje is blijkbaar zwakbegaafd
Nu overschat je jezelf, zelfs jij krijgt daar niet meteen een ban voor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar ik zou een ban hiervoor kriijgen , heb er trouwens best lang geen meer gehad
quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nu overschat je jezelf, zelfs jij krijgt daar niet meteen een ban voor.
Mwah, als ik zo naar je notes kijk, valt dat kleinzerige gedoe van mij best mee.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
van jou niet nee
![]()
Van een ander mod met tieten wel en ik bedoel niet biogarde
ik heb heul niet heul veul notes , misschien alleen in userfoto'squote:Op vrijdag 14 december 2007 19:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah, als ik zo naar je notes kijk, valt dat kleinzerige gedoe van mij best mee.
Nee, het is een kuttopicquote:Op maandag 17 december 2007 09:17 schreef Vierkantblokje het volgende:
Zo gister liet zo'n teringjosti mij zo schrikken! OMG wtf hé door de teringjosti's die grappig proberen te doen in mein topic dus nu is die gesloten hé maar ja daar ben ik niet zo boos om hoor!! dat wou ik dan ff zo zeggen!
Omg als mod hé zeg je dat dan toch niet zo! want ja jullie zijn toch een soort van voorbeeldfunctie voor de gewone FOK!er!!quote:Op maandag 17 december 2007 09:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, het is een kuttopic
1 Voorbeeldfucntiequote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Omg als mod hé zeg je dat dan toch niet zo! want ja jullie zijn toch een soort van voorbeeldfunctie voor de gewone FOK!er!!
Ik voel mij nu diep beledigd!
Done.quote:Op maandag 17 december 2007 18:28 schreef postmortum het volgende:
kan mijn tt aangepast worden tot : gelovigen zijn intolerant (deeltje 2 alweer).
ty
Je 'mensen die' topic ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:11 schreef S1nn3rz het volgende:
ik vind het een beetje jammer (zacht uitgedrukt) dat er geen slotjes meer op mijn topics komen. worden we een beetje lui?
Uiteraardquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:55 schreef Viking84 het volgende:
Folderjongetjes
Kunnen jullie OldJeller even in de gaten houden svp?. Hij vindt het altijd weer nodig om op de persoon te spelen. Thanks.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je 'mensen die' topic ?
Ik heb wel iets beters te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |