We wish you a hairy christmasquote:Op donderdag 29 november 2007 18:22 schreef Juicyhil het volgende:
* Juicyhil is in de kerststemming
Bearforce 1 - Christmas is here
Vroeger was dat mijn favoriete nummer!quote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vengaboys - We're going to Ibiza!\
[ afbeelding ]
Roy Vengaboys is nu een steward!
Hey die kwamen we tegen tijdens de fok homo-meet in R'damquote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
En bedankt, nu zit ik de hele avond met dit nummer in m'n kopquote:Op donderdag 29 november 2007 19:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
It happens.quote:
If he was here right now?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:52 schreef Tomasso het volgende:
What Would Brian Boitano Do - South Park
I present you our new secretary of war: Miss Sheila Broslowskiquote:Op donderdag 29 november 2007 20:52 schreef Tomasso het volgende:
What Would Brian Boitano Do - South Park
quote:
Een leuke jongen met een hippe boxer, een bus slagroom en een flesje chocoladesausquote:Op donderdag 29 november 2007 21:36 schreef Zakje het volgende:
Ugh, ik heb echt geen idee wat ik op mijn verlanglijstje moet zetten voor december, ik zit al een half uur te verzinnen maar verder dan ,,hippe boxers'' kom ik niet. Heeft er iemand leuke ideetjes?
Waar kun je die kopenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een leuke jongen met een hippe boxer, een bus slagroom en een flesje chocoladesaus
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:43 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen?
Oh en ik heb al een 2e item gevonden, een Kluwer wettenbundel, maar dan de limited pink edition
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |