4 en een halfste jaars, druk aan het afstuderen, in Groningenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:33 schreef rene90 het volgende:
welk jaar freecell? ook a'dam?:p
Fine with me, wmb duurt het niet de hele dag, druk, druk, druk.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:14 schreef Troel het volgende:
Oja, Fok is retetraag en ik kan het meetingtopic niet vinden.
Mijn voorstel voor de 16e is aan het begin van de middag te beginnen en het niet te laat te maken (uur of vier, half 5?), maar wat vinden jullie?
Inderdaad, ik ging niet zwemmenquote:Op woensdag 21 november 2007 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik heb een zwangere maag, tel uit je winst
Jij ging toch niet zwemmen, right?
Handig dat je dat hier neerzet, dan kan je het de volgende keer als je het vergeten bent hier weer vindenquote:Op donderdag 22 november 2007 08:28 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn pyjama gewogen zodat ik die 's morgens niet hoef uit te trekken voor ik op de weegschaal stapDe pyjama scheelt 260 gram
quote:Op woensdag 21 november 2007 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dan ligt het daar niet aan. Ik merk het wel aan m'n gewicht als ik weinig heb geslapen, na een nacht van 4 uur kan ik zomaar 2 kilo zwaarder zijn dan de dag ervoor zonder iets speciaals te hebben gedaan. Na een goede nacht slaap is dat weer in evenwicht.
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik ken ook niemand die het in 4 jaar af had
Net begonnen Rene?
In totaal best lang, ik denk een jaar of 3, maar ik was begin Juli nog boven de 80 KG, dus het laatste eindje is snel gegaan. Ik ben ook ergens in die tijd begonnen met hardlopenquote:Op donderdag 22 november 2007 08:57 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje freecell, jij bent echt veel afgevallen! Hoe lang heb je er nou over gedaan?
Ik word zwarte piet, volgende week vrijdag. Zonder veerquote:Op donderdag 22 november 2007 09:09 schreef Rewimo het volgende:
Goeiemorgen! Ik word misschien Sinterklaas op 5 december
Als je dan maar geen pepernoten hoeft te koken bakkenquote:Op donderdag 22 november 2007 09:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik word zwarte piet, volgende week vrijdag. Zonder veer
... Ik maak me vooral zorgen om de schminck, op mijn gevoelige velletjequote:Op donderdag 22 november 2007 09:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je dan maar geen pepernoten hoeft te koken bakken
Ja, maar jij bent een nerdquote:Op donderdag 22 november 2007 08:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had mijn opleiding in 4 jaar af.
![]()
Wat geweldig leuk Riann! Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:23 schreef Riann het volgende:
Goedenmorgen
ik kan het haast niet geloven maar ik ben onder 80 ik was dus net 79,5 joehoeeeeeeeik kan het dus ook niet laten om nu de update te geven
![]()
dat gaat lekkerquote:Op donderdag 22 november 2007 09:23 schreef Riann het volgende:
Goedenmorgen
ik kan het haast niet geloven maar ik ben onder 80 ik was dus net 79,5 joehoeeeeeeeik kan het dus ook niet laten om nu de update te geven
![]()
quote:
Ach, dat zit dan toch onder het zwartquote:Op donderdag 22 november 2007 09:30 schreef ColdFeet het volgende:
... Ik maak me vooral zorgen om de schminck, op mijn gevoelige velletjeStraks sla ik paars uit.
Maar daar heeft de Sint vast geen last van
quote:Op donderdag 22 november 2007 09:09 schreef Rewimo het volgende:
Goeiemorgen! Ik word misschien Sinterklaas op 5 december
Nee, die neem ik nooit at random mee naar mijn werkquote:Op donderdag 22 november 2007 10:25 schreef Levitation het volgende:
SQ, heb jij toevallig je zwemspulletjes bij? Ik ga vnavond zwemmen...
Ik ben ongezondquote:Op woensdag 21 november 2007 08:11 schreef Heavenlyblue het volgende:
Mijn tailleomtrek is gezondVanmorgen 79 cm
En onder de 80 is het gezond!
Maar je hebt ook niet echt een taille momenteelquote:Op donderdag 22 november 2007 10:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben ongezond
Maarja, dat wisten we toch al
quote:Op donderdag 22 november 2007 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je hebt ook niet echt een taille momenteel
Bij jou telt het niet hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 10:27 schreef Troel het volgende:
Ik ben ongezond
Des te fraaier zal ik eruit zienquote:Op donderdag 22 november 2007 10:25 schreef Troel het volgende:
Sinterklaas is toch altijd een lange man
Kerstman zou het beter doen: kussen onder je shirt, dat is een kleine man namelijk.
ik zit ook onder de 80, iig de laatste keer dat ik het meettequote:Op donderdag 22 november 2007 10:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben ongezond
quote:Op donderdag 22 november 2007 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik kook altijd voor 1 of 2 personen. alleen stamppot maken voor 1 persoon, dat gaat me net iets te ver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |