Trek niks van aan. En fokkers en vooral van H topic doen er niet aanquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik geneukt heb? Nee. het gaat jou niks aan![]()
Dat jij alles rondverteld hier vind ik best, als je mij er maar niet mee infecteert.
Heb ik gezegd dat ik het me aantrek? Neequote:Op vrijdag 30 november 2007 12:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trek niks van aan. En fokkers en vooral van H topic doen er niet aan.
nu lijkt het net of ik om die kus heb lopen bedelenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Toch een kus net voor de middag ... en ik hou het nooit bij 1 glas wijn .maar gisteren ahahahaha![]()
![]()
ik vertel zeker niet alles hier. Het meeste hou ik voor mezelf, alleen af en toe vertel ik wat er gebeurt is en zeker nooit in detail. En voor de rest gun ik je veel plezier met je vriendje en dit is gewoon aardig bedoeld en niet meerquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik geneukt heb? Nee. het gaat jou niks aan![]()
Dat jij alles rondverteld hier vind ik best, als je mij er maar niet mee infecteert.
Ok honeyquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik het me aantrek? NeeHet interesseert me geen kut wat een fokker tegen me zegt, hoe kom je daar nou bij
was dat niet zo danquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu lijkt het net of ik om die kus heb lopen bedelen
mooi zo! en nu niet meer zeiken jah, zeiknichtquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vertel zeker niet alles hier. Het meeste hou ik voor mezelf, alleen af en toe vertel ik wat er gebeurt is en zeker nooit in detail. En voor de rest gun ik je veel plezier met je vriendje en dit is gewoon aardig bedoeld en niet meer
kom ik dan zo sletterig over dat ik hier om kusjes moet bedelenquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
mooi zo! en nu niet meer zeiken jah, zeiknicht
Oh waar wil je het over hebben?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat wil je nu een rel hier beginnen of zo, want dan kun je het krijgen puberaal ventje
je quote de verkeerde denk ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat wil je nu een rel hier beginnen of zo, want dan kun je het krijgen puberaal ventje
n00b vind ik nog een compliment, dankje Cairon!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef Cairon het volgende:
Petre, wat ben jij toch een misselijkmakende hielenlikker en intrigant!
MisterO, Jeeeeezus vieze n00b ga gewoon weg ofzo
Sam, het is bijna 2 uur, tijd voor een nieuwe obsessie!
Nuno_G, jij bent oud.
Stroekie, wie?
Cairon, oeh het is bijna 2 uur, moet je niet een nieuw labiel moment hebben!?
Oud ??? jij bent ouder denk ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef Cairon het volgende:
MisterO, Jeeeeezus vieze n00b ga gewoon weg ofzo
Sam, het is bijna 2 uur, tijd voor een nieuwe obsessie!
Nuno_G, jij bent oud.
Stroekie, wie?
Cairon, oeh het is bijna 2 uur, moet je niet een nieuw labiel moment hebben!?
waarom ?quote:
Grote mond, klein hartjequote:Op vrijdag 30 november 2007 13:48 schreef Cairon het volgende:
maar stiekem huil je aan de binnenkant... doetje!
de 35 zijn nog een paar jaar weg, 5 om precies te zijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:52 schreef Cairon het volgende:
Zeg Nuno, doet het pijn, als je de 35 gehaald hebt en je erachter komt dat je gewoon een oude man bent geworden die zijn piekmoment ergens in 1998 heeft achtergelaten en nu al bijna een kleine tien jaar in de neerwaartse spiraal zit richting het bejaardentehuis?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:54 schreef Nuno_G het volgende:
de 35 zijn nog een paar jaar weg, 5 om precies te zijn
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
Als dat is wat je jezelf moet vertellen iedere ochtend voor de spiegel als je je kamper matje met goed veel vet naar achteren kamt in een wanhoopspoging om toch nog een greintje jeugdigheid te behouden, dan zal ik je in die waan laten.
zie je nou wel, ik ben best aardig... soms.
Ik kan door slijmen mijn doel bereiken en daar word jij misselijk van?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef Cairon het volgende:
wat zijn de opties ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:04 schreef samjustme het volgende:
Wat zijn we weer aardig voor elkaar zeg.
Ik heb een bigger problem met wie moet ik gaan daten grrr.
Italiaans, Spaans, Portugees, Turks, Libanees en Nederlandse halfbloedjes tussen 18-23. Het liefst in Rotterdam hehe.quote:
Oh ik dacht dat je wou kiezen tussen 2 maar je bedoelt half rotterdamquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Italiaans, Spaans, Portugees, Turks, Libanees en Nederlandse halfbloedjes tussen 18-23. Het liefst in Rotterdam hehe.
ik zie een prachtig Format voor een nieuw programma voor RNN7quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Italiaans, Spaans, Portugees, Turks, Libanees en Nederlandse halfbloedjes tussen 18-23. Het liefst in Rotterdam hehe.
Vandaar, in Amsterdam lopen nauwelijks mijn typesquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je wou kiezen tussen 2 maar je bedoelt half rotterdam
Creepyquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
En we zitten nog op dezelfde school maar dan op verschillende vestiging.
* CDP krijgt spontaan de neiging om een liedje van Mr Timberlake te zingen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:51 schreef samjustme het volgende:
Gewoon met meerdere mensen tegelijkertijd daten en natuurlijk doen alsof ze de enigen zijn.
Ik ben trouwens nog steeds niet terug gebeld door die jongen uit a'damquote:
Gezellig koffie drinken samen met Samquote:
Ik houd niet van koffie. Thee met melkquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gezellig koffie drinken samen met Sam
Warme chocolademelkquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik houd niet van koffie. Thee met melk.
heb je hem al gesproken dan ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog steeds niet terug gebeld door die jongen uit a'dam!
Mja, waarschijnlijk heeft hij in de tussentijd nog niet gewerkt
What comes around goes around, love that songquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
* CDP krijgt spontaan de neiging om een liedje van Mr Timberlake te zingen.
Ik heb dinsdagavond gebeld naar Golden Tulip a'dam, hij was toen net een paar uur eerder weg gegaan omdat hij klaar was met werken. Daarna heb ik ze m'n nummer gegeven + naam en dat gingen ze doorgeven aan hemquote:
Je verrast me met je intelligentie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:43 schreef samjustme het volgende:
What comes around goes around.
Kan veel slimmer zijn dan je zou denken. Maar het is iets voor irlquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je verrast me met je intelligentie.
en weet je ook wanneer hij weer moet werken ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb dinsdagavond gebeld naar Golden Tulip a'dam, hij was toen net een paar uur eerder weg gegaan omdat hij klaar was met werken. Daarna heb ik ze m'n nummer gegeven + naam en dat gingen ze doorgeven aan hem
Nee, ze konden z'n rooster niet zienquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en weet je ook wanneer hij weer moet werken ?
Verklaar je naderquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
Over dat zoenen met een goede vriend: ik vind van wel, mits het een uitdrukking is van vriendschap en niet een opmaat naar dingen die je NIET met een vriend doet
Wat moet ik daar aan verklaren? Ik vind dat je met een zoen ook andere dingen kan uitdrukken dan alleen wat "normaal" is (lust/liefde). En vriendschap past daar best bij.quote:
roy's vriend, (nu man) vond het nooit zo leuk dat wij mailden met elkaar....quote:Op donderdag 29 november 2007 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey die kwamen we tegen tijdens de fok homo-meet in R'damIn de gaypalace,
Er mag inderdaad gewoon gezoend worden tussen vrienden. Dat doen al mijn vrienden (hetero en homo) gewoon, maar dat zal wel het zuidelijke zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat moet ik daar aan verklaren? Ik vind dat je met een zoen ook andere dingen kan uitdrukken dan alleen wat "normaal" is (lust/liefde). En vriendschap past daar best bij.
Ik denk niet dat we het over dezelfde soort zoen hebben...quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Er mag inderdaad gewoon gezoend worden tussen vrienden. Dat doen al mijn vrienden (hetero en homo) gewoon, maar dat zal wel het zuidelijke zijn.
Koffie in plaats van de maaltijd. Heerlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Koffie na de maaltijd. Héérlijk.
Geef mij de maaltijd maar danquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Koffie in plaats van de maaltijd. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het over dezelfde soort zoen hebben...
En doet het zeer als je dat al voor je 25e had bereikt?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:52 schreef Cairon het volgende:
Zeg Nuno, doet het pijn, als je de 35 gehaald hebt en je erachter komt dat je gewoon een oude man bent geworden die zijn piekmoment ergens in 1998 heeft achtergelaten en nu al bijna een kleine tien jaar in de neerwaartse spiraal zit richting het bejaardentehuis?
had je dat op je 25e ? Ik zie niet uit naar mijn 35 jarige verjaardag of kan ik dan eindelijk rustig uitgaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En doet het zeer als je dat al voor je 25e had bereikt?
Neuh. Ik zit nog lang niet in die spiraalquote:
ik ook niet (volgens cairon wel, maar ik merk er niets van) ... ga je vanavond nog uit ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Ik zit nog lang niet in die spiraal
Ik ga vanavond naar een feest van een vriend, Rik.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ook niet (volgens cairon wel, maar ik merk er niets van) ... ga je vanavond nog uit ?
relnichtenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:22 schreef samjustme het volgende:
Net heerlijk geshopt met een vriend van me omg wat hadden we toch lol hij zat met mij in een paskamer en probeerde me in een veels te kleine broek erin te proppen. Het was hilarisch.
Een verkoopster herkende me ergens van en ikke honey waar herken je me dan van, en omg de hele tijd zat ie in de winkel hoe ziet mijn kont eruit en stonden voor de spiegel te poseren hihi.
Daarnaast nog eens goed nieuws gay palace gaat open yeah. Morgen again palacen dus.
Nicequote:Op vrijdag 30 november 2007 21:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
relnichtenmaar hoe zag zijn kont eruit dan
Waarom moet je 'verdedigen' dat het een mooie jongen is?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:42 schreef samjustme het volgende:
Het is een mooie jongen hoor, ik heb geen lelijke friends.
Ach ik ben wel een beetje oppervlakkig en als het een mooie jongen is dan mag ik toch zeggen dat hij het isquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom moet je 'verdedigen' dat het een mooie jongen is?
Je bent zó oppervlakkig.
ik vind ook al mijjn vrienden mooi of anderen dat vinden dat weet ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom moet je 'verdedigen' dat het een mooie jongen is?
Je bent zó oppervlakkig.
En nu in leesbaar Nederlands?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef Nuno_G het volgende:
ik vind ook al mijjn vrienden mooi of anderen dat vinden dat weet ik niet
zou het nog wetenschappelijk verantwoord zijn om hiervoor nog een aantal scans te maken van wat hoofdrol spelers ?quote:
Oh dat zou best interessant worden ja :pquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou het nog wetenschappelijk verantwoord zijn om hiervoor nog een aantal scans te maken van wat hoofdrol spelers ?
Euh neej maar ik vind ook niet dat je homoseksualiteit kunt vergelijken met een modegrilquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net zoals jij ervoor kiest mannen leuk te vinden?
Je kiest niet of je iets hip vindt. Dingen komen in de mode omdat veel mensen ze leuk vinden, volgens mij. Niet omdat iemand in een kantoortje zit te bedenken "en wat gaan we nu es doen".
Ook niet met smaak? Ik kan er echt niet voor kiezen om Uggs mooi te vinden hoor. Dat werkt gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh neej maar ik vind ook niet dat je homoseksualiteit kunt vergelijken met een modegril
Maar dat zou betekenen dat er 'iets' is waardoor wij allemaal opeens Uggs mooi vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook niet met smaak? Ik kan er echt niet voor kiezen om Uggs mooi te vinden hoor. Dat werkt gewoon niet.
Meestal sla jij het bijwoord 'er' gewoon over in je zinnen, maar hier gooi je het ineens in de zin terwijl het helemaal niet nodig is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:22 schreef samjustme het volgende:
Net heerlijk geshopt met een vriend van me omg wat hadden we toch lol hij zat met mij in een paskamer en probeerde me in een veels te kleine broek erin te proppen. Het was hilarisch.
Ja, uggs. Dat soort dingen werkt als een rode lap op een stier. Mensen zijn zo kudde-gericht, er zijn gewoon veel dingen die veel mensen leuk vinden. Ze merken dat alleen pas als iemand voor ze uitdenkt wat ze leuk zullen vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat er 'iets' is waardoor wij allemaal opeens Uggs mooi vinden.
Dat heeft te maken met reclamestrategien volgens mij. Maar uiteindelijk wordt dit een eindeloze discussie volgens mij
Jamaar... ik kwam van de verjaardag terug en het was best gezelligquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, als het zo laat is moet je slapen.
dat vind ik nou de grootst mogelijke onzinquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:49 schreef Tomasso het volgende:
Hoi
Ik wil nieuwe kleren kopen, maar ik vind het er zo stumper-achtig uitzien om dat in m'n eentje te doen. Wat nu
![]()
Mja, misschien is het inderdaad wel onzin jaquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat vind ik nou de grootst mogelijke onzin
je weet toch van jezelf wel wat je leuk vind en wat niet, daar heb ik althans de mening van een ander niet voor nodig![]()
Maar anders vraag je Zakje of Sam gewoon mee, dan kom je helemaal hip en volgens de laatste trend gestyled hier je aankopen laten zien
Nou mij lukt het aardig om in 4 uur een gat in de rekening te slaan en met volle tassen huiswaards te kerenquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, misschien is het inderdaad wel onzin jaMaar het had uberhaupt toch al geen zin, omdat ik om 5 uur alweer op m'n werk moet staan enzo...
Ow, dat zou me ook wel lukken hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou mij lukt het aardig om in 4 uur een gat in de rekening te slaan en met volle tassen huiswaards te keren
weet je in elk geval ook weer waarom je om 17.00 uur present moet staanquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, dat zou me ook wel lukken hoor
quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weet je in elk geval ook weer waarom je om 17.00 uur present moet staan
wij hebben hier in Schubbenkutterveen helemaal geen metroquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:43 schreef Tomasso het volgende:
Ow, ik zie weer eens dat de metro's tot vlak voor 1 uur 's nachts rijden!
Moet ik dus wél op m'n fiets naar m'n werk
Een wattesquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Traditioneel als ik ben starten we de middag weer met een uitsmijter Haverkist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |