Herkenbaar.quote:Op donderdag 29 november 2007 09:30 schreef Pandorah het volgende:
Ik ga mezelf ook weer eens een flinke schop onder mijn kont geven. Het gaat met het gewicht de slechte kant op door al dat gesnoep. Dus het moet maar eens afgelopen zijn met die suikerverslaving, want zo kan je het denk ik wel zien. Ik heb een flinke voorraad gezond snoep (manderijnen, appel, amandelen) bij me zodat ik de dag kan overleven. Die collega's van mij zijn echt erg met dat snoepen.
Eigenlijk mijn probleem: voedsel in het algemeen.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb niks met pepernoten en chocoladeletters.
Mijn grote probleem: kaas. en Oreo's
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Eigenlijk mijn probleem: voedsel in het algemeen.![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, zolang ik braaf mijn pillen slik kan die lijn me redelijk verrotten gelukkig
Lijkt me leukquote:Op donderdag 29 november 2007 10:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geestelijke gezondheid gaat nu ff voor. De lijn komt wel weer.
Ga je morgenmiddag mee zwemmen?Moet tot 12.00 uur werken en wil daarna mijzelf weer naar de Tongelreep slepen.
Gezellig!quote:
Chocoquote:Op woensdag 28 november 2007 17:58 schreef teigan het volgende:
omearos, leuk joh! ben wel benieuwd hoe en wat...
DON'T YOU DAREquote:Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil per se nog 2 ons kwijt voor morgenHoeveel weegt lang haar?
Laxeertabletje..quote:Op donderdag 29 november 2007 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil per se nog 2 ons kwijt voor morgenHoeveel weegt lang haar?
Ik zou wel een boel mensen shoqueren morgen en overmorgenquote:
En ook in de sportschool geen drinken meenemen en toch een half uurtje in de sauna gaan liggen?quote:
En onder de zonnebank, want dan word je vet voeibaar.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ook in de sportschool geen drinken meenemen en toch een half uurtje in de sauna gaan liggen?
En ik zal aan de bovenbuurvrouw vragen of ik een uurtje op de trilplaat magquote:Op donderdag 29 november 2007 11:47 schreef Levitation het volgende:
En onder de zonnebank, want dan word je vet voeibaar.
Ik vermoed dat als je zoveel moeite doet, je vanzelf 2 ons kwijt raakt.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik zal aan de bovenbuurvrouw vragen of ik een uurtje op de trilplaat mag
Neem die mee joh! Ik zit me suf te piereken over muziek en ik heb niets geschiktsquote:Op donderdag 29 november 2007 12:10 schreef Liejannuh het volgende:
TERUG VIND POST
Ik heb de soundtrack van Om Shanti Om aan staan (briljante Bollywood film, echt DE hit van dit moment in India en ook te zien in Nederlandse bioscopen) en heb steeds de neiging om mee te gaan staan dansen.
quote:' Het zijn gewoon varentjes'
Corporatie noemt vernieling plantjes 'schelmenstreek'.
door Rob Rombouts TERBORG -
Beschermde varens die nieuwbouw in het centrum van het Gelderse Terborg dreigden te blokkeren, zijn uit de muur getrokken.
Henk Veerman van woningcorporatieWischWonen, u kunt gaan slopen. Bent u blij?
Henk Veerman: "Het is een schelmenstreek. Ik kan erom lachen."
Heeft ú de plantjes vernield?
" Zeker niet. Daar pas ik voor. Ik kan het me ook niet veroorloven."
Misschien heeft u groene vingers en wilde u de plantjes thuis?
"Ik geef niet zo veel om dit soort plantjes."
Wat wilt u bouwen?
"Op Pleintje Kaak in Terborg willen we na tientallen jaren verpaupering 4 winkels en 34 woningen bouwen. Een populair project. Mensen vragen: wanneer beginnen jullie? Het recht is in eigen hand genomen. Iemand dacht: als de varens de boel ophouden, trek ik ze eruit."
Wie vond de plantjes?
" Zo'n ingenieur van zo'n bureau dat voor de sloopvergunning met de flora- en faunawet in de hand de boel bekeek, vond ze op een brokkelige gevelmuur."
Een vruchtbare muur?
" De voegen liggen eruit. Slooprijp, maar een prachtige voedingsbodem."
Had u ooit van de steenbreekvaren en de tongvaren gehoord?
"Nog nooit. In het begin moest ik er smakelijk om lachen. Vervolgens dacht ik: potverdorie, twee rotplantjes! Je ziet ze nauwelijks. We wilden op 1 november met slopen beginnen."
U vond ze niet bijzonder?
"Ik vond er niets aan. Het zijn gewoon varentjes."
Geen vertraging meer!
" Er zit nog een steenmarter in een leeg pand. Die moeten we vangen en verplaatsen. Ruimte zat! Het gebied grenst aan het landgoed bij kasteel Wisch. Kwestie van 100, 150 meter verderop."
Komt er een herdenkingsplaquette voor de varens?
" Absoluut niet. Omwonenden hebben wel een tekst opgehangen. 'Het gaat allemaal voortvarend... Let op de varen.'" Hebben milieuactivisten zich nog niet gemeld?
" Nog niets van gehoord. Die dachten heimelijk: wat kunnen ons die rotplantjes ergens achter in de Achterhoek schelen?"
word daar zo weinig gelezen? dat het altijd hier eerst gemeld wordquote:Op donderdag 29 november 2007 10:59 schreef gothic-blackie het volgende:
ik heb trouwens iets achtergelaten op het chocoladeding voor iedereen om te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |