abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54942195
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:43 schreef Riann het volgende:
ik ben weer begonnen om kerstliedjes te downloaden
De pepernoten zijn nog niet weg of we beginnen weer met kerstkransjes Kerst is wel altijd gezellig
Everything is possible, the impossible just takes longer.
pi_54942223
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
morgen moet ik mams ook al helpen met het maken van lekkere hapjes (wraps en fetaflapjes enzo) voor het feestje 's avonds van m'n zusje hoop dat ik er een beetje af kan blijven
Als ik gewoon aan mezelf vertel dat ik het NIET ga eten, hoe dan ook, ook niet één hapje, dan lukt dat vaak prima. Na dat ene hapje weet ik namelijk dat ik door eet

Werkt dat ook voor jou?
pi_54942402
nah... het lukt mij op dat soort dingen niet, vooral niet als ik zelf kook
Ja doei.
pi_54942494
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
nah... het lukt mij op dat soort dingen niet, vooral niet als ik zelf kook
Hmmm, jammer.
En als je nou alleen groente snackt? wortel, paprika, tomaat, dat soort dingen
pi_54942525
Momenteel kan ik overal van af blijven.
Ben aan de diaree en alweer misselijk. De laatste tijd wel vaak moet ik zeggen.
Ben 3 weken geleden gewoon ongesteld geworden, heb daarvoor een test gedaan, maar niet zwanger (gelukkig)..
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:58:47 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_54942527
Gewoon een bakje cherrytomaatjes voor jezelf neerzetten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54942579
Of een bakje met stukjes fruit.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:09:10 #208
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54942741
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:58 schreef Troel het volgende:
Gewoon een bakje cherrytomaatjes voor jezelf neerzetten
daar kan ik dan wel weer heel erg goed afblijven
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_54942815
tomaatjes zijn misschien wel een goed idee.. eens kijken of mams die wil halen
Ja doei.
pi_54943723
ymme, jij hebt/had toch ook ziekte van pfeiffer? Misschien dat dat gewoon nog doorzeurt, en je je daardoor minder voelt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:02:01 #211
112545 Muck
pi_54943901
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 12:53 schreef teigan het volgende:
ymme, jij hebt/had toch ook ziekte van pfeiffer? Misschien dat dat gewoon nog doorzeurt, en je je daardoor minder voelt..
dat zou heel goed kunnen ja, daar kun je echt ontzettend lang last van houden
pi_54945418
Nou, die 2 ons is er ook af hoor. Niks sporten, sauna, trilplaat of haar afknippen. Gewoon stress

En nu weer verder met taarten bakken. Stel je voor dat die 2 ons er af blijft
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_54945750
laatst stond in de quest dat de ziekte van pfeiffer helemaal geen maanden en maanden kan duren ooit hoor je bij mensen dat het een jaar of langer de ziekte van pfeiffer hebben maar dat kan dus helemaal niet. Ik kan het stukje niet meer nalezen mijn exvriend had een abonnement op de quest.
pi_54945886
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:14 schreef Riann het volgende:
laatst stond in de quest dat de ziekte van pfeiffer helemaal geen maanden en maanden kan duren ooit hoor je bij mensen dat het een jaar of langer de ziekte van pfeiffer hebben maar dat kan dus helemaal niet. Ik kan het stukje niet meer nalezen mijn exvriend had een abonnement op de quest.
Ik heb aan het begin van het jaar ontzettend veel last gehad van vermoeidheid, uitgeput zijn, veel slapen zonder uit te rusten en nog wat van de dingetjes. Na een bloedonderzoek bleek dat ik Pfeiffer gehad had recentelijk en dat dit een nasleep was die een tijd kon duren. Maar van het hebben van Pfeiffer heb ik nooit iets gemerkt.
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:26:39 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_54946035
Nee, de ziekte zelf niet, maar de nasleep wel

Ik kreeg er pas last van toen de ziekte al lang en breed over was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:31:10 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54946140
Ik schijn het in 2001 ook gehad te hebben, maar dat kan de huisarts achteraf niet meer achterhalen . Ik moest toen elke dag van 8 tot 17 werken en ik ging echt vaak met smoesjes naar huis om 14 uur, omdat ik het niet meer trok. En dan lag ik gewoon om 20 uur al op bed en de volgende dag om 8 uur nog steeds doodmoe...
Kan dat idd Pfeiffer geweest zijn? Het heeft ongeveer twee maanden geduurd.
Niet meer actief op Fok!
pi_54946189
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik schijn het in 2001 ook gehad te hebben, maar dat kan de huisarts achteraf niet meer achterhalen . Ik moest toen elke dag van 8 tot 17 werken en ik ging echt vaak met smoesjes naar huis om 14 uur, omdat ik het niet meer trok. En dan lag ik gewoon om 20 uur al op bed en de volgende dag om 8 uur nog steeds doodmoe...
Kan dat idd Pfeiffer geweest zijn? Het heeft ongeveer twee maanden geduurd.
Een huisarts kan door middel van een bloedonderzoek zien of je het ooit in je leven gehad hebt. Zodra je het gehad hebt, heb je namelijk iets in je lichaam wat alleen door Pfeiffer ontstaat/achter blijft.
pi_54946208
ik ben ook al jaren en jaren ontzettend moe ook ooit op pfeiffer en zo onderzocht kwam toen steeds niks uit. En dan verder is het het zal na verloop wel over gaan. Ik weet nu ruim een jaar van mijn spierziekte en toen viel die moeheid op zun plaats waar ik ook al jaren en jaren last van had. Maar is toch gewoon belachelijk dat je bloed alleen maar op bloedarmoede en pfeifer word geprikt en verder word er dan niet onderzocht.
pi_54946292
Ik ben gewoon zo vaak terug gegaan tot ze uiteindelijk alle bloedonderzoeken gedaan hadden. Bij die laatste kwam toen dat van Pfeiffer naar voren (waarom ze dat nooit eerder getest hadden.... ). Toen werd gezegd dat die vermoeidheid daar van kon komen, maar zeker wisten ze het niet. Ik ben het nu wel kwijt, maar waardoor precies weet ik niet. Veel veranderd afgelopen jaar dus kan weer vanalles zijn...
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:05:39 #220
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54947038
Ik had het op de middelbare. Maar toen konden ze zien dat ik pfeiffer gehad had. En daarna iets wat er op leek?

Bij mij is mijn HB wer aan het kelderen (of ja de opslag van het ijzer) ben weer zo dizzy .
Normaal zou maandag mijn bloed worden gecontroleerd. Maar ja nu dus niet is wel balen .
pi_54973231
Net heerlijk gegourmet
  zaterdag 1 december 2007 @ 19:57:24 #222
112545 Muck
pi_54973975
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:25 schreef Riann het volgende:
Net heerlijk gegourmet
dat gaan wij morgen doen
pi_54979002
Hoi!
Wij zijn weer thuis

En ik ga slapen
Meld me morgen wel
pi_54979680
Ik ben ook weer thuis, en duik ook zo mijn bedje in.

Dit shirt had ik aan, en dat is ook meteen de site waar die vandaan komt, voor de liefhebbers van maffe shirts
pi_54984589
ik had helemaal niet op je tshirt gelet omearos, maar hij is gaaf!

Goeiemorgen btw..

ik zit een beetje verstopt, echt vervelend...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54984687
quote:
Op zondag 2 december 2007 09:27 schreef teigan het volgende:
ik had helemaal niet op je tshirt gelet omearos, maar hij is gaaf!

Goeiemorgen btw..

ik zit een beetje verstopt, echt vervelend...
Kom even met mij knuffelen Beetje besmetting en je bent in ieder geval niet meer verstopt
  zondag 2 december 2007 @ 09:53:57 #227
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54984711
Na een heerlijk avondje met veel bacardi-cola heb ik vanochtend de weegschaal maar even gemeden....morgen zien we wat dit weekend me gebracht heeft.... in elk geval veel gezelligheid, een brak gevoel en springende kabouters in mijn hoofd.

Weet nu in elk geval ook waarom het van de week zo ontzettend moeilijk was om snoep en snaaizooi te laten staan. En het is ook niet altijd gelukt, maar vanochtend kwam daar en voor mijn super geweldige humeur van de afgelopen dagen, de verklaring. Ongesteld geworden.....

Beterschap teigan....
pi_54984714
als je het niet erg vind freecell, liever niet...
En gelukkig is het net allemaal wat losgekomen..

Hoe voel je je nu dan?
pi_54984771
quote:
Op zondag 2 december 2007 09:54 schreef teigan het volgende:
als je het niet erg vind freecell, liever niet...
En gelukkig is het net allemaal wat losgekomen..

Hoe voel je je nu dan?
Samenvatting: Ik heb een bol, pijnlijk wit hoofd, met knalrode lippen, dus zie er niet uit. Net voor het eerst in jaren eens weer gal gekotst, omdat de rest er al uit was na vanacht en vanmorgen. Dit terwijl ik op de WC zat wegens ploselinge hevige diaree én ongesteldheid
Heb me wel eens beter gevoeld

Wat gaat goed? Ik heb geen koorts of hoofdpijn (wangen en kaaklijn telt niet als hoofdpijn)
pi_54984774
edit: anders quote je jezelf ff ipv post aanpassen

ik wilde dus zeggen dat de laptop naast me in bed ligt
pi_54984792
ja ziek zijn heerst ik ben nog steeds niet van mijn gesnotter en gehoest af gelukkig wel van de koorts en al die andere zooi.

beterschap freecell
pi_54984967
O ja, en zoals beloofd, het linkje naar de fantastische theedoos van maok..

Zelfmaakideeën
pi_54985114
quote:
Op zondag 2 december 2007 10:33 schreef teigan het volgende:
O ja, en zoals beloofd, het linkje naar de fantastische theedoos van maok..

Zelfmaakideeën
dank je
pi_54985660
Goede morgen

Hier gaat het weer de goede kant op gelukkig. Wat heb ik me onwijs beroerd gevoeld zeg. Kon niets meer, alleen nog maar slapen.

Maar we are back!
  zondag 2 december 2007 @ 22:00:22 #237
1762 YPPY
Yppiaans
pi_55001150
Beterschap teigan en freecell!

Het was gezellig.

Kater alweer voorbij chacama?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55007673
ook van mij beterschap gewenst:)

misschien even een samenvatting van wat er gebeurd is, een meeting hebben jullie gehad of iets?

bij mij gaat het de goede kant op, 17 kg eraf:D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 3 december 2007 @ 09:18:06 #239
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55007813
Er was iemand jarig rene en daar zijn een hoop Dieetclubdames op bezoek geweest.

En het was echt supergezellig en ik zit nog steeds met die Bollywood en Kate Nash deuntjes in m'n hoofd.
  maandag 3 december 2007 @ 09:22:32 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55007864
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:32 schreef Aquaatje het volgende:

[..]

Een huisarts kan door middel van een bloedonderzoek zien of je het ooit in je leven gehad hebt. Zodra je het gehad hebt, heb je namelijk iets in je lichaam wat alleen door Pfeiffer ontstaat/achter blijft.
En dat blijft altijd aanwezig? Hm, interessant!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 3 december 2007 @ 09:26:15 #241
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55007918
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En dat blijft altijd aanwezig? Hm, interessant!
Je bouwt gewoon antistoffen op tegen het virus dat Pfeiffer veroorzaakt (die kunnen ze aantonen).
Dat doet je lichaam bij alle virussen en bacteriën die je lichaam binnendringen zodat het de volgende keer dat datzelfde virus/bacterie langskomt het sneller kan herkennen en vernietigen. Hier is ook het hele principe van vaccinatie op gebaseerd.
pi_55009096
goedemorgen
Ja doei.
pi_55009573
Goede morgen, mijn weegschaal was niet lief vanochtend
Maar dat komt natuurlijk door mij zelf, dus ik kan de weegschaal niet de schuld geven. HELAAS
pi_55009955
Goedemorgen allemaal. Ben net thuis van een gezellig weekend Sinterklazen Ben nog maar niet naar de weegschaal gegaan, die zal me wel weer boos aankijken.
pi_55010026
die van mij viel me allezins mee: 85.6

en dat was na ontbijt dus die broodjes zitten daar nog ergens rond te dobberen

zodadelijk even boodschappen doen, voor vanavond maar wat simpels, maar wel met groente (champignons en courgette) maken eet alleen een van de laatste keren

gisteren hele lijst gemaakt met al onze spullen en wat er mee moet gebeuren, staat al een Te Koop Topic op Fok! [TK] Grote opruiming! TV's, PC's, VCR, fiets voor schijntje!

dus als je nog wat nodig hebt

Zodadelijk even boodschapjes doen, ga niet naar school vandaag maar hier werken (ga het nu ECHT doen) en kan dan meteen even wat wassen draaien, want dat moet ook echt gebeuren, wil ik vrijdag naar engeland nog schone kleren aan kunnen doen
Ja doei.
pi_55010499
Gisteren had ik het met mijn moeder over gezond eten enzo.

Nu vertelde zij mij, dat er vroeger altijd soep werd gegeten, als voorgerecht op het warme eten 's avonds.
Is dit nu juist wel of niet goed?
pi_55010637
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:11 schreef ymme het volgende:
Gisteren had ik het met mijn moeder over gezond eten enzo.

Nu vertelde zij mij, dat er vroeger altijd soep werd gegeten, als voorgerecht op het warme eten 's avonds.
Is dit nu juist wel of niet goed?
gewoon eten is altijd goed, zo lang het niet teveel wordt
snoep en fastfood en dat soort dingen zijn niet goed
  maandag 3 december 2007 @ 12:20:29 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_55010660
dat kan prima, maar dan eet je wel midner van het hoofdgerecht.

Overigens is dat in veel gezinnen nog steeds zo.

(Hangt ook wel af van welke soep je eet natuurlijk).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55010675
Joh echt Miss_s

Maar ik vraag mij dus af, is het beter om soep voor je warme maatlijd te eten. Je hebt dan minder honger, en schept dus niet snel voor de tweede keer op etc.
pi_55010695
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:21 schreef ymme het volgende:
Joh echt Miss_s

Maar ik vraag mij dus af, is het beter om soep voor je warme maatlijd te eten. Je hebt dan minder honger, en schept dus niet snel voor de tweede keer op etc.
maar beter dan wat?
in totaal zal je toch ongeveer evenveel binnen krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')