Dat ben ik niet met je eens... jij kiest er zelf voor of je iets wel of niet hip vind. Het is een keuze. De 'mode' bepaald alleen wat je eigenlijk hip hoort te vinden doordat er verder op dat moment minder in de andere 'hip-keuze-groepen' te verkrijgen is.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Iets hip vinden is niet subjectief, de mode bepaald dat, ik vond bijvoorbeeld het hele ''baggy-kleding-gedoe'' zelf nooit mooi, toch was het een tijdje heel erg modieus.
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:48 schreef Yurithemaster het volgende:
heb net another gay movie gezien maar dies niet voor terezieltjes ja
Ik ben nog voldaan met II maar Singstar voor de PS3 komt er hier wel inquote:Op donderdag 29 november 2007 23:52 schreef wonderer het volgende:
Guitar Hero III... hij moest er een uur voor rijden maar hij heeft hem hoor
ik volg persoonlijk liever de mode, want die valt altijd in de smaak bij vele mensen , het is immers ,,de laatste mode''.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens... jij kiest er zelf voor of je iets wel of niet hip vind. Het is een keuze. De 'mode' bepaald alleen wat je eigenlijk hip hoort te vinden doordat er verder op dat moment minder in de andere 'hip-keuze-groepen' te verkrijgen is.
Wanneer een <iets> met een printje door de mode hip bevonden wordt, en je vind het zelf niet zo hip, dan koop je een effen <iets>
Ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:03 schreef Ang3l het volgende:
http://www.elfyourself.com/?id=9637651598
Weeeeeehehehehehe
Net zoals jij ervoor kiest mannen leuk te vinden?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens... jij kiest er zelf voor of je iets wel of niet hip vind. Het is een keuze. De 'mode' bepaald alleen wat je eigenlijk hip hoort te vinden doordat er verder op dat moment minder in de andere 'hip-keuze-groepen' te verkrijgen is.
Wanneer een <iets> met een printje door de mode hip bevonden wordt, en je vind het zelf niet zo hip, dan koop je een effen <iets>
Ik woon wel vlakbij Wilhelminapleinquote:Op donderdag 29 november 2007 21:05 schreef Tomasso het volgende:
Ow jee, heb ik het topic gedood?
Samjustme, ga je morgen trouwens nog naar de rechtbank?
Dan wonen wij best wel dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik woon wel vlakbij Wilhelminaplein.
Mogguh!quote:Op donderdag 29 november 2007 14:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen mensen hier eens een keer gewoon vroeg opstaan (luie flikkers)dit is de 3e al met zijn morgen in de middag
Net al gekregen hoor!quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:51 schreef Stroekie het volgende:
Zet koffie/thee/warme chocolademelk en verse jus voor iedereen klaar
En we zitten nog op dezelfde school maar dan op verschillende vestiging.quote:Op vrijdag 30 november 2007 07:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan wonen wij best wel dicht bij elkaar!
Oh je wil al aan de slag om een sinterklaas surprise voor mij te makenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:06 schreef MisterO het volgende:
Ik moet mijzelf even verbeteren: ik heb zin om aan hele andere dingen te denken dan aan school!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |