Met traditioneel bedoel ik: gekookte aardappels met gekookte groente (een soort meestal) en een lapje vlees, met jus.quote:Op maandag 3 december 2007 13:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, aangezien ik niet weet hoe ze in het zuiden eten.
Wat bedoel je met traditioneel? Het is wel zo dat mijn ouders allebei van de boerderij komen en ik denk dat er qua eetgedrag wel een verschil is tussen stadsmensen en plattelandsmensen.
Oh, dan passen mijn ouders perfect in het plaatje. Ze eten vrijwel altijd aardappelen met groente en vlees en jus en de enige reden dat ze ooit met macaroni e.d. zijn gestart, is denk ik dat ik vroeger altijd een zeurpiet was bij het eten. Maar ze moeten niet zoveel hebben van buitenlandse gerechten. Als het voor ze klaargemaakt wordt, vinden ze het wel lekker, maar ze zullen zelf niet zo snel tortilla's oid klaarmaken. Lasagne, macaroni, nasi e.d. is wel aardig ingeburgerd, maar er gaat niets boven aardappelen met groente, vlees en jus iddquote:Op maandag 3 december 2007 13:29 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Met traditioneel bedoel ik: gekookte aardappels met gekookte groente (een soort meestal) en een lapje vlees, met jus.
In het zuiden is er ook zat platteland hoor![]()
Mensen uit het noorden ken ik vnl. via studie ook niet heel veel dus, en daar zaten redelijk wat tussen die het heel normaal vonden om 5-7x in de week aardappels-vlees-groente te koken en pasta of rijst een heel gedoe vonden (nu niet meer). Daarom dacht ik dat, maar ik vroeg me af hoe terecht het was.
Nee, waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 3 december 2007 14:12 schreef Troel het volgende:
Geen prik tegen de bof gehad freecell?
Whahaquote:Op maandag 3 december 2007 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=DWd6j5rphtg&feature=related
Zoeken op "misheard lyrics"quote:Op maandag 3 december 2007 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Whaha
Die zijn er ook van "the wishmaster" van het "o fortuna" ik zal ff zoeken
http://nl.youtube.com/watch?v=gg5_mlQOsUQquote:Op maandag 3 december 2007 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Whaha
Die zijn er ook van "the wishmaster" van het "o fortuna" ik zal ff zoeken
Zet je hem met veren en al op?quote:Op maandag 3 december 2007 13:18 schreef freecell het volgende:
Ik woon in het noorden en maak ook regelmatig nog zelf soep, dus misschien wel.
om 11 uur een kip in de pan, laten borrelen tot 4 uur, dan plukken en groente enzo er bij
Het hele huis ruikt dan naar kippensoepStokbroodje er bij: maaltijd
En tomatensoep en dergelijke maak ik ook het liefste helemaal zelf als ik er tijd voor heb.
Ik denk dat dat officieel fileren heetquote:Op maandag 3 december 2007 15:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij niet dan![]()
(vlees van botten plukken is ook plukken toch?)
fileren of kluiven, afhankelijk of je het voor of na het bereiden doetquote:Op maandag 3 december 2007 15:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Natuurlijk, jij niet dan![]()
(vlees van botten plukken is ook plukken toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |