We wish you a hairy christmasquote:Op donderdag 29 november 2007 18:22 schreef Juicyhil het volgende:
* Juicyhil is in de kerststemming
Bearforce 1 - Christmas is here
Vroeger was dat mijn favoriete nummer!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vengaboys - We're going to Ibiza!\
[ afbeelding ]
Roy Vengaboys is nu een steward!
Hey die kwamen we tegen tijdens de fok homo-meet in R'damquote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
En bedankt, nu zit ik de hele avond met dit nummer in m'n kopquote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
It happens.quote:
If he was here right now?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:52 schreef Tomasso het volgende:
What Would Brian Boitano Do - South Park
I present you our new secretary of war: Miss Sheila Broslowskiquote:Op donderdag 29 november 2007 20:52 schreef Tomasso het volgende:
What Would Brian Boitano Do - South Park
quote:
Een leuke jongen met een hippe boxer, een bus slagroom en een flesje chocoladesausquote:Op donderdag 29 november 2007 21:36 schreef Zakje het volgende:
Ugh, ik heb echt geen idee wat ik op mijn verlanglijstje moet zetten voor december, ik zit al een half uur te verzinnen maar verder dan ,,hippe boxers'' kom ik niet. Heeft er iemand leuke ideetjes?
Waar kun je die kopenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een leuke jongen met een hippe boxer, een bus slagroom en een flesje chocoladesaus
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen?
Oh en ik heb al een 2e item gevonden, een Kluwer wettenbundel, maar dan de limited pink edition
![]()
[ afbeelding ]
Nee, treurig hè? Ik denk maar dat ik kleding en accessoires erbij zet, ik zou het anders ook niet weten. Gelukkig is mijn stiefmoeder maar 7 jaar ouder dan mij en kent ze mijn smaak goed, dus ze zal wel wat leuke dingen uitzoekenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]! Tof
Heb je geen toffe serie waar je nog DVD's van moet hebben?
Dat hoef ik niet uit te proberenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee, treurig hè? Ik denk maar dat ik kleding en accessoires erbij zet, ik zou het anders ook niet weten. Gelukkig is mijn stiefmoeder maar 7 jaar ouder dan mij en kent ze mijn smaak goed, dus ze zal wel wat leuke dingen uitzoeken.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef Zakje het volgende:Nee, treurig hè? Ik denk maar dat ik kleding en accessoires erbij zet, ik zou het anders ook niet weten. Gelukkig is mijn stiefmoeder maar 7 jaar ouder dan mij en kent ze mijn smaak goed, dus ze zal wel wat leuke dingen uitzoeken.
Och ja, als ik mijn vader wat laat uitzoeken komt hij waarschijnlijk ook terug met een overhemd en een saaie pantalon ofzo , dus ik heb wel gelukquote:Op donderdag 29 november 2007 22:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet uit te proberen
Wanneer zijn boxers hip?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:36 schreef Zakje het volgende:
Ugh, ik heb echt geen idee wat ik op mijn verlanglijstje moet zetten voor december, ik zit al een half uur te verzinnen maar verder dan ,,hippe boxers'' kom ik niet. Heeft er iemand leuke ideetjes?
z'n opa zijn?quote:
Björn Borg heeft leuke herenboxers met mooie retro-motieven, die staan meestal wel goed bij mijquote:Op donderdag 29 november 2007 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wanneer zijn boxers hip?
Welke boxers zijn hip?
Tss, je komt uit '83, moet je dan toch wel weten hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wanneer zijn boxers hip?
Welke boxers zijn hip?
Alleen 20 euro per stukquote:Op donderdag 29 november 2007 22:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Björn Borg heeft leuke herenboxers met mooie retro-motieven, die staan meestal wel goed bij mij.
En die leuke met motiefjes zijn meestal rond de 27 euro ,maar ze zitten wel erg lekkerquote:
Hmm. Ik heb ook de Kluwers, maar ie van mij zijn niet rozequote:Op donderdag 29 november 2007 21:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen?
Oh en ik heb al een 2e item gevonden, een Kluwer wettenbundel, maar dan de limited pink edition
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de Vermande , iedere keer 3 pillen meezeulen en een spuuglelijke kleurquote:Op donderdag 29 november 2007 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb ook de Kluwers, maar ie van mij zijn niet roze
Met TG heeft de hele familie (van 4 jarig jochie tot 55 jarige moeder) een rondje gedaan. Was inderdaad hilarischquote:Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Je moeder die voor het eerst met de Wii a/d slag gaat.. geweldig
over toneel gesprokenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
"It is beyond my control"
Net de bovenstaande film gekeken (en Cruel Intentions ken ik inmiddels al zowat van buiten) en volgende maand naar het toneelstuk
[ afbeelding ]
Ben erg benieuwd!
Ik bedoelde eigenlijk:quote:Op donderdag 29 november 2007 22:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tss, je komt uit '83, moet je dan toch wel weten hoor
geef je voorlichtingen?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
morgen een MBO klas. Hoop dat het beter was dan die V5 van vandaag
Iets hip vinden is niet subjectief, de mode bepaald dat, ik vond bijvoorbeeld het hele ''baggy-kleding-gedoe'' zelf nooit mooi, toch was het een tijdje heel erg modieusquote:Op donderdag 29 november 2007 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk:
Iets hip vinden is heel relatief en subjectief... welke boxers vind JIJ hip dan?
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over toneel gesproken
Ga jij nog naar Angels in America kijken komend voorjaar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |