Alleen salade nemen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje gaat vanavond bij de pizzeria eten ...
iemand nog tips? voor niet al te vet spul?
Gewoon iets nemen wat je heel erg lekker vindt en waar je ontzettend van kunt genieten. Morgen gewoon wat extra bewegen en een boterham minder eten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
Weinig kansquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang je niet naar de pizzaria gaatquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
volgens Becel.nl heb ik een goed tot zeer goed voedingspatroon![]()
*zucht*
Dat is altijd zo heerlijk om te doen... en je zit aan't einde altijd veel te volquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:18 schreef Riann het volgende:
morgen gaan we gourmettendat is lang geleden
Dat dus! En als je hem niet opkan, laat de rest dan staan. Vol is vol en elke hap daarna is een hap teveelquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:07 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon de lekkerste pizza nemen en er heerlijk van genieten
Ja maar ik ben echt van plan om het rustig aan te doen en te denken genoeg is genoeg maar morgen zal het uitwijsen of het ook echt luktquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:19 schreef Aquaatje het volgende:
[..]
Dat is altijd zo heerlijk om te doen... en je zit aan't einde altijd veel te vol
Welkomquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:46 schreef Aquaatje het volgende:
Hoi allemaal, ik kom jullie vergezellen in de strijd tegen de kilootjes.Ik ben sinds het begin van het jaar ongeveer 20kg kwijt geraakt, maar sinds de zomer geen kilo meer
Ik hoop wat meer motivatie te krijgen door met jullie mee te doen.
Edit: Bedankt Troel
ik ga 't proberen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dat dus! En als je hem niet opkan, laat de rest dan staan. Vol is vol en elke hap daarna is een hap teveel
geniet er van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |