ik had je op Hyves al gequote:Op woensdag 28 november 2007 09:53 schreef octopussy het volgende:
mogge![]()
ik ben net in ondertrouw gegaan met![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:53 schreef octopussy het volgende:
mogge![]()
Gefeliciteerd met je ondertrouwquote:Op woensdag 28 november 2007 09:53 schreef octopussy het volgende:
mogge![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 november 2007 09:53 schreef octopussy het volgende:
mogge![]()
Ow jakkes, tandarts isquote:Op woensdag 28 november 2007 10:09 schreef gothic-blackie het volgende:
gefeliciteerd met de ondertrouw
ik zit ik met veel pijn, tandarts is gisteren aan het verbouwen geweest, en heb de halve nacht niet kunnen slapen van de pijn, en kan niet eten en zo. dus vanmiddag weer richting de tandarts, kijken wat er aan de hand is.
quote:Op woensdag 28 november 2007 09:53 schreef octopussy het volgende:
mogge![]()
bedankt hèquote:Op woensdag 28 november 2007 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Lieve Octo, heel erg gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!![]()
Liefdeis iets kostbaars, koester het
En aangezien dit de dieetclub is, ik doe niet aan dieten, ik ben mooi zoals ik ben
Maar ik ben wel gezonder gaan leven! En dat bevalt prima.
* Isabeau geniet nog even na van de heerlijke bonbon die ze net op heeft
Oh, sorryquote:Op woensdag 28 november 2007 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
bedankt hè
nu word ik weer herinnerd aan die chocotofs die hier liggen
kán ik wel, maar kan er ook vanaf blijvenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, sorryMaar ik ben al vanaf 8 uur aan het opruimen en schoonmaken en vond dat ik wel een bonbon had verdiend
Pak je toch 1 chocotof of kan je dan niet van de rest afblijven?
Nu alquote:Op woensdag 28 november 2007 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Hopelijk gaat het snel, bubsel, je moet er ook niet aan denken om zonder te zitten nu.
Ik heb mijn broodje al op
Ik heb maar een cup-a-soup genomen... hopelijk red ik het daar nog een uurtje op.quote:
waarom niet met iets magers?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mogguhwerd net gebeld door een mevrouw van de gemeente moet een brief krijgen en ondertekenen en dan bellen ze me voor een huisbezoek. Komt misschien toch nog snel goed
Net lekker ontbeten met een boterham kaas en een boterham leverpastei
Met filet américain, komkommer en eiquote:
Lekkerquote:Op woensdag 28 november 2007 11:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met filet américain, komkommer en ei
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 november 2007 09:53 schreef octopussy het volgende:
mogge![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:09 schreef gothic-blackie het volgende:
gefeliciteerd met de ondertrouw
ik zit ik met veel pijn, tandarts is gisteren aan het verbouwen geweest, en heb de halve nacht niet kunnen slapen van de pijn, en kan niet eten en zo. dus vanmiddag weer richting de tandarts, kijken wat er aan de hand is.
hebben ze nu ook al magere leverpasteiquote:Op woensdag 28 november 2007 11:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
30+ kaas en magere leverpastei![]()
Gefeliciteerd octo!!
Cool, ik vraag me af wanneer ze mij in een light versie gaan uitbrengen!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hebben ze nu ook al magere leverpastei
wel grappig dat ze overal een 'light' product van maken
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Cool, ik vraag me af wanneer ze mij in een light versie gaan uitbrengen!![]()
quote:
Stom iddquote:Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Van harte octo
Grappig dat je je gaat zitten verantwoorden, bubsel. Ik zou het niet doen.
Volgende keer brie en ganzenleverpaté, okee?quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dus dat komt óók nog eens mooi uit
en het leuke: als ik overstap in september, ben ik zelfs een half jaar eerder klaar dan wanneer ik via het HBO m'n master ga halen![]()
dus het duurt alleen maar korter
![]()
heb om een intakegesprek/voorlichtingsgesprek gevraagdhoop dat ik daar al antwoord op heb (kan op 't werk mijn hotmail niet checken
)
Je kunt het ook zo zien: ze hebben ons jarenlang onnodig vetgemestquote:Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hebben ze nu ook al magere leverpastei
wel grappig dat ze overal een 'light' product van maken
Volgens mij hebben "ze" ons niet vetgemest.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo zien: ze hebben ons jarenlang onnodig vetgemest.
Omdat er nu andere rotzooi in gestopt wordt... zowel vet als zout zijn smaakversterktend, als je die er uit laat zul je dat moeten compenseren met andere smaakversterkers, zoals bijvoorbeeld fetsin (of hoe je dat schrijft). En dat spul heeft ook nare bijwerkingen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef Viking84 het volgende:
Mja, maar ik word daar wel een beetje boos van, hoor. Waarom zou je er zoveel vet, zout en weet ik wat nog meer in stoppen als je ook prima met de helft toe kunt?
Omdat je soms niet prima met de helft toe kunt. Ik vind die magere variant niet lekker, dus die eet ik niet. De enkele keer dat ik dan een keer leverpastei eet, kan ik er echt niet mee zitten dat die te vet is (of wat er dan ook mee isquote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef Viking84 het volgende:
Mja, maar ik word daar wel een beetje boos van, hoor. Waarom zou je er zoveel vet, zout en weet ik wat nog meer in stoppen als je ook prima met de helft toe kunt?
Helemaal mee eens. Verder is het gebruik van vette dingen en zout zoals in de meeste varianten goedkoper.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat er nu andere rotzooi in gestopt wordt... zowel vet als zout zijn smaakversterktend, als je die er uit laat zul je dat moeten compenseren met andere smaakversterkers, zoals bijvoorbeeld fetsin (of hoe je dat schrijft). En dat spul heeft ook nare bijwerkingen.
Minder eten, maar wel lekker eten, dat is de enige oplossing. Je mag best zo nu en dan iets vets, maar gewoon niet te vaak en niet te veel.
Ik ben fan van de 4vruchten light jam van Albert Heijnquote:Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Verder is het gebruik van vette dingen en zout zoals in de meeste varianten goedkoper.
W.b. de magere kaas: 30+ van milner bv. gaat nog wel, maar ik neem liever een halve plak volvette kaas op m'n brood dan zo'n stukje plasticLight jam vind ik wel goed (zit geen zoetstof ofzo in, vaak niet minder lekker en 50% vd. calorieen) en ik drink redelijk wat cola light (zeker een fles per week, in het weekend meer)
Als je dingen meer zelf maakt i.p.v. voorgeproduceerd is het ook al snel minder vadsig heb ik het gevoel.
Maar is dat niet omdat je de niet-magere variant kent?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat je soms niet prima met de helft toe kunt. Ik vind die magere variant niet lekker, dus die eet ik niet. De enkele keer dat ik dan een keer leverpastei eet, kan ik er echt niet mee zitten dat die te vet is (of wat er dan ook mee is).
Of heb je in ieder geval meer controle over wat erin gaat.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Als je dingen meer zelf maakt i.p.v. voorgeproduceerd is het ook al snel minder vadsig heb ik het gevoel.
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
tvp.
tis ook eng, als je gaat googlenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef YPPY het volgende:
Gefeliciteerd Octo.
En omearos ook met de prille liefde![]()
GB sterkte, het klinkt eng en pijnlijk.
Wt Isa en bedankt.
dat deed ik met mijn domme hoofd ook toen ik voor het eerst hoorde dat ik ooit een borstverkleining ga krijgenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:12 schreef ColdFeet het volgende:
Octo, gefeliciteerd. Je bent nu vast lekker uit eten enzo... Hoe was de open dag, vandaag?
GB, les een: niet googelen, nooooit googelen
nee, absoluut niet doenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil ook een borstverkleining. Ik zal ook maar niet googelen dan
precies, ik bescrijf het alleen maar om jullie aan te moedigen om ab-so-luut neit te gaan zoekenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:27 schreef gothic-blackie het volgende:
muck, daarom heb ik ook niet op afbeeldingen gezocht, dat lijkt me al erg genoeg. maar gewoon op teksten van medische sites en zo, maar dat is al pijnlijk genoeg.
Levi ook! Ik ben ook geïntereseerd.quote:Op donderdag 29 november 2007 07:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik mail je straks wel ff octo![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Toch wel 30+ kaas hè?
neequote:Op donderdag 29 november 2007 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Toch wel 30+ kaas hè?
staat jouw mail ook in het chocoforum?quote:Op donderdag 29 november 2007 08:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Levi ook! Ik ben ook geïntereseerd.
Even gechecked, ja... in mijn profiel en in 't topic met de adressen.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
staat jouw mail ook in het chocoforum?
ik ga wel even mailen vanmiddag, vanaf m'n werkmailmaar moet ff hier eerst opstarten en doen alsof ik wat dóé enzo
tenzij er weer iemand ontruimd wordt
damn you! damn you!quote:Op donderdag 29 november 2007 08:50 schreef YPPY het volgende:
O nee, gisteren heb ik 3 (!!!) boterhammen op met 40+ kaas. En het was nog lekker ook!
Herkenbaar.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:30 schreef Pandorah het volgende:
Ik ga mezelf ook weer eens een flinke schop onder mijn kont geven. Het gaat met het gewicht de slechte kant op door al dat gesnoep. Dus het moet maar eens afgelopen zijn met die suikerverslaving, want zo kan je het denk ik wel zien. Ik heb een flinke voorraad gezond snoep (manderijnen, appel, amandelen) bij me zodat ik de dag kan overleven. Die collega's van mij zijn echt erg met dat snoepen.
Eigenlijk mijn probleem: voedsel in het algemeen.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb niks met pepernoten en chocoladeletters.
Mijn grote probleem: kaas. en Oreo's
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Eigenlijk mijn probleem: voedsel in het algemeen.![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, zolang ik braaf mijn pillen slik kan die lijn me redelijk verrotten gelukkig
Lijkt me leukquote:Op donderdag 29 november 2007 10:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geestelijke gezondheid gaat nu ff voor. De lijn komt wel weer.
Ga je morgenmiddag mee zwemmen?Moet tot 12.00 uur werken en wil daarna mijzelf weer naar de Tongelreep slepen.
Gezellig!quote:
Chocoquote:Op woensdag 28 november 2007 17:58 schreef teigan het volgende:
omearos, leuk joh! ben wel benieuwd hoe en wat...
DON'T YOU DAREquote:Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil per se nog 2 ons kwijt voor morgenHoeveel weegt lang haar?
Laxeertabletje..quote:Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil per se nog 2 ons kwijt voor morgenHoeveel weegt lang haar?
Ik zou wel een boel mensen shoqueren morgen en overmorgenquote:
En ook in de sportschool geen drinken meenemen en toch een half uurtje in de sauna gaan liggen?quote:
En onder de zonnebank, want dan word je vet voeibaar.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ook in de sportschool geen drinken meenemen en toch een half uurtje in de sauna gaan liggen?
En ik zal aan de bovenbuurvrouw vragen of ik een uurtje op de trilplaat magquote:Op donderdag 29 november 2007 11:47 schreef Levitation het volgende:
En onder de zonnebank, want dan word je vet voeibaar.
Ik vermoed dat als je zoveel moeite doet, je vanzelf 2 ons kwijt raakt.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik zal aan de bovenbuurvrouw vragen of ik een uurtje op de trilplaat mag
Neem die mee joh! Ik zit me suf te piereken over muziek en ik heb niets geschiktsquote:Op donderdag 29 november 2007 12:10 schreef Liejannuh het volgende:
TERUG VIND POST
Ik heb de soundtrack van Om Shanti Om aan staan (briljante Bollywood film, echt DE hit van dit moment in India en ook te zien in Nederlandse bioscopen) en heb steeds de neiging om mee te gaan staan dansen.
quote:' Het zijn gewoon varentjes'
Corporatie noemt vernieling plantjes 'schelmenstreek'.
door Rob Rombouts TERBORG -
Beschermde varens die nieuwbouw in het centrum van het Gelderse Terborg dreigden te blokkeren, zijn uit de muur getrokken.
Henk Veerman van woningcorporatieWischWonen, u kunt gaan slopen. Bent u blij?
Henk Veerman: "Het is een schelmenstreek. Ik kan erom lachen."
Heeft ú de plantjes vernield?
" Zeker niet. Daar pas ik voor. Ik kan het me ook niet veroorloven."
Misschien heeft u groene vingers en wilde u de plantjes thuis?
"Ik geef niet zo veel om dit soort plantjes."
Wat wilt u bouwen?
"Op Pleintje Kaak in Terborg willen we na tientallen jaren verpaupering 4 winkels en 34 woningen bouwen. Een populair project. Mensen vragen: wanneer beginnen jullie? Het recht is in eigen hand genomen. Iemand dacht: als de varens de boel ophouden, trek ik ze eruit."
Wie vond de plantjes?
" Zo'n ingenieur van zo'n bureau dat voor de sloopvergunning met de flora- en faunawet in de hand de boel bekeek, vond ze op een brokkelige gevelmuur."
Een vruchtbare muur?
" De voegen liggen eruit. Slooprijp, maar een prachtige voedingsbodem."
Had u ooit van de steenbreekvaren en de tongvaren gehoord?
"Nog nooit. In het begin moest ik er smakelijk om lachen. Vervolgens dacht ik: potverdorie, twee rotplantjes! Je ziet ze nauwelijks. We wilden op 1 november met slopen beginnen."
U vond ze niet bijzonder?
"Ik vond er niets aan. Het zijn gewoon varentjes."
Geen vertraging meer!
" Er zit nog een steenmarter in een leeg pand. Die moeten we vangen en verplaatsen. Ruimte zat! Het gebied grenst aan het landgoed bij kasteel Wisch. Kwestie van 100, 150 meter verderop."
Komt er een herdenkingsplaquette voor de varens?
" Absoluut niet. Omwonenden hebben wel een tekst opgehangen. 'Het gaat allemaal voortvarend... Let op de varen.'" Hebben milieuactivisten zich nog niet gemeld?
" Nog niets van gehoord. Die dachten heimelijk: wat kunnen ons die rotplantjes ergens achter in de Achterhoek schelen?"
word daar zo weinig gelezen? dat het altijd hier eerst gemeld wordquote:Op donderdag 29 november 2007 10:59 schreef gothic-blackie het volgende:
ik heb trouwens iets achtergelaten op het chocoladeding voor iedereen om te lezen.
dat heb ik met het lush-forumquote:Op donderdag 29 november 2007 14:20 schreef YPPY het volgende:
Weet ik niet, maar het wordt langzaamaan wel vervelend om alles bij te gaan houden. Hier is het in 1 topic, daar zijn het er zo veel.
dat wéét ik welquote:Op donderdag 29 november 2007 14:24 schreef gothic-blackie het volgende:
euhm sommige dingen zeg ik daar omdat niet heel nederland dat hoeft te lezen (persoonlijke dingen en dergelijke) maar voor de rest gebruik ik deze.
quote:
Ja daarom vond ik het ook raar een doorbraakbloeding ik wacht nog even af komt er nog meer bloed of zou ik ook echt buikpijn krijgen dan kan ik morgen of maandag nog altijd even naar de huisarts.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:16 schreef Troel het volgende:
Ja, je kan altijd een doorbraakbloeding hebben. Maar dat is op zich raar na je stopweek eigenlijk. Het enige wat ik je kan aanraden is als je je echt erg ongerust maakt naar je huisarts gaan. Het zou overigens ook gewoon een aambei kunnen zijn ofzo
Tja, wie gaat hier het inkoppertje makenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Moet ik dan een Sinterklaasdiploma halen? Ik hoef in elk geval niet op een paard woensdag
Ja uh, het heeft iets te maken met dat wij pieten in opleiding zijn, aka pieten zonder veer ofzo.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:53 schreef Troel het volgende:
Nee, die kinderen moeten een pietendiploma halen, jij bent toch al Piet
Stormqueen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
Liejannuh!
Ben je al terug in het land?
Ik kreeg in China echt visioenen van bruine boterhammen met kaas.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben weer erg blij met mijn bruine boterhammen en appeltjes en mandarijntjes hier.
Alleen salade nemen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje gaat vanavond bij de pizzeria eten ...
iemand nog tips? voor niet al te vet spul?
Gewoon iets nemen wat je heel erg lekker vindt en waar je ontzettend van kunt genieten. Morgen gewoon wat extra bewegen en een boterham minder eten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
Weinig kansquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang je niet naar de pizzaria gaatquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
volgens Becel.nl heb ik een goed tot zeer goed voedingspatroon![]()
*zucht*
Dat is altijd zo heerlijk om te doen... en je zit aan't einde altijd veel te volquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:18 schreef Riann het volgende:
morgen gaan we gourmettendat is lang geleden
Dat dus! En als je hem niet opkan, laat de rest dan staan. Vol is vol en elke hap daarna is een hap teveelquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:07 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon de lekkerste pizza nemen en er heerlijk van genieten
Ja maar ik ben echt van plan om het rustig aan te doen en te denken genoeg is genoeg maar morgen zal het uitwijsen of het ook echt luktquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:19 schreef Aquaatje het volgende:
[..]
Dat is altijd zo heerlijk om te doen... en je zit aan't einde altijd veel te vol
Welkomquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:46 schreef Aquaatje het volgende:
Hoi allemaal, ik kom jullie vergezellen in de strijd tegen de kilootjes.Ik ben sinds het begin van het jaar ongeveer 20kg kwijt geraakt, maar sinds de zomer geen kilo meer
Ik hoop wat meer motivatie te krijgen door met jullie mee te doen.
Edit: Bedankt Troel
ik ga 't proberen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dat dus! En als je hem niet opkan, laat de rest dan staan. Vol is vol en elke hap daarna is een hap teveel
geniet er van
De pepernoten zijn nog niet weg of we beginnen weer met kerstkransjesquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:43 schreef Riann het volgende:
ik ben weer begonnen om kerstliedjes te downloaden
Als ik gewoon aan mezelf vertel dat ik het NIET ga eten, hoe dan ook, ook niet één hapje, dan lukt dat vaak prima. Na dat ene hapje weet ik namelijk dat ik door eetquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
morgen moet ik mams ook al helpen met het maken van lekkere hapjes(wraps en fetaflapjes enzo) voor het feestje 's avonds van m'n zusje
hoop dat ik er een beetje af kan blijven
Hmmm, jammer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
nah... het lukt mij op dat soort dingen niet, vooral niet als ik zelf kook
daar kan ik dan wel weer heel erg goed afblijvenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:58 schreef Troel het volgende:
Gewoon een bakje cherrytomaatjes voor jezelf neerzetten
dat zou heel goed kunnen ja, daar kun je echt ontzettend lang last van houdenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:53 schreef teigan het volgende:
ymme, jij hebt/had toch ook ziekte van pfeiffer? Misschien dat dat gewoon nog doorzeurt, en je je daardoor minder voelt..
Ik heb aan het begin van het jaar ontzettend veel last gehad van vermoeidheid, uitgeput zijn, veel slapen zonder uit te rusten en nog wat van de dingetjes. Na een bloedonderzoek bleek dat ik Pfeiffer gehad had recentelijk en dat dit een nasleep was die een tijd kon duren. Maar van het hebben van Pfeiffer heb ik nooit iets gemerkt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:14 schreef Riann het volgende:
laatst stond in de quest dat de ziekte van pfeiffer helemaal geen maanden en maanden kan duren ooit hoor je bij mensen dat het een jaar of langer de ziekte van pfeiffer hebben maar dat kan dus helemaal niet. Ik kan het stukje niet meer nalezen mijn exvriend had een abonnement op de quest.
Een huisarts kan door middel van een bloedonderzoek zien of je het ooit in je leven gehad hebt. Zodra je het gehad hebt, heb je namelijk iets in je lichaam wat alleen door Pfeiffer ontstaat/achter blijft.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik schijn het in 2001 ook gehad te hebben, maar dat kan de huisarts achteraf niet meer achterhalen. Ik moest toen elke dag van 8 tot 17 werken en ik ging echt vaak met smoesjes naar huis om 14 uur, omdat ik het niet meer trok. En dan lag ik gewoon om 20 uur al op bed en de volgende dag om 8 uur nog steeds doodmoe...
Kan dat idd Pfeiffer geweest zijn? Het heeft ongeveer twee maanden geduurd.
Kom even met mij knuffelenquote:Op zondag 2 december 2007 09:27 schreef teigan het volgende:
ik had helemaal niet op je tshirt gelet omearos, maar hij is gaaf!
Goeiemorgen btw..
ik zit een beetje verstopt, echt vervelend...
Samenvatting: Ik heb een bol, pijnlijk wit hoofd, met knalrode lippen, dus zie er niet uit. Net voor het eerst in jaren eens weer gal gekotst, omdat de rest er al uit was na vanacht en vanmorgen. Dit terwijl ik op de WC zat wegens ploselinge hevige diaree én ongesteldheidquote:Op zondag 2 december 2007 09:54 schreef teigan het volgende:
als je het niet erg vind freecell, liever niet...
En gelukkig is het net allemaal wat losgekomen..
Hoe voel je je nu dan?
quote:Op zondag 2 december 2007 10:33 schreef teigan het volgende:
O ja, en zoals beloofd, het linkje naar de fantastische theedoos van maok..
Zelfmaakideeën
quote:Op zondag 2 december 2007 13:42 schreef Liejannuh het volgende:
http://www.omshantiomfilm.com/downloads/posters/srk3.html
En dat blijft altijd aanwezig? Hm, interessant!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:32 schreef Aquaatje het volgende:
[..]
Een huisarts kan door middel van een bloedonderzoek zien of je het ooit in je leven gehad hebt. Zodra je het gehad hebt, heb je namelijk iets in je lichaam wat alleen door Pfeiffer ontstaat/achter blijft.
Je bouwt gewoon antistoffen op tegen het virus dat Pfeiffer veroorzaakt (die kunnen ze aantonen).quote:Op maandag 3 december 2007 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat blijft altijd aanwezig? Hm, interessant!
gewoon eten is altijd goed, zo lang het niet teveel wordtquote:Op maandag 3 december 2007 12:11 schreef ymme het volgende:
Gisteren had ik het met mijn moeder over gezond eten enzo.
Nu vertelde zij mij, dat er vroeger altijd soep werd gegeten, als voorgerecht op het warme eten 's avonds.
Is dit nu juist wel of niet goed?
maar beter dan wat?quote:Op maandag 3 december 2007 12:21 schreef ymme het volgende:
Joh echt Miss_s
Maar ik vraag mij dus af, is het beter om soep voor je warme maatlijd te eten. Je hebt dan minder honger, en schept dus niet snel voor de tweede keer op etc.
Het is niet beter of slechter.quote:Op maandag 3 december 2007 12:21 schreef ymme het volgende:
Joh echt Miss_s
Maar ik vraag mij dus af, is het beter om soep voor je warme maatlijd te eten. Je hebt dan minder honger, en schept dus niet snel voor de tweede keer op etc.
Filet americian is ook nog gezonderquote:Op maandag 3 december 2007 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje, veel 35% korting stickers bij de appiealtijd leuk
lekker goedkope champignonnetjes voor straksen krieltjes voor morgen
en verwen mezelf met een bammetje filet americain
in plaats van hagelslag
![]()
wilde overigens zo'n ontbijtkoekbewaardoos kopen, maar die krengen zijn 6 euro![]()
en een plak van die euroshopper koek is 46cent
dan elke keer maar een klein stukje eraf snijden en weggooien
Vroeger?quote:Op maandag 3 december 2007 12:11 schreef ymme het volgende:
Gisteren had ik het met mijn moeder over gezond eten enzo.
Nu vertelde zij mij, dat er vroeger altijd soep werd gegeten, als voorgerecht op het warme eten 's avonds.
Is dit nu juist wel of niet goed?
67,5 kiloquote:Op maandag 3 december 2007 12:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Filet americian is ook nog gezonder
Ik heb trouwens laatst bewaardozen voor knackerbröd en beschuit gekocht bij de HEMA, daar zijn ze niet zo duurIdeetje?
Vandaag is officieel mijn updatedag, maar ik date ziekte-technisch nog maar even niet upVanmorgen zat ik wel op 67,5 maar dat blijft waarschijnlijk niet zo. Ik wacht het nog ff af dus.
Dat doet m'n oma ook wel. Van die zoute groentesoep met vetbolletjes erop drijvend, die de hele dag heeft moeten staan. De nostalgie!quote:Op maandag 3 december 2007 12:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vroeger?
Mijn ouders eten nog steeds regelmatig soep als voorgerecht, hoor. Als wij daar komen met kerst, heeft mijn moeder ook weer een pan groentesoep en tomatensoep.
Komt vast door die Knorr reclamequote:Op maandag 3 december 2007 13:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Heb trouwens vaak het gevoel dat er in het noorden wel wat traditioneler gegeten wordt, is dat ook zo eigenlijk?
De Bof hebbenquote:Op maandag 3 december 2007 12:58 schreef ymme het volgende:
[..]
67,5 kiloNetjes!
Hoe deed jij dit ookal weer? Welke methoden?
Ik woon in het noorden en maak ook regelmatig nog zelf soep, dus misschien wel.quote:Op maandag 3 december 2007 13:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat doet m'n oma ook wel. Van die zoute groentesoep met vetbolletjes erop drijvend, die de hele dag heeft moeten staan. De nostalgie!
Heb trouwens vaak het gevoel dat er in het noorden wel wat traditioneler gegeten wordt, is dat ook zo eigenlijk?
Gohquote:Op maandag 3 december 2007 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
De bof
ik was denk ik zes toen ik de bof had
Beterschap Freecell, kinderziektes zijn redelijk kut als je volwassen bent
Ik kook gewoon zoveel dat ik 1x kan opscheppen en TARA 1x een heel groot bord.quote:Op maandag 3 december 2007 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
die tweede keer opscheppen zit er bij mij teveel in....
vooral omdat ik vind dat ik zo lekker kan kokenmisschien moet
dan maar vaker koken
maargoed, die kookt ook best goed
misschien proberen 2 keer dan minder op te scheppen
jezelf een beetje bedriegen
Dat weet ik niet, aangezien ik niet weet hoe ze in het zuiden etenquote:Op maandag 3 december 2007 13:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat doet m'n oma ook wel. Van die zoute groentesoep met vetbolletjes erop drijvend, die de hele dag heeft moeten staan. De nostalgie!
ja, daar hadden we het nog wel over gisteren, minder koken omdat er vaak nog wel wat overblijft (als we aan één bord genoeg hebben als het voldoende vult)quote:Op maandag 3 december 2007 13:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kook gewoon zoveel dat ik 1x kan opscheppen en TARA 1x een heel groot bord.
Misschien kan je kleinere bordjes nemen en iets minder koken?
Met traditioneel bedoel ik: gekookte aardappels met gekookte groente (een soort meestal) en een lapje vlees, met jus.quote:Op maandag 3 december 2007 13:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, aangezien ik niet weet hoe ze in het zuiden eten.
Wat bedoel je met traditioneel? Het is wel zo dat mijn ouders allebei van de boerderij komen en ik denk dat er qua eetgedrag wel een verschil is tussen stadsmensen en plattelandsmensen.
Oh, dan passen mijn ouders perfect in het plaatje. Ze eten vrijwel altijd aardappelen met groente en vlees en jus en de enige reden dat ze ooit met macaroni e.d. zijn gestart, is denk ik dat ik vroeger altijd een zeurpiet was bij het eten. Maar ze moeten niet zoveel hebben van buitenlandse gerechten. Als het voor ze klaargemaakt wordt, vinden ze het wel lekker, maar ze zullen zelf niet zo snel tortilla's oid klaarmaken. Lasagne, macaroni, nasi e.d. is wel aardig ingeburgerd, maar er gaat niets boven aardappelen met groente, vlees en jus iddquote:Op maandag 3 december 2007 13:29 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Met traditioneel bedoel ik: gekookte aardappels met gekookte groente (een soort meestal) en een lapje vlees, met jus.
In het zuiden is er ook zat platteland hoor![]()
Mensen uit het noorden ken ik vnl. via studie ook niet heel veel dus, en daar zaten redelijk wat tussen die het heel normaal vonden om 5-7x in de week aardappels-vlees-groente te koken en pasta of rijst een heel gedoe vonden (nu niet meer). Daarom dacht ik dat, maar ik vroeg me af hoe terecht het was.
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 3 december 2007 14:12 schreef Troel het volgende:
Geen prik tegen de bof gehad freecell?
Whahaquote:Op maandag 3 december 2007 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=DWd6j5rphtg&feature=related
Zoeken op "misheard lyrics"quote:Op maandag 3 december 2007 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Whaha
Die zijn er ook van "the wishmaster" van het "o fortuna" ik zal ff zoeken
http://nl.youtube.com/watch?v=gg5_mlQOsUQquote:Op maandag 3 december 2007 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Whaha
Die zijn er ook van "the wishmaster" van het "o fortuna" ik zal ff zoeken
Zet je hem met veren en al op?quote:Op maandag 3 december 2007 13:18 schreef freecell het volgende:
Ik woon in het noorden en maak ook regelmatig nog zelf soep, dus misschien wel.
om 11 uur een kip in de pan, laten borrelen tot 4 uur, dan plukken en groente enzo er bij
Het hele huis ruikt dan naar kippensoepStokbroodje er bij: maaltijd
En tomatensoep en dergelijke maak ik ook het liefste helemaal zelf als ik er tijd voor heb.
Ik denk dat dat officieel fileren heetquote:Op maandag 3 december 2007 15:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij niet dan![]()
(vlees van botten plukken is ook plukken toch?)
fileren of kluiven, afhankelijk of je het voor of na het bereiden doetquote:Op maandag 3 december 2007 15:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij niet dan![]()
(vlees van botten plukken is ook plukken toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |