Sinterklaas bestaat wel! dus brengt hij jou wel een suprise.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh je wil aan aan de slag om een sinterklaas surprise voor mij te maken
wat lief
Ligt eraan of je het puur voor je plezier doet of dat je eigenlijk stiekem meer gevoelens voor diegene hebtquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef samjustme het volgende:
Vinden jullie het kunnen om een goeie vriend te zoenen?
Het is allang niet meer stiekemquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ligt eraan of je het puur voor je plezier doet of dat je eigenlijk stiekem meer gevoelens voor diegene hebt
wat noem jij zoenen, is dat alleen kussen, of ook gelijk kopkluiven ? en speeksel uitwisselenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef samjustme het volgende:
Vinden jullie het kunnen om een goeie vriend te zoenen?
Dan moet je het dus niet doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is allang niet meer stiekem.
hahahah, nee, jammer he?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef Cairon het volgende:
ik maak hieruit op dat Sam en MisterO in een dronken bui wat meer hebben gedaan dan alleen handjes vasthouden
Het laatste. En aan gewoon kussen hecht ik niet zoveel waarde, doe ik vrij snel met onbekenden voor de lol, de leukeren natuurlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat noem jij zoenen, is dat alleen kussen, of ook gelijk kopkluiven ? en speeksel uitwisselen
Ik heb mijn jongen al gevondenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:33 schreef Cairon het volgende:
Vind je dat echt jammer Mistero?
Wees gerust, als je een beetje je best doet, dan zal Sam je heus wel een mee uit vragen, en wie weet, misschien worden jullie dan wel vriendje en vriendinnetje.
quote:
Ik drink nauwelijks alcohol en MisterO heb ik nog nooit dronken meegemaakt. En we zijn meer soort van broersquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef Cairon het volgende:
ik maak hieruit op dat Sam en MisterO in een dronken bui wat meer hebben gedaan dan alleen handjes vasthouden
Je krijgt vast wel voordat de middag is aangebroken een kus van hemquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef Stroekie het volgende:
Ligt die Nuno nou nog steeds in bed ?
en gisteren maar commentaar leveren dat er s middags mensen nog goede morgen kwamen zeggen![]()
Hij zat het wel weer niet bij 1 glas wijn gehouden hebben gisteravond
Oh is het waar! je had toch de liefde van je leven gevondenquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:37 schreef Cairon het volgende:
ik niet ik ben verbitterd.
Toch een kus net voor de middag ... en ik hou het nooit bij 1 glas wijn .maar gisteren ahahahahaquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef Stroekie het volgende:
Ligt die Nuno nou nog steeds in bed ?
en gisteren maar commentaar leveren dat er s middags mensen nog goede morgen kwamen zeggen![]()
Hij zat het wel weer niet bij 1 glas wijn gehouden hebben gisteravond
En hoe was de sex ?quote:
No comment.quote:
Ja dusquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
No comment.
Daar praat ik niet over. Stel dat we wel geneukt hebben, dan had ik het echt niet vermeld
Heb ik gezegd dat ik geneukt heb? Nee. het gaat jou niks aanquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja dusgeeft verder niet hoor er is trouwens meer aan sex dan alleen neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |