Wat moet ik daar aan verklaren? Ik vind dat je met een zoen ook andere dingen kan uitdrukken dan alleen wat "normaal" is (lust/liefde). En vriendschap past daar best bij.quote:
roy's vriend, (nu man) vond het nooit zo leuk dat wij mailden met elkaar....quote:Op donderdag 29 november 2007 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey die kwamen we tegen tijdens de fok homo-meet in R'damIn de gaypalace,
Er mag inderdaad gewoon gezoend worden tussen vrienden. Dat doen al mijn vrienden (hetero en homo) gewoon, maar dat zal wel het zuidelijke zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat moet ik daar aan verklaren? Ik vind dat je met een zoen ook andere dingen kan uitdrukken dan alleen wat "normaal" is (lust/liefde). En vriendschap past daar best bij.
Ik denk niet dat we het over dezelfde soort zoen hebben...quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Er mag inderdaad gewoon gezoend worden tussen vrienden. Dat doen al mijn vrienden (hetero en homo) gewoon, maar dat zal wel het zuidelijke zijn.
Koffie in plaats van de maaltijd. Heerlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Koffie na de maaltijd. Héérlijk.
Geef mij de maaltijd maar danquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Koffie in plaats van de maaltijd. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we het over dezelfde soort zoen hebben...
En doet het zeer als je dat al voor je 25e had bereikt?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:52 schreef Cairon het volgende:
Zeg Nuno, doet het pijn, als je de 35 gehaald hebt en je erachter komt dat je gewoon een oude man bent geworden die zijn piekmoment ergens in 1998 heeft achtergelaten en nu al bijna een kleine tien jaar in de neerwaartse spiraal zit richting het bejaardentehuis?
had je dat op je 25e ? Ik zie niet uit naar mijn 35 jarige verjaardag of kan ik dan eindelijk rustig uitgaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En doet het zeer als je dat al voor je 25e had bereikt?
Neuh. Ik zit nog lang niet in die spiraalquote:
ik ook niet (volgens cairon wel, maar ik merk er niets van) ... ga je vanavond nog uit ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Ik zit nog lang niet in die spiraal
Ik ga vanavond naar een feest van een vriend, Rik.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ook niet (volgens cairon wel, maar ik merk er niets van) ... ga je vanavond nog uit ?
relnichtenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:22 schreef samjustme het volgende:
Net heerlijk geshopt met een vriend van me omg wat hadden we toch lol hij zat met mij in een paskamer en probeerde me in een veels te kleine broek erin te proppen. Het was hilarisch.
Een verkoopster herkende me ergens van en ikke honey waar herken je me dan van, en omg de hele tijd zat ie in de winkel hoe ziet mijn kont eruit en stonden voor de spiegel te poseren hihi.
Daarnaast nog eens goed nieuws gay palace gaat open yeah. Morgen again palacen dus.
Nicequote:Op vrijdag 30 november 2007 21:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
relnichtenmaar hoe zag zijn kont eruit dan
Waarom moet je 'verdedigen' dat het een mooie jongen is?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:42 schreef samjustme het volgende:
Het is een mooie jongen hoor, ik heb geen lelijke friends.
Ach ik ben wel een beetje oppervlakkig en als het een mooie jongen is dan mag ik toch zeggen dat hij het isquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom moet je 'verdedigen' dat het een mooie jongen is?
Je bent zó oppervlakkig.
ik vind ook al mijjn vrienden mooi of anderen dat vinden dat weet ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarom moet je 'verdedigen' dat het een mooie jongen is?
Je bent zó oppervlakkig.
En nu in leesbaar Nederlands?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef Nuno_G het volgende:
ik vind ook al mijjn vrienden mooi of anderen dat vinden dat weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |