abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55000865
In verband met samenwonen hebben wij nogal een overschot aan spullen.
Daarom gaan er van mij de volgende spullen in de verkoop:

Grote TV

Grundig TV, wat jaartjes oud, maar werkt nog prima. Met scart-aansluiting. 60cm

Richtprijs: 45 euro

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kleine TV

Audiosonic TV met afstandbediening. In prima staat.

Richtprijs: 25 euro

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Pentium 3 PC 'voor oma'

Eenvoudige Pentium 3 PC. Jaren gebruikt als hoofd-desktopPC.
Staat Windows XP op en functioneert daar prima mee. Geschikt voor die oma of tante die 'ook eens wil leren hoe e-mailen werkt'.

Richtprijs: 20 euro

VideoRecorder JVC

JVC Videorecorder met enkele recordable video's. Werkt prima, maar wordt hier niet meer gebruikt.

Richtprijs: 15 euro

Opknap kinder-/kleine-mensen-fiets

voorrem kapot

Fiets die wat opknappen kan gebruiken: voorrem is doorgebroken en de dynamo moet flink goed vastgezet worden. Was mijn tijdelijke fiets tot ik een andere had. Is voor mij (1.75m) te klein. Dus prima voor 10cm kleinere mensen en kinderen van 12-16jr.

Richtprijs: 20 euro

Salontafel

Mooie salontafel met glazen plaat. Ik heb hem zelf donkerbruin overgeverd (niet al te geweldig) maar als je hem zelf een verfje geeft, kan hij nog een flinke tijd mee.

Richtprijs: 10 euro

Dit alles is af te halen in Arnhem. Opsturen gaat bij de meeste dingen wat lastig dus tsja.. woon je in de buurt, en heb je nog wat nodig, PM even of reageer in dit topic en doe een bod.

Ja doei.
pi_55009843
afhankelijk van of mijn schoonmoeder hem wil overigens ook nog een pentium 4 pc met CD brander.. is Vista op gegooid, maar draait daar niet geweldig op, je krijgt deze dan dus geformatteerd..

vraagprijs voor deze pc: 35 euro maar dat hangt dus nog even af van schoonmams
Ja doei.
pi_55012961
Wat voor snelheid hebben de processoren van die computers? Ik weet niet veel van die dingen af, alleen dat ik een snellere processor nodig heb onderhand (zit nu op 700MHz )
pi_55075024
*schop*
Vraag staat nog steeds
pi_55075791
sorry, topic was ondergesneeuwd in mijn AT's (PM werkt beter)

kan het hier even niet opzoeken, en ben pas na het weekend weer thuis dus kan dan pas antwoorden

1 van de PC's gaat naar het Racingteam waarschijnlijk (die hierboven staat) en de andere (snellere) moet ik even posten dan zal daarvan even de gegevens opzoeken
Ja doei.
pi_55079565
Ik zal het topic dan volgende week wel weer omhoogschoppen
pi_55494403
1 Gigaherz geheugen

256 MB geheugen

40 Gigabyte hardeschijf

is die ándere PC bovenstaande is 'verkocht'

Als je interesse hebt kun je hem komen halen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties