abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54890308
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dus dat komt óók nog eens mooi uit

en het leuke: als ik overstap in september, ben ik zelfs een half jaar eerder klaar dan wanneer ik via het HBO m'n master ga halen dus het duurt alleen maar korter

heb om een intakegesprek/voorlichtingsgesprek gevraagd hoop dat ik daar al antwoord op heb (kan op 't werk mijn hotmail niet checken )
Ben wel benieuwd of dat wat is! Wil eigenlijk ook op de uni verder leren... ben nu aan mijn 2de hbo-studie bezig, zo kom ik nooit verder.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 28 november 2007 @ 13:58:46 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54891964
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

hebben ze nu ook al magere leverpastei
wel grappig dat ze overal een 'light' product van maken
Je kunt het ook zo zien: ze hebben ons jarenlang onnodig vetgemest .
Niet meer actief op Fok!
pi_54892701
quote:
Op woensdag 28 november 2007 13:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je kunt het ook zo zien: ze hebben ons jarenlang onnodig vetgemest .
Volgens mij hebben "ze" ons niet vetgemest. Vrees toch dat ik dat -in mijn geval- zelf heb gedaan.
***Levi was here***
  woensdag 28 november 2007 @ 14:24:55 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54892733
Mja, maar ik word daar wel een beetje boos van, hoor. Waarom zou je er zoveel vet, zout en weet ik wat nog meer in stoppen als je ook prima met de helft toe kunt?
Niet meer actief op Fok!
pi_54892804
Octo, gefelciteerd met je ondertrouw!

En Isa is terug!
pi_54892858
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef Viking84 het volgende:
Mja, maar ik word daar wel een beetje boos van, hoor. Waarom zou je er zoveel vet, zout en weet ik wat nog meer in stoppen als je ook prima met de helft toe kunt?
Omdat er nu andere rotzooi in gestopt wordt... zowel vet als zout zijn smaakversterktend, als je die er uit laat zul je dat moeten compenseren met andere smaakversterkers, zoals bijvoorbeeld fetsin (of hoe je dat schrijft). En dat spul heeft ook nare bijwerkingen.

Minder eten, maar wel lekker eten, dat is de enige oplossing. Je mag best zo nu en dan iets vets, maar gewoon niet te vaak en niet te veel.
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 28 november 2007 @ 14:32:58 #57
43556 miss_dynastie
pi_54892966
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef Viking84 het volgende:
Omdat je soms niet prima met de helft toe kunt. Ik vind die magere variant niet lekker, dus die eet ik niet. De enkele keer dat ik dan een keer leverpastei eet, kan ik er echt niet mee zitten dat die te vet is (of wat er dan ook mee is ).
pi_54892992
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:29 schreef Levitation het volgende:

[..]

Omdat er nu andere rotzooi in gestopt wordt... zowel vet als zout zijn smaakversterktend, als je die er uit laat zul je dat moeten compenseren met andere smaakversterkers, zoals bijvoorbeeld fetsin (of hoe je dat schrijft). En dat spul heeft ook nare bijwerkingen.

Minder eten, maar wel lekker eten, dat is de enige oplossing. Je mag best zo nu en dan iets vets, maar gewoon niet te vaak en niet te veel.
Helemaal mee eens. Verder is het gebruik van vette dingen en zout zoals in de meeste varianten goedkoper.
W.b. de magere kaas: 30+ van milner bv. gaat nog wel, maar ik neem liever een halve plak volvette kaas op m'n brood dan zo'n stukje plastic Light jam vind ik wel goed (zit geen zoetstof ofzo in, vaak niet minder lekker en 50% vd. calorieen) en ik drink redelijk wat cola light (zeker een fles per week, in het weekend meer)
Als je dingen meer zelf maakt i.p.v. voorgeproduceerd is het ook al snel minder vadsig heb ik het gevoel.
Het mooi kotsende meisje.
pi_54893303
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Verder is het gebruik van vette dingen en zout zoals in de meeste varianten goedkoper.
W.b. de magere kaas: 30+ van milner bv. gaat nog wel, maar ik neem liever een halve plak volvette kaas op m'n brood dan zo'n stukje plastic Light jam vind ik wel goed (zit geen zoetstof ofzo in, vaak niet minder lekker en 50% vd. calorieen) en ik drink redelijk wat cola light (zeker een fles per week, in het weekend meer)
Als je dingen meer zelf maakt i.p.v. voorgeproduceerd is het ook al snel minder vadsig heb ik het gevoel.
Ik ben fan van de 4vruchten light jam van Albert Heijn Geen zoetstoffen, gewoon minder suiker... veel lekkerder dan al die te zoete andere jams. Heb ook ooit 'ns een pot light jam van Edah gehad, daar zaten wel zoetstoffen in en die was ook lang zo lekker niet.
***Levi was here***
  woensdag 28 november 2007 @ 14:47:39 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54893373
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Omdat je soms niet prima met de helft toe kunt. Ik vind die magere variant niet lekker, dus die eet ik niet. De enkele keer dat ik dan een keer leverpastei eet, kan ik er echt niet mee zitten dat die te vet is (of wat er dan ook mee is ).
Maar is dat niet omdat je de niet-magere variant kent? .

Light chips of niet... gelukkig heb ik geen behoefte aan dat soort niet bepaald voedzame tussendoortjes.

Appels ftw .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 november 2007 @ 14:55:14 #61
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54893612
Ben zo gewend aan mijn magere leverpastei nog overgehouden van mijn Weight Watchers periode gewone vind ik gewoon minder lekker .
pi_54893657
Ff spammen.

CHOCOLADE (meetings)
pi_54894348
quote:
Op woensdag 28 november 2007 14:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Of heb je in ieder geval meer controle over wat erin gaat.

BTW ik vind alle varianten (smeer)leverworst smerig. Wat mij betreft, aan vleeswaren: ROSBIEF Slank, puur (mits van goeie slager) en ontzettend lekker.

Edit: Kuch, dit was dus ColdFeet.
pi_54894537
pff ben terug van de tandarts, zit een ontsteking, is op dit moment nog op zijn minst, maar gaat nog erger worden. hij heeft nu een drain geplaatst, hoopt dat dit genoeg is en ik moet vrijdag terug komen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 28 november 2007 @ 15:37:34 #65
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54894836
Zeker lekker rosbief maar daar moet ik te lang op kauwen brrr

Klinkt niet best gb
  woensdag 28 november 2007 @ 15:51:37 #66
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54895228
gefeliciteerd octopussy

en gb, wat ontzettend klote zeg heel veel sterkte ermee

en allemaal heel, heel erg bedankt voor jullie lieve reacties in het vorige deeltje
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_54895540
ISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

bedankt voor je lieve kaartje je bent een engel
Ja doei.
  woensdag 28 november 2007 @ 17:24:17 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_54897839
tvp.
disclaimer
pi_54898757
Octo, gefeliciteerd met je ondertrouw..

omearos, leuk joh! ben wel benieuwd hoe en wat...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54900313
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
tvp.
***Levi was here***
pi_54900597
Gefeli Octo
Net terug van een lange vermoeiende dag, dus ik lees morgen wel even helemaal bij
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 november 2007 @ 19:56:40 #72
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54901735
GB, sterkte ermee, klinkt niet fijn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 november 2007 @ 20:02:02 #73
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54901920
Ik word echt Sinterklaas woensdag We hebben vandaag bij de Makro de pakken gekocht voor de Pieten en Sint
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54901936
Gefeliciteerd Octo.

En omearos ook met de prille liefde

GB sterkte, het klinkt eng en pijnlijk.

Wt Isa en bedankt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54902777
quote:
Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef YPPY het volgende:
Gefeliciteerd Octo.

En omearos ook met de prille liefde

GB sterkte, het klinkt eng en pijnlijk.

Wt Isa en bedankt.
tis ook eng, als je gaat googlen dat doe ik dus echt nooit meer. maar goed, vooral onder de pijnstillers, en dan hopen dat de pijn niet te erg word vanacht.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')