abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54913421
quote:
Op donderdag 29 november 2007 09:30 schreef Pandorah het volgende:
Ik ga mezelf ook weer eens een flinke schop onder mijn kont geven. Het gaat met het gewicht de slechte kant op door al dat gesnoep. Dus het moet maar eens afgelopen zijn met die suikerverslaving, want zo kan je het denk ik wel zien. Ik heb een flinke voorraad gezond snoep (manderijnen, appel, amandelen) bij me zodat ik de dag kan overleven. Die collega's van mij zijn echt erg met dat snoepen .
Herkenbaar.
Ging bij mij een hele tijd goed, maar de laatste 2 weken ben ik ook weer helemaal suiker-verslaafd. Er af komen is moeilijk, er af blijven is voor mij echt rampzalig. Gisteren kregen we op het werk een chocoladeletter, voor ik naar huis ging had ik 'm al half op... 's avonds met V. nog van gegeten... denk dat ik 3/4 van die letter opgegeten heb in 1 dag.
Drop en chocolade zijn voor mij echt killing. Chocolade hebben we thuis meestal wel (V. is ook chocomonster) en drop is altijd alom aanwezig op mijn werk.
Ik heb er echt een tijd af kunnen blijven, maar op het moment lukt 't weer even niet.

Maar, dapper als ik ben ga ik met je meedoen. ik wil meer afvallen en niet blijven hangen op dit gewicht. Dus: kiezen op elkaar (letterlijk ) en ik ga er weer voor!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54913514
hier gaat het wel lekker

straks gaat er gebak gehaald worden, maar ik ga 'lekker' weigeren
Ja doei.
pi_54913547
Oe, wat herkenbaar, ik kan ook niet ergens een stukje van nemen. Chocola en drop (dat vooral) is ook killing bij mij. Ik moet gewoon alles opeten. Ik kan het niet bij een of twee stukjes laten. Maar goed, ik heb gelezen dat de eerste week het lastigst is. Daarna heb je de moeilijke 8 weken die je moet overleven. Je schijnt pas echt van je suikerverslaving af te zijn na een jaar. Daarbinnen kan je terugvalmomenten hebben waar je op bedacht moet zijn. Levi: hup! Uit je terugvalmoment! Haal lekkere manderijntjes!
pi_54913618
aha

dat heb ik dus weer niet..

ik kan echt 2 weken doen met een reep chocolade als die in de kast ligt.. erg ligt ook alweer eeuwen een roomboter staaf, speculaasbrokken en chips in de kast (3 zakken), maar het komt gewoon niet op

en dan nog niet afvallen
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 november 2007 @ 09:54:33 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54913630
Suikervrije snoepjes halen dan maar, en veel zoete thee drinken. Zodat je zoetbehoefte op een wat suikerarmere manier wordt weggewerkt.

Hier staan chocoladepepernoten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54913712
Chocoladepepernoten zijn lekker! Dat is nou ook zoiets waar ik niet vanaf kan blijven . Maar van chips kan ik wel afblijven, dat valt weer mee.

Zo, ik heb mijn collega met haar zak winegums duidelijk gemaakt dat zij mij ab-so-luut moet overslaan.
pi_54913717
da's goed
Ja doei.
  donderdag 29 november 2007 @ 10:00:08 #108
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54913722
Feli Octo

Hier gaat het ook mwah met het snoepen. Ik kan slecht nee zeggen de laatste maand en de Sint doet ook geen goed met alle pepernoten en chocoladeletters.

* Jojogirl is weer aan het Sint-knutselen. Morgenavond viering 1 en daarna aan de slag voor de 16e.
  donderdag 29 november 2007 @ 10:03:21 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_54913775
ik heb niks met pepernoten en chocoladeletters.

Mijn grote probleem: kaas. en Oreo's
disclaimer
pi_54913808
Pepernoten en chocolad zijn mijn probleem niet. Chips en drop. ZOUT!
Ik heb nu een zak suikervrije muntendrop, daar mag ik elke dag 2 van. Dan loop ik speciaal naar de kast, pak er 2 en doe de rest weer weg. Als ik dat niet doe, gaan ze alsnog allemaal op
pi_54913820
Oreo's?

Mijn andere collega schijnt een voorraad koekjes te hebben dus die zegt net "aha, ik begrijp dat ik jou niets moet geven". Knappe collega's heb ik toch weer
pi_54913828
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb niks met pepernoten en chocoladeletters.

Mijn grote probleem: kaas. en Oreo's
Eigenlijk mijn probleem: voedsel in het algemeen.
Neh, ik ben voornamelijk een snoeper, niet zo zeer chips enzo. Chips eet ik (natuurlijk) wel als iemand het serveert, maar ik zal niet snel zelf een zak openen. Kaas eet ik op brood (lekkere 48+ kaas ) maar zal ik ook niet snel uit mezelf pakken om te snacken.

Ik hebn trouwens een open pak Oreo liggen, heb er 2 koekjes van gegeten, maar vind het niet zo geweldig. Met chocolade en sinaasappel heb ik iets vaags. Ben gek op chocolade en sinaasappels, maar houd absoluut niet van dingen met chocolade of sinaasappel smaak. Oreo's hebben chocolade smaak en vind ik dus niet zo.
***Levi was here***
  donderdag 29 november 2007 @ 10:11:26 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_54913920
Oreo's zijn zwarte koekjes met een creme vulling en je hebt ze ook omhuld met witte chocolade. Die dingen zijn evil. en ze liggen sinds 3 dagen ineens in mijn supermarkt
disclaimer
pi_54914087
het heeft zo moeten zijn
Ja doei.
  donderdag 29 november 2007 @ 10:20:36 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_54914111
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
het heeft zo moeten zijn
Ja, je wordt ontslagen, je voelt je mega-kut, en er liggen ineens Oreo's
disclaimer
pi_54914218
comfortfood dat met je meedenkt...

alleen minder leuk voor de ljin
Ja doei.
  donderdag 29 november 2007 @ 10:26:28 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_54914245
Mja, zolang ik braaf mijn pillen slik kan die lijn me redelijk verrotten gelukkig
disclaimer
  donderdag 29 november 2007 @ 10:38:41 #118
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54914515
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:06 schreef Levitation het volgende:

[..]

Eigenlijk mijn probleem: voedsel in het algemeen.
Ik ben een alles-eter.
pi_54914623
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, zolang ik braaf mijn pillen slik kan die lijn me redelijk verrotten gelukkig
Geestelijke gezondheid gaat nu ff voor. De lijn komt wel weer.
Ga je morgenmiddag mee zwemmen? Moet tot 12.00 uur werken en wil daarna mijzelf weer naar de Tongelreep slepen.
***Levi was here***
  donderdag 29 november 2007 @ 10:44:25 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_54914633
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:43 schreef Levitation het volgende:

[..]

Geestelijke gezondheid gaat nu ff voor. De lijn komt wel weer.
Ga je morgenmiddag mee zwemmen? Moet tot 12.00 uur werken en wil daarna mijzelf weer naar de Tongelreep slepen.
Lijkt me leuk
disclaimer
pi_54914925
morgen iedereen, de pijn is wat minder aan het worden maar mijn gezicht is wel een stuk dikker geworden.

ik heb trouwens iets achtergelaten op het chocoladeding voor iedereen om te lezen.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_54915082
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lijkt me leuk
Gezellig! Half 1 bij de Tongelreep?
***Levi was here***
pi_54915795
Oreo's! yummie! Maar ik koop ze maar niet weer, een pak in 1 avond maakt misselijk.

Tot gisteravond wist ik aardig van het sinterklaassnoepgoed af te blijven, maar ik ging ergens op visite waar een hele schaal vol pepernoten en schuimpjes stond. Toch maar wat genomen

Fijn dat de pijn wat minder is, gothic blackie en de zwelling zal ook wel weer wegtrekken.

Ik wil per se nog 2 ons kwijt voor morgen Hoeveel weegt lang haar?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_54915811
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:58 schreef teigan het volgende:
omearos, leuk joh! ben wel benieuwd hoe en wat...
Choco
pi_54915856
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef Isabeau het volgende:

DON'T YOU DARE
Ja doei.
pi_54915923
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef Isabeau het volgende:

Laxeertabletje..
***Levi was here***
pi_54915933
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:41 schreef motorbloempje het volgende:

DON'T YOU DARE
Ik zou wel een boel mensen shoqueren morgen en overmorgen (28 inmiddels )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_54915947
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:44 schreef Levitation het volgende:

Laxeertabletje..
En ook in de sportschool geen drinken meenemen en toch een half uurtje in de sauna gaan liggen?
pi_54916011
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ook in de sportschool geen drinken meenemen en toch een half uurtje in de sauna gaan liggen?
En onder de zonnebank, want dan word je vet voeibaar.
***Levi was here***
pi_54916058
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:47 schreef Levitation het volgende:

En onder de zonnebank, want dan word je vet voeibaar.
En ik zal aan de bovenbuurvrouw vragen of ik een uurtje op de trilplaat mag
pi_54916125
hoe meer op op de site van de universiteit kijk, hoe meer zin ik er in krijg
en vind het zo fijn dat ik eerst deze opleiding/Propedeuse doe, zodat ik op de uni weer een voorsprong(etje) heb, zodat ik niet geheel in het diepe word gegooid

het heeft zo moeten zijn

en mailen komt nog wel, echt waar Levi en Octo, ben alleen ff bezig met een verslag voor mn werkoverleg..
Ja doei.
pi_54916225
quote:
Op donderdag 29 november 2007 11:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik zal aan de bovenbuurvrouw vragen of ik een uurtje op de trilplaat mag
Ik vermoed dat als je zoveel moeite doet, je vanzelf 2 ons kwijt raakt.
***Levi was here***
pi_54916419
je druk maken om niets kost wrsch ook wel wat caloriën
Ja doei.
pi_54916497
Ik heb alweer voor 2 ons gegeten en gedronken

* Isabeau is menu aan het maken en komt komende 3 dagen keuken niet meer uit
pi_54916542
TERUG VIND POST
Ik heb de soundtrack van Om Shanti Om aan staan (briljante Bollywood film, echt DE hit van dit moment in India en ook te zien in Nederlandse bioscopen) en heb steeds de neiging om mee te gaan staan dansen.
pi_54916550
Ik ga zo dadelijk heerlijk mijn lunch eten.
2 bruine boterhammen met rosbief.
1 gekookt ei.
En een kiwi

Vandaag gaat goed.

Suiker/snoep etc is hier niet in huis
pi_54916598
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:10 schreef Liejannuh het volgende:
TERUG VIND POST
Ik heb de soundtrack van Om Shanti Om aan staan (briljante Bollywood film, echt DE hit van dit moment in India en ook te zien in Nederlandse bioscopen) en heb steeds de neiging om mee te gaan staan dansen.
Neem die mee joh! Ik zit me suf te piereken over muziek en ik heb niets geschikts
pi_54917036
morgen karaoke meeting in Den Haag

zingen!
Ja doei.
pi_54917303
Ik ben aan 't schoomaken En ik vind het nog leuk ook vandaag. Heel gek eigenlijk.

Ik ga nu weer terug naar boven. Ff stofzuigen en dweilen nog.
Heb de badkamer helemaal gedaan, inclusief de tegels Goed van mezelf vind ik.

En volgens mij verbrand je hier aardig wat Kcal'tjes mee.
pi_54917758
quote:
' Het zijn gewoon varentjes'

Corporatie noemt vernieling plantjes 'schelmenstreek'.
door Rob Rombouts TERBORG -

Beschermde varens die nieuwbouw in het centrum van het Gelderse Terborg dreigden te blokkeren, zijn uit de muur getrokken.
Henk Veerman van woningcorporatieWischWonen, u kunt gaan slopen. Bent u blij?
Henk Veerman: "Het is een schelmenstreek. Ik kan erom lachen."
Heeft ú de plantjes vernield?
" Zeker niet. Daar pas ik voor. Ik kan het me ook niet veroorloven."
Misschien heeft u groene vingers en wilde u de plantjes thuis?
"Ik geef niet zo veel om dit soort plantjes."
Wat wilt u bouwen?
"Op Pleintje Kaak in Terborg willen we na tientallen jaren verpaupering 4 winkels en 34 woningen bouwen. Een populair project. Mensen vragen: wanneer beginnen jullie? Het recht is in eigen hand genomen. Iemand dacht: als de varens de boel ophouden, trek ik ze eruit."
Wie vond de plantjes?
" Zo'n ingenieur van zo'n bureau dat voor de sloopvergunning met de flora- en faunawet in de hand de boel bekeek, vond ze op een brokkelige gevelmuur."
Een vruchtbare muur?
" De voegen liggen eruit. Slooprijp, maar een prachtige voedingsbodem."
Had u ooit van de steenbreekvaren en de tongvaren gehoord?
"Nog nooit. In het begin moest ik er smakelijk om lachen. Vervolgens dacht ik: potverdorie, twee rotplantjes! Je ziet ze nauwelijks. We wilden op 1 november met slopen beginnen."
U vond ze niet bijzonder?
"Ik vond er niets aan. Het zijn gewoon varentjes."
Geen vertraging meer!
" Er zit nog een steenmarter in een leeg pand. Die moeten we vangen en verplaatsen. Ruimte zat! Het gebied grenst aan het landgoed bij kasteel Wisch. Kwestie van 100, 150 meter verderop."
Komt er een herdenkingsplaquette voor de varens?
" Absoluut niet. Omwonenden hebben wel een tekst opgehangen. 'Het gaat allemaal voortvarend... Let op de varen.'" Hebben milieuactivisten zich nog niet gemeld?
" Nog niets van gehoord. Die dachten heimelijk: wat kunnen ons die rotplantjes ergens achter in de Achterhoek schelen?"
Ja doei.
pi_54917905
Toch wel een beetje verdacht

Ik ben weer thuis, ga eens kijken wat we eten vanavond en daarna hard met de scriptie bezig.

Oja, en waarschijnlijk ergens vanmiddag hardlopen, maar ik wacht even op een vorm van opklaring. (en ik heb wat vocht in mn knie, dus weet sowieso niet of het erg verstandig is, misschien kan ik beter morgen gaan...)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 november 2007 @ 13:42:43 #142
13151 crew  Rewimo
pi_54918736
mooi verhaal

Ik heb heel braaf crackertjes gekocht bij de - Duitse - bakker hier in het winkelcentrum plus een grote bak fruitsalade bij de Appie. Verse ananas

En grote stukken onrijpe mango

[ Bericht 13% gewijzigd door Rewimo op 29-11-2007 13:48:43 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54918865
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:59 schreef gothic-blackie het volgende:

ik heb trouwens iets achtergelaten op het chocoladeding voor iedereen om te lezen.
word daar zo weinig gelezen? dat het altijd hier eerst gemeld word
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 november 2007 @ 13:56:15 #144
13151 crew  Rewimo
pi_54919032
Nee, het is er zo druk dat nieuwe berichten niet zo opvallen. Als het belangrijk is melden we het hier maar even
pi_54919304
net gevraagd per mail of ik dinsdag ook een tweedejaars vak aan de uni mee mag kijken

ben benieuwd..

voor de dames Levi en Octo: ik ga vanavond of morgenochtend even mn beweegredenen op papier zetten.. daar wil ik even rustig voor zitten, en hier gaat continue de telefoon (zoals nu )
Ja doei.
pi_54919344
Goed dat je het zegt GB, in dat forum had ik nog niet gekeken. Al die gekleurde envelopjes daar.

Zou leuk zijn als het kan MoBlo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54919454
vraag me af waarom het daar zoveel drukker is dit is toch een veel groter forum
Ja doei.
pi_54919482
Weet ik niet, maar het wordt langzaamaan wel vervelend om alles bij te gaan houden. Hier is het in 1 topic, daar zijn het er zo veel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54919565
euhm sommige dingen zeg ik daar omdat niet heel nederland dat hoeft te lezen (persoonlijke dingen en dergelijke) maar voor de rest gebruik ik deze.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  donderdag 29 november 2007 @ 14:25:54 #150
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54919608
zooooo, de hele keuken en de badkamer zijn weer schoon
nu nog het oudpapier verslepen en puinruimen in de woonkamer
vriendje komt ook nog vanavond

als ik nou niet op zijn minst een paar onsjes kwijt bent, weet ik het ook niet meer
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')