quote:Op woensdag 28 november 2007 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dus dat komt óók nog eens mooi uit
en het leuke: als ik overstap in september, ben ik zelfs een half jaar eerder klaar dan wanneer ik via het HBO m'n master ga halen![]()
dus het duurt alleen maar korter
![]()
heb om een intakegesprek/voorlichtingsgesprek gevraagdhoop dat ik daar al antwoord op heb (kan op 't werk mijn hotmail niet checken
)
Je kunt het ook zo zien: ze hebben ons jarenlang onnodig vetgemestquote:Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hebben ze nu ook al magere leverpastei
wel grappig dat ze overal een 'light' product van maken
Volgens mij hebben "ze" ons niet vetgemest.quote:Op woensdag 28 november 2007 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo zien: ze hebben ons jarenlang onnodig vetgemest.
Omdat er nu andere rotzooi in gestopt wordt... zowel vet als zout zijn smaakversterktend, als je die er uit laat zul je dat moeten compenseren met andere smaakversterkers, zoals bijvoorbeeld fetsin (of hoe je dat schrijft). En dat spul heeft ook nare bijwerkingen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef Viking84 het volgende:
Mja, maar ik word daar wel een beetje boos van, hoor. Waarom zou je er zoveel vet, zout en weet ik wat nog meer in stoppen als je ook prima met de helft toe kunt?
Omdat je soms niet prima met de helft toe kunt. Ik vind die magere variant niet lekker, dus die eet ik niet. De enkele keer dat ik dan een keer leverpastei eet, kan ik er echt niet mee zitten dat die te vet is (of wat er dan ook mee isquote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef Viking84 het volgende:
Mja, maar ik word daar wel een beetje boos van, hoor. Waarom zou je er zoveel vet, zout en weet ik wat nog meer in stoppen als je ook prima met de helft toe kunt?
Helemaal mee eens. Verder is het gebruik van vette dingen en zout zoals in de meeste varianten goedkoper.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat er nu andere rotzooi in gestopt wordt... zowel vet als zout zijn smaakversterktend, als je die er uit laat zul je dat moeten compenseren met andere smaakversterkers, zoals bijvoorbeeld fetsin (of hoe je dat schrijft). En dat spul heeft ook nare bijwerkingen.
Minder eten, maar wel lekker eten, dat is de enige oplossing. Je mag best zo nu en dan iets vets, maar gewoon niet te vaak en niet te veel.
Ik ben fan van de 4vruchten light jam van Albert Heijnquote:Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Verder is het gebruik van vette dingen en zout zoals in de meeste varianten goedkoper.
W.b. de magere kaas: 30+ van milner bv. gaat nog wel, maar ik neem liever een halve plak volvette kaas op m'n brood dan zo'n stukje plasticLight jam vind ik wel goed (zit geen zoetstof ofzo in, vaak niet minder lekker en 50% vd. calorieen) en ik drink redelijk wat cola light (zeker een fles per week, in het weekend meer)
Als je dingen meer zelf maakt i.p.v. voorgeproduceerd is het ook al snel minder vadsig heb ik het gevoel.
Maar is dat niet omdat je de niet-magere variant kent?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat je soms niet prima met de helft toe kunt. Ik vind die magere variant niet lekker, dus die eet ik niet. De enkele keer dat ik dan een keer leverpastei eet, kan ik er echt niet mee zitten dat die te vet is (of wat er dan ook mee is).
Of heb je in ieder geval meer controle over wat erin gaat.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Als je dingen meer zelf maakt i.p.v. voorgeproduceerd is het ook al snel minder vadsig heb ik het gevoel.
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
tvp.
tis ook eng, als je gaat googlenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef YPPY het volgende:
Gefeliciteerd Octo.
En omearos ook met de prille liefde![]()
GB sterkte, het klinkt eng en pijnlijk.
Wt Isa en bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |