abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:49:20 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54645522
Het vorige deel: Fok!dieetclub deel 214

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:50:11 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_54645526
Nou, de hypotheker roept!
Updeet rond 16:00
disclaimer
pi_54645542
spannend!!!!!!!!

succes
Ja doei.
pi_54645552
dat gepraat over huizen word er burgerlijk van

is net de deur uit richting school en ik spijbel een dagje om thuis te werken aan wat opdrachten. Heb nieuwe sloffen (echt superlelijk en warm ) en ben niet van plan de deur uit te gaan vandaag. Alleen even om eten te halen vanavond

Gisteren naar zoetermeer geweest naar een cabaretvoorstelling. Was wel leuk, maar niet ge-wel-dig waren om half 2 pas thuis, dus ben wel gesloopt

en huisjes.. ja...

Deze is wel leuk..

enneh.... deze...

uiteraard met éigen inrichting
Ja doei.
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:51:58 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54645560
quote:
Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier
, wat een onethische OP zeg! Dat kan toch niet, mensen! .
Niet meer actief op Fok!
pi_54645633
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

In Drenthe wonen ze nog steeds in plaggenhutten a la Bartje, echt waar .
Ik heb dat anders zelf met eigenste ogen gezien!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54645662
tvptje.....motorbloempje is het goed als ik je even een PM stuur, ik krijg het idee dat al mijn PM's nooit aankomen...
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_54645685
ja, is goed joh
Ja doei.
pi_54645710
verzonden...
Top 5 China producten
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 november 2007 @ 11:04:05 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54645791
Ben ik ook weer. Ik ga de eerste 40 jaar of zo niet meer verhuizen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:05:34 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_54645827
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ], wat een onethische OP zeg! Dat kan toch niet, mensen! .
Dat staat echt al tijden in de OP hoor. Helaas snapt niet iedereen het
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54645875
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb gewoon nog steeds geen goede kleuterschool gevonden om eens flink te gaan pesten, da's best balen.
***Levi was here***
pi_54645879
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Troel had je mijn pmmetje gehad?
Top 5 China producten
pi_54645982
ik had m hoor rene

en nog teruggestuurd ook
Ja doei.
pi_54646002
Ik was er ook weer..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54646023
Hoihoi
Net hardgelopen!
pi_54646050
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik had m hoor rene

en nog teruggestuurd ook
Jup ik zag het motorbloempje dankje;)

Maar ik had Troel een PMmetje gestuurd omdat ik dan ook in dat lijstje in de OP kom te staan,
vandaag dat ik even benieuwd ben of me PM het wel doet:p
Top 5 China producten
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:16:20 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54646077
quote:
Oh wat leuk . Daar ga ik een keer naartoe, thanks! . Ik ben deze zomer naar een Fries openluchtmuseum geweest. Dat stelde niet zo heel veel voor (plaggenhutje, holwoning), maar was toch wel erg leuk om te zien .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:21:51 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_54646191
Je staat erbij Rene!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54646195
ik zie het dankjewel troel:D
Top 5 China producten
pi_54646222
freecell, goed zeg! Was het niet erg koud?

ik ben ook ooit eens in Ellert en Brammert geweest, maar dat is al wel 15 jaar geleden denk ik..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:25:43 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54646281
Hardlopen als het koud is vind ik veel fijner dan hardlopen als het warm is. Ik zweet niet zo snel en ik kan veel beter ademhalen (al krijg ik wel snel een drogere keel met dit weer). Dikke trui aan, sjaal om en gaan met die banaan . Al zal ik vanavond misschien ook wel handschoenen aan gaan doen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:26:17 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_54646288
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:07 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb gewoon nog steeds geen goede kleuterschool gevonden om eens flink te gaan pesten, da's best balen.
Zullen we er basisscholen van maken? Kleuterschool bestaat namelijk ook eigenlijk stiekem gewoon niet meer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:27:43 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54646327
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:26 schreef Troel het volgende:

[..]

Zullen we er basisscholen van maken? Kleuterschool bestaat namelijk ook eigenlijk stiekem gewoon niet meer
Ik noem groep 1 en 2 nog steeds 'kleuterschool', hoor. Het maakt dan wel onderdeel uit van de basisschool, maar dan kun je het nog steeds wel 'kleuterschool' noemen imho .
Niet meer actief op Fok!
pi_54646414
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:26 schreef Troel het volgende:

[..]

Vandaar! En ik maar zoeken.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')