De pepernoten zijn nog niet weg of we beginnen weer met kerstkransjesquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:43 schreef Riann het volgende:
ik ben weer begonnen om kerstliedjes te downloaden
Als ik gewoon aan mezelf vertel dat ik het NIET ga eten, hoe dan ook, ook niet één hapje, dan lukt dat vaak prima. Na dat ene hapje weet ik namelijk dat ik door eetquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
morgen moet ik mams ook al helpen met het maken van lekkere hapjes(wraps en fetaflapjes enzo) voor het feestje 's avonds van m'n zusje
hoop dat ik er een beetje af kan blijven
Hmmm, jammer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
nah... het lukt mij op dat soort dingen niet, vooral niet als ik zelf kook
daar kan ik dan wel weer heel erg goed afblijvenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:58 schreef Troel het volgende:
Gewoon een bakje cherrytomaatjes voor jezelf neerzetten
dat zou heel goed kunnen ja, daar kun je echt ontzettend lang last van houdenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:53 schreef teigan het volgende:
ymme, jij hebt/had toch ook ziekte van pfeiffer? Misschien dat dat gewoon nog doorzeurt, en je je daardoor minder voelt..
Ik heb aan het begin van het jaar ontzettend veel last gehad van vermoeidheid, uitgeput zijn, veel slapen zonder uit te rusten en nog wat van de dingetjes. Na een bloedonderzoek bleek dat ik Pfeiffer gehad had recentelijk en dat dit een nasleep was die een tijd kon duren. Maar van het hebben van Pfeiffer heb ik nooit iets gemerkt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:14 schreef Riann het volgende:
laatst stond in de quest dat de ziekte van pfeiffer helemaal geen maanden en maanden kan duren ooit hoor je bij mensen dat het een jaar of langer de ziekte van pfeiffer hebben maar dat kan dus helemaal niet. Ik kan het stukje niet meer nalezen mijn exvriend had een abonnement op de quest.
Een huisarts kan door middel van een bloedonderzoek zien of je het ooit in je leven gehad hebt. Zodra je het gehad hebt, heb je namelijk iets in je lichaam wat alleen door Pfeiffer ontstaat/achter blijft.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik schijn het in 2001 ook gehad te hebben, maar dat kan de huisarts achteraf niet meer achterhalen. Ik moest toen elke dag van 8 tot 17 werken en ik ging echt vaak met smoesjes naar huis om 14 uur, omdat ik het niet meer trok. En dan lag ik gewoon om 20 uur al op bed en de volgende dag om 8 uur nog steeds doodmoe...
Kan dat idd Pfeiffer geweest zijn? Het heeft ongeveer twee maanden geduurd.
Kom even met mij knuffelenquote:Op zondag 2 december 2007 09:27 schreef teigan het volgende:
ik had helemaal niet op je tshirt gelet omearos, maar hij is gaaf!
Goeiemorgen btw..
ik zit een beetje verstopt, echt vervelend...
Samenvatting: Ik heb een bol, pijnlijk wit hoofd, met knalrode lippen, dus zie er niet uit. Net voor het eerst in jaren eens weer gal gekotst, omdat de rest er al uit was na vanacht en vanmorgen. Dit terwijl ik op de WC zat wegens ploselinge hevige diaree én ongesteldheidquote:Op zondag 2 december 2007 09:54 schreef teigan het volgende:
als je het niet erg vind freecell, liever niet...
En gelukkig is het net allemaal wat losgekomen..
Hoe voel je je nu dan?
quote:Op zondag 2 december 2007 10:33 schreef teigan het volgende:
O ja, en zoals beloofd, het linkje naar de fantastische theedoos van maok..
Zelfmaakideeën
quote:Op zondag 2 december 2007 13:42 schreef Liejannuh het volgende:
http://www.omshantiomfilm.com/downloads/posters/srk3.html
En dat blijft altijd aanwezig? Hm, interessant!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:32 schreef Aquaatje het volgende:
[..]
Een huisarts kan door middel van een bloedonderzoek zien of je het ooit in je leven gehad hebt. Zodra je het gehad hebt, heb je namelijk iets in je lichaam wat alleen door Pfeiffer ontstaat/achter blijft.
Je bouwt gewoon antistoffen op tegen het virus dat Pfeiffer veroorzaakt (die kunnen ze aantonen).quote:Op maandag 3 december 2007 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat blijft altijd aanwezig? Hm, interessant!
gewoon eten is altijd goed, zo lang het niet teveel wordtquote:Op maandag 3 december 2007 12:11 schreef ymme het volgende:
Gisteren had ik het met mijn moeder over gezond eten enzo.
Nu vertelde zij mij, dat er vroeger altijd soep werd gegeten, als voorgerecht op het warme eten 's avonds.
Is dit nu juist wel of niet goed?
maar beter dan wat?quote:Op maandag 3 december 2007 12:21 schreef ymme het volgende:
Joh echt Miss_s
Maar ik vraag mij dus af, is het beter om soep voor je warme maatlijd te eten. Je hebt dan minder honger, en schept dus niet snel voor de tweede keer op etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |