ja die oude garde, de mensen die er vanaf de start bij gebleven zijn schitteren vandaag wel door afwezigheidquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij ben je als enige echt enthousiast, Stroek.
Dan doe ik mee. Maar ik wil niet de lapo, want ik gun de eer van het openen van het feesttopic aan iemand anders.quote:
Op het liedje van Telekids...quote:Op zondag 2 december 2007 00:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan doe ik mee. Maar ik wil niet de lapo, want ik gun de eer van het openen van het feesttopic aan iemand anders.
Fill me up honeyquote:
wat heb je voor wijn?quote:Op zondag 2 december 2007 00:12 schreef Stroekie het volgende:
Nou volgens mij kan ik nog wel even een flesje witte wijn laten rondgaan, behalve dan voor Bartjebart, die krijgt een glas heerlijk fris kraanwater, maar dan wel op eigen verzoek
Oehquote:Op zondag 2 december 2007 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Chardonnay van Bosschendal uit Zuid Afrika
het is een leuke en mooie wijngaard met een goed produkt maar ik vond het er afgelopen zomer wel erg toeristischquote:
Het ziet eruitquote:Op zondag 2 december 2007 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is een leuke en mooie wijngaard met een goed produkt maar ik vond het er afgelopen zomer wel erg toeristisch
http://www.boschendal.com/
Ik zag in de winkel een aflevering van Pittige Tijden op dvd. Dat was ook zo simpel dat het grappig werd.quote:Op zondag 2 december 2007 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op het liedje van Telekids...
Nog 22, 22 posts voordat 2000, 2000 topics gevuld.
Het is soms wel wat onzin maar dat maakt niet veel uit,
Owkej geen wijn voor mij meer...
OOOOOOOOh ja die willikookquote:Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik zag in de winkel een aflevering van Pittige Tijden op dvd. Dat was ook zo simpel dat het grappig werd.
hier was het ook heel erg slecht toeven, en kregen we slecht eten en zoquote:
Wat veur koekjes?quote:Op zondag 2 december 2007 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*koekjes eet*
Ik krijg spontaan zin in een vakantie...quote:Op zondag 2 december 2007 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier was het ook heel erg slecht toeven, en kregen we slecht eten en zo
Deel maar uit, dat is goed voor de feeststemming hier.quote:Op zondag 2 december 2007 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*koekjes eet*
Ik zag alleen de aflevering op een lcd, de dvd's zelf heb ik niet gezien, dus de prijs ervan ook niet.quote:
ik heb nooit een aflevering gezien van Pittige tijdenquote:Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik zag in de winkel een aflevering van Pittige Tijden op dvd. Dat was ook zo simpel dat het grappig werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |