quote:Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier
Ik heb dat anders zelf met eigenste ogen gezien!quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In Drenthe wonen ze nog steeds in plaggenhutten a la Bartje, echt waar![]()
.
Dat staat echt al tijden in de OP hoor. Helaas snapt niet iedereen hetquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ], wat een onethische OP zeg! Dat kan toch niet, mensen!.
Ik heb gewoon nog steeds geen goede kleuterschool gevonden om eens flink te gaan pesten, da's best balen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat staat echt al tijden in de OP hoor. Helaas snapt niet iedereen het
Troel had je mijn pmmetje gehad?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat staat echt al tijden in de OP hoor. Helaas snapt niet iedereen het
Jup ik zag het motorbloempje dankje;)quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik had m hoorrene
en nogteruggestuurd ook
Oh wat leukquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb dat anders zelf met eigenste ogen gezien!
Zullen we er basisscholen van maken? Kleuterschool bestaat namelijk ook eigenlijk stiekem gewoon niet meerquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog steeds geen goede kleuterschool gevonden om eens flink te gaan pesten, da's best balen.![]()
Ik noem groep 1 en 2 nog steeds 'kleuterschool', hoor. Het maakt dan wel onderdeel uit van de basisschool, maar dan kun je het nog steeds wel 'kleuterschool' noemen imhoquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Zullen we er basisscholen van maken? Kleuterschool bestaat namelijk ook eigenlijk stiekem gewoon niet meer
Vandaar!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Zullen we er basisscholen van maken? Kleuterschool bestaat namelijk ook eigenlijk stiekem gewoon niet meer
Tja, je kan mij ook Pietje noemen, maar dan ben ik nog niet Pietjequote:Op vrijdag 16 november 2007 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik noem groep 1 en 2 nog steeds 'kleuterschool', hoor. Het maakt dan wel onderdeel uit van de basisschool, maar dan kun je het nog steeds wel 'kleuterschool' noemen imho.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:32 schreef octopussy het volgende:
ze hebben me gisteren van school overgehaald om een afstudeerplek te zoeken waar ik komende week kan beginnenHet gaat misschien nog lukken ook. Maandag op gesprek bij een leuk bedrijf hier dichtbij
![]()
Wel als jij vroeger wel Pietje heette...quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, je kan mij ook Pietje noemen, maar dan ben ik nog niet Pietje![]()
Nouquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, je kan mij ook Pietje noemen, maar dan ben ik nog niet Pietje![]()
Nee, niet arme kat, maar arme ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:44 schreef YPPY het volgende:
Arme kat, doen ze hier ook wel eens. Tijden aan het zoeken en dat zitten ze ergens verstopt.
Vast wel. Wat een afgrijselijk, doch zeer origineel kadoquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
wat denken jullie, zou Guus Meeuwis met mij een duet willen zingen op een optreden als m'n moeder 50 wordt?
dat is het enige cadeau wat ik kan bedenken wat origineel is
Dat wil die zeker wel doen. Als je maar genoeg Doekoe neer legtquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
wat denken jullie, zou Guus Meeuwis met mij een duet willen zingen op een optreden als m'n moeder 50 wordt?
dat is het enige cadeau wat ik kan bedenken wat origineel is
ja, het is ook niet mijn muziekquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vast wel. Wat een afgrijselijk, doch zeer origineel kado
Hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:08 schreef omearos het volgende:
Nog even en dan vertrek ik voor een vriendenweekend. Een weekend met vooral veel etenIk ga mijn best doen, maar ik weet nu al dat er continu eten (snoep) rond zal gaan of iig klaarstaat op een tafel (nee, niet opgeruimd in een kast, alles open en bloot op een tafel in de gemeenschappelijke ruimte) En zaterdagavond uitgebreid eten, gourmetten oid. Het zijn altijd hele gave weekenden, maar continu zo snoep en taart in je gezichtsveld is een ramp voor m'n doorzettingsvermogen.
Vanmorgen woog ik 88,9kg, ben benieuwd wat de weegschaal maandag zegt![]()
Nee hoor... die Optimel is niet aangeslagen ;-) Alleen een gigadrukke periode op werk enzo, dus sterk verminderd aanwezig. Maar ik ben er nog ;-)quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
Octo, spannend, wat voor bedrijf/opdracht is het?
Hoe is het met Sjeen, trouwens? Die heb ik hier al een tijdje niet gezoen. Zou de Optimel Control soms aangeslagen zijn?
Ik heb mijn schema wel een beetje bijgesteld, maar onder de 80 moet sowieso nog wel lukken. Ik word er gewoon veel gelukkiger van om het allemaal niet zo streng (en dus niet zo snel) te moeten doenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:36 schreef teigan het volgende:Fannetje
lekker hoor.. Zit je nog goed op je schema voor de bruiloft?
En Chacama, welkom en succes!
Oh balen, Vicking!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:21 schreef Viking84 het volgende:
Tip voor als je nog eens een nieuwe jas gaat kopen bij de V&D: negeer het labeltje met 'Remove before use' niet. Kan je een hoop ellende besparen. Ellende als in: piepende poortjes en tassen die leeggemaakt moeten worden
.
Nee, valt wel mee. Eet ik toch gewoon alleen met Maud mee. Moet toch iemand soidair zijn met d'rquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:44 schreef YPPY het volgende:
Leuk chacama.Wel toevallig dat je precies op de verjaardag van Maud begint. Is dat niet extra moeilijk?
Veel plezier omearos. Het klinkt als een uitdaging.
Ik vond hem ontzettend saai.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
wat wassie flauw hè?
heb wel hard gelachen thoughMorgan Freeman
![]()
uh huh!quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:45 schreef octopussy het volgende:
Het filmpje bij de aftiteling was in ieder geval geniaal![]()
http://www.vtm.be/jebentw(...)_wat_je_eet_jrg2.htmquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Sonja wie
SQ, dat klinkt allemaal heerlijk (op de soep na, ik hou niet van paprika)Vooral het toetje
chacama, welkom en succes
Zo vreselijk makkelijk, alleen het schillen is veel werk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:20 schreef freecell het volgende:
Stoofpeertjes![]()
Die heb ik lang niet meer gehad!![]()
Heb ik ook ja! Dingen passen ineens veel beter, en als ik nieuwe (goed-passende) dingen aanheb, vragen mensen of ik nu alweer afgevallen ben... Toch denk ik wel vaak 'is dit eigenlijk niet te strak' en ga ik me afvragen of je m'n navel en rugvet niet helemaal ziet ofzo (terwijl ik dat eerder ook weleens had, eigenlijk maak ik me er nu meer druk om...). Maar ja bij mij is het nooit goedquote:Op zondag 18 november 2007 09:02 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een jurkje aan wat ik eigenlijk een beetje eng vind om te dragenIk heb hem gekregen van een vriendin van me, waarbij hij iets te strak ging zitten en ik snap haar probleem
Het is werkelijk een heel erg leuk jurkje, zo voor zomaar op een zondag, maar wel een beetje strak. Hmmm. Nouja, Maarten vond het wel kunnen.
Hoewel ik de laatste tijd wat strakkere kleren ben gaan dragen, omdat dat gewoon veel mooier staat, vind ik het af en toe ook nog wel een beetje eng!
na-apertquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn naar huisjes aan het zoeken! écht!![]()
![]()
en we hebben op twee van deze gereageerdkomen niet eens heel laag te staan
bidden en duimen dan maar dat we binnenkort een huis als dit hebben
![]()
fetaflapjesquote:Op zondag 18 november 2007 14:12 schreef rene90 het volgende:
rechtermuisknop, doel opslaan, en dan kan je hem gewoon op je pc openen, (anders even googlen op pdf reader)
Vraagje van mijn kant: iemand een leuk / lekker gerecht wat ik kan maken met de stagekinderen, heb een budget van 20 euries, en zijn 5 koppeltjes van 2 personen, wie o wie:) ovens / fornuizen hebben we gewoon.
Zijn het maisonettes?quote:Op zondag 18 november 2007 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
whihi, nee, sorry, alleen die pdf..zal nog wel even duren voor we een huisje hebben ben ik bang
maar je weet mar nooit
yeah, maisnonettesquote:Op zondag 18 november 2007 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn het maisonettes?
Ziet er wel leuk uit hoor!
Ik durf mijn fundalinkje nog niet neer te plempen want we neigen heel erg naar het doen van een bod, maar zodra ik daar meer inzicht in heb zal ik het nieuws hier delen
Klinkt best lekker, deze ga ik sowieso onthouden voor kerst, dan gaan we hier een soort tapas avond houden met ons gezin dan, dan passen die feta flapjes er ook leuk tussen denk ik zo, zou je het preciece recept misschien even kunnen pm-en:D?quote:Op zondag 18 november 2007 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
bladerdeeg vullen met:
feta, champignons en prei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |