quote:Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier
Ik heb dat anders zelf met eigenste ogen gezien!quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In Drenthe wonen ze nog steeds in plaggenhutten a la Bartje, echt waar![]()
.
Dat staat echt al tijden in de OP hoor. Helaas snapt niet iedereen hetquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ], wat een onethische OP zeg! Dat kan toch niet, mensen!.
Ik heb gewoon nog steeds geen goede kleuterschool gevonden om eens flink te gaan pesten, da's best balen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat staat echt al tijden in de OP hoor. Helaas snapt niet iedereen het
Troel had je mijn pmmetje gehad?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat staat echt al tijden in de OP hoor. Helaas snapt niet iedereen het
Jup ik zag het motorbloempje dankje;)quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik had m hoorrene
en nogteruggestuurd ook
Oh wat leukquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb dat anders zelf met eigenste ogen gezien!
Zullen we er basisscholen van maken? Kleuterschool bestaat namelijk ook eigenlijk stiekem gewoon niet meerquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog steeds geen goede kleuterschool gevonden om eens flink te gaan pesten, da's best balen.![]()
Ik noem groep 1 en 2 nog steeds 'kleuterschool', hoor. Het maakt dan wel onderdeel uit van de basisschool, maar dan kun je het nog steeds wel 'kleuterschool' noemen imhoquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Zullen we er basisscholen van maken? Kleuterschool bestaat namelijk ook eigenlijk stiekem gewoon niet meer
Vandaar!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Zullen we er basisscholen van maken? Kleuterschool bestaat namelijk ook eigenlijk stiekem gewoon niet meer
Tja, je kan mij ook Pietje noemen, maar dan ben ik nog niet Pietjequote:Op vrijdag 16 november 2007 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik noem groep 1 en 2 nog steeds 'kleuterschool', hoor. Het maakt dan wel onderdeel uit van de basisschool, maar dan kun je het nog steeds wel 'kleuterschool' noemen imho.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:32 schreef octopussy het volgende:
ze hebben me gisteren van school overgehaald om een afstudeerplek te zoeken waar ik komende week kan beginnenHet gaat misschien nog lukken ook. Maandag op gesprek bij een leuk bedrijf hier dichtbij
![]()
Wel als jij vroeger wel Pietje heette...quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, je kan mij ook Pietje noemen, maar dan ben ik nog niet Pietje![]()
Nouquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, je kan mij ook Pietje noemen, maar dan ben ik nog niet Pietje![]()
Nee, niet arme kat, maar arme ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:44 schreef YPPY het volgende:
Arme kat, doen ze hier ook wel eens. Tijden aan het zoeken en dat zitten ze ergens verstopt.
Vast wel. Wat een afgrijselijk, doch zeer origineel kadoquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
wat denken jullie, zou Guus Meeuwis met mij een duet willen zingen op een optreden als m'n moeder 50 wordt?
dat is het enige cadeau wat ik kan bedenken wat origineel is
Dat wil die zeker wel doen. Als je maar genoeg Doekoe neer legtquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
wat denken jullie, zou Guus Meeuwis met mij een duet willen zingen op een optreden als m'n moeder 50 wordt?
dat is het enige cadeau wat ik kan bedenken wat origineel is
ja, het is ook niet mijn muziekquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vast wel. Wat een afgrijselijk, doch zeer origineel kado
Hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:08 schreef omearos het volgende:
Nog even en dan vertrek ik voor een vriendenweekend. Een weekend met vooral veel etenIk ga mijn best doen, maar ik weet nu al dat er continu eten (snoep) rond zal gaan of iig klaarstaat op een tafel (nee, niet opgeruimd in een kast, alles open en bloot op een tafel in de gemeenschappelijke ruimte) En zaterdagavond uitgebreid eten, gourmetten oid. Het zijn altijd hele gave weekenden, maar continu zo snoep en taart in je gezichtsveld is een ramp voor m'n doorzettingsvermogen.
Vanmorgen woog ik 88,9kg, ben benieuwd wat de weegschaal maandag zegt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |