abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54693286
pizza's beleggen zou ik doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54693348
italie is al geweest:p
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_54694066
Griekenland kan altijd natuurlijk

En ik heb foto's geplaatst in choco
pi_54694147
Ben alleen niet zo van de olijven

en heb gereageerd op choco
Ja doei.
  zondag 18 november 2007 @ 15:09:08 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_54694205
Zo, ik word weer ff keihard geconfronteerd met wat een verlaagde dosering medicijnen, die je dan ook nog eens vergeet in te nemen, in combinatie met alcohol met je kunnen doen
Bijna een jaar lang ben ik alleen maar blij geweest, en ineens is alles donker en kut en kan ik niet meer ophouden met huilen. Ik ben zwak, lelijk, vies en dik, kan nergens discipline voor opbrengen, argh

Het stomme is dat ik ergens diep van binnen wel weet dat het chemisch is (of, beter gezegd, het ontbreken van chemisch) maar ik word er zo bang van! Wat nou als ik nooit meer zonder die kutpillen kan? Er zijn tijden geweest (mijn ganse leven zo ongeveer) dat ik me wekenlang zo voelde, bij de geringste tegenslag in een tranendal stortte en het gevoel had dat het nooit meer beter zou worden. Maar als je dat al zo lang niet meer gevoeld hebt puur door het dagelijks innemen van een tabletje en het steekt ineens out of the blue de kop op... mèn, ik schrik gewoon van mezelf.

Sorry, moest het even kwijt, ik weet dat er hier mensen zitten die het gevoel herkennen, vandaar. Ik hoop dat het niet blijft hangen nu.
disclaimer
pi_54694225
Rene iets van tortilla's of buritos dan heb je mexico op de albert hein site staan vaak wel lekkere recepjes
pi_54694333
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
blah...

* motorbloempje knuffelt SQ even

dan wel niet aan de pillen gelukkig, maar herken wel een en ander
Ja doei.
pi_54694370
SQ, knuffel..

Houd er rekening mee dat het allemaal nu natuurlijk wat heftiger is dan dat het echt zou zijn zonder, afkickverschijnselen zeg maar...
Wees even lief voor jezelf nu..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54694747
SQ. Het gaat over, echt, maar dat weet je zelf ook. Klote he, ik ben een paar dagen geleden mijn medicijnen vergeten. Dat doe ik niet nog eens. En zelfs al heb je ze 'eeuwig' nodig omdat je lichaam een stofje niet aanmaakt, zou dat dan heel erg verschrikkelijk zijn? Niet nu antwoorden natuurlijk, maar als je weer wat helderder bent.
Volhouden! Ga sporten, keihard zingen, janken bij een film of de vloer boenen met een schuursponsje (die doet het bij mij goed)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_54694914
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:10 schreef Riann het volgende:
Rene iets van tortilla's of buritos dan heb je mexico op de albert hein site staan vaak wel lekkere recepjes
jups daar was ik ook al naar aan 't zoeken, me zus had een gerecht met tortilla's met appels rozijnen pittig gehakt en paprika's, errug lekker vandaar. Alle andere ideeen zijn welkom.

@SQ, sterkte
Top 5 China producten
pi_54696401
@ Rene

Plak Feta
bak champignons
prei
beetje sour cream
wat peper en zout
wat roomboter
pak bladerdeeg

Bladerdeeg laten ontdooien
Feta in kleine blokjes snijden. Champignons in kleine blokjes snijden. Prij in ringen snijden.
Champignons en prei in roomboter even ombakken en uit laten lekken op keukenpapier. Dit mengen met de feta en een beetje sour cream. Peper en zout erbij naar smaak.

Bladerdeeg-zakje maken: Driehoekje vouwen en een van de open kanten dicht prakken met een vork, zodat je nog 1 opening hebt. Dit is extra handig vullen: zo krijg je ze goed vol .
Mengsel van feta en champignons erin, en 16 minuutjes in de oven ofzo
Ja doei.
pi_54699315
en graadje of 180?

bedankt bloempje (wat is je echte naam trouwens wat makkelijker misschien)
Top 5 China producten
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 november 2007 @ 19:34:47 #113
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54700654
Klinkt heerlijk

Wij hadden dit weekend visite, gistermiddag Kleve onveilig gemaakt, vandaag lekker gezwommen samen. 't Was erg gezellig!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54701297
Kleve, is dat leuk?

graag gedaan Rene

zeg maar MoBlo

Ja doei.
  zondag 18 november 2007 @ 20:07:32 #115
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54701514
SQ sterkte.

Hier te veel gegeten, maar wel genoten van een klein grietje aan soja-slagroom.
En morgen gaan we de school versieren...want Sint is in het land.
pi_54701870
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:07 schreef chacama het volgende:

een klein grietje aan soja-slagroom.
Wát??
pi_54701956
een klein beetje neem ik aan heb er ook nog nooit van gehoord
Ja doei.
  zondag 18 november 2007 @ 20:37:47 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_54702407
tnx allemaal voor lieve woorden
Ben even aan de poets gegaan, werkt erg bevrijdend, want dan denk ik nooit zoveel na, en vervolgens lekker in Harry Potter gedoken, al 220 bladzijdes gelezen En nu is alles weer koek ende ei, dat is bemoedigend
disclaimer
pi_54703626
Wat handig dat er soja slagroom bestaat chacama. Nooit van gehoord.

de dochter van chacama is allergisch voor koemelk

En de volgende keer hier aan denken SQ, dat het steeds sneller weer goed gaat.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 november 2007 @ 21:51:58 #120
13151 crew  Rewimo
pi_54704270
quote:
Op zondag 18 november 2007 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
Kleve, is dat leuk?
Kleve is leuk om te winkelen ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54710035
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ben even aan de poets gegaan, werkt erg bevrijdend, want dan denk ik nooit zoveel na, en vervolgens lekker in Harry Potter gedoken, al 220 bladzijdes gelezen En nu is alles weer koek ende ei, dat is bemoedigend
Beetje laat, maar toch nog een knuf.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54710246
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ook van hier
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 november 2007 @ 09:03:20 #123
13151 crew  Rewimo
pi_54710353
SQ, fijn dat je je weer wat beter voelde gisteravond

Zo, weer maandag en dus weer aan het werk. Ben nog best moe van het weekend
pi_54710540
quote:
Op maandag 19 november 2007 09:03 schreef Rewimo het volgende:
SQ, fijn dat je je weer wat beter voelde gisteravond

Zo, weer maandag en dus weer aan het werk. Ben nog best moe van het weekend
Ik ook.
Mijn lijf heeft de laatste tijd minder slaap nodig dan mijn hoofd ofzo, of omgekeerd, zoiets. Ik lig 's avonds nog heel lang wakker en ben vervolgens voor de wekker weer wakker. En vervolgens wil ik de hele dag niets liever dan slapen. Wazig.

Vanavond weer laat naar bed... ga naar Night of The Proms... Morgen zie ik wel weer of ik overdag wakker kan blijven.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54710781
80,5 vanmorgen ookal ben ik ongesteld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')