abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54781605
Vorige topicje: Fok!dieetclub deel 215

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 22-11-2007 22:28:41 ]
Ja doei.
  donderdag 22 november 2007 @ 13:38:01 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_54781637
Deel -216
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 november 2007 @ 13:39:20 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_54781664
tvp
disclaimer
pi_54781863
zal straks de OP even fixen zit op 't werk, druk
Ja doei.
pi_54782006
tvp

het is hier eindelijk wat rustiger...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54782127
Yeah hi, it's me again...
(iemand Office Space gezien? Hilarische film )

Ik bedoel maar TVP te zeggen
pi_54782625
Zojuist heerlijk een 20 min gefiets met de grote hond
pi_54783216
het is uit met joris

snik snik
pi_54783281
quote:
Op donderdag 22 november 2007 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
Yeah hi, it's me again...
(iemand Office Space gezien? Hilarische film )

Ik bedoel maar TVP te zeggen
Is dat die film waarin ze in het begin het hebben over wat ie "fout" gedaan heeft en de nieuwe policy?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54783377
quote:
Op donderdag 22 november 2007 15:26 schreef Riann het volgende:
het is uit met joris

snik snik
KNUFFEL!!
pi_54783428
Dat is kut Riann..

sterkte
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 22 november 2007 @ 15:44:53 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_54783437
quote:
Op donderdag 22 november 2007 15:26 schreef Riann het volgende:
het is uit met joris

snik snik
He bah Riann!
Hoe komt het zo ineens?
disclaimer
pi_54783732
ik twijfelde al een beetje was de laatste tijd een beetje saai al hou ik wel van hem en hij twijfelde en nog steeds en hij denkt dat hij niet met mij wil trouwen etc etc maar hij is ook bang dat hij spijt krijgt van dat hij het heeft uitgemaakt. Maar ja daar heb ik nu niks aan. Het is gewoon kut.
pi_54783861
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:12 schreef Riann het volgende:
ik twijfelde al een beetje was de laatste tijd een beetje saai al hou ik wel van hem en hij twijfelde en nog steeds en hij denkt dat hij niet met mij wil trouwen etc etc maar hij is ook bang dat hij spijt krijgt van dat hij het heeft uitgemaakt. Maar ja daar heb ik nu niks aan. Het is gewoon kut.
Da's inderdaad echt kut, meid!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 22 november 2007 @ 16:30:53 #15
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54783984
Balen voor je Riann
pi_54784046
quote:
Op donderdag 22 november 2007 15:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Is dat die film waarin ze in het begin het hebben over wat ie "fout" gedaan heeft en de nieuwe policy?
Ja. Met die 'new coversheet on the TPS-report. Didn't you get the memo?'

Die film is echt hilarisch Zeker als je m zo vaak hebt gezien dat je m bijna mee kunt praten...

Hè Riann, wat een naar bericht, sterkte. Woonden jullie samen?
pi_54784330
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja. Met die 'new coversheet on the TPS-report. Didn't you get the memo?'

Die film is echt hilarisch Zeker als je m zo vaak hebt gezien dat je m bijna mee kunt praten...
Idd wij hebben er heel hard om moeten lachen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54784348
Nou das ook niet leuk Riann waren jullie allang bij elkaar?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54784422
Wie geeft mij een schop onder mijn kont... ik heb geen zin om te gaan zwemmen, maar heb met mezelf afgesproken dat ik moet gaan...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54784432
wij woonden niet samen (gelukkig) maar 16 dec is hij jarig en ook de dag dat we een jaar bij elkaar zouden zijn.

het is echt moeilijk.
pi_54784500
quote:
Op donderdag 22 november 2007 16:56 schreef Levitation het volgende:
Wie geeft mij een schop onder mijn kont... ik heb geen zin om te gaan zwemmen, maar heb met mezelf afgesproken dat ik moet gaan...
Ja, ja, ikke!
Hier heb je een schop, met een flinke uithaal: zwemmen!! Hup, naar het zwembad, nu!!

Als je klaar bent met zwemmen zul je me dankbaar zijn
pi_54784909
Damn Riann, das balen! Dikke knuffel!
It is your friends who make your world!
  donderdag 22 november 2007 @ 17:42:24 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_54785158
Ik begrijp dat ik Levitation moet schoppen en Riann moet knuffelen. Nu oppassen dat het ook in die volgorde gebeurd en dat ik niet Riann ga schoppen en Levitation ga knuffelen !
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 november 2007 @ 18:19:07 #24
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54785777
Hè Riann, wat rot joh, veel sterkte hoor

Levi:

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54786251
dikke knuffel rianne
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')