We wish you a hairy christmasquote:Op donderdag 29 november 2007 18:22 schreef Juicyhil het volgende:
* Juicyhil is in de kerststemming
Bearforce 1 - Christmas is here
Vroeger was dat mijn favoriete nummer!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vengaboys - We're going to Ibiza!\
[ afbeelding ]
Roy Vengaboys is nu een steward!
Hey die kwamen we tegen tijdens de fok homo-meet in R'damquote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
En bedankt, nu zit ik de hele avond met dit nummer in m'n kopquote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
It happens.quote:
If he was here right now?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:52 schreef Tomasso het volgende:
What Would Brian Boitano Do - South Park
I present you our new secretary of war: Miss Sheila Broslowskiquote:Op donderdag 29 november 2007 20:52 schreef Tomasso het volgende:
What Would Brian Boitano Do - South Park
quote:
Een leuke jongen met een hippe boxer, een bus slagroom en een flesje chocoladesausquote:Op donderdag 29 november 2007 21:36 schreef Zakje het volgende:
Ugh, ik heb echt geen idee wat ik op mijn verlanglijstje moet zetten voor december, ik zit al een half uur te verzinnen maar verder dan ,,hippe boxers'' kom ik niet. Heeft er iemand leuke ideetjes?
Waar kun je die kopenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een leuke jongen met een hippe boxer, een bus slagroom en een flesje chocoladesaus
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen?
Oh en ik heb al een 2e item gevonden, een Kluwer wettenbundel, maar dan de limited pink edition
![]()
[ afbeelding ]
Nee, treurig hè? Ik denk maar dat ik kleding en accessoires erbij zet, ik zou het anders ook niet weten. Gelukkig is mijn stiefmoeder maar 7 jaar ouder dan mij en kent ze mijn smaak goed, dus ze zal wel wat leuke dingen uitzoekenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]! Tof
Heb je geen toffe serie waar je nog DVD's van moet hebben?
Dat hoef ik niet uit te proberenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, treurig hè? Ik denk maar dat ik kleding en accessoires erbij zet, ik zou het anders ook niet weten. Gelukkig is mijn stiefmoeder maar 7 jaar ouder dan mij en kent ze mijn smaak goed, dus ze zal wel wat leuke dingen uitzoeken.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef Zakje het volgende:Nee, treurig hè? Ik denk maar dat ik kleding en accessoires erbij zet, ik zou het anders ook niet weten. Gelukkig is mijn stiefmoeder maar 7 jaar ouder dan mij en kent ze mijn smaak goed, dus ze zal wel wat leuke dingen uitzoeken.
Och ja, als ik mijn vader wat laat uitzoeken komt hij waarschijnlijk ook terug met een overhemd en een saaie pantalon ofzo , dus ik heb wel gelukquote:Op donderdag 29 november 2007 22:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet uit te proberen
Wanneer zijn boxers hip?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:36 schreef Zakje het volgende:
Ugh, ik heb echt geen idee wat ik op mijn verlanglijstje moet zetten voor december, ik zit al een half uur te verzinnen maar verder dan ,,hippe boxers'' kom ik niet. Heeft er iemand leuke ideetjes?
z'n opa zijn?quote:
Björn Borg heeft leuke herenboxers met mooie retro-motieven, die staan meestal wel goed bij mijquote:Op donderdag 29 november 2007 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wanneer zijn boxers hip?
Welke boxers zijn hip?
Tss, je komt uit '83, moet je dan toch wel weten hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wanneer zijn boxers hip?
Welke boxers zijn hip?
Alleen 20 euro per stukquote:Op donderdag 29 november 2007 22:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Björn Borg heeft leuke herenboxers met mooie retro-motieven, die staan meestal wel goed bij mij.
En die leuke met motiefjes zijn meestal rond de 27 euro ,maar ze zitten wel erg lekkerquote:
Hmm. Ik heb ook de Kluwers, maar ie van mij zijn niet rozequote:Op donderdag 29 november 2007 21:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen?
Oh en ik heb al een 2e item gevonden, een Kluwer wettenbundel, maar dan de limited pink edition
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de Vermande , iedere keer 3 pillen meezeulen en een spuuglelijke kleurquote:Op donderdag 29 november 2007 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb ook de Kluwers, maar ie van mij zijn niet roze
Met TG heeft de hele familie (van 4 jarig jochie tot 55 jarige moeder) een rondje gedaan. Was inderdaad hilarischquote:Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je moeder die voor het eerst met de Wii a/d slag gaat.. geweldig
over toneel gesprokenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
"It is beyond my control"
Net de bovenstaande film gekeken (en Cruel Intentions ken ik inmiddels al zowat van buiten) en volgende maand naar het toneelstuk
[ afbeelding ]
Ben erg benieuwd!
Ik bedoelde eigenlijk:quote:Op donderdag 29 november 2007 22:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tss, je komt uit '83, moet je dan toch wel weten hoor
geef je voorlichtingen?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
morgen een MBO klas. Hoop dat het beter was dan die V5 van vandaag
Iets hip vinden is niet subjectief, de mode bepaald dat, ik vond bijvoorbeeld het hele ''baggy-kleding-gedoe'' zelf nooit mooi, toch was het een tijdje heel erg modieusquote:Op donderdag 29 november 2007 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk:
Iets hip vinden is heel relatief en subjectief... welke boxers vind JIJ hip dan?
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over toneel gesproken
Ga jij nog naar Angels in America kijken komend voorjaar ?
Dat ben ik niet met je eens... jij kiest er zelf voor of je iets wel of niet hip vind. Het is een keuze. De 'mode' bepaald alleen wat je eigenlijk hip hoort te vinden doordat er verder op dat moment minder in de andere 'hip-keuze-groepen' te verkrijgen is.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Iets hip vinden is niet subjectief, de mode bepaald dat, ik vond bijvoorbeeld het hele ''baggy-kleding-gedoe'' zelf nooit mooi, toch was het een tijdje heel erg modieus.
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:48 schreef Yurithemaster het volgende:
heb net another gay movie gezien maar dies niet voor terezieltjes ja
Ik ben nog voldaan met II maar Singstar voor de PS3 komt er hier wel inquote:Op donderdag 29 november 2007 23:52 schreef wonderer het volgende:
Guitar Hero III... hij moest er een uur voor rijden maar hij heeft hem hoor
ik volg persoonlijk liever de mode, want die valt altijd in de smaak bij vele mensen , het is immers ,,de laatste mode''.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens... jij kiest er zelf voor of je iets wel of niet hip vind. Het is een keuze. De 'mode' bepaald alleen wat je eigenlijk hip hoort te vinden doordat er verder op dat moment minder in de andere 'hip-keuze-groepen' te verkrijgen is.
Wanneer een <iets> met een printje door de mode hip bevonden wordt, en je vind het zelf niet zo hip, dan koop je een effen <iets>
Ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:03 schreef Ang3l het volgende:
http://www.elfyourself.com/?id=9637651598
Weeeeeehehehehehe
Net zoals jij ervoor kiest mannen leuk te vinden?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens... jij kiest er zelf voor of je iets wel of niet hip vind. Het is een keuze. De 'mode' bepaald alleen wat je eigenlijk hip hoort te vinden doordat er verder op dat moment minder in de andere 'hip-keuze-groepen' te verkrijgen is.
Wanneer een <iets> met een printje door de mode hip bevonden wordt, en je vind het zelf niet zo hip, dan koop je een effen <iets>
Ik woon wel vlakbij Wilhelminapleinquote:Op donderdag 29 november 2007 21:05 schreef Tomasso het volgende:
Ow jee, heb ik het topic gedood?
Samjustme, ga je morgen trouwens nog naar de rechtbank?
Dan wonen wij best wel dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik woon wel vlakbij Wilhelminaplein.
Mogguh!quote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen mensen hier eens een keer gewoon vroeg opstaan (luie flikkers)dit is de 3e al met zijn morgen in de middag
Net al gekregen hoor!quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:51 schreef Stroekie het volgende:
Zet koffie/thee/warme chocolademelk en verse jus voor iedereen klaar
En we zitten nog op dezelfde school maar dan op verschillende vestiging.quote:Op vrijdag 30 november 2007 07:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan wonen wij best wel dicht bij elkaar!
Oh je wil al aan de slag om een sinterklaas surprise voor mij te makenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:06 schreef MisterO het volgende:
Ik moet mijzelf even verbeteren: ik heb zin om aan hele andere dingen te denken dan aan school!
Sinterklaas bestaat wel! dus brengt hij jou wel een suprise.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh je wil aan aan de slag om een sinterklaas surprise voor mij te maken
wat lief
Ligt eraan of je het puur voor je plezier doet of dat je eigenlijk stiekem meer gevoelens voor diegene hebtquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef samjustme het volgende:
Vinden jullie het kunnen om een goeie vriend te zoenen?
Het is allang niet meer stiekemquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ligt eraan of je het puur voor je plezier doet of dat je eigenlijk stiekem meer gevoelens voor diegene hebt
wat noem jij zoenen, is dat alleen kussen, of ook gelijk kopkluiven ? en speeksel uitwisselenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef samjustme het volgende:
Vinden jullie het kunnen om een goeie vriend te zoenen?
Dan moet je het dus niet doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is allang niet meer stiekem.
hahahah, nee, jammer he?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef Cairon het volgende:
ik maak hieruit op dat Sam en MisterO in een dronken bui wat meer hebben gedaan dan alleen handjes vasthouden
Het laatste. En aan gewoon kussen hecht ik niet zoveel waarde, doe ik vrij snel met onbekenden voor de lol, de leukeren natuurlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat noem jij zoenen, is dat alleen kussen, of ook gelijk kopkluiven ? en speeksel uitwisselen
Ik heb mijn jongen al gevondenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef Cairon het volgende:
Vind je dat echt jammer Mistero?
Wees gerust, als je een beetje je best doet, dan zal Sam je heus wel een mee uit vragen, en wie weet, misschien worden jullie dan wel vriendje en vriendinnetje.
quote:
Ik drink nauwelijks alcohol en MisterO heb ik nog nooit dronken meegemaakt. En we zijn meer soort van broersquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef Cairon het volgende:
ik maak hieruit op dat Sam en MisterO in een dronken bui wat meer hebben gedaan dan alleen handjes vasthouden
Je krijgt vast wel voordat de middag is aangebroken een kus van hemquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef Stroekie het volgende:
Ligt die Nuno nou nog steeds in bed ?
en gisteren maar commentaar leveren dat er s middags mensen nog goede morgen kwamen zeggen![]()
Hij zat het wel weer niet bij 1 glas wijn gehouden hebben gisteravond
Oh is het waar! je had toch de liefde van je leven gevondenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:37 schreef Cairon het volgende:
ik niet ik ben verbitterd.
Toch een kus net voor de middag ... en ik hou het nooit bij 1 glas wijn .maar gisteren ahahahahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef Stroekie het volgende:
Ligt die Nuno nou nog steeds in bed ?
en gisteren maar commentaar leveren dat er s middags mensen nog goede morgen kwamen zeggen![]()
Hij zat het wel weer niet bij 1 glas wijn gehouden hebben gisteravond
En hoe was de sex ?quote:
No comment.quote:
Ja dusquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
No comment.
Daar praat ik niet over. Stel dat we wel geneukt hebben, dan had ik het echt niet vermeld
Heb ik gezegd dat ik geneukt heb? Nee. het gaat jou niks aanquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja dusgeeft verder niet hoor er is trouwens meer aan sex dan alleen neuken
Trek niks van aan. En fokkers en vooral van H topic doen er niet aanquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik geneukt heb? Nee. het gaat jou niks aan![]()
Dat jij alles rondverteld hier vind ik best, als je mij er maar niet mee infecteert.
Heb ik gezegd dat ik het me aantrek? Neequote:Op vrijdag 30 november 2007 12:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trek niks van aan. En fokkers en vooral van H topic doen er niet aan.
nu lijkt het net of ik om die kus heb lopen bedelenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Toch een kus net voor de middag ... en ik hou het nooit bij 1 glas wijn .maar gisteren ahahahaha![]()
![]()
ik vertel zeker niet alles hier. Het meeste hou ik voor mezelf, alleen af en toe vertel ik wat er gebeurt is en zeker nooit in detail. En voor de rest gun ik je veel plezier met je vriendje en dit is gewoon aardig bedoeld en niet meerquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik geneukt heb? Nee. het gaat jou niks aan![]()
Dat jij alles rondverteld hier vind ik best, als je mij er maar niet mee infecteert.
Ok honeyquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik het me aantrek? NeeHet interesseert me geen kut wat een fokker tegen me zegt, hoe kom je daar nou bij
was dat niet zo danquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu lijkt het net of ik om die kus heb lopen bedelen
mooi zo! en nu niet meer zeiken jah, zeiknichtquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vertel zeker niet alles hier. Het meeste hou ik voor mezelf, alleen af en toe vertel ik wat er gebeurt is en zeker nooit in detail. En voor de rest gun ik je veel plezier met je vriendje en dit is gewoon aardig bedoeld en niet meer
kom ik dan zo sletterig over dat ik hier om kusjes moet bedelenquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
mooi zo! en nu niet meer zeiken jah, zeiknicht
Oh waar wil je het over hebben?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat wil je nu een rel hier beginnen of zo, want dan kun je het krijgen puberaal ventje
je quote de verkeerde denk ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat wil je nu een rel hier beginnen of zo, want dan kun je het krijgen puberaal ventje
n00b vind ik nog een compliment, dankje Cairon!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef Cairon het volgende:
Petre, wat ben jij toch een misselijkmakende hielenlikker en intrigant!
MisterO, Jeeeeezus vieze n00b ga gewoon weg ofzo
Sam, het is bijna 2 uur, tijd voor een nieuwe obsessie!
Nuno_G, jij bent oud.
Stroekie, wie?
Cairon, oeh het is bijna 2 uur, moet je niet een nieuw labiel moment hebben!?
Oud ??? jij bent ouder denk ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef Cairon het volgende:
MisterO, Jeeeeezus vieze n00b ga gewoon weg ofzo
Sam, het is bijna 2 uur, tijd voor een nieuwe obsessie!
Nuno_G, jij bent oud.
Stroekie, wie?
Cairon, oeh het is bijna 2 uur, moet je niet een nieuw labiel moment hebben!?
waarom ?quote:
Grote mond, klein hartjequote:Op vrijdag 30 november 2007 13:48 schreef Cairon het volgende:
maar stiekem huil je aan de binnenkant... doetje!
de 35 zijn nog een paar jaar weg, 5 om precies te zijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:52 schreef Cairon het volgende:
Zeg Nuno, doet het pijn, als je de 35 gehaald hebt en je erachter komt dat je gewoon een oude man bent geworden die zijn piekmoment ergens in 1998 heeft achtergelaten en nu al bijna een kleine tien jaar in de neerwaartse spiraal zit richting het bejaardentehuis?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:54 schreef Nuno_G het volgende:
de 35 zijn nog een paar jaar weg, 5 om precies te zijn
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
Als dat is wat je jezelf moet vertellen iedere ochtend voor de spiegel als je je kamper matje met goed veel vet naar achteren kamt in een wanhoopspoging om toch nog een greintje jeugdigheid te behouden, dan zal ik je in die waan laten.
zie je nou wel, ik ben best aardig... soms.
Ik kan door slijmen mijn doel bereiken en daar word jij misselijk van?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef Cairon het volgende:
wat zijn de opties ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:04 schreef samjustme het volgende:
Wat zijn we weer aardig voor elkaar zeg.
Ik heb een bigger problem met wie moet ik gaan daten grrr.
Italiaans, Spaans, Portugees, Turks, Libanees en Nederlandse halfbloedjes tussen 18-23. Het liefst in Rotterdam hehe.quote:
Oh ik dacht dat je wou kiezen tussen 2 maar je bedoelt half rotterdamquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Italiaans, Spaans, Portugees, Turks, Libanees en Nederlandse halfbloedjes tussen 18-23. Het liefst in Rotterdam hehe.
ik zie een prachtig Format voor een nieuw programma voor RNN7quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Italiaans, Spaans, Portugees, Turks, Libanees en Nederlandse halfbloedjes tussen 18-23. Het liefst in Rotterdam hehe.
Vandaar, in Amsterdam lopen nauwelijks mijn typesquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je wou kiezen tussen 2 maar je bedoelt half rotterdam
Creepyquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
En we zitten nog op dezelfde school maar dan op verschillende vestiging.
* CDP krijgt spontaan de neiging om een liedje van Mr Timberlake te zingen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:51 schreef samjustme het volgende:
Gewoon met meerdere mensen tegelijkertijd daten en natuurlijk doen alsof ze de enigen zijn.
Ik ben trouwens nog steeds niet terug gebeld door die jongen uit a'damquote:
Gezellig koffie drinken samen met Samquote:
Ik houd niet van koffie. Thee met melkquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gezellig koffie drinken samen met Sam
Warme chocolademelkquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik houd niet van koffie. Thee met melk.
heb je hem al gesproken dan ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog steeds niet terug gebeld door die jongen uit a'dam!
Mja, waarschijnlijk heeft hij in de tussentijd nog niet gewerkt
What comes around goes around, love that songquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
* CDP krijgt spontaan de neiging om een liedje van Mr Timberlake te zingen.
Ik heb dinsdagavond gebeld naar Golden Tulip a'dam, hij was toen net een paar uur eerder weg gegaan omdat hij klaar was met werken. Daarna heb ik ze m'n nummer gegeven + naam en dat gingen ze doorgeven aan hemquote:
Je verrast me met je intelligentie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:43 schreef samjustme het volgende:
What comes around goes around.
Kan veel slimmer zijn dan je zou denken. Maar het is iets voor irlquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je verrast me met je intelligentie.
en weet je ook wanneer hij weer moet werken ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb dinsdagavond gebeld naar Golden Tulip a'dam, hij was toen net een paar uur eerder weg gegaan omdat hij klaar was met werken. Daarna heb ik ze m'n nummer gegeven + naam en dat gingen ze doorgeven aan hem
Nee, ze konden z'n rooster niet zienquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en weet je ook wanneer hij weer moet werken ?
Verklaar je naderquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
Over dat zoenen met een goede vriend: ik vind van wel, mits het een uitdrukking is van vriendschap en niet een opmaat naar dingen die je NIET met een vriend doet
Wat moet ik daar aan verklaren? Ik vind dat je met een zoen ook andere dingen kan uitdrukken dan alleen wat "normaal" is (lust/liefde). En vriendschap past daar best bij.quote:
roy's vriend, (nu man) vond het nooit zo leuk dat wij mailden met elkaar....quote:Op donderdag 29 november 2007 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey die kwamen we tegen tijdens de fok homo-meet in R'damIn de gaypalace,
Er mag inderdaad gewoon gezoend worden tussen vrienden. Dat doen al mijn vrienden (hetero en homo) gewoon, maar dat zal wel het zuidelijke zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat moet ik daar aan verklaren? Ik vind dat je met een zoen ook andere dingen kan uitdrukken dan alleen wat "normaal" is (lust/liefde). En vriendschap past daar best bij.
Ik denk niet dat we het over dezelfde soort zoen hebben...quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Er mag inderdaad gewoon gezoend worden tussen vrienden. Dat doen al mijn vrienden (hetero en homo) gewoon, maar dat zal wel het zuidelijke zijn.
Koffie in plaats van de maaltijd. Heerlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Koffie na de maaltijd. Héérlijk.
Geef mij de maaltijd maar danquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Koffie in plaats van de maaltijd. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het over dezelfde soort zoen hebben...
En doet het zeer als je dat al voor je 25e had bereikt?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:52 schreef Cairon het volgende:
Zeg Nuno, doet het pijn, als je de 35 gehaald hebt en je erachter komt dat je gewoon een oude man bent geworden die zijn piekmoment ergens in 1998 heeft achtergelaten en nu al bijna een kleine tien jaar in de neerwaartse spiraal zit richting het bejaardentehuis?
had je dat op je 25e ? Ik zie niet uit naar mijn 35 jarige verjaardag of kan ik dan eindelijk rustig uitgaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En doet het zeer als je dat al voor je 25e had bereikt?
Neuh. Ik zit nog lang niet in die spiraalquote:
ik ook niet (volgens cairon wel, maar ik merk er niets van) ... ga je vanavond nog uit ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Ik zit nog lang niet in die spiraal
Ik ga vanavond naar een feest van een vriend, Rik.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ook niet (volgens cairon wel, maar ik merk er niets van) ... ga je vanavond nog uit ?
relnichtenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:22 schreef samjustme het volgende:
Net heerlijk geshopt met een vriend van me omg wat hadden we toch lol hij zat met mij in een paskamer en probeerde me in een veels te kleine broek erin te proppen. Het was hilarisch.
Een verkoopster herkende me ergens van en ikke honey waar herken je me dan van, en omg de hele tijd zat ie in de winkel hoe ziet mijn kont eruit en stonden voor de spiegel te poseren hihi.
Daarnaast nog eens goed nieuws gay palace gaat open yeah. Morgen again palacen dus.
Nicequote:Op vrijdag 30 november 2007 21:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
relnichtenmaar hoe zag zijn kont eruit dan
Waarom moet je 'verdedigen' dat het een mooie jongen is?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:42 schreef samjustme het volgende:
Het is een mooie jongen hoor, ik heb geen lelijke friends.
Ach ik ben wel een beetje oppervlakkig en als het een mooie jongen is dan mag ik toch zeggen dat hij het isquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom moet je 'verdedigen' dat het een mooie jongen is?
Je bent zó oppervlakkig.
ik vind ook al mijjn vrienden mooi of anderen dat vinden dat weet ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom moet je 'verdedigen' dat het een mooie jongen is?
Je bent zó oppervlakkig.
En nu in leesbaar Nederlands?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef Nuno_G het volgende:
ik vind ook al mijjn vrienden mooi of anderen dat vinden dat weet ik niet
zou het nog wetenschappelijk verantwoord zijn om hiervoor nog een aantal scans te maken van wat hoofdrol spelers ?quote:
Oh dat zou best interessant worden ja :pquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou het nog wetenschappelijk verantwoord zijn om hiervoor nog een aantal scans te maken van wat hoofdrol spelers ?
Euh neej maar ik vind ook niet dat je homoseksualiteit kunt vergelijken met een modegrilquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net zoals jij ervoor kiest mannen leuk te vinden?
Je kiest niet of je iets hip vindt. Dingen komen in de mode omdat veel mensen ze leuk vinden, volgens mij. Niet omdat iemand in een kantoortje zit te bedenken "en wat gaan we nu es doen".
Ook niet met smaak? Ik kan er echt niet voor kiezen om Uggs mooi te vinden hoor. Dat werkt gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh neej maar ik vind ook niet dat je homoseksualiteit kunt vergelijken met een modegril
Maar dat zou betekenen dat er 'iets' is waardoor wij allemaal opeens Uggs mooi vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook niet met smaak? Ik kan er echt niet voor kiezen om Uggs mooi te vinden hoor. Dat werkt gewoon niet.
Meestal sla jij het bijwoord 'er' gewoon over in je zinnen, maar hier gooi je het ineens in de zin terwijl het helemaal niet nodig is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:22 schreef samjustme het volgende:
Net heerlijk geshopt met een vriend van me omg wat hadden we toch lol hij zat met mij in een paskamer en probeerde me in een veels te kleine broek erin te proppen. Het was hilarisch.
Ja, uggs. Dat soort dingen werkt als een rode lap op een stier. Mensen zijn zo kudde-gericht, er zijn gewoon veel dingen die veel mensen leuk vinden. Ze merken dat alleen pas als iemand voor ze uitdenkt wat ze leuk zullen vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat er 'iets' is waardoor wij allemaal opeens Uggs mooi vinden.
Dat heeft te maken met reclamestrategien volgens mij. Maar uiteindelijk wordt dit een eindeloze discussie volgens mij
Jamaar... ik kwam van de verjaardag terug en het was best gezelligquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, als het zo laat is moet je slapen.
dat vind ik nou de grootst mogelijke onzinquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:49 schreef Tomasso het volgende:
Hoi
Ik wil nieuwe kleren kopen, maar ik vind het er zo stumper-achtig uitzien om dat in m'n eentje te doen. Wat nu
![]()
Mja, misschien is het inderdaad wel onzin jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat vind ik nou de grootst mogelijke onzin
je weet toch van jezelf wel wat je leuk vind en wat niet, daar heb ik althans de mening van een ander niet voor nodig![]()
Maar anders vraag je Zakje of Sam gewoon mee, dan kom je helemaal hip en volgens de laatste trend gestyled hier je aankopen laten zien
Nou mij lukt het aardig om in 4 uur een gat in de rekening te slaan en met volle tassen huiswaards te kerenquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, misschien is het inderdaad wel onzin jaMaar het had uberhaupt toch al geen zin, omdat ik om 5 uur alweer op m'n werk moet staan enzo...
Ow, dat zou me ook wel lukken hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou mij lukt het aardig om in 4 uur een gat in de rekening te slaan en met volle tassen huiswaards te keren
weet je in elk geval ook weer waarom je om 17.00 uur present moet staanquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, dat zou me ook wel lukken hoor
quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je in elk geval ook weer waarom je om 17.00 uur present moet staan
wij hebben hier in Schubbenkutterveen helemaal geen metroquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:43 schreef Tomasso het volgende:
Ow, ik zie weer eens dat de metro's tot vlak voor 1 uur 's nachts rijden!
Moet ik dus wél op m'n fiets naar m'n werk
Een wattesquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Traditioneel als ik ben starten we de middag weer met een uitsmijter Haverkist
Alleen mietjes hebben een katerquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:06 schreef Zakje het volgende:
Ugggggh ik heb een kater van het zware kaliber, gelukkig heb ik nu een grote mok koffie, dan kan ik er zo weer tegenaan.
Oh, ik zie nu dat ze de kaart omgegooid hebben en 's middags alleen maar tosti serverenquote:
Hondenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe mij maar een hond in plaats an een kater
In Rotterdam natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:11 schreef Zakje het volgende:
hmm, ik moet eigenlijk nieuwe schoenen kopen, maar waar.........
juist pas boven de 10 kilo mag het de naam hond hebbenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Honden
Maar dan wel groot, tof en hip. Niet van die kleine kutkeffertjes of beftekkels
veel plezier en neem een biertje op iedereenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:24 schreef Stroekie het volgende:
tot vanaaf /nacht/morgen![]()
jullie ook veel plezier
Ooooh ja! Als het goed is is de nieuwe collectie skinny's van Cheap monday alweer binnen bij de funkyhouse! Ik wil daar eigenlijk wel een kijkje nemenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
In Rotterdam natuurlijk. Dan ben ik ook in de stad
![]()
Wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ooooh ja! Als het goed is is de nieuwe collectie skinny's van Cheap monday alweer binnen bij de funkyhouse! Ik wil daar eigenlijk wel een kijkje nemen.
Maandag ook goed?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:08 schreef Zakje het volgende:
[..]
Woensdag? Ik ga nu op schoenenjacht in Dordrecht
![]()
.
Ik heb gisteren in Rotterdam gave schoenen gekochtquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:08 schreef Zakje het volgende:
[..]
Woensdag? Ik ga nu op schoenenjacht in Dordrecht
![]()
.
Moet jij ook al zo vroeg werken? Ik moet over een half uur weg!quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:51 schreef Tomasso het volgende:
Om 4 uur al aan avondeten zitten is niet tof.
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Moet jij ook al zo vroeg werken? Ik moet over een half uur weg!
Ik moet van 17:00 tot 00:00, maargoed, kan ik daarna nog uitgaanquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik ookMaargoed, ik ben al wel weer om 01:00 klaar, maar toch. 17:00/18:00 uur beginnen zijn kuttijden
Ja, zou ik ook dus ook kunnen. Kunnen...quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik moet van 17:00 tot 00:00, maargoed, kan ik daarna nog uitgaan
Willen is een andere vraag?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook dus ook kunnen. Kunnen...
Had je dat niet met Pasen moeten doen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Net mijn kruis geschilderd met de laatste laag
Als ie vanavond droog is (of morgen) dan kan Jezus d'r terug op gespijkerd worden.
Ja zo lang kan ik niet wachten hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had je dat niet met Pasen moeten doen?
vroeger ging ik altijd stappen in Cafe Kobus en de eigenaar sloot dan altijd met een stichtelijk woord de nacht af en stuurde op de tonen van Kim Carnes Bon Voyage iedereen een naar huis te met de woordequote:Op zaterdag 1 december 2007 13:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
veel plezier en neem een biertje op iedereen
en voor allen "doe het vaak maar doe het safe"
Zo snelle service van de Brabobankquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:20 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kan weer aan m'n geld
5 Werkdagenquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo snelle service van de Brabobank![]()
Nope. Niksquote:ook nog iets van een excuusbrief of andere compensatie voor de door hun veroorzaakte overlast ?
quote:Some people are gay. Get over it! is a new suite of visually powerful materials, devised as part of Stonewall’s Education for All campaign to tackle homophobia and homophobic bullying in schools. This uncompromising message, developed with secondary school students, makes it clear that schools should take a zero-tolerance approach to homophobic bullying.
http://www.livetogether.nu/quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:35 schreef wonderer het volgende:
Nice.
Nu worden jochies gepest omdat ze emo zijn. Same difference.
Eigenlijk had het gewoon "Some people are different. Get over it" moeten zijn
47 is huge wow. Wat voor schoenen heb je gekocht?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:56 schreef Zakje het volgende:Ik heb leuke schoenen!
,en het is vreselijk die te vinden in maat 47
Cool.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:47 schreef Petre het volgende:
[..]
http://www.livetogether.nu/
(promotiewerk voor gedaan @ festivals)
Ja, ik weet het, ik heb grote voetenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
47 is huge wow. Wat voor schoenen heb je gekocht?
Ik mag lekker vanavond mijn schoen zettenquote:
vandaar die maat 47 zeker ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik mag lekker vanavond mijn schoen zetten, kijken wat voor moois de goede Sint erin gooit
.
Ik moest ff de kadootjes van de buren voor hun raam zitten en keihard op 't raam timmerenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik mag lekker vanavond mijn schoen zetten, kijken wat voor moois de goede Sint erin gooit
.
Nlu af en toe zou ik die 2 kids wel willen aftuigenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je de roe en de roede niet door elkaar halen?
let maar op, straks sla je er nog doorheenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest ff de kadootjes van de buren voor hun raam zitten en keihard op 't raam timmeren
Toen ik nog in de Sint geloofde zette ik weleens kaplaarzenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
vandaar die maat 47 zeker ookprofiteur...
ah, de schreeuwmeisjes die zo hoog en hard kunnen gillen en je op zaterdag soms ruw en te vroeg doen ontwaken?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nlu af en toe zou ik die 2 kids wel willen aftuigen
Wat is 'different'? In de ogen van die emo`s zijn mensen die in een net pak rondlopen weer 'different'.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:35 schreef wonderer het volgende:
Nice.
Nu worden jochies gepest omdat ze emo zijn. Same difference.
Eigenlijk had het gewoon "Some people are different. Get over it" moeten zijn
Het staat je vast wel coolquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik heb grote voeten, nee, maar ik moest nieuwe nette schoenen voor onder een normale zwarte pantalon, wit overhemd en giletje, kerst jeweetwel
. In ieder geval heb ik een soort halfhoge leren puntschoenen gekocht, met een klein hakje, het leer is een soort ruw-wit met wat bruine tinten rond de stiksels, heel modieus maar toch degelijk, ik moet alleen nog een leuk strikje scoren en ik ben kerstavond-proof
.
Episode? Waar? Licht me eens in ? Wat voor style kleding? Tot nu toe ben ik altijd wel blij met de Funkie House, vooral op gebied van broekenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het staat je vast wel cool. Trouwens funkie house rocks en ken je episode? Verkopen ze ook vintage kleding, is wel prijzig.
Duur geintje zeker?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik heb grote voeten, nee, maar ik moest nieuwe nette schoenen voor onder een normale zwarte pantalon, wit overhemd en giletje, kerst jeweetwel
. In ieder geval heb ik een soort halfhoge leren puntschoenen gekocht, met een klein hakje, het leer is een soort ruw-wit met wat bruine tinten rond de stiksels, heel modieus maar toch degelijk, ik moet alleen nog een leuk strikje scoren en ik ben kerstavond-proof
.
Och............Schoenen zijn heel belangrijk, zeker onder een iets nettere outfit, als je daar goedkope/lelijke schoenen onder aandoet sla je ook een modderfiguur,en dat wilt niemand,zeker niet met kerst!quote:
In Rotterdam Oude Binnenweg, vintage 80's kleding vooral. Je kan er van alles vinden van laarzen, mutsen, riemen, jassen tot broeken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:52 schreef Zakje het volgende:
[..]
Episode? Waar? Licht me eens in ? Wat voor style kleding? Tot nu toe ben ik altijd wel blij met de Funkie House, vooral op gebied van broeken.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
M'n beste vriendin heeft een spiegelreflexcamera gekocht![]()
Krijg ik eindelijk weer eens nieuwe foto's als oefenmateriaal
Die chocomel op een stokje dingen zijn lekkeeeeerrrrr
Photoshooopquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Ang3l het volgende:
quote:
Zo, je ziet er ouder uit (in positieve zin!). Ik kan me herinneren dat je vaak erg jong werd geschat?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal rond de 25 zoiets.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef Weemz het volgende:
[..]
Zo, je ziet er ouder uit (in positieve zin!). Ik kan me herinneren dat je vaak erg jong werd geschat?
Oh... nou ja, zal wel aan mij liggen dan...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:09 schreef Ang3l het volgende:
Meestal rond de 25 zoiets.
meneer 'ik-moet-voor-de-merkwinkel-van-mijn-tas-staan-anders-ziet-niemand-dat-ik-een-merktas-heb'quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:02 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
hij is mooi slank![]()
En heb vandaag een beetje te veel zitten eten 1200 calorieen i.p.v. 1000.
Onzinquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:18 schreef Petre het volgende:
[..]
Een man heeft toch 2500 calorieën per dag nodig voor een goede voeding?
Niet als je net zo slank wil worden als de jongen op de fotoquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:18 schreef Petre het volgende:
[..]
meneer 'ik-moet-voor-de-merkwinkel-van-mijn-tas-staan-anders-ziet-niemand-dat-ik-een-merktas-heb'
Je zegt het zelf al, een man.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:18 schreef Petre het volgende:
[..]
meneer 'ik-moet-voor-de-merkwinkel-van-mijn-tas-staan-anders-ziet-niemand-dat-ik-een-merktas-heb'
Dat is onzin, het heeft ook te maken met of je een actieve of een wat rustigere levensstijl hebt.quote:
Ach ja laat Nuvole lullenquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is onzin, het heeft ook te maken met of je een actieve of een wat rustigere levensstijl hebt.![]()
Het is kritiek op de photoshop(st)er.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef Ang3l het volgende:dat valt nog best mee
Ja m'n haar, dat was ontplooooooooft
Doei meid!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach ja laat Nuvole lullen. Ik ga er nu vandoor moet me voorbereiden voor uitgaan
.
ja die oude garde, de mensen die er vanaf de start bij gebleven zijn schitteren vandaag wel door afwezigheidquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij ben je als enige echt enthousiast, Stroek.
Dan doe ik mee. Maar ik wil niet de lapo, want ik gun de eer van het openen van het feesttopic aan iemand anders.quote:
Op het liedje van Telekids...quote:Op zondag 2 december 2007 00:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan doe ik mee. Maar ik wil niet de lapo, want ik gun de eer van het openen van het feesttopic aan iemand anders.
Fill me up honeyquote:
wat heb je voor wijn?quote:Op zondag 2 december 2007 00:12 schreef Stroekie het volgende:
Nou volgens mij kan ik nog wel even een flesje witte wijn laten rondgaan, behalve dan voor Bartjebart, die krijgt een glas heerlijk fris kraanwater, maar dan wel op eigen verzoek
Oehquote:Op zondag 2 december 2007 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Chardonnay van Bosschendal uit Zuid Afrika
het is een leuke en mooie wijngaard met een goed produkt maar ik vond het er afgelopen zomer wel erg toeristischquote:
Het ziet eruitquote:Op zondag 2 december 2007 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is een leuke en mooie wijngaard met een goed produkt maar ik vond het er afgelopen zomer wel erg toeristisch
http://www.boschendal.com/
Ik zag in de winkel een aflevering van Pittige Tijden op dvd. Dat was ook zo simpel dat het grappig werd.quote:Op zondag 2 december 2007 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op het liedje van Telekids...
Nog 22, 22 posts voordat 2000, 2000 topics gevuld.
Het is soms wel wat onzin maar dat maakt niet veel uit,
Owkej geen wijn voor mij meer...
OOOOOOOOh ja die willikookquote:Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik zag in de winkel een aflevering van Pittige Tijden op dvd. Dat was ook zo simpel dat het grappig werd.
hier was het ook heel erg slecht toeven, en kregen we slecht eten en zoquote:
Wat veur koekjes?quote:Op zondag 2 december 2007 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*koekjes eet*
Ik krijg spontaan zin in een vakantie...quote:Op zondag 2 december 2007 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier was het ook heel erg slecht toeven, en kregen we slecht eten en zo
Deel maar uit, dat is goed voor de feeststemming hier.quote:Op zondag 2 december 2007 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*koekjes eet*
Ik zag alleen de aflevering op een lcd, de dvd's zelf heb ik niet gezien, dus de prijs ervan ook niet.quote:
ik heb nooit een aflevering gezien van Pittige tijdenquote:Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik zag in de winkel een aflevering van Pittige Tijden op dvd. Dat was ook zo simpel dat het grappig werd.
Ik denk dat ik de wijn ook maar oversla, mag ik ook water?quote:Op zondag 2 december 2007 00:12 schreef Stroekie het volgende:
Nou volgens mij kan ik nog wel even een flesje witte wijn laten rondgaan, behalve dan voor Bartjebart, die krijgt een glas heerlijk fris kraanwater, maar dan wel op eigen verzoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |