vroeger ging ik altijd stappen in Cafe Kobus en de eigenaar sloot dan altijd met een stichtelijk woord de nacht af en stuurde op de tonen van Kim Carnes Bon Voyage iedereen een naar huis te met de woordequote:Op zaterdag 1 december 2007 13:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
veel plezier en neem een biertje op iedereen
en voor allen "doe het vaak maar doe het safe"
Zo snelle service van de Brabobankquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:20 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kan weer aan m'n geld
5 Werkdagenquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo snelle service van de Brabobank![]()
Nope. Niksquote:ook nog iets van een excuusbrief of andere compensatie voor de door hun veroorzaakte overlast ?
quote:Some people are gay. Get over it! is a new suite of visually powerful materials, devised as part of Stonewall’s Education for All campaign to tackle homophobia and homophobic bullying in schools. This uncompromising message, developed with secondary school students, makes it clear that schools should take a zero-tolerance approach to homophobic bullying.
http://www.livetogether.nu/quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:35 schreef wonderer het volgende:
Nice.
Nu worden jochies gepest omdat ze emo zijn. Same difference.
Eigenlijk had het gewoon "Some people are different. Get over it" moeten zijn
47 is huge wow. Wat voor schoenen heb je gekocht?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:56 schreef Zakje het volgende:Ik heb leuke schoenen!
,en het is vreselijk die te vinden in maat 47
Cool.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:47 schreef Petre het volgende:
[..]
http://www.livetogether.nu/
(promotiewerk voor gedaan @ festivals)
Ja, ik weet het, ik heb grote voetenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
47 is huge wow. Wat voor schoenen heb je gekocht?
Ik mag lekker vanavond mijn schoen zettenquote:
vandaar die maat 47 zeker ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik mag lekker vanavond mijn schoen zetten, kijken wat voor moois de goede Sint erin gooit
.
Ik moest ff de kadootjes van de buren voor hun raam zitten en keihard op 't raam timmerenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik mag lekker vanavond mijn schoen zetten, kijken wat voor moois de goede Sint erin gooit
.
Nlu af en toe zou ik die 2 kids wel willen aftuigenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je de roe en de roede niet door elkaar halen?
let maar op, straks sla je er nog doorheenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest ff de kadootjes van de buren voor hun raam zitten en keihard op 't raam timmeren
Toen ik nog in de Sint geloofde zette ik weleens kaplaarzenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
vandaar die maat 47 zeker ookprofiteur...
ah, de schreeuwmeisjes die zo hoog en hard kunnen gillen en je op zaterdag soms ruw en te vroeg doen ontwaken?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nlu af en toe zou ik die 2 kids wel willen aftuigen
Wat is 'different'? In de ogen van die emo`s zijn mensen die in een net pak rondlopen weer 'different'.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:35 schreef wonderer het volgende:
Nice.
Nu worden jochies gepest omdat ze emo zijn. Same difference.
Eigenlijk had het gewoon "Some people are different. Get over it" moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |