Trek niks van aan. En fokkers en vooral van H topic doen er niet aanquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik geneukt heb? Nee. het gaat jou niks aan![]()
Dat jij alles rondverteld hier vind ik best, als je mij er maar niet mee infecteert.
Heb ik gezegd dat ik het me aantrek? Neequote:Op vrijdag 30 november 2007 12:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trek niks van aan. En fokkers en vooral van H topic doen er niet aan.
nu lijkt het net of ik om die kus heb lopen bedelenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Toch een kus net voor de middag ... en ik hou het nooit bij 1 glas wijn .maar gisteren ahahahaha![]()
![]()
ik vertel zeker niet alles hier. Het meeste hou ik voor mezelf, alleen af en toe vertel ik wat er gebeurt is en zeker nooit in detail. En voor de rest gun ik je veel plezier met je vriendje en dit is gewoon aardig bedoeld en niet meerquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik geneukt heb? Nee. het gaat jou niks aan![]()
Dat jij alles rondverteld hier vind ik best, als je mij er maar niet mee infecteert.
Ok honeyquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik het me aantrek? NeeHet interesseert me geen kut wat een fokker tegen me zegt, hoe kom je daar nou bij
was dat niet zo danquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu lijkt het net of ik om die kus heb lopen bedelen
mooi zo! en nu niet meer zeiken jah, zeiknichtquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vertel zeker niet alles hier. Het meeste hou ik voor mezelf, alleen af en toe vertel ik wat er gebeurt is en zeker nooit in detail. En voor de rest gun ik je veel plezier met je vriendje en dit is gewoon aardig bedoeld en niet meer
kom ik dan zo sletterig over dat ik hier om kusjes moet bedelenquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
mooi zo! en nu niet meer zeiken jah, zeiknicht
Oh waar wil je het over hebben?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat wil je nu een rel hier beginnen of zo, want dan kun je het krijgen puberaal ventje
je quote de verkeerde denk ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat wil je nu een rel hier beginnen of zo, want dan kun je het krijgen puberaal ventje
n00b vind ik nog een compliment, dankje Cairon!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef Cairon het volgende:
Petre, wat ben jij toch een misselijkmakende hielenlikker en intrigant!
MisterO, Jeeeeezus vieze n00b ga gewoon weg ofzo
Sam, het is bijna 2 uur, tijd voor een nieuwe obsessie!
Nuno_G, jij bent oud.
Stroekie, wie?
Cairon, oeh het is bijna 2 uur, moet je niet een nieuw labiel moment hebben!?
Oud ??? jij bent ouder denk ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef Cairon het volgende:
MisterO, Jeeeeezus vieze n00b ga gewoon weg ofzo
Sam, het is bijna 2 uur, tijd voor een nieuwe obsessie!
Nuno_G, jij bent oud.
Stroekie, wie?
Cairon, oeh het is bijna 2 uur, moet je niet een nieuw labiel moment hebben!?
waarom ?quote:
Grote mond, klein hartjequote:Op vrijdag 30 november 2007 13:48 schreef Cairon het volgende:
maar stiekem huil je aan de binnenkant... doetje!
de 35 zijn nog een paar jaar weg, 5 om precies te zijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:52 schreef Cairon het volgende:
Zeg Nuno, doet het pijn, als je de 35 gehaald hebt en je erachter komt dat je gewoon een oude man bent geworden die zijn piekmoment ergens in 1998 heeft achtergelaten en nu al bijna een kleine tien jaar in de neerwaartse spiraal zit richting het bejaardentehuis?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:54 schreef Nuno_G het volgende:
de 35 zijn nog een paar jaar weg, 5 om precies te zijn
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:57 schreef Cairon het volgende:
[..]
Als dat is wat je jezelf moet vertellen iedere ochtend voor de spiegel als je je kamper matje met goed veel vet naar achteren kamt in een wanhoopspoging om toch nog een greintje jeugdigheid te behouden, dan zal ik je in die waan laten.
zie je nou wel, ik ben best aardig... soms.
Ik kan door slijmen mijn doel bereiken en daar word jij misselijk van?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef Cairon het volgende:
wat zijn de opties ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:04 schreef samjustme het volgende:
Wat zijn we weer aardig voor elkaar zeg.
Ik heb een bigger problem met wie moet ik gaan daten grrr.
Italiaans, Spaans, Portugees, Turks, Libanees en Nederlandse halfbloedjes tussen 18-23. Het liefst in Rotterdam hehe.quote:
Oh ik dacht dat je wou kiezen tussen 2 maar je bedoelt half rotterdamquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Italiaans, Spaans, Portugees, Turks, Libanees en Nederlandse halfbloedjes tussen 18-23. Het liefst in Rotterdam hehe.
ik zie een prachtig Format voor een nieuw programma voor RNN7quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Italiaans, Spaans, Portugees, Turks, Libanees en Nederlandse halfbloedjes tussen 18-23. Het liefst in Rotterdam hehe.
Vandaar, in Amsterdam lopen nauwelijks mijn typesquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je wou kiezen tussen 2 maar je bedoelt half rotterdam
Creepyquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
En we zitten nog op dezelfde school maar dan op verschillende vestiging.
* CDP krijgt spontaan de neiging om een liedje van Mr Timberlake te zingen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:51 schreef samjustme het volgende:
Gewoon met meerdere mensen tegelijkertijd daten en natuurlijk doen alsof ze de enigen zijn.
Ik ben trouwens nog steeds niet terug gebeld door die jongen uit a'damquote:
Gezellig koffie drinken samen met Samquote:
Ik houd niet van koffie. Thee met melkquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gezellig koffie drinken samen met Sam
Warme chocolademelkquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik houd niet van koffie. Thee met melk.
heb je hem al gesproken dan ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nog steeds niet terug gebeld door die jongen uit a'dam!
Mja, waarschijnlijk heeft hij in de tussentijd nog niet gewerkt
What comes around goes around, love that songquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
* CDP krijgt spontaan de neiging om een liedje van Mr Timberlake te zingen.
Ik heb dinsdagavond gebeld naar Golden Tulip a'dam, hij was toen net een paar uur eerder weg gegaan omdat hij klaar was met werken. Daarna heb ik ze m'n nummer gegeven + naam en dat gingen ze doorgeven aan hemquote:
Je verrast me met je intelligentie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:43 schreef samjustme het volgende:
What comes around goes around.
Kan veel slimmer zijn dan je zou denken. Maar het is iets voor irlquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je verrast me met je intelligentie.
en weet je ook wanneer hij weer moet werken ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb dinsdagavond gebeld naar Golden Tulip a'dam, hij was toen net een paar uur eerder weg gegaan omdat hij klaar was met werken. Daarna heb ik ze m'n nummer gegeven + naam en dat gingen ze doorgeven aan hem
Nee, ze konden z'n rooster niet zienquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en weet je ook wanneer hij weer moet werken ?
Verklaar je naderquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
Over dat zoenen met een goede vriend: ik vind van wel, mits het een uitdrukking is van vriendschap en niet een opmaat naar dingen die je NIET met een vriend doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |