Nu alquote:Op woensdag 28 november 2007 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Hopelijk gaat het snel, bubsel, je moet er ook niet aan denken om zonder te zitten nu.
Ik heb mijn broodje al op
Ik heb maar een cup-a-soup genomen... hopelijk red ik het daar nog een uurtje op.quote:
waarom niet met iets magers?quote:Op woensdag 28 november 2007 11:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mogguhwerd net gebeld door een mevrouw van de gemeente moet een brief krijgen en ondertekenen en dan bellen ze me voor een huisbezoek. Komt misschien toch nog snel goed
Net lekker ontbeten met een boterham kaas en een boterham leverpastei
Met filet américain, komkommer en eiquote:
Lekkerquote:Op woensdag 28 november 2007 11:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met filet américain, komkommer en ei
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 november 2007 09:53 schreef octopussy het volgende:
mogge![]()
ik ben net in ondertrouw gegaan met![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:09 schreef gothic-blackie het volgende:
gefeliciteerd met de ondertrouw
ik zit ik met veel pijn, tandarts is gisteren aan het verbouwen geweest, en heb de halve nacht niet kunnen slapen van de pijn, en kan niet eten en zo. dus vanmiddag weer richting de tandarts, kijken wat er aan de hand is.
hebben ze nu ook al magere leverpasteiquote:Op woensdag 28 november 2007 11:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
30+ kaas en magere leverpastei![]()
Gefeliciteerd octo!!
Cool, ik vraag me af wanneer ze mij in een light versie gaan uitbrengen!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hebben ze nu ook al magere leverpastei
wel grappig dat ze overal een 'light' product van maken
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Cool, ik vraag me af wanneer ze mij in een light versie gaan uitbrengen!![]()
quote:
Stom iddquote:Op woensdag 28 november 2007 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Van harte octo
Grappig dat je je gaat zitten verantwoorden, bubsel. Ik zou het niet doen.
Volgende keer brie en ganzenleverpaté, okee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |