Alleen mietjes hebben een katerquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:06 schreef Zakje het volgende:
Ugggggh ik heb een kater van het zware kaliber, gelukkig heb ik nu een grote mok koffie, dan kan ik er zo weer tegenaan.
Oh, ik zie nu dat ze de kaart omgegooid hebben en 's middags alleen maar tosti serverenquote:
Hondenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe mij maar een hond in plaats an een kater
In Rotterdam natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:11 schreef Zakje het volgende:
hmm, ik moet eigenlijk nieuwe schoenen kopen, maar waar.........
juist pas boven de 10 kilo mag het de naam hond hebbenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Honden
Maar dan wel groot, tof en hip. Niet van die kleine kutkeffertjes of beftekkels
veel plezier en neem een biertje op iedereenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:24 schreef Stroekie het volgende:
tot vanaaf /nacht/morgen![]()
jullie ook veel plezier
Ooooh ja! Als het goed is is de nieuwe collectie skinny's van Cheap monday alweer binnen bij de funkyhouse! Ik wil daar eigenlijk wel een kijkje nemenquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
In Rotterdam natuurlijk. Dan ben ik ook in de stad
![]()
Wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ooooh ja! Als het goed is is de nieuwe collectie skinny's van Cheap monday alweer binnen bij de funkyhouse! Ik wil daar eigenlijk wel een kijkje nemen.
Maandag ook goed?quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:08 schreef Zakje het volgende:
[..]
Woensdag? Ik ga nu op schoenenjacht in Dordrecht
![]()
.
Ik heb gisteren in Rotterdam gave schoenen gekochtquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:08 schreef Zakje het volgende:
[..]
Woensdag? Ik ga nu op schoenenjacht in Dordrecht
![]()
.
Moet jij ook al zo vroeg werken? Ik moet over een half uur weg!quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:51 schreef Tomasso het volgende:
Om 4 uur al aan avondeten zitten is niet tof.
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Moet jij ook al zo vroeg werken? Ik moet over een half uur weg!
Ik moet van 17:00 tot 00:00, maargoed, kan ik daarna nog uitgaanquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, ik ookMaargoed, ik ben al wel weer om 01:00 klaar, maar toch. 17:00/18:00 uur beginnen zijn kuttijden
Ja, zou ik ook dus ook kunnen. Kunnen...quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik moet van 17:00 tot 00:00, maargoed, kan ik daarna nog uitgaan
Willen is een andere vraag?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook dus ook kunnen. Kunnen...
Had je dat niet met Pasen moeten doen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:08 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Net mijn kruis geschilderd met de laatste laag
Als ie vanavond droog is (of morgen) dan kan Jezus d'r terug op gespijkerd worden.
Ja zo lang kan ik niet wachten hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had je dat niet met Pasen moeten doen?
vroeger ging ik altijd stappen in Cafe Kobus en de eigenaar sloot dan altijd met een stichtelijk woord de nacht af en stuurde op de tonen van Kim Carnes Bon Voyage iedereen een naar huis te met de woordequote:Op zaterdag 1 december 2007 13:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
veel plezier en neem een biertje op iedereen
en voor allen "doe het vaak maar doe het safe"
Zo snelle service van de Brabobankquote:Op zaterdag 1 december 2007 14:20 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kan weer aan m'n geld
5 Werkdagenquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo snelle service van de Brabobank![]()
Nope. Niksquote:ook nog iets van een excuusbrief of andere compensatie voor de door hun veroorzaakte overlast ?
quote:Some people are gay. Get over it! is a new suite of visually powerful materials, devised as part of Stonewall’s Education for All campaign to tackle homophobia and homophobic bullying in schools. This uncompromising message, developed with secondary school students, makes it clear that schools should take a zero-tolerance approach to homophobic bullying.
http://www.livetogether.nu/quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:35 schreef wonderer het volgende:
Nice.
Nu worden jochies gepest omdat ze emo zijn. Same difference.
Eigenlijk had het gewoon "Some people are different. Get over it" moeten zijn
47 is huge wow. Wat voor schoenen heb je gekocht?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:56 schreef Zakje het volgende:Ik heb leuke schoenen!
,en het is vreselijk die te vinden in maat 47
Cool.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:47 schreef Petre het volgende:
[..]
http://www.livetogether.nu/
(promotiewerk voor gedaan @ festivals)
Ja, ik weet het, ik heb grote voetenquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
47 is huge wow. Wat voor schoenen heb je gekocht?
Ik mag lekker vanavond mijn schoen zettenquote:
vandaar die maat 47 zeker ookquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik mag lekker vanavond mijn schoen zetten, kijken wat voor moois de goede Sint erin gooit
.
Ik moest ff de kadootjes van de buren voor hun raam zitten en keihard op 't raam timmerenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik mag lekker vanavond mijn schoen zetten, kijken wat voor moois de goede Sint erin gooit
.
Nlu af en toe zou ik die 2 kids wel willen aftuigenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je de roe en de roede niet door elkaar halen?
let maar op, straks sla je er nog doorheenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest ff de kadootjes van de buren voor hun raam zitten en keihard op 't raam timmeren
Toen ik nog in de Sint geloofde zette ik weleens kaplaarzenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
vandaar die maat 47 zeker ookprofiteur...
ah, de schreeuwmeisjes die zo hoog en hard kunnen gillen en je op zaterdag soms ruw en te vroeg doen ontwaken?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nlu af en toe zou ik die 2 kids wel willen aftuigen
Wat is 'different'? In de ogen van die emo`s zijn mensen die in een net pak rondlopen weer 'different'.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:35 schreef wonderer het volgende:
Nice.
Nu worden jochies gepest omdat ze emo zijn. Same difference.
Eigenlijk had het gewoon "Some people are different. Get over it" moeten zijn
Het staat je vast wel coolquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik heb grote voeten, nee, maar ik moest nieuwe nette schoenen voor onder een normale zwarte pantalon, wit overhemd en giletje, kerst jeweetwel
. In ieder geval heb ik een soort halfhoge leren puntschoenen gekocht, met een klein hakje, het leer is een soort ruw-wit met wat bruine tinten rond de stiksels, heel modieus maar toch degelijk, ik moet alleen nog een leuk strikje scoren en ik ben kerstavond-proof
.
Episode? Waar? Licht me eens in ? Wat voor style kleding? Tot nu toe ben ik altijd wel blij met de Funkie House, vooral op gebied van broekenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het staat je vast wel cool. Trouwens funkie house rocks en ken je episode? Verkopen ze ook vintage kleding, is wel prijzig.
Duur geintje zeker?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, ik heb grote voeten, nee, maar ik moest nieuwe nette schoenen voor onder een normale zwarte pantalon, wit overhemd en giletje, kerst jeweetwel
. In ieder geval heb ik een soort halfhoge leren puntschoenen gekocht, met een klein hakje, het leer is een soort ruw-wit met wat bruine tinten rond de stiksels, heel modieus maar toch degelijk, ik moet alleen nog een leuk strikje scoren en ik ben kerstavond-proof
.
Och............Schoenen zijn heel belangrijk, zeker onder een iets nettere outfit, als je daar goedkope/lelijke schoenen onder aandoet sla je ook een modderfiguur,en dat wilt niemand,zeker niet met kerst!quote:
In Rotterdam Oude Binnenweg, vintage 80's kleding vooral. Je kan er van alles vinden van laarzen, mutsen, riemen, jassen tot broeken.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:52 schreef Zakje het volgende:
[..]
Episode? Waar? Licht me eens in ? Wat voor style kleding? Tot nu toe ben ik altijd wel blij met de Funkie House, vooral op gebied van broeken.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
M'n beste vriendin heeft een spiegelreflexcamera gekocht![]()
Krijg ik eindelijk weer eens nieuwe foto's als oefenmateriaal
Die chocomel op een stokje dingen zijn lekkeeeeerrrrr
Photoshooopquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Ang3l het volgende:
quote:
Zo, je ziet er ouder uit (in positieve zin!). Ik kan me herinneren dat je vaak erg jong werd geschat?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal rond de 25 zoiets.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef Weemz het volgende:
[..]
Zo, je ziet er ouder uit (in positieve zin!). Ik kan me herinneren dat je vaak erg jong werd geschat?
Oh... nou ja, zal wel aan mij liggen dan...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:09 schreef Ang3l het volgende:
Meestal rond de 25 zoiets.
meneer 'ik-moet-voor-de-merkwinkel-van-mijn-tas-staan-anders-ziet-niemand-dat-ik-een-merktas-heb'quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:02 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
hij is mooi slank![]()
En heb vandaag een beetje te veel zitten eten 1200 calorieen i.p.v. 1000.
Onzinquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:18 schreef Petre het volgende:
[..]
Een man heeft toch 2500 calorieën per dag nodig voor een goede voeding?
Niet als je net zo slank wil worden als de jongen op de fotoquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:18 schreef Petre het volgende:
[..]
meneer 'ik-moet-voor-de-merkwinkel-van-mijn-tas-staan-anders-ziet-niemand-dat-ik-een-merktas-heb'
Je zegt het zelf al, een man.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:18 schreef Petre het volgende:
[..]
meneer 'ik-moet-voor-de-merkwinkel-van-mijn-tas-staan-anders-ziet-niemand-dat-ik-een-merktas-heb'
Dat is onzin, het heeft ook te maken met of je een actieve of een wat rustigere levensstijl hebt.quote:
Ach ja laat Nuvole lullenquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is onzin, het heeft ook te maken met of je een actieve of een wat rustigere levensstijl hebt.![]()
Het is kritiek op de photoshop(st)er.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:57 schreef Ang3l het volgende:dat valt nog best mee
Ja m'n haar, dat was ontplooooooooft
Doei meid!quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach ja laat Nuvole lullen. Ik ga er nu vandoor moet me voorbereiden voor uitgaan
.
ja die oude garde, de mensen die er vanaf de start bij gebleven zijn schitteren vandaag wel door afwezigheidquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij ben je als enige echt enthousiast, Stroek.
Dan doe ik mee. Maar ik wil niet de lapo, want ik gun de eer van het openen van het feesttopic aan iemand anders.quote:
Op het liedje van Telekids...quote:Op zondag 2 december 2007 00:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan doe ik mee. Maar ik wil niet de lapo, want ik gun de eer van het openen van het feesttopic aan iemand anders.
Fill me up honeyquote:
wat heb je voor wijn?quote:Op zondag 2 december 2007 00:12 schreef Stroekie het volgende:
Nou volgens mij kan ik nog wel even een flesje witte wijn laten rondgaan, behalve dan voor Bartjebart, die krijgt een glas heerlijk fris kraanwater, maar dan wel op eigen verzoek
Oehquote:Op zondag 2 december 2007 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Chardonnay van Bosschendal uit Zuid Afrika
het is een leuke en mooie wijngaard met een goed produkt maar ik vond het er afgelopen zomer wel erg toeristischquote:
Het ziet eruitquote:Op zondag 2 december 2007 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is een leuke en mooie wijngaard met een goed produkt maar ik vond het er afgelopen zomer wel erg toeristisch
http://www.boschendal.com/
Ik zag in de winkel een aflevering van Pittige Tijden op dvd. Dat was ook zo simpel dat het grappig werd.quote:Op zondag 2 december 2007 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op het liedje van Telekids...
Nog 22, 22 posts voordat 2000, 2000 topics gevuld.
Het is soms wel wat onzin maar dat maakt niet veel uit,
Owkej geen wijn voor mij meer...
OOOOOOOOh ja die willikookquote:Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik zag in de winkel een aflevering van Pittige Tijden op dvd. Dat was ook zo simpel dat het grappig werd.
hier was het ook heel erg slecht toeven, en kregen we slecht eten en zoquote:
Wat veur koekjes?quote:Op zondag 2 december 2007 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*koekjes eet*
Ik krijg spontaan zin in een vakantie...quote:Op zondag 2 december 2007 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier was het ook heel erg slecht toeven, en kregen we slecht eten en zo
Deel maar uit, dat is goed voor de feeststemming hier.quote:Op zondag 2 december 2007 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*koekjes eet*
Ik zag alleen de aflevering op een lcd, de dvd's zelf heb ik niet gezien, dus de prijs ervan ook niet.quote:
ik heb nooit een aflevering gezien van Pittige tijdenquote:Op zondag 2 december 2007 00:31 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik zag in de winkel een aflevering van Pittige Tijden op dvd. Dat was ook zo simpel dat het grappig werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |