Alleen mietjes hebben een katerquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:06 schreef Zakje het volgende:
Ugggggh ik heb een kater van het zware kaliber, gelukkig heb ik nu een grote mok koffie, dan kan ik er zo weer tegenaan.
Oh, ik zie nu dat ze de kaart omgegooid hebben en 's middags alleen maar tosti serverenquote:
Hondenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe mij maar een hond in plaats an een kater
In Rotterdam natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:11 schreef Zakje het volgende:
hmm, ik moet eigenlijk nieuwe schoenen kopen, maar waar.........
juist pas boven de 10 kilo mag het de naam hond hebbenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Honden
Maar dan wel groot, tof en hip. Niet van die kleine kutkeffertjes of beftekkels
veel plezier en neem een biertje op iedereenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:24 schreef Stroekie het volgende:
tot vanaaf /nacht/morgen![]()
jullie ook veel plezier
Ooooh ja! Als het goed is is de nieuwe collectie skinny's van Cheap monday alweer binnen bij de funkyhouse! Ik wil daar eigenlijk wel een kijkje nemenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
In Rotterdam natuurlijk. Dan ben ik ook in de stad
![]()
Wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ooooh ja! Als het goed is is de nieuwe collectie skinny's van Cheap monday alweer binnen bij de funkyhouse! Ik wil daar eigenlijk wel een kijkje nemen.
Maandag ook goed?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:08 schreef Zakje het volgende:
[..]
Woensdag? Ik ga nu op schoenenjacht in Dordrecht
![]()
.
Ik heb gisteren in Rotterdam gave schoenen gekochtquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:08 schreef Zakje het volgende:
[..]
Woensdag? Ik ga nu op schoenenjacht in Dordrecht
![]()
.
Moet jij ook al zo vroeg werken? Ik moet over een half uur weg!quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:51 schreef Tomasso het volgende:
Om 4 uur al aan avondeten zitten is niet tof.
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Moet jij ook al zo vroeg werken? Ik moet over een half uur weg!
Ik moet van 17:00 tot 00:00, maargoed, kan ik daarna nog uitgaanquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik ookMaargoed, ik ben al wel weer om 01:00 klaar, maar toch. 17:00/18:00 uur beginnen zijn kuttijden
Ja, zou ik ook dus ook kunnen. Kunnen...quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik moet van 17:00 tot 00:00, maargoed, kan ik daarna nog uitgaan
Willen is een andere vraag?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook dus ook kunnen. Kunnen...
Had je dat niet met Pasen moeten doen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Net mijn kruis geschilderd met de laatste laag
Als ie vanavond droog is (of morgen) dan kan Jezus d'r terug op gespijkerd worden.
Ja zo lang kan ik niet wachten hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had je dat niet met Pasen moeten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |