Het staat je vast wel coolquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik heb grote voeten, nee, maar ik moest nieuwe nette schoenen voor onder een normale zwarte pantalon, wit overhemd en giletje, kerst jeweetwel
. In ieder geval heb ik een soort halfhoge leren puntschoenen gekocht, met een klein hakje, het leer is een soort ruw-wit met wat bruine tinten rond de stiksels, heel modieus maar toch degelijk, ik moet alleen nog een leuk strikje scoren en ik ben kerstavond-proof
.
Episode? Waar? Licht me eens in ? Wat voor style kleding? Tot nu toe ben ik altijd wel blij met de Funkie House, vooral op gebied van broekenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het staat je vast wel cool. Trouwens funkie house rocks en ken je episode? Verkopen ze ook vintage kleding, is wel prijzig.
Duur geintje zeker?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik heb grote voeten, nee, maar ik moest nieuwe nette schoenen voor onder een normale zwarte pantalon, wit overhemd en giletje, kerst jeweetwel
. In ieder geval heb ik een soort halfhoge leren puntschoenen gekocht, met een klein hakje, het leer is een soort ruw-wit met wat bruine tinten rond de stiksels, heel modieus maar toch degelijk, ik moet alleen nog een leuk strikje scoren en ik ben kerstavond-proof
.
Och............Schoenen zijn heel belangrijk, zeker onder een iets nettere outfit, als je daar goedkope/lelijke schoenen onder aandoet sla je ook een modderfiguur,en dat wilt niemand,zeker niet met kerst!quote:
In Rotterdam Oude Binnenweg, vintage 80's kleding vooral. Je kan er van alles vinden van laarzen, mutsen, riemen, jassen tot broeken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:52 schreef Zakje het volgende:
[..]
Episode? Waar? Licht me eens in ? Wat voor style kleding? Tot nu toe ben ik altijd wel blij met de Funkie House, vooral op gebied van broeken.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
M'n beste vriendin heeft een spiegelreflexcamera gekocht![]()
Krijg ik eindelijk weer eens nieuwe foto's als oefenmateriaal
Die chocomel op een stokje dingen zijn lekkeeeeerrrrr
Photoshooopquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Ang3l het volgende:
quote:
Zo, je ziet er ouder uit (in positieve zin!). Ik kan me herinneren dat je vaak erg jong werd geschat?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal rond de 25 zoiets.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef Weemz het volgende:
[..]
Zo, je ziet er ouder uit (in positieve zin!). Ik kan me herinneren dat je vaak erg jong werd geschat?
Oh... nou ja, zal wel aan mij liggen dan...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:09 schreef Ang3l het volgende:
Meestal rond de 25 zoiets.
meneer 'ik-moet-voor-de-merkwinkel-van-mijn-tas-staan-anders-ziet-niemand-dat-ik-een-merktas-heb'quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:02 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
hij is mooi slank![]()
En heb vandaag een beetje te veel zitten eten 1200 calorieen i.p.v. 1000.
Onzinquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:18 schreef Petre het volgende:
[..]
Een man heeft toch 2500 calorieën per dag nodig voor een goede voeding?
Niet als je net zo slank wil worden als de jongen op de fotoquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:18 schreef Petre het volgende:
[..]
meneer 'ik-moet-voor-de-merkwinkel-van-mijn-tas-staan-anders-ziet-niemand-dat-ik-een-merktas-heb'
Je zegt het zelf al, een man.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:18 schreef Petre het volgende:
[..]
meneer 'ik-moet-voor-de-merkwinkel-van-mijn-tas-staan-anders-ziet-niemand-dat-ik-een-merktas-heb'
Dat is onzin, het heeft ook te maken met of je een actieve of een wat rustigere levensstijl hebt.quote:
Ach ja laat Nuvole lullenquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is onzin, het heeft ook te maken met of je een actieve of een wat rustigere levensstijl hebt.![]()
Het is kritiek op de photoshop(st)er.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef Ang3l het volgende:dat valt nog best mee
Ja m'n haar, dat was ontplooooooooft
Doei meid!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach ja laat Nuvole lullen. Ik ga er nu vandoor moet me voorbereiden voor uitgaan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |