abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:49:20 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54645522
Het vorige deel: Fok!dieetclub deel 214

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:50:11 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_54645526
Nou, de hypotheker roept!
Updeet rond 16:00
disclaimer
pi_54645542
spannend!!!!!!!!

succes
Ja doei.
pi_54645552
dat gepraat over huizen word er burgerlijk van

is net de deur uit richting school en ik spijbel een dagje om thuis te werken aan wat opdrachten. Heb nieuwe sloffen (echt superlelijk en warm ) en ben niet van plan de deur uit te gaan vandaag. Alleen even om eten te halen vanavond

Gisteren naar zoetermeer geweest naar een cabaretvoorstelling. Was wel leuk, maar niet ge-wel-dig waren om half 2 pas thuis, dus ben wel gesloopt

en huisjes.. ja...

Deze is wel leuk..

enneh.... deze...

uiteraard met éigen inrichting
Ja doei.
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:51:58 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54645560
quote:
Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier
, wat een onethische OP zeg! Dat kan toch niet, mensen! .
Niet meer actief op Fok!
pi_54645633
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

In Drenthe wonen ze nog steeds in plaggenhutten a la Bartje, echt waar .
Ik heb dat anders zelf met eigenste ogen gezien!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54645662
tvptje.....motorbloempje is het goed als ik je even een PM stuur, ik krijg het idee dat al mijn PM's nooit aankomen...
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_54645685
ja, is goed joh
Ja doei.
pi_54645710
verzonden...
Top 5 China producten
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 november 2007 @ 11:04:05 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54645791
Ben ik ook weer. Ik ga de eerste 40 jaar of zo niet meer verhuizen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:05:34 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_54645827
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ], wat een onethische OP zeg! Dat kan toch niet, mensen! .
Dat staat echt al tijden in de OP hoor. Helaas snapt niet iedereen het
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54645875
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb gewoon nog steeds geen goede kleuterschool gevonden om eens flink te gaan pesten, da's best balen.
***Levi was here***
pi_54645879
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Troel had je mijn pmmetje gehad?
Top 5 China producten
pi_54645982
ik had m hoor rene

en nog teruggestuurd ook
Ja doei.
pi_54646002
Ik was er ook weer..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54646023
Hoihoi
Net hardgelopen!
pi_54646050
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik had m hoor rene

en nog teruggestuurd ook
Jup ik zag het motorbloempje dankje;)

Maar ik had Troel een PMmetje gestuurd omdat ik dan ook in dat lijstje in de OP kom te staan,
vandaag dat ik even benieuwd ben of me PM het wel doet:p
Top 5 China producten
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:16:20 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54646077
quote:
Oh wat leuk . Daar ga ik een keer naartoe, thanks! . Ik ben deze zomer naar een Fries openluchtmuseum geweest. Dat stelde niet zo heel veel voor (plaggenhutje, holwoning), maar was toch wel erg leuk om te zien .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:21:51 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_54646191
Je staat erbij Rene!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54646195
ik zie het dankjewel troel:D
Top 5 China producten
pi_54646222
freecell, goed zeg! Was het niet erg koud?

ik ben ook ooit eens in Ellert en Brammert geweest, maar dat is al wel 15 jaar geleden denk ik..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:25:43 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54646281
Hardlopen als het koud is vind ik veel fijner dan hardlopen als het warm is. Ik zweet niet zo snel en ik kan veel beter ademhalen (al krijg ik wel snel een drogere keel met dit weer). Dikke trui aan, sjaal om en gaan met die banaan . Al zal ik vanavond misschien ook wel handschoenen aan gaan doen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:26:17 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_54646288
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:07 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb gewoon nog steeds geen goede kleuterschool gevonden om eens flink te gaan pesten, da's best balen.
Zullen we er basisscholen van maken? Kleuterschool bestaat namelijk ook eigenlijk stiekem gewoon niet meer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:27:43 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54646327
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:26 schreef Troel het volgende:

[..]

Zullen we er basisscholen van maken? Kleuterschool bestaat namelijk ook eigenlijk stiekem gewoon niet meer
Ik noem groep 1 en 2 nog steeds 'kleuterschool', hoor. Het maakt dan wel onderdeel uit van de basisschool, maar dan kun je het nog steeds wel 'kleuterschool' noemen imho .
Niet meer actief op Fok!
pi_54646414
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:26 schreef Troel het volgende:

[..]

Vandaar! En ik maar zoeken.
***Levi was here***
pi_54646419
ze hebben me gisteren van school overgehaald om een afstudeerplek te zoeken waar ik komende week kan beginnen Het gaat misschien nog lukken ook. Maandag op gesprek bij een leuk bedrijf hier dichtbij
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:36:02 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_54646513
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik noem groep 1 en 2 nog steeds 'kleuterschool', hoor. Het maakt dan wel onderdeel uit van de basisschool, maar dan kun je het nog steeds wel 'kleuterschool' noemen imho .
Tja, je kan mij ook Pietje noemen, maar dan ben ik nog niet Pietje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54646532
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:32 schreef octopussy het volgende:
ze hebben me gisteren van school overgehaald om een afstudeerplek te zoeken waar ik komende week kan beginnen Het gaat misschien nog lukken ook. Maandag op gesprek bij een leuk bedrijf hier dichtbij
Da's lekker snel! Succes ermee!
***Levi was here***
pi_54646546
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Wel als jij vroeger wel Pietje heette...
***Levi was here***
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:39:56 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54646610
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou .

Ik was mijn kat vanochtend kwijt. Overal gezocht, met een doosje snoepjes gerammeld (dan komt 'ie meteen), in het trapportaal gekeken en zelfs buiten, want misschien was 'ie met iemand anders mee naar buiten geglipt... kom ik weer boven en denk ik: hm ff in de kast kijken. Blijkt meneer gewoon in de kast op mijn kamer te zitten en die had ik op slot gedraaid . En no way dat 'ie even miauwt of aan de deur krabt . Kutbeest .
Niet meer actief op Fok!
pi_54646630
Goede morgen
pi_54646762
Arme kat, doen ze hier ook wel eens. Tijden aan het zoeken en dat zitten ze ergens verstopt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54646775
Ben je alweer een beetje de teleurstelling te boven gekomen Ymme?
pi_54646830
spannend octopussy, hopen dat het gesprek goed gaat

ik snap onze kat ook niet... Eerst wilde ze wel het natvoer van het dieetvoer, toen wilde ze alleen nog maar droogvoer, en nu wil ze het natvoer weer...
ze is wel weer afgevallen, het is nu echt met ups and downs, dus ik weet niet hoelang ze nog bij ons blijft...
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:48:35 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54646879
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:44 schreef YPPY het volgende:
Arme kat, doen ze hier ook wel eens. Tijden aan het zoeken en dat zitten ze ergens verstopt.
Nee, niet arme kat, maar arme ik . Raakte nog net niet in paniek .
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 november 2007 @ 11:51:35 #36
13151 crew  Rewimo
pi_54646972
Hier wist Guus elke keer weer de ren uit te komen (ziet er toch behoorlijk Alcatraz-ig uit). En wat doet ie dan? Dan gaat ie ergens in de schuur liggen maffen of zo, tot wij hem maar weer eens kwamen roepen

Inmiddels heeft qltel Alcatraz weer (hopelijk) Guusproef gemaakt, we hebben hem al een hele dag niet uit de schuur hoeven plukken...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54647308
Gizmo glipt soms de voordeur uit en dan gaat ze bang op de deurmat van de buren liggen piepen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_54647361
Als Anisha de deur uitglipt, dan is ze binnen 10 seconden in de kelder, of buiten als de portiekdeur openstaat...
pi_54648134
Octo, spannend, wat voor bedrijf/opdracht is het?

Hoe is het met Sjeen, trouwens? Die heb ik hier al een tijdje niet gezoen. Zou de Optimel Control soms aangeslagen zijn?
pi_54648157
wat denken jullie, zou Guus Meeuwis met mij een duet willen zingen op een optreden als m'n moeder 50 wordt?

dat is het enige cadeau wat ik kan bedenken wat origineel is
Ja doei.
pi_54648255
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
wat denken jullie, zou Guus Meeuwis met mij een duet willen zingen op een optreden als m'n moeder 50 wordt?

Vast wel. Wat een afgrijselijk, doch zeer origineel kado
pi_54648271
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 12:46 schreef motorbloempje het volgende:

Dat wil die zeker wel doen. Als je maar genoeg Doekoe neer legt

Nooit geschoten is altijd mis. Dus gewoon proberen.
pi_54648528
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 12:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vast wel. Wat een afgrijselijk, doch zeer origineel kado
ja, het is ook niet mijn muziek maar m'n ma is er helemaal weg van
Ja doei.
pi_54650167
Nog even en dan vertrek ik voor een vriendenweekend. Een weekend met vooral veel eten Ik ga mijn best doen, maar ik weet nu al dat er continu eten (snoep) rond zal gaan of iig klaarstaat op een tafel (nee, niet opgeruimd in een kast, alles open en bloot op een tafel in de gemeenschappelijke ruimte) En zaterdagavond uitgebreid eten, gourmetten oid. Het zijn altijd hele gave weekenden, maar continu zo snoep en taart in je gezichtsveld is een ramp voor m'n doorzettingsvermogen.

Vanmorgen woog ik 88,9kg, ben benieuwd wat de weegschaal maandag zegt
pi_54650408
omearos, neem lekkere thee mee, en zorg dat je die altijd binnen handbereik hebt, dat helpt mij meestal wel om ermee om te gaan...
Of een flesje water natuurlijk..

in ieder geval heel veel plezier toegewenst!
pi_54650913
alweer een nieuw topic ik ben ook eens een dagje naar de stad (gister dus)
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:47:16 #47
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54651296
op uitnodinging van Yppy kom ik hier kijken en meedoen. Na de zwangerschap en bevalling (precies een jaar geleden) zijn er 10 kilo blijven hangen. Met het geven van borstvoeding en een speciaaldieet voor mijn dochter (en dus voor mij) zijn er 3,4 kilo af gegaan. Blijven en nu dus nog 6,6 kg over. Die wil ik er ook graag nog af hebben. Ik let nu erg op met eten en probeer zo rond de 1400 Kcal per dag te eten. Ik sport niet, omdat ik blij ben als ik kan slapen tussen de gebroken nachten door, maar heb wel werk waar ik de nodige beweging in krijg. Zeker met de Kerst voor de deur zal ik het druk krijgen. Maar het is diezelfde Kerst met daaraan vooraf de Sinterklaas en nu de verjaardag van Maud die voor de lekkere dingen zorgen waar ik moeilijk vanaf kan blijven. Streven is om met Kerst rond de 70kg te zitten.
  vrijdag 16 november 2007 @ 14:51:44 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_54651450
Welkom chacama!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:30:13 #49
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54652450
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:08 schreef omearos het volgende:
Nog even en dan vertrek ik voor een vriendenweekend. Een weekend met vooral veel eten Ik ga mijn best doen, maar ik weet nu al dat er continu eten (snoep) rond zal gaan of iig klaarstaat op een tafel (nee, niet opgeruimd in een kast, alles open en bloot op een tafel in de gemeenschappelijke ruimte) En zaterdagavond uitgebreid eten, gourmetten oid. Het zijn altijd hele gave weekenden, maar continu zo snoep en taart in je gezichtsveld is een ramp voor m'n doorzettingsvermogen.

Vanmorgen woog ik 88,9kg, ben benieuwd wat de weegschaal maandag zegt
Hoe herkenbaar Mijn doorzettingsvermogen werd ook altijd op de proef gesteld dat soort weekenden. Tafel staat dan ook altijd vol chips en snoep en soms neemt iemand zelfgebakken taart mee etc. Ik weet het soms een uurtje te weerstaan Mijn vrienden zijn heel tof, maar ook heel slank Toch verbazingwekkend als je ziet wat ze kunnen eten.

En chacama heel erg welkom Hopenlijk lukt het je die laatste kilo's ook weg te werken.
pi_54652714
Welkom Chacama

@Teigan: ik heb nu idd maar een flesje ingepakt, kan ik water drinken. Thee is er altijd wel, dat drinkt bijna iedereen.
@HeavenlyBlue: Mijn vriendengroep varieert van heel dun tot heel dik, om het zo maar ff uit te drukken. Alle maatjes dus. En volgens mij kan iedereen in de groep veel eten, alleen komt de een er meer van aan dan de ander

Ik ga nu, tot zondagavond
pi_54652819
Leuk chacama. Wel toevallig dat je precies op de verjaardag van Maud begint. Is dat niet extra moeilijk?

Veel plezier omearos. Het klinkt als een uitdaging.
*OUD heilige*
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:47:04 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_54652868
Nah, flauw geintje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54653091
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:47 schreef Troel het volgende:
Nah, flauw geintje
Ik volg je niet geloof ik?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 november 2007 @ 16:00:39 #54
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54653186
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
Octo, spannend, wat voor bedrijf/opdracht is het?

Hoe is het met Sjeen, trouwens? Die heb ik hier al een tijdje niet gezoen. Zou de Optimel Control soms aangeslagen zijn?
Nee hoor... die Optimel is niet aangeslagen ;-) Alleen een gigadrukke periode op werk enzo, dus sterk verminderd aanwezig. Maar ik ben er nog ;-)

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 16 november 2007 @ 16:21:03 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54653680
Tip voor als je nog eens een nieuwe jas gaat kopen bij de V&D: negeer het labeltje met 'Remove before use' niet. Kan je een hoop ellende besparen . Ellende als in: piepende poortjes en tassen die leeggemaakt moeten worden .
Niet meer actief op Fok!
pi_54653815
Welkom Chacama
Ja doei.
pi_54653834
Vanmorgen was ik zowaar weer een pond lichter dan vorige week

Ik zit nu onder de 83 en ben daarmee voor het eerst weer lichter dan in de lente van 2005

Mijn BMI is nu 27.1, ik mag dus bijna verhuizen naar het andere topic, maar ik blijf lekker hier hoor

Welkom chacama!
pi_54654064
Fannetje lekker hoor.. Zit je nog goed op je schema voor de bruiloft?

En Chacama, welkom en succes!
pi_54654571
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 16:36 schreef teigan het volgende:
Fannetje lekker hoor.. Zit je nog goed op je schema voor de bruiloft?

En Chacama, welkom en succes!
Ik heb mijn schema wel een beetje bijgesteld, maar onder de 80 moet sowieso nog wel lukken. Ik word er gewoon veel gelukkiger van om het allemaal niet zo streng (en dus niet zo snel) te moeten doen
pi_54656225
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 16:21 schreef Viking84 het volgende:
Tip voor als je nog eens een nieuwe jas gaat kopen bij de V&D: negeer het labeltje met 'Remove before use' niet. Kan je een hoop ellende besparen . Ellende als in: piepende poortjes en tassen die leeggemaakt moeten worden .
Oh balen, Vicking! Ik kan me ook niet herinneren dat ze die dingen vroeger ook al zo enorm groot in kleding hadden zitten...
It is your friends who make your world!
  vrijdag 16 november 2007 @ 18:26:34 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_54656272
Huisjes
disclaimer
pi_54657057
Zo lekker gegeten en ook nog redelijk mager
Roerbak met mango (ik had een heerlijke rijpe gescoord op de markt), peultjes, bosui, varkensschnitzelreepjes en ketjap!
pi_54662637
Stormqueen, hoe was het kijken, al een beslissing kunnen nemen?
pi_54663666
Freecell, ja, dat klinkt lekker, ben dol op mango (kun jij geloven dat die trut van een sonja die dingen verbiedt en avocado's ook).

Fannetje, prima toch? Corrigerend ondergoed doet de rest op De Dag

SQ, ja, vertel eens meer, hoe vond je ze in 't echt?

Sjeen kijk eens in CUL wat ik vandaag heb gegeten...

En Chacama, welkom en succes.
  zaterdag 17 november 2007 @ 01:13:19 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_54666611
Ja, we hebben zeker iets leuks gezien
Geen van de linkjes die ik heb gepost though, die hadden toch wel wat grote mankementen.
disclaimer
pi_54668828
Hm, dat is jammer, maar als je alsnog iets leuks op het oog hebt, dan is dat natuurlijk ook fijn..

Ik heb gisteravond mijn stoofpeertjes net iets te lang laten doorkoken, de kookvloeistof is gecarameliseerd, maar daar krijg je ook lekkere peertjes van zeg!
pi_54670069
Stoofpeertjes
Die heb ik lang niet meer gehad!
  zaterdag 17 november 2007 @ 12:50:10 #68
149959 SQ
snelle trees
pi_54671485
Hoi!
Nou, mijn eten was uiteindelijk zeer geslaagd
Geitenkaas-oreganohapje als amuse, paprikaroomsoep als voorgerecht, springbokfilet met abrikozen/notensalsa en haricots verts als hoofdgerecht en een meringue overgoten met pure chocolade, aardbeien en slagroom als toetje

Ik vond dat ik geweldig heb gekookt
disclaimer
  † In Memoriam † zaterdag 17 november 2007 @ 13:01:09 #69
43556 miss_dynastie
pi_54671650
Oe, lekker SQ. Ik wilde gister koken maar we eindigden bij een leuk restaurant waar ik zwaardvisfilet heb gegeten. Erg lekker ook
pi_54672558
oeoeh klinkt lekker SQ
pi_54672634
wij hebben gisteren lekker chinees gehaald (al viel het ietwat tegen) en tijdens het kijken van Evan Allmighty ( ) heerlijk een kop chocolademelk met slagroom gedronken om vervolgens om half 1 in slaap te vallen en daarna pas om half 12 weer wakker te worden

was een beetje moe geloof ik..

probeer me nu te concentreren op mijn studie... maar lukt niet heel goed
Ja doei.
pi_54673028
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:44 schreef YPPY het volgende:
Leuk chacama. Wel toevallig dat je precies op de verjaardag van Maud begint. Is dat niet extra moeilijk?

Veel plezier omearos. Het klinkt als een uitdaging.
Nee, valt wel mee. Eet ik toch gewoon alleen met Maud mee. Moet toch iemand soidair zijn met d'r

Bedankt allemaal voor het welkom. Gisteren boerenkool gegeten en als toetje tiramisu dus niet helemaal met Maud meegegeten (in het kader van de verjaardag). Nou heb de rest van de avond nergens meer behoefte aan gehad..... Morgen nog gebak eten en dan vanaf maandag weer gewoon normaal doen.

Uiteten lijkt me ook wel weer eens een goede optie. Maar dan wel lekker gezond. In de zomer gaan we regelmatig eten bij een strandtent. Heerlijk gewoon vis met verse salade....
pi_54673063
gisteren ook Evan Almighty gekeken
pi_54673193
wat wassie flauw hè?

heb wel hard gelachen though

Morgan Freeman
Ja doei.
pi_54674773
Is er trouwens iemand hier die eet volgens de wijze van Sonja Kimpen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 november 2007 @ 17:12:07 #76
13151 crew  Rewimo
pi_54675828
Sonja wie

SQ, dat klinkt allemaal heerlijk (op de soep na, ik hou niet van paprika) Vooral het toetje

chacama, welkom en succes
  zaterdag 17 november 2007 @ 17:15:43 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54675890
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
wat wassie flauw hè?

heb wel hard gelachen though

Morgan Freeman
Ik vond hem ontzettend saai.
Bruce Almighty was een stuk beter. En ik hoop dat die X Almighty films nu eens voorbij zijn. Niet echt mijn genre.

Al is Morgan Freeman altijd adorabel natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_54676434
Het filmpje bij de aftiteling was in ieder geval geniaal
pi_54676515
je moet in een gare bui zijn voor zo'n film we hebben hem niet om zijn genialiteit gekeken natuurlijk

Vanavond denk ik de Aristocats gisteren via de torrent binnengehaald
Ja doei.
pi_54676523
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 17:45 schreef octopussy het volgende:
Het filmpje bij de aftiteling was in ieder geval geniaal
uh huh!

"EVERYBODY DANCE NOW!"

heb ik de rest van de avond in bed gezongen
Ja doei.
pi_54677431
vanavond paul de leeuw:D altijd grappig
Top 5 China producten
pi_54678068
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Sonja wie

SQ, dat klinkt allemaal heerlijk (op de soep na, ik hou niet van paprika) Vooral het toetje

chacama, welkom en succes
http://www.vtm.be/jebentw(...)_wat_je_eet_jrg2.htm

Hier staat het een en ander vermeld
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54680445
we zijn naar huisjes aan het zoeken! écht!

en we hebben op twee van deze gereageerd komen niet eens heel laag te staan

bidden en duimen dan maar dat we binnenkort een huis als dit hebben
Ja doei.
pi_54680549
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:20 schreef freecell het volgende:
Stoofpeertjes
Die heb ik lang niet meer gehad!
Zo vreselijk makkelijk, alleen het schillen is veel werk.

Ik had ze vandeweek gemaakt met een fles rode port, een vanillestokje en een kaneelstokje. Na een uur of 2, 3 de peertjes eruit gevist en het vocht door laten koken tot er ongeveer 1/8e overwas.
Lékker!
  zaterdag 17 november 2007 @ 21:06:40 #85
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54681502
Oe, stoofpeertjes, dat eet ik alleen met Kerst bij m'n schoonmoeder Ik vind ze wel lekker, maar teveel werk om het thuis te maken.

* Jojogirl is druk bezig met een Sint-surprise (nee niet voor DieetSint ) en zit dus onder de behangselplak voor het papier-maché-en.
pi_54688867
Goedemorgen
Ik heb een jurkje aan wat ik eigenlijk een beetje eng vind om te dragen Ik heb hem gekregen van een vriendin van me, waarbij hij iets te strak ging zitten en ik snap haar probleem

Het is werkelijk een heel erg leuk jurkje, zo voor zomaar op een zondag, maar wel een beetje strak. Hmmm. Nouja, Maarten vond het wel kunnen.

Hoewel ik de laatste tijd wat strakkere kleren ben gaan dragen, omdat dat gewoon veel mooier staat, vind ik het af en toe ook nog wel een beetje eng!
pi_54689009
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:02 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een jurkje aan wat ik eigenlijk een beetje eng vind om te dragen Ik heb hem gekregen van een vriendin van me, waarbij hij iets te strak ging zitten en ik snap haar probleem

Het is werkelijk een heel erg leuk jurkje, zo voor zomaar op een zondag, maar wel een beetje strak. Hmmm. Nouja, Maarten vond het wel kunnen.

Hoewel ik de laatste tijd wat strakkere kleren ben gaan dragen, omdat dat gewoon veel mooier staat, vind ik het af en toe ook nog wel een beetje eng!
Heb ik ook ja! Dingen passen ineens veel beter, en als ik nieuwe (goed-passende) dingen aanheb, vragen mensen of ik nu alweer afgevallen ben... Toch denk ik wel vaak 'is dit eigenlijk niet te strak' en ga ik me afvragen of je m'n navel en rugvet niet helemaal ziet ofzo (terwijl ik dat eerder ook weleens had, eigenlijk maak ik me er nu meer druk om...). Maar ja bij mij is het nooit goed

Als je nu in de spiegel gaat staan, ben je waarschijnlijk juist erg blij met je jurkje
Het mooi kotsende meisje.
pi_54689027
Als ik voor de spiegel sta wel ja, maar als ik dan een foto oid van mezelf zie weer niet.
En inderdaad, strak staat ook beter, maar ik voelde me ook altijd wel heel lekker veilig in tenten

En ik kan mijn rug niet zien natuurlijk Dus daar trek ik me niets van aan.
Nuja, ik ga nu naar de kerk en houd het jurkje gewoon aan
  zondag 18 november 2007 @ 14:09:56 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_54692900
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn naar huisjes aan het zoeken! écht!

en we hebben op twee van deze gereageerd komen niet eens heel laag te staan

bidden en duimen dan maar dat we binnenkort een huis als dit hebben
na-apert

Hejje ook iets anders dan een PDF link?
Merk nog steeds af en toe dat ik bepaalde software mis op mijn nieuwe hyperpc
disclaimer
pi_54692952
rechtermuisknop, doel opslaan, en dan kan je hem gewoon op je pc openen, (anders even googlen op pdf reader)

Vraagje van mijn kant: iemand een leuk / lekker gerecht wat ik kan maken met de stagekinderen, heb een budget van 20 euries, en zijn 5 koppeltjes van 2 personen, wie o wie:) ovens / fornuizen hebben we gewoon.
Top 5 China producten
pi_54692965
whihi, nee, sorry, alleen die pdf..

zal nog wel even duren voor we een huisje hebben ben ik bang maar je weet mar nooit
Ja doei.
pi_54692997
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:12 schreef rene90 het volgende:
rechtermuisknop, doel opslaan, en dan kan je hem gewoon op je pc openen, (anders even googlen op pdf reader)

Vraagje van mijn kant: iemand een leuk / lekker gerecht wat ik kan maken met de stagekinderen, heb een budget van 20 euries, en zijn 5 koppeltjes van 2 personen, wie o wie:) ovens / fornuizen hebben we gewoon.
fetaflapjes

quiche

pizzaatjes

appeltaartjes
Ja doei.
pi_54693005
Nooit van gehoord Fuente. Ben je van plan daarmee te gaan beginnen?

Gewoon aan doen Freecell. Weet je wat nog leuker is? Om in de zomer in jurkjes te kunnen lopen. In de zon en dat je weet dat het leuk staat.

Uit eten kan best gewoon Chacama, maar dan moet je niet met de dieetclub gaan. Wij eindigen meestal met chocolade(taart).
*OUD heilige*
  zondag 18 november 2007 @ 14:16:37 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_54693041
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
whihi, nee, sorry, alleen die pdf..

zal nog wel even duren voor we een huisje hebben ben ik bang maar je weet mar nooit
Zijn het maisonettes?
Ziet er wel leuk uit hoor!

Ik durf mijn fundalinkje nog niet neer te plempen want we neigen heel erg naar het doen van een bod, maar zodra ik daar meer inzicht in heb zal ik het nieuws hier delen
disclaimer
pi_54693050
ooh ja het moet ook met een bepaald land overeen komen, welke landen niet meer in aanmerking komen zijn:

-nederland
-italie
-spanje
-china
-zweden

motorbloempje wat bedoel je precies met fetaflapjes?
Top 5 China producten
pi_54693065
bladerdeeg vullen met:

feta, champignons en prei

Ja doei.
  zondag 18 november 2007 @ 14:19:00 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_54693086
Of een lekkere moussaka, maak je er tzatziki bij en die fetaflapjes en hou je een Griekse avond
disclaimer
pi_54693095
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zijn het maisonettes?
Ziet er wel leuk uit hoor!

Ik durf mijn fundalinkje nog niet neer te plempen want we neigen heel erg naar het doen van een bod, maar zodra ik daar meer inzicht in heb zal ik het nieuws hier delen
yeah, maisnonettes
zijn onze eerste reacties, dus weinig kans enzo.. eindigen op plek 10 en 14 ofzo (ik kan heel (il)legaal in het systeem kijken voor we een reactie doen hoe hoog we einigen, dus heb wel voorkennis )

maar ze zijn zooooooooooo mooi we gaan wel echt op dit soort huizen reageren
Ja doei.
  zondag 18 november 2007 @ 14:21:42 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_54693149
Succes dan!
disclaimer
pi_54693250
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
bladerdeeg vullen met:

feta, champignons en prei

Klinkt best lekker, deze ga ik sowieso onthouden voor kerst, dan gaan we hier een soort tapas avond houden met ons gezin dan, dan passen die feta flapjes er ook leuk tussen denk ik zo, zou je het preciece recept misschien even kunnen pm-en:D?

daarnaast zit ik ook te kijken naar de prijzen, de feta flapjes vallen nog wel mee in prijs opzich maar lijkt me niet een complete maaltijd?
Top 5 China producten
pi_54693286
pizza's beleggen zou ik doen.
*OUD heilige*
pi_54693348
italie is al geweest:p
Top 5 China producten
pi_54694066
Griekenland kan altijd natuurlijk

En ik heb foto's geplaatst in choco
pi_54694147
Ben alleen niet zo van de olijven

en heb gereageerd op choco
Ja doei.
  zondag 18 november 2007 @ 15:09:08 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_54694205
Zo, ik word weer ff keihard geconfronteerd met wat een verlaagde dosering medicijnen, die je dan ook nog eens vergeet in te nemen, in combinatie met alcohol met je kunnen doen
Bijna een jaar lang ben ik alleen maar blij geweest, en ineens is alles donker en kut en kan ik niet meer ophouden met huilen. Ik ben zwak, lelijk, vies en dik, kan nergens discipline voor opbrengen, argh

Het stomme is dat ik ergens diep van binnen wel weet dat het chemisch is (of, beter gezegd, het ontbreken van chemisch) maar ik word er zo bang van! Wat nou als ik nooit meer zonder die kutpillen kan? Er zijn tijden geweest (mijn ganse leven zo ongeveer) dat ik me wekenlang zo voelde, bij de geringste tegenslag in een tranendal stortte en het gevoel had dat het nooit meer beter zou worden. Maar als je dat al zo lang niet meer gevoeld hebt puur door het dagelijks innemen van een tabletje en het steekt ineens out of the blue de kop op... mèn, ik schrik gewoon van mezelf.

Sorry, moest het even kwijt, ik weet dat er hier mensen zitten die het gevoel herkennen, vandaar. Ik hoop dat het niet blijft hangen nu.
disclaimer
pi_54694225
Rene iets van tortilla's of buritos dan heb je mexico op de albert hein site staan vaak wel lekkere recepjes
pi_54694333
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
blah...

* motorbloempje knuffelt SQ even

dan wel niet aan de pillen gelukkig, maar herken wel een en ander
Ja doei.
pi_54694370
SQ, knuffel..

Houd er rekening mee dat het allemaal nu natuurlijk wat heftiger is dan dat het echt zou zijn zonder, afkickverschijnselen zeg maar...
Wees even lief voor jezelf nu..
pi_54694747
SQ. Het gaat over, echt, maar dat weet je zelf ook. Klote he, ik ben een paar dagen geleden mijn medicijnen vergeten. Dat doe ik niet nog eens. En zelfs al heb je ze 'eeuwig' nodig omdat je lichaam een stofje niet aanmaakt, zou dat dan heel erg verschrikkelijk zijn? Niet nu antwoorden natuurlijk, maar als je weer wat helderder bent.
Volhouden! Ga sporten, keihard zingen, janken bij een film of de vloer boenen met een schuursponsje (die doet het bij mij goed)
*OUD heilige*
pi_54694914
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:10 schreef Riann het volgende:
Rene iets van tortilla's of buritos dan heb je mexico op de albert hein site staan vaak wel lekkere recepjes
jups daar was ik ook al naar aan 't zoeken, me zus had een gerecht met tortilla's met appels rozijnen pittig gehakt en paprika's, errug lekker vandaar. Alle andere ideeen zijn welkom.

@SQ, sterkte
Top 5 China producten
pi_54696401
@ Rene

Plak Feta
bak champignons
prei
beetje sour cream
wat peper en zout
wat roomboter
pak bladerdeeg

Bladerdeeg laten ontdooien
Feta in kleine blokjes snijden. Champignons in kleine blokjes snijden. Prij in ringen snijden.
Champignons en prei in roomboter even ombakken en uit laten lekken op keukenpapier. Dit mengen met de feta en een beetje sour cream. Peper en zout erbij naar smaak.

Bladerdeeg-zakje maken: Driehoekje vouwen en een van de open kanten dicht prakken met een vork, zodat je nog 1 opening hebt. Dit is extra handig vullen: zo krijg je ze goed vol .
Mengsel van feta en champignons erin, en 16 minuutjes in de oven ofzo
Ja doei.
pi_54699315
en graadje of 180?

bedankt bloempje (wat is je echte naam trouwens wat makkelijker misschien)
Top 5 China producten
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 november 2007 @ 19:34:47 #113
13151 crew  Rewimo
pi_54700654
Klinkt heerlijk

Wij hadden dit weekend visite, gistermiddag Kleve onveilig gemaakt, vandaag lekker gezwommen samen. 't Was erg gezellig!
pi_54701297
Kleve, is dat leuk?

graag gedaan Rene

zeg maar MoBlo

Ja doei.
  zondag 18 november 2007 @ 20:07:32 #115
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54701514
SQ sterkte.

Hier te veel gegeten, maar wel genoten van een klein grietje aan soja-slagroom.
En morgen gaan we de school versieren...want Sint is in het land.
pi_54701870
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:07 schreef chacama het volgende:

een klein grietje aan soja-slagroom.
Wát??
pi_54701956
een klein beetje neem ik aan heb er ook nog nooit van gehoord
Ja doei.
  zondag 18 november 2007 @ 20:37:47 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_54702407
tnx allemaal voor lieve woorden
Ben even aan de poets gegaan, werkt erg bevrijdend, want dan denk ik nooit zoveel na, en vervolgens lekker in Harry Potter gedoken, al 220 bladzijdes gelezen En nu is alles weer koek ende ei, dat is bemoedigend
disclaimer
pi_54703626
Wat handig dat er soja slagroom bestaat chacama. Nooit van gehoord.

de dochter van chacama is allergisch voor koemelk

En de volgende keer hier aan denken SQ, dat het steeds sneller weer goed gaat.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 november 2007 @ 21:51:58 #120
13151 crew  Rewimo
pi_54704270
quote:
Op zondag 18 november 2007 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
Kleve, is dat leuk?
Kleve is leuk om te winkelen ja
pi_54710035
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ben even aan de poets gegaan, werkt erg bevrijdend, want dan denk ik nooit zoveel na, en vervolgens lekker in Harry Potter gedoken, al 220 bladzijdes gelezen En nu is alles weer koek ende ei, dat is bemoedigend
Beetje laat, maar toch nog een knuf.
***Levi was here***
pi_54710246
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ook van hier
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 november 2007 @ 09:03:20 #123
13151 crew  Rewimo
pi_54710353
SQ, fijn dat je je weer wat beter voelde gisteravond

Zo, weer maandag en dus weer aan het werk. Ben nog best moe van het weekend
pi_54710540
quote:
Op maandag 19 november 2007 09:03 schreef Rewimo het volgende:
SQ, fijn dat je je weer wat beter voelde gisteravond

Zo, weer maandag en dus weer aan het werk. Ben nog best moe van het weekend
Ik ook.
Mijn lijf heeft de laatste tijd minder slaap nodig dan mijn hoofd ofzo, of omgekeerd, zoiets. Ik lig 's avonds nog heel lang wakker en ben vervolgens voor de wekker weer wakker. En vervolgens wil ik de hele dag niets liever dan slapen. Wazig.

Vanavond weer laat naar bed... ga naar Night of The Proms... Morgen zie ik wel weer of ik overdag wakker kan blijven.
***Levi was here***
pi_54710781
80,5 vanmorgen ookal ben ik ongesteld
pi_54712186
begrijp me niet verkeerd, ik vind het fijn dat je zo goed afvalt, maar gaat het niet wat snel?
Als in - jojo gevaar - enzo?

dat je niet straks weer op 86 zit en veel geld kwijt bent aan het dieet dat je nu volgt?

maar nogmaals: als je er helemaal achter staat, good for you
Ja doei.
pi_54712199
Zo. Vandaag besloten: ik ga me op maandagochtend wegen, voortaan. Vandaag de eerste meting, ik ben iets van 4 kilo afgevallen t.o.v. het begin.
De grafiek krijgen jullie pas te zien als ik onder een bmi van 25 zit

SQ, wat heftig, wat je schreef. Maar ook fijn dat de pilletjes dus wel echt goed hun werk doen!
pi_54712775
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:01 schreef ColdFeet het volgende:

SQ, wat heftig, wat je schreef. Maar ook fijn dat de pilletjes dus wel echt goed hun werk doen!
Inderdaad! Goede uitvinding die dingen!
En SQ, ik heb ook een hele tijd gedacht dat ik er niet meer zonder kon vanwege dit effect, maar het rebound effect is véél erger dan het leven zonder. De gevoelens komen veel heftiger (en plotselinger) terug dan met normaal afbouwen.
En inderdaad, stel dat je ze altijd houdt, wat dan nog? Een diabeet zit ook de rest van zijn leven aan de insuline, wordt hij ook geen minder tof mens van
pi_54714090
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
begrijp me niet verkeerd, ik vind het fijn dat je zo goed afvalt, maar gaat het niet wat snel?
Als in - jojo gevaar - enzo?

dat je niet straks weer op 86 zit en veel geld kwijt bent aan het dieet dat je nu volgt?

maar nogmaals: als je er helemaal achter staat, good for you
Ik vind het juist helemaal niet zo snel gaan Ik had verwacht dat het sneller zou gaan. Ik hoop dat ik op de langere termijn op dat gewicht blijf maar dat weet ik pas over een jaar of zo denk ik. Ik zal er wel alles aan proberen als ik mijn streven heb berijkt om daar op te blijven. En tot nu toe sta ik er nog steeds helemaal achter.
pi_54714169
nou ja, fijn zo
Ja doei.
pi_54714465
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:01 schreef Fuente het volgende:
http://www.vtm.be/jebentw(...)_wat_je_eet_jrg2.htm

Hier staat het een en ander vermeld
Vriendin van me heeft dat geprobeerd geloof ik, of anders iets wat er erg op lijkt. Ze is er ondertussen alweer mee gestopt en nu aan het "gezonderen" Waarom ze is gestopt weet ik niet, kan varieren van "past niet bij me" tot "ik ben een arme student en wil met de pot mee kunnen eten"
Ow, ze heeft het ooit ook hier in het topic gepost geloof ik, maar is niet lang gebleven.
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:02 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen

Ik doe ook steeds strakkere kleding aan, en voel me nu niet eens meer op m'n gemak in een tent. Met wat strakkere kleding voel je continu stof tegen je lichaam, en als ik nu weer een oud en groot shirt aandoe heb ik steeds het idee dat ik iets mis omdat het wappert. Strak is trouwens relatief, ik ben van standaard veel te grote shirts naar shirts die gewoon goed passen gegaan. En van standaard vierkanten (mannen)shirts naar girlies (dat was echt ff wennen )
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry, moest het even kwijt, ik weet dat er hier mensen zitten die het gevoel herkennen, vandaar. Ik hoop dat het niet blijft hangen nu.

Zo, weer bijgelezen
Weekendje was leuk en het viel deze keer reuze mee met taart en snoep, dat scheelde al een hoop. Ik heb bij binnenkomst 1 stukje taart gehad en heb verder redelijk goed maat kunnen houden (iig vergeleken met vorige weekendjes). Dus in plaats van zelf pakken soms een hapje van iemand proeven (10 zelfgemaakte taarten ) En verder dus veel thee en water gedronken.

Dinsdag: 89,7 kg ( zie net dat dat nog niet in het lijstje staat)
Vrijdag: 88,9 kg
Vanmorgen: 89,8 kg
Valt me alles mee. Morgen weer weegdag, ben benieuwd, ben meestal op dinsdag lichter dan op maandag (anders was maandag mijn weegdag geweest )
  maandag 19 november 2007 @ 12:55:03 #132
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54714640
Werd net gebeld door de assistente uit Arnhem. Hoe het kon dat ik dr. Janssen gesproken had want ik had toch pas de 12de een afspraak . De afspraak bij de narcotiseur staat aan het eind van de middag zit een lange tijd tussen maar ach die tijd komen we wel door.
pi_54715073
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Werd net gebeld door de assistente uit Arnhem. Hoe het kon dat ik dr. Janssen gesproken had want ik had toch pas de 12de een afspraak . De afspraak bij de narcotiseur staat aan het eind van de middag zit een lange tijd tussen maar ach die tijd komen we wel door.
Snappen ze het verder nog wel daar?

Ik heb net les 5 van de 2e Evy serie gelopen. Was koud (ik was pas na een kilometer een beetje warm) en het was ook best zwaar vandaag.
Wat wel nieuw is: in het begin dacht ik dan "zal ik nu dan stoppen?" en nu denk ik: "pfoe, het is zwaaaaar!" maar het idee van stoppen komt niet eens in me op. Daarbij moet ik dan nog een takke-eind wandelen naar huis, dan wil je echt wel door rennen.
Nuja, uiteindelijk 5,75 KM gerend in 37 minuten. Normaal zeg maar
pi_54715210
ik ga vanavond naar de Korenmarkt

om te sporten ga het gewoon doen
Ja doei.
pi_54716649
mits ik niet een JAAR Abo moet nemen maar gewoon elke maand kan zeggen: ja, volgende maand weer, ivm verhuizen enzo...
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 november 2007 @ 14:31:17 #136
13151 crew  Rewimo
pi_54716688
quote:
Op maandag 19 november 2007 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga vanavond naar de Korenmarkt

om te sporten ga het gewoon doen
Daarboven voor het raam?
pi_54716940
quote:
Op maandag 19 november 2007 14:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Daarboven voor het raam?
geen idee maar de groepslessen zijn denk ik niet voor het raam
Ja doei.
pi_54717714
yay!!!!

Ok, change of plans

andere sportschool gevonden:

"Life in Motion"

is even met de bus, maar da's toch gratis en kan ik nog voor school lezen.
Ze hebben er vooral spinning enzo, dus kan daar een 10 ritten kaart kopen voor 74 euro en ook rittenkaarten met meerdere 'strippen'. Waardoor het weer goedkoper wordt.

Ga eerst 4 proeflessen doen, en dan als het allemaal bevalt lid worden. niet heel duur, en de vrijheid. Je krijgt waar voor je geld, want je bent pas een strip kwijt op het moment dat je ook echt bent wezen sporten
Ja doei.
pi_54717956
life in motion in alkmaar? zit dat toevallig op een soort industrietereintje met links daarvan 'het triversum"
Top 5 China producten
pi_54718093
motorbloempje zing jij dat echt (in je fotoboek)?
pi_54718216
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:35 schreef Riann het volgende:
motorbloempje zing jij dat echt (in je fotoboek)?
Ik vroeg aan TARA: "wie zingt dit?"
Zijn antwoord: "Tori Amos? volgens mij?"

Toen ik zei dat jij het was keek hij oprecht vrolijk en verbaasd tegelijk

Steek die maar ik je zak!
pi_54718333
Ik vind het serieus echt mooi moet je iets mee doen faithy
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 november 2007 @ 15:50:06 #143
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_54718412
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik vroeg aan TARA: "wie zingt dit?"
Zijn antwoord: "Tori Amos? volgens mij?"

Toen ik zei dat jij het was keek hij oprecht vrolijk en verbaasd tegelijk

Steek die maar ik je zak!
Even later zei ik dus, "Of zij van Evanescence. Volgens mij is dat nummer van hun"
Daarin had ik dus gelijk, My Immortal

Ik moet toegeven dat ik niet zozeer naar de stem luisterde als zat te zoeken of dat nummer nu van Amos of van Evanescence was. Maar ik vond het al iets anders klinken als het origineel. Vandaar de verwarring, Evanescence met een Tori Amos stemgeluid..
Maar ik was inderdaad erg verbaasd toen freecell vertelde wie het werkelijk was
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 19 november 2007 @ 15:51:49 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_54718445
motorbloempje, pas je wel op dat die strippenkaart misschien maar bepaalde tijd geldig is?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54718575
Bibber. Zo, de echo bij de gynaecoloog weer overleefd.... Ik vind dat toch zo'n gedoe hè, naar de gynaecoloog. Zit me altijd af te vragen of je daar nou je bikinilijn voor moet scheren

MB, ik vind dat alsnog best prijzig, 7 euro per keer. Bij de sportschool waar ik nu zit, kun je kiezen tussen maand- halfjaar- en jaarabonnementen, en als je in een keer betaalt krijg je korting. Ben nu een euro of 35 in de maand kwijt, met een halfjaar (en wie weet gaan we daarna wel verhuizen).
Wanneer ga je voor t eerst sporten?
pi_54718910
@ Riann, freecell en TARA: bloos

Tori Amos M'n heldin

@Troel en Coldfeet: ik begin ook wat te twijfelen.. misschien dat ik morgenochtend gewoon de eerste keer evy ga lopen... en wacht met sporten tot ik een studentenpas heb... en dan in nijmegen gaan spinnen daar hebben ze universitair sportcentrum enzo...
Ja doei.
pi_54722699
Wat eten jullie als bijvoer als je op een dag echt te weinig gegeten hebt? Liefst gezond en niet al te vet (als ik 's avonds vet eet, krijg ik snel buikpijn. Wel nuttig, ga ik iig geen chips knagen )

Ik dacht dat ik wel goed zat, maar mijn avondmaaltijd was dusdanig laagcalorisch uitgevallen (lang leve de eetmeter, anders was het me niet opgevallen) dat ik er nog wel wat bij moet eten.
Ik ben al aan de sinaasappelsap. Iemand nog andere suggesties?
Helaas is mijn fruit op, dus dat ik geen optie.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 november 2007 @ 20:21:24 #148
13151 crew  Rewimo
pi_54723719
Misschien iets van yoghurt of kwark? Met fruit wilde ik zeggen maar dat heb je dus niet
  maandag 19 november 2007 @ 20:22:16 #149
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54723728
noten
pi_54723781
you have very niiiiice nuts
Ja doei.
  maandag 19 november 2007 @ 21:38:14 #151
4177 Jojogirl
pi_54725771
Die notendame is leuk

Joepie, we hebben hier weer water, na 2 uur zonder gezeten te hebben. Dat was wel even onhandig. Finn was net helemaal blij dat het tijd was om in bad te gaan en toen kwam er dus niks meer uit de kraan. Arm manneke, want gisteren hadden we het badje maar even laten zitten omdat het al zo laat was en hij doodop was (we hadden eters en hij had zich lekker voor ze uitgesloofd ). Nu dus morgenochtend maar in bad, als we dan nog steeds water hebben
  maandag 19 november 2007 @ 21:54:22 #152
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54726278
Ik stond ooit onder de douche met mijn haar vol shampoo toen het water ophield te stromen, heel erg vervelend Jojogirl. Ik zou Finn ook maar niet meer uit bed halen voor zijn badje
pi_54726354
ik heb besloten in York te gaan shoppen voor mijn SinterkerstLootje

over 3 weken ga ik lekker een weekendje York
Ja doei.
  maandag 19 november 2007 @ 22:09:11 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_54726476
Nou heb ik Harry Potter uit
disclaimer
pi_54726984
nu pas?

heb m al een tijdje uit inmiddels engelse versie, dat wel
Ja doei.
  maandag 19 november 2007 @ 22:28:12 #156
4177 Jojogirl
pi_54727045
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:54 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik stond ooit onder de douche met mijn haar vol shampoo toen het water ophield te stromen, heel erg vervelend Jojogirl. Ik zou Finn ook maar niet meer uit bed halen voor zijn badje
Oei, dat is helemaal een slechte timing Dan hadden we hier nog mazzel En wakker maken was ik niet van plan al denk ik dat Finn er weinig bezwaar tegen zou hebben, die zou het liefst in z'n bad wonen geloof ik.

SQ, balen hè, dat het nu echt afgelopen is. Ik vond het echt ontzettend zonde dat ik hem uit had. Tuurlijk wilde ik de afloop heel graag weten (wie niet ), maar ik vond het ook zo jammer dat ik me niet meer kon verheugen op nog een deel. Hopelijk gaat Rowling nog eens wat leuks schrijven.
  maandag 19 november 2007 @ 22:51:14 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_54727813
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
nu pas?

heb m al een tijdje uit inmiddels engelse versie, dat wel
Ik had de Engelse versie ook liggen maar als je deel 1 tm 6 in het Nederlands hebt gelezen leest dat voor geen meter, vandaar dat ik ff heb gewacht, NL versie is dit weekend verschenen...
disclaimer
pi_54731505
Arme Finn van z'n badje. Vindt hij dat ook zo leuk? Anna vindt het echt prachtig om in bad te gaan.

MoBo toch, arme jij dat je zo ver weg moet gaan winkelen.

Was het spannend Stormqueen? Ik heb nog steeds niks van HP gelezen, maar wel de eerste film gedeeltelijk gezien.
*OUD heilige*
  dinsdag 20 november 2007 @ 07:48:47 #159
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54731561
Goeiemorgen! Ik heb een leuke weblog gevonden over afvallen, misschien dat ik niet de enige ben die het een goede weblog vind: http://www.afvallen-weblog.nl/

Het lijnen gaat hier nog steeds uitstekend, het is een vreemde ervaring na jarenlang aanmodderen dat het nu zo eenvoudig en goed gaat. Ik moet me binnenkort maar gaan verdiepen in de kunst van het gewichtsverlies behouden.
  dinsdag 20 november 2007 @ 08:15:53 #160
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54731724
Een reclameposter uit 1934 toen vrouwen nog liever rondingen hadden dan model strijkplank:
  dinsdag 20 november 2007 @ 08:38:42 #161
4177 Jojogirl
pi_54731905
Dat doet me dan meteen weer aan Mika denken "Curves in all the right places". Ik vind die rechter echt een stukken mooier figuur hebben dan de linker.
  dinsdag 20 november 2007 @ 09:30:06 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_54732559
Ik ook, hoewel die rechter natuurlijk ook gewoon maatje 34 heeft, alleen dan met tiet en kont
disclaimer
pi_54732615
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook, hoewel die rechter natuurlijk ook gewoon maatje 34 heeft, alleen dan met tiet en kont
Ja idd dat dacht ik dus ook
  dinsdag 20 november 2007 @ 09:42:13 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_54732710
het klinkt best nasty... "add 5 lbs of solid flesh..."
Zou zo de punchline van een pornofilm kunnen zijn
disclaimer
  dinsdag 20 november 2007 @ 09:46:32 #165
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54732753
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
het klinkt best nasty... "add 5 lbs of solid flesh..."
Zou zo de punchline van een pornofilm kunnen zijn
Het leuke vind ik dat ze dezelfde technieken gebruiken als voor afvalprodukten die niet werken Een voor en een na foto. De voorfoto van een beetje ineengekrompen en niet echt verzorgd meisje en de nafoto van een trotse mooie vrouw. Daarbij 5 lbs afvallen of aankomen in 1 week....get real
  dinsdag 20 november 2007 @ 09:50:25 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_54732802
ze heeft vast een dieet van "liquid lard" gevolgd
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 november 2007 @ 09:56:28 #167
13151 crew  Rewimo
pi_54732902
Ik heb gisteren ook de NL HP gekocht. Hoewel ik de Engelse versie ook al gelezen heb Ik heb de hele serie zowel in het NL als in het Engels
pi_54733124
goedemorgen

zit nu te wachten op een telefoontje. Word morgen op een soort van 'congres' geïnterviewd over studiekeuze. Is een congres van voortgezet onderwijsdocenten en decanen over het verbeteren van begeleiging in de studiekeuze, en dan vooral de bètakant op. Kreeg een mailtje, of ik daar aan mee wilde werken.

Nou ja, dat wil ik wel. Is live interview, dus geen artikel ofzoiets volgens mij, maar vind 't wel leuk om mee te helpen aan het verbeteren van die keuze, aangezien ik zelf ook nogal aangemodderd heb

[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 20-11-2007 10:19:03 ]
Ja doei.
pi_54733208
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 09:46 schreef Heavenlyblue het volgende:

[..]

Het leuke vind ik dat ze dezelfde technieken gebruiken als voor afvalprodukten die niet werken Een voor en een na foto. De voorfoto van een beetje ineengekrompen en niet echt verzorgd meisje en de nafoto van een trotse mooie vrouw. Daarbij 5 lbs afvallen of aankomen in 1 week....get real
Een kilo of 2 - 2.5 aankomen in een week is een eitje... is maar iets van 15.000kcal.

Ben nog een beetje slaperig... lag om half 3 in mijn bed. Night of the Proms was leuk.
***Levi was here***
pi_54733223
Leuk motorbloempje.

Interessante weblog HB. Zal ik vaker kijken.
*OUD heilige*
  dinsdag 20 november 2007 @ 10:59:31 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_54734191
Mensen die niet van de chocolade af kunnen blijven, sorry, de routing bij de provider ligt eruit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 november 2007 @ 11:00:20 #172
13151 crew  Rewimo
pi_54734206
Verdorie, ik had net zo'n zin in chocola

* Rewimo dropje neemt
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:03:46 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_54734242
Dropjes mogen helemaal niet met een BPD
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 november 2007 @ 11:10:39 #174
13151 crew  Rewimo
pi_54734374
Ja nou hoor, als er geen chocola is moet je toch wat?
pi_54734525
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:59 schreef Troel het volgende:
Mensen die niet van de chocolade af kunnen blijven, sorry, de routing bij de provider ligt eruit
ik zat al te F5en

heb ik weer

belt net die mevrouw voor dat interview.
Dus zij vertellen over hoe en wat, en dat ik dan mooi de HAVO-kant kon vertellen..

'ik heb alleen geen havo gedaan, maar gymnasium..'
-oooh... maar waarom ben je dan HBO gaan doen?
'omdat dat de opleiding was die aansloot bij wat ik later wilde doen'
-dus je bent 4e jaars?
'nee, eerste'
-
'heb eerst jaar WO gedaan, daarna 2 jaar fulltime werken, en nu ben ik eerstejaars BI'
- ok... dan ben je een goed voorbeeld, maar moet ik even kijken of we dat erin kunnen frummelen
'... ok '

word nu zo weer teruggebeld
Ja doei.
pi_54735036
of ze een andere keer gebruik van me mogen maken

ik sluit niet aan bij wat er morgen verteld gaat worden.... maar in maart ofzo ging het wel over 'mijn verhaal' en dan word ik gemailed/teruggebeld

nou ja.. whatever
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 november 2007 @ 11:46:28 #177
13151 crew  Rewimo
pi_54735164
Waar was ze dan van? En waar komt dat interview in?
pi_54735177
Geen choco?? Balen...
Ik heb het eigenlijk ook te druk om te snoepen.
***Levi was here***
pi_54735304
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:46 schreef Rewimo het volgende:
Waar was ze dan van? En waar komt dat interview in?
Platform Bèta Techniek

Meer vrouwen/meisjes aansporen om de techniek kant op te gaan (profielkeuze op de middelbare school) ed.
Was meer live interview, en niet voor een krant ofzo. Maar wacht nu maar de volgende bijeenkomst af
Ja doei.
pi_54735306
Ik zit nu bij gebrek aan wat anders, aan een chocolade broodje.
Ik moet nodig boodschappen gaan doen, en doe dit dan ook vanmiddag maar eens
pi_54735621
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Platform Bèta Techniek

Meer vrouwen/meisjes aansporen om de techniek kant op te gaan (profielkeuze op de middelbare school) ed.
Was meer live interview, en niet voor een krant ofzo. Maar wacht nu maar de volgende bijeenkomst af
Whehehe, het platform beta-techniek. Typische ambtenarenorganisatie met veel teveel geld.

Heb je in Den Haag op de middelbare school gezeten?
pi_54735930
ja maar niet op een van de scholen die deelnemen in dit platform (Hofstad en de Populier)

heb op Sorghvliet gezeten
Ja doei.
pi_54736285
Oh echt, wat grappig.
Ik heb met alledrie de scholen veel samengewerkt. Vooral de Populier, dat is echt een ontzettend leuke school!
pi_54736365
Sorghvliet dát is pas een leuke school

goed ook nog eens
Ja doei.
pi_54736449
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
Sorghvliet dát is pas een leuke school

goed ook nog eens
Hahaha Fijn dat je er enthousiast over bent!

Ik vond de sfeer daar op school niet je van het, er zitten behoorlijk wat ontzettend over het paard getilde kindjes, naar mijn gevoel. Maar da's persoonlijk

Heb jij nog les gehad van, hoe heette die man ookalweer, Duymaer van Twist?
pi_54736577
Duymaer van Twist, ja is m'n mentor geweest in de tweede

hij schreef met links op het bord, en als hij op moest schuiven, pakte hij het krijtje met rechts over en ging daarmee verder dat was een raar gezicht de eerste keer. Aardige, maar stugge man.

De kinderen op school zijn idd erg naar vaak, rijkeluiskindjes enzo, maar de docenten zijn stuk voor stuk geweldig
Ja doei.
pi_54736704
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
Duymaer van Twist, ja is m'n mentor geweest in de tweede

hij schreef met links op het bord, en als hij op moest schuiven, pakte hij het krijtje met rechts over en ging daarmee verder dat was een raar gezicht de eerste keer. Aardige, maar stugge man.

De kinderen op school zijn idd erg naar vaak, rijkeluiskindjes enzo, maar de docenten zijn stuk voor stuk geweldig
Ik vond hem zeer geschikt. Kijken, wie ken ik nog meer daar, die conrector, Gerda van der Horst, een of ander betamannetje dat naar de fraaie naam Boon luisterde, Han Buwalda heb je die nog gehad?
En er was een scheikundedocent met een baardje. Maar die ging bijna met pensioen.

Je hebt trouwens een paar van dat soort scholen in Den Haag (Maerlant, Haganum, VCL, Sorghvliet), met net iets teveel leerlingen die ietsie teveel gekoesterd en omhooggepraat zijn. Met van die drukke, hoogopgeleide ouders enzo. Niet mijn scene Maargoed, ik heb dan wel weer wat met zwarte scholen
pi_54737117
Gerda van der Horst, leuk mens, totdat ze het hoog in d'r bol kreeg toen ze conrector werd.. jammer, vroeger was ze toffer..

Bert Boon, Wiskunde, aardige man enneh.. Scheidkunde met een baardje, moet Bos geweest zijn

Die Han nogwat ken ik niet na mijn tijd denk ik

VCL is ook heul erg...

eerste dag op school werd er ook over mij gezegd 'met haar moet je niet omgaan hoor, haar vader is 'maar postbode'

kun je nagaan
Ja doei.
pi_54737285
Nou ja, kijk, ik kwam daar natuurlijk met een specifieke reden, dus ik 'zag' docenten op een andere manier dan jij. Ik vond die Bert Boon echt een flapdrol, een vakidioot die niets kan regelen

Ik denk dat Han er van 2003-2005 heeft gewerkt ofzo. Razend enthousiaste man, maar weinig daadkracht.
En die scheikundeman vond ik ook geen bal aan
pi_54737333
Han? Na 2004 wrsch, want toen ik in 2004 examen deed was hij er nog nie

die Bos is idd saai, maar wel aardig opzich Evenals Boon, is niet echt goed in lesgeven en regelen idd, maar wel aardig over het algemeen dan

mijn zusje zit nog steeds op die school, in de 5e inmiddels
Ja doei.
pi_54737455
Mmm, volgens mij was ie er toen al wel. Maar hij gaf geen les aan examenklassen, geloof ik.

Afijn, laten we het maar weer over dieten gaan hebben
pi_54739710
Deze is ook leuk
quote:
I’m not exactly sure how they came up with the criteria for what constitutes a “scam”, but here are some red flags that people need to be wary of when it comes to sketchy weight loss products;

Promises of fast, permanent or easy (usually it is all of the above) weight loss
Lacks scientific evidence to support claims, instead relying on glowing testimonials (which may or may not be authentic)
Claims you can lose weight without exercising or making dietary modifications.
Claims to remove fat from certain areas of your body (can you say “thigh master?”)
Uses terms such as “miracle”, “scientific breakthrough”, “secret formula” and “revolutionary” to describe their product.
Isn’t sold through regular commercial distribution channels (internet, mail order, multi level marketing).
Claims that there is a singular compound/factor is keeping you from losing weight (inevitably, they are selling something that will rectify the culprit). Read: Cortisol-reducers, HGH enhancers etc.
pi_54744182
morgen de wraps:D

met ui, paprika, shoarma, ijsbergsla, knoflook, champignons

ff kort uitgelegd: wrap bedekken met currysaus, daarop ijsbergsla, daarop mengsel van shaorma ui paprika champignons, en rollen maar. Als ik nog ruimte heb in het budget lijkt het me wel lekker om een wrap mix eraan toe te voegen dat je zo wat water toevoegd zeg maar:) Iemand anders nog leuke toevoegingen?
Top 5 China producten
pi_54744372
Ik heb net een lang weekendje Dublin geboekt voor het eerste weekend van februari

En ik heb de afgelopen dagen van vier mensen te horen gekregen dat ik zo was afgevallen.. het gaat opeens opvallen
pi_54751383
quote:
Op maandag 19 november 2007 19:25 schreef freecell het volgende:
Wat eten jullie als bijvoer als je op een dag echt te weinig gegeten hebt? Liefst gezond en niet al te vet (als ik 's avonds vet eet, krijg ik snel buikpijn. Wel nuttig, ga ik iig geen chips knagen )

Ik dacht dat ik wel goed zat, maar mijn avondmaaltijd was dusdanig laagcalorisch uitgevallen (lang leve de eetmeter, anders was het me niet opgevallen) dat ik er nog wel wat bij moet eten.
Ik ben al aan de sinaasappelsap. Iemand nog andere suggesties?
Helaas is mijn fruit op, dus dat ik geen optie.
En een avond later, in de keuken, weet ik ineens het antwoord Een tortilla, zo'n spaanse omelet met aardappel en groente. Niet zo vet maken als de spanjaarden doen, trouwens
pi_54752163
met roerbakgroenten en je kan stukjes kip erin doen, beetje ijsbergsla erin:) heb je best een lekkere voedzame doch gezonde maaltijd
Top 5 China producten
  woensdag 21 november 2007 @ 08:11:55 #197
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54753429
Mijn tailleomtrek is gezond Vanmorgen 79 cm En onder de 80 is het gezond!
  woensdag 21 november 2007 @ 08:21:00 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_54753505
goed bezig heavenlyblue!

Voor ik een gezonde tailleomtrek heb weeg ik 60 kilo vrees ik Bij mij zet werkelijk alles rond mijn pens aan
disclaimer
  woensdag 21 november 2007 @ 08:22:15 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_54753513
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 23:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En een avond later, in de keuken, weet ik ineens het antwoord Een tortilla, zo'n spaanse omelet met aardappel en groente. Niet zo vet maken als de spanjaarden doen, trouwens
Om er 's avonds bij te eten als snack?
Als ik Freecell was zou ik gewoon een banaan pakken en de volgende dag proberen iets meer te eten
disclaimer
pi_54753667
quote:
Op woensdag 21 november 2007 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
goed bezig heavenlyblue!

Voor ik een gezonde tailleomtrek heb weeg ik 60 kilo vrees ik Bij mij zet werkelijk alles rond mijn pens aan
Maar jij hebt dan weer niet zo'n hangbuikje als ik...
***Levi was here***
  woensdag 21 november 2007 @ 09:20:20 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_54754156
quote:
Op woensdag 21 november 2007 08:40 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar jij hebt dan weer niet zo'n hangbuikje als ik...
Nee, ik heb een zwangere maag, tel uit je winst
Jij ging toch niet zwemmen, right?
disclaimer
pi_54754281
lekker HB, een gezond lijf! Wel apart dat je met het ene meetsysteem al gezond bent terwijl de andere zegt dat je (iets te) dik bent ik zocht je bmi, maar je staat niet in het lijstje

Ik heb ook even gemeten (met touw en duimstok ) maar mijn taille is ongeveer 84cm. Ik heb gemeten ter hoogte van mijn navel, da's dan weer niet mijn smalste punt, dat zit iets hoger. Misschien moet ik maar eens dingen gaan meten en bijhouden, want qua gewicht sta ik al een tijd stil maar kleding wordt wel ruimer. Thuis eens kijken of ik een meetlint heb, touw en duimstok werkt niet echt fijn
pi_54754413
quote:
Op woensdag 21 november 2007 08:11 schreef Heavenlyblue het volgende:
Je hallt me in Ik zit op 77
pi_54754528
Zijn er trouwens ook gezonde waardes voor de omtrekken van andere lichaamsdelen? Bijv. bovenarm en -been
pi_54754982
ik heb een kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater

gisteren naar brouwerij 'De Hemel' geweest in Nijmegen biertjes proeven... en daarna de lekkerste nog even boven nuttigen.. in 4-voud...

'Nieuw Ligt', een bier van 10% was gisteren heel lekker, heel gezellig, maar vanochtend toch een stuk minder en nu nog steeds
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 november 2007 @ 10:20:16 #206
13151 crew  Rewimo
pi_54755152
Katers zijn lief Ik heb er twee.
pi_54755256

bijdehandjes gegeten? in plaats van walnoten?

Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 november 2007 @ 10:37:32 #208
13151 crew  Rewimo
pi_54755433
Gisteren geen walnoten gegeten inderdaad

Neem een van me
pi_54755564
quote:
Op woensdag 21 november 2007 09:41 schreef omearos het volgende:
Zijn er trouwens ook gezonde waardes voor de omtrekken van andere lichaamsdelen? Bijv. bovenarm en -been
alleen buikomtrek is echt gevaarlijk, vanwege al het vet rond de organen
dus van gezonde waardes bij armen en benen kan je niet echt spreken
  woensdag 21 november 2007 @ 10:45:45 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_54755574
quote:
Op woensdag 21 november 2007 09:27 schreef omearos het volgende:
lekker HB, een gezond lijf! Wel apart dat je met het ene meetsysteem al gezond bent terwijl de andere zegt dat je (iets te) dik bent ik zocht je bmi, maar je staat niet in het lijstje

Ik heb ook even gemeten (met touw en duimstok ) maar mijn taille is ongeveer 84cm. Ik heb gemeten ter hoogte van mijn navel, da's dan weer niet mijn smalste punt, dat zit iets hoger. Misschien moet ik maar eens dingen gaan meten en bijhouden, want qua gewicht sta ik al een tijd stil maar kleding wordt wel ruimer. Thuis eens kijken of ik een meetlint heb, touw en duimstok werkt niet echt fijn
ik denk dat je gezondheid onmogelijk kan meten aan een omtrek, een BMI, een vertpercentage o.i.d.
disclaimer
pi_54755895
quote:
Op woensdag 21 november 2007 10:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik denk dat je gezondheid onmogelijk kan meten aan een omtrek, een BMI, een vertpercentage o.i.d.
Het is natuurlijk per persoon verschillend, maar je kan wel degelijk zeggen dat iemand met een BMI van 22 en een buikomtrek van 70 over het algemeen gezonder is dat iemand met overgewicht.

Dus het zegt niet alles, maar het is wel een aanwijzing.
  woensdag 21 november 2007 @ 11:09:25 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_54755999
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:04 schreef freecell het volgende:

[..]

Het is natuurlijk per persoon verschillend, maar je kan wel degelijk zeggen dat iemand met een BMI van 22 en een buikomtrek van 70 over het algemeen gezonder is dat iemand met overgewicht.

Dus het zegt niet alles, maar het is wel een aanwijzing.
Ja, dat snap ik
disclaimer
pi_54756008
quote:
Op woensdag 21 november 2007 10:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

alleen buikomtrek is echt gevaarlijk, vanwege al het vet rond de organen
dus van gezonde waardes bij armen en benen kan je niet echt spreken
Oke, bedankt. Ik ben een echte peer, met dikke benen maar een, in verhouding, smalle taille. Dus de taille zal sneller in de categorie "gezond" vallen dan mijn BMI
pi_54756032
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:09 schreef omearos het volgende:

[..]

Oke, bedankt. Ik ben een echte peer, met dikke benen maar een, in verhouding, smalle taille. Dus de taille zal sneller in de categorie "gezond" vallen dan mijn BMI
dan heb je dus wel geluk, want een dikke buik is ongezonder en gevaarlijker dan dikke benen of een dikke kont
  woensdag 21 november 2007 @ 11:12:31 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_54756061
Een dikke pens is er wel weer makkelijker af te trainen

* Stormqueen zoekt uitwegen om haar dikke pens en smalle heupen een positieve wending te geven
disclaimer
pi_54756208
Veel succes met het aftrainen van mijn pens
  woensdag 21 november 2007 @ 11:20:40 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_54756243
Mjaa, bij mij dan, als ik afval merk ik het meteen aan mijn buik, mijn tieten en armen blijven net zo dik en mijn bovenbenen en kont worden iets smaller.
disclaimer
  woensdag 21 november 2007 @ 11:21:03 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_54756252
En mijn hoofd is gelukkig nooit dik geweest
disclaimer
  woensdag 21 november 2007 @ 11:23:57 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_54756324
Ik heb de kerstpakketjes ook weer besteld voor dit jaar
Leuk als je dat mag doen, kun je een beetje rekening houden met je eigen voorkeuren
disclaimer
pi_54756382
Bij mij gaat het er overal wel een beetje af, maar het meest tot nu toe bij mijn taille, die is veranderd van vetrollen in een duidelijke taille Maar goed, ik moet nog 15kg voor een gezond BMI, dus geen idee waar het gaat verdwijnen, ik hoop bovenbenen en kont, iets minder peer worden
pi_54756873
quote:
Op woensdag 21 november 2007 08:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Om er 's avonds bij te eten als snack?
Als ik Freecell was zou ik gewoon een banaan pakken en de volgende dag proberen iets meer te eten
Ja joh, hartstikke lekker en niet echt ongezond ofzo, maar bevat wel wat calorieen en het vult ook goed.

De volgende dag iets meer eten? Dan heb je een omgekeerde balansdag
pi_54757808
saucijzenbroodjes zijn lekker goed anti-kater materiaal iig.. zo maar 's naar huis

vrij
Ja doei.
pi_54757938
maar saucijzenbroodjes zijn ook zo lekker ongezond
pi_54757982
ja en?

ik neuk 't er wel af

oh wacht.. ik zou solidair zijn met iemand van het chocoladeforum...
Ja doei.
pi_54757993
quote:
Op woensdag 21 november 2007 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
ja en?

ik neuk 't er wel af

ga je de komende maand niets anders doen dan?
pi_54758014
niets anders dan neuken?

klinkt als een plan
Ja doei.
pi_54758030
quote:
Op woensdag 21 november 2007 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
ja en?

ik neuk 't er wel af

Ja haha maandag is bij mij ook DE weegdag voor thuis maar ik sta regelmatig tussendoor ook op de weegschaal maar na het weekend is er altijd iets af bij mij raar maar waar haha waar zou dat nou toch aan liggen.
  woensdag 21 november 2007 @ 12:32:46 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_54758042
ik heb een saucijzenbroodjestrauma, net als met HEMAworst, da's lijntechnisch gezien best handig
disclaimer
pi_54758048
quote:
Op woensdag 21 november 2007 12:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ga je de komende maand niets anders doen dan?
ik moet opeens denken aan het ene wat je in mijn fotoboek had gezet
  woensdag 21 november 2007 @ 12:33:28 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_54758066
ik doe niet aan seks
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 12:33:34 #231
43556 miss_dynastie
pi_54758070
quote:
Op woensdag 21 november 2007 12:32 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja haha maandag is bij mij ook DE weegdag voor thuis maar ik sta regelmatig tussendoor ook op de weegschaal maar na het weekend is er altijd iets af bij mij raar maar waar haha waar zou dat nou toch aan liggen.
Slaap je in het weekend meer dan door de weeks?
pi_54758081
quote:
Op woensdag 21 november 2007 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe niet aan seks

moet je ook niet doen het is ook erg vies
pi_54758088
quote:
Op woensdag 21 november 2007 12:32 schreef Riann het volgende:

[..]

ik moet opeens denken aan het ene wat je in mijn fotoboek had gezet
ach ja
pi_54758090
quote:
Op woensdag 21 november 2007 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Slaap je in het weekend meer dan door de weeks?
nope ik zit nog steeds in de ziektewet dus ik slaap elke dag tot dat ik wakker word zonder wekker
pi_54758226
huiswaarts, nou ja, NIjmegenwaarts
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 12:40:14 #236
43556 miss_dynastie
pi_54758230
quote:
Op woensdag 21 november 2007 12:34 schreef Riann het volgende:

[..]

nope ik zit nog steeds in de ziektewet dus ik slaap elke dag tot dat ik wakker word zonder wekker
Nee, dan ligt het daar niet aan . Ik merk het wel aan m'n gewicht als ik weinig heb geslapen, na een nacht van 4 uur kan ik zomaar 2 kilo zwaarder zijn dan de dag ervoor zonder iets speciaals te hebben gedaan. Na een goede nacht slaap is dat weer in evenwicht.
pi_54759237
is nog niet thuis... dus geen lunsj

wel lekker de verwarming aangezet en nu even mn benen opwarmen met de laptop....

toch maar twee aspirientjes ingenomen tegen de hoofdpijn

er zijn twee opties: of ik moet minder drinken, of ik moet meer drinken zodat het gewenning wordt

ik ga wel voor de eerste optie...
Ja doei.
pi_54762508
Ik werd zojuist gebeld door een bedrijf.
Zij willen 5 dec een gesprek met mij, naar aanleiding van mijn sollicitatie voor een bbl-werkplek, voor boekhuidkundigmedewerker. Oh ik ben zo blij nu..

Ik had de hoop al laten varen, maar dat is nu weer helemaal boven
pi_54763553
Zo, de hele middag keihard aan het begeleidende schrijven van mijn afstudeeropdracht gewerkt en die is nu klaar en ingeleverd
Nu zit ik eerst even bij te komen met een kop warme bouillon en over een kwartiertje ga ik koken voor Maarten én voor zijn moeder Best gezellig, die zien we niet zo vaak
pi_54763917
Wat studeer jij eigenlijk, freecell?

Zo. Ik ga zo weer s sporten.

Octo, wordt er nog ge-aquarobict morgen?
pi_54764437
Ik ben net thuis, ik ben echt kapot..

De hele dag 7 vragende studentjes achter je aan breekt mij op... Ik probeer pauze te nemen, maar die zouden wel wat langer mogen zijn... Ik heb geen tijd om genoeg te drinken, ik neem 's middags nu koffie om de rest van de dag door te komen..

Mijn gewicht gaat dit misschien wel leuk vinden, na de eerste dag was het een stukje lager dan normaal, en volgens mij moet ik nu oppassen dat ik niet al het vocht dat ik binnenkrijg vasthou, ik hoef overdag echt bijna niet naar de wc..

Dus ik ga zo even bijtanken, en nadenken over een manier om dit de komende dagen beter te laten gaan, ik moet immers nog 3,5 week...

(daarom ben ik hier dus ook bijna niet aanwezig, ik heb overdag nog geen 5 minuten voor mezelf..)
pi_54764764
Ronald zegt:
je bent knap!!!

altijd leuk als mensen dat zeggen
pi_54764869
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
SPH
pi_54766102
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:25 schreef ColdFeet het volgende:

Zo. Ik ga zo weer s sporten.

Octo, wordt er nog ge-aquarobict morgen?
sportze!

morgen aquarobics ja knie doet weer lief
pi_54767383
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:10 schreef freecell het volgende:

[..]

SPH
Waarom ?
Je moest eens weten wat ik doe, da's pas

Octo, excellent. Ik moet wel een beetje op tijd weg, feestje van een vriendin...
  woensdag 21 november 2007 @ 20:22:11 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_54767575
Ach, ik heb communicatie gedaan, erger dan dat kan het nooit worden. He levi?
disclaimer
pi_54767611
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Waarom ?
Je moest eens weten wat ik doe, da's pas

Octo, excellent. Ik moet wel een beetje op tijd weg, feestje van een vriendin...
Omdat het een opleiding is die praktisch iedereen met een beetje dicipline kan doen. Het is helemaal niet moeilijk, alleen veel werk en je moet eerlijk naar jezelf durven kijken en/of goed kunnen lullen.

Het is veel te breed, je leert over een heleboel dingen een heel klein beetje.

Maar sinds een paar dagen heb ik opeens zicht op hoe mijn toekomst zou kunnen zijn en dat is wel tof Ik heb wat dingen aangeboden gekregen waarvan ik denk "JAAAAAA! Dat wil ik!!!!!" en SPH is daar wel een redelijk goede opleiding voor

Dus werken in de jeugdpsychiatrie, ik weet wat beters
pi_54767921
Vertel?
pi_54769055
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel?
Neh, nog niet, eerst het idee wat verder uitwerken hier in huis.
Maar ik word er wél heel vrolijk van
pi_54769418
welk jaar freecell? ook a'dam?:p
Top 5 China producten
pi_54770625
ze woont in Groningen
Ja doei.
pi_54770627
quote:
Op woensdag 21 november 2007 21:33 schreef rene90 het volgende:
welk jaar freecell? ook a'dam?:p
4 en een halfste jaars, druk aan het afstuderen, in Groningen
pi_54771075
is toch 4 jaars opleiding, naja ik ga er 4 jaar over doen hopelijk:)
Top 5 China producten
  woensdag 21 november 2007 @ 22:26:41 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_54771162
ik heb zes jaar gedaan over mijn HBO hoor
disclaimer
  woensdag 21 november 2007 @ 22:27:08 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_54771180
ik ken ook niemand die het in 4 jaar af had
Net begonnen Rene?
disclaimer
pi_54771533
jup
Top 5 China producten
pi_54771736
ik ben net pas begonnen met HBO, en ik ben 22

ga dus ook rijkelijk laat klaar zijn, zelfs al haal ik het in 4 jaar er zitten jongetjes in m'n klas die 16 zijn
Ja doei.
pi_54772470
tja ik in februari 18....
ik zit niet toevallig bij jou in de klas he?:p
Top 5 China producten
  woensdag 21 november 2007 @ 23:14:34 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_54772523
Oja, Fok is retetraag en ik kan het meetingtopic niet vinden.

Mijn voorstel voor de 16e is aan het begin van de middag te beginnen en het niet te laat te maken (uur of vier, half 5?), maar wat vinden jullie?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54772963
quote:
Op woensdag 21 november 2007 23:14 schreef Troel het volgende:
Oja, Fok is retetraag en ik kan het meetingtopic niet vinden.

Mijn voorstel voor de 16e is aan het begin van de middag te beginnen en het niet te laat te maken (uur of vier, half 5?), maar wat vinden jullie?
Fine with me, wmb duurt het niet de hele dag, druk, druk, druk.
Waar is het?
En neemt iedereen wat te eten mee? If so, dan claim ik nu vast dat ik een blik cakejes maak!

Oh, en gaat Octo of Lianne met de auto?
pi_54776114
Wat mij betrefd ook ok, als ik zie hoe ik mij nu al voel ben ik dan helemaal dood, en hoef ik dan niet om heel vroeg de trein te pakken..

Iemand die ons op kan pikken vanaf Utrecht CS?

Ik heb 1 voordeel aan dit practicum ontdekt, ik ben sinds maandag al 1,5 kilo kwijt....
pi_54776237
Mijn hbo had ik binnen 4 jaar af en ik was niet de enige, het kan dus wel.

Dat lijkt me een goed plan Troel.
*OUD heilige*
  donderdag 22 november 2007 @ 08:28:42 #263
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54776342
Ik heb vanmorgen mijn pyjama gewogen zodat ik die 's morgens niet hoef uit te trekken voor ik op de weegschaal stap De pyjama scheelt 260 gram

Loop je jezelf niet voorbij, teigan? Studenten vinden het echt niet vreemd als je zo nu en dan een theepauze inlast, als je het maar even aankondigt.
pi_54776513
quote:
Op woensdag 21 november 2007 09:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, ik heb een zwangere maag, tel uit je winst
Jij ging toch niet zwemmen, right?
Inderdaad, ik ging niet zwemmen
Sorry, ik ben de hele dag op stap geweest en las je sms pas om 20.00 uur. (Toen ik overdadig lekker aan 't diner zat. )
***Levi was here***
pi_54776534
quote:
Op donderdag 22 november 2007 08:28 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn pyjama gewogen zodat ik die 's morgens niet hoef uit te trekken voor ik op de weegschaal stap De pyjama scheelt 260 gram
Handig dat je dat hier neerzet, dan kan je het de volgende keer als je het vergeten bent hier weer vinden

Donderdagupdate trouwens
pi_54776566
quote:
Op woensdag 21 november 2007 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, dan ligt het daar niet aan . Ik merk het wel aan m'n gewicht als ik weinig heb geslapen, na een nacht van 4 uur kan ik zomaar 2 kilo zwaarder zijn dan de dag ervoor zonder iets speciaals te hebben gedaan. Na een goede nacht slaap is dat weer in evenwicht.
Dan is er misschien nog hoop voor me. Ik ben 2kg zwaarder dan afgelopen zaterdag, en ik heb een enorm slaapgebrek opgelopen deze week. Liefst zou ik zaterdag de hele dag slapen... maar ik moet werken... Zondag slapen dan maar...
***Levi was here***
pi_54776577
Jeetje freecell, jij bent echt veel afgevallen! Hoe lang heb je er nou over gedaan?

En Teigan, da's meegenomen toch, anderhalve kilo?
Enne... Lange dagen maken went meestal ook wel hoor. Allicht dat het over twee weken alweer heel anders is.
pi_54776588
quote:
Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik ken ook niemand die het in 4 jaar af had
Net begonnen Rene?
Ik had mijn opleiding in 4 jaar af.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 november 2007 @ 09:09:15 #269
13151 crew  Rewimo
pi_54776701
Goeiemorgen! Ik word misschien Sinterklaas op 5 december
pi_54776742
quote:
Op donderdag 22 november 2007 08:57 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje freecell, jij bent echt veel afgevallen! Hoe lang heb je er nou over gedaan?
In totaal best lang, ik denk een jaar of 3, maar ik was begin Juli nog boven de 80 KG, dus het laatste eindje is snel gegaan. Ik ben ook ergens in die tijd begonnen met hardlopen
pi_54776743
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik word zwarte piet, volgende week vrijdag. Zonder veer
pi_54776923
Goedenmorgen

ik kan het haast niet geloven maar ik ben onder 80 ik was dus net 79,5 joehoeeeeeee ik kan het dus ook niet laten om nu de update te geven
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 november 2007 @ 09:25:32 #273
13151 crew  Rewimo
pi_54776946
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik word zwarte piet, volgende week vrijdag. Zonder veer
Als je dan maar geen pepernoten hoeft te koken bakken
pi_54777011
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:25 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Als je dan maar geen pepernoten hoeft te koken bakken
... Ik maak me vooral zorgen om de schminck, op mijn gevoelige velletje Straks sla ik paars uit.
Maar daar heeft de Sint vast geen last van
  donderdag 22 november 2007 @ 09:30:22 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_54777013
quote:
Op donderdag 22 november 2007 08:58 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik had mijn opleiding in 4 jaar af.
Ja, maar jij bent een nerd
disclaimer
  donderdag 22 november 2007 @ 09:49:20 #276
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54777281
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:23 schreef Riann het volgende:
Goedenmorgen

ik kan het haast niet geloven maar ik ben onder 80 ik was dus net 79,5 joehoeeeeeee ik kan het dus ook niet laten om nu de update te geven
Wat geweldig leuk Riann! Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal.
pi_54777650
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:23 schreef Riann het volgende:
Goedenmorgen

dat gaat lekker
zo komt die 70 wel erg snel
pi_54777653
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent een nerd
Ik was 21 toen ik begon en wilde gewoon zsm weer weg zijn daar.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 november 2007 @ 10:23:40 #279
13151 crew  Rewimo
pi_54777891
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:30 schreef ColdFeet het volgende:
... Ik maak me vooral zorgen om de schminck, op mijn gevoelige velletje Straks sla ik paars uit.
Maar daar heeft de Sint vast geen last van
Ach, dat zit dan toch onder het zwart

Riann, goed joh!
pi_54777904
Riann, wat ga jij hard!! Gaaf zeg, ik hoop dat ook nog een keer mee te maken... een 7 als eerste getal op de weegschaal.
***Levi was here***
  donderdag 22 november 2007 @ 10:25:02 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_54777911
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:09 schreef Rewimo het volgende:

Sinterklaas is toch altijd een lange man

Kerstman zou het beter doen: kussen onder je shirt, dat is een kleine man namelijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54777914
SQ, heb jij toevallig je zwemspulletjes bij? Ik ga vnavond zwemmen...
***Levi was here***
  donderdag 22 november 2007 @ 10:26:31 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_54777928
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:25 schreef Levitation het volgende:
SQ, heb jij toevallig je zwemspulletjes bij? Ik ga vnavond zwemmen...
Nee, die neem ik nooit at random mee naar mijn werk

Ik moet op ziekenbezoek bij een vriendin die gisteren een hernia-operatie heeft gehad
disclaimer
  donderdag 22 november 2007 @ 10:27:52 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_54777953
quote:
Op woensdag 21 november 2007 08:11 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik ben ongezond

Maarja, dat wisten we toch al
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 november 2007 @ 10:29:16 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_54777974
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik ben ongezond

Maar je hebt ook niet echt een taille momenteel
disclaimer
  donderdag 22 november 2007 @ 10:34:11 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_54778055
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar je hebt ook niet echt een taille momenteel

Ik heb een heel mooie taille hoor

Precies ter hoogte van mijn navel zit een deuk tussen mijn vetkwabben in (Hij is overigens gelukkig wel aan het wegtrekken, ooit krijg ik nog wel eens een mooie buik )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 november 2007 @ 10:51:35 #287
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54778347
quote:

Ik ben ongezond

Bij jou telt het niet hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 november 2007 @ 10:53:11 #288
13151 crew  Rewimo
pi_54778375
quote:
Op donderdag 22 november 2007 10:25 schreef Troel het volgende:

Sinterklaas is toch altijd een lange man

Kerstman zou het beter doen: kussen onder je shirt, dat is een kleine man namelijk.
Des te fraaier zal ik eruit zien Ach en de Pieten zijn allemaal nog kleiner
  donderdag 22 november 2007 @ 10:59:50 #289
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54778508
Ben een begin aan het maken aan mijn epistel aan de rechtbijstandsverzekering geen zin in maar goed het moet toch gebeuren he
pi_54779371
succes ermee Bubsel!

Ik ga zo even de stad in om wat cadeautjes te kopen
pi_54779401
quote:

[..]

Ik ben ongezond

ik zit ook onder de 80, iig de laatste keer dat ik het meette
Ja doei.
pi_54779499
grrrr

had een verhaal getikt maar die is weg

maargoed, er stond iets met:

vanavond weer niet zwemmen want Biosdinner van mijn werk. Bios en boerenkool eten komt mooi uit, want dat lust niet echt

ga naar de film 'Atonement', ben zeer benieuwd

Enneh.. voet doet geen pijn meer, dus even een parcours bedenken in de buurt om hard te lopen
Ja doei.
  donderdag 22 november 2007 @ 12:12:36 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_54779865
Mijn vriend vreet ook geen stamppot, hoe vervelend
Heb mijn moeder al gevraagd of ze de volgende keer als ze stamppot maakt een portie voor mij wil invriezen, want ik ga dat niet voor 1 persoon maken en kant-en-klaar is echt walgelijk bah
disclaimer
pi_54780262
Dat soort trucjes ken ik ook, bijvoorbeeld met bitterkoekjespudding, als ik dat maak wil mijn moeder een bakje omdat mijn vader dat niet lust, en kant en klaar is niet lekker.
Gelukkig woon ik op mezelf en hoef ik alleen met mijn eigen smaak rekening te houden, dus lekker koken en deel invriezen
  donderdag 22 november 2007 @ 12:32:50 #295
35189 Troel
scherp en bot
pi_54780330
Ik kook regelmatig voor twee personen (maaaaaar, ik ben de persoon die het moeilijkste eet)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 november 2007 @ 12:34:36 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_54780367
ik kook altijd voor 1 of 2 personen. alleen stamppot maken voor 1 persoon, dat gaat me net iets te ver
disclaimer
pi_54780470
Hey riann, ik lees het nu pas! Goed zeg Gaaf is dat hè? Als je opeens weer ergens onder een grens duikt!

Bevalt de sanaslank nog goed?
  donderdag 22 november 2007 @ 12:52:18 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_54780744
quote:
Op donderdag 22 november 2007 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik kook altijd voor 1 of 2 personen. alleen stamppot maken voor 1 persoon, dat gaat me net iets te ver

Ik kook dus wel regelmatig 2 keer een eenpersoonsportie op 1 dag Bert eet dan het ene, ik het andere
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54780746
Ik hou van stampot, vooral wortelen en rauwe andijvie
En mijn vriend gelukkig ook

Ik heb zojuist een heerlijk lunch op, 2 boterhammen met gesmolten kaas op, en meloen Lekker......
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 22 november 2007 @ 13:06:29 #300
13151 crew  Rewimo
pi_54780965
Wij koken weleens twee groentes omdat we niet hetzelfde lekker vinden. Christan eet dan met de een of met de ander mee
pi_54781418
wij lusten wel allebei nagenoeg alles

vooral broccoli

maar boerenkool eet hij 3 happen en dan is 't het weer

dus nou ja, dan maar een boerenkool met samen
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')