abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 november 2007 @ 17:15:43 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54675890
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
wat wassie flauw hè?

heb wel hard gelachen though

Morgan Freeman
Ik vond hem ontzettend saai.
Bruce Almighty was een stuk beter. En ik hoop dat die X Almighty films nu eens voorbij zijn. Niet echt mijn genre.

Al is Morgan Freeman altijd adorabel natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_54676434
Het filmpje bij de aftiteling was in ieder geval geniaal
pi_54676515
je moet in een gare bui zijn voor zo'n film we hebben hem niet om zijn genialiteit gekeken natuurlijk

Vanavond denk ik de Aristocats gisteren via de torrent binnengehaald
Ja doei.
pi_54676523
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 17:45 schreef octopussy het volgende:
Het filmpje bij de aftiteling was in ieder geval geniaal
uh huh!

"EVERYBODY DANCE NOW!"

heb ik de rest van de avond in bed gezongen
Ja doei.
pi_54677431
vanavond paul de leeuw:D altijd grappig
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_54678068
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Sonja wie

SQ, dat klinkt allemaal heerlijk (op de soep na, ik hou niet van paprika) Vooral het toetje

chacama, welkom en succes
http://www.vtm.be/jebentw(...)_wat_je_eet_jrg2.htm

Hier staat het een en ander vermeld
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54680445
we zijn naar huisjes aan het zoeken! écht!

en we hebben op twee van deze gereageerd komen niet eens heel laag te staan

bidden en duimen dan maar dat we binnenkort een huis als dit hebben
Ja doei.
pi_54680549
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 11:20 schreef freecell het volgende:
Stoofpeertjes
Die heb ik lang niet meer gehad!
Zo vreselijk makkelijk, alleen het schillen is veel werk.

Ik had ze vandeweek gemaakt met een fles rode port, een vanillestokje en een kaneelstokje. Na een uur of 2, 3 de peertjes eruit gevist en het vocht door laten koken tot er ongeveer 1/8e overwas.
Lékker!
  zaterdag 17 november 2007 @ 21:06:40 #85
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54681502
Oe, stoofpeertjes, dat eet ik alleen met Kerst bij m'n schoonmoeder Ik vind ze wel lekker, maar teveel werk om het thuis te maken.

* Jojogirl is druk bezig met een Sint-surprise (nee niet voor DieetSint ) en zit dus onder de behangselplak voor het papier-maché-en.
pi_54688867
Goedemorgen
Ik heb een jurkje aan wat ik eigenlijk een beetje eng vind om te dragen Ik heb hem gekregen van een vriendin van me, waarbij hij iets te strak ging zitten en ik snap haar probleem

Het is werkelijk een heel erg leuk jurkje, zo voor zomaar op een zondag, maar wel een beetje strak. Hmmm. Nouja, Maarten vond het wel kunnen.

Hoewel ik de laatste tijd wat strakkere kleren ben gaan dragen, omdat dat gewoon veel mooier staat, vind ik het af en toe ook nog wel een beetje eng!
pi_54689009
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:02 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een jurkje aan wat ik eigenlijk een beetje eng vind om te dragen Ik heb hem gekregen van een vriendin van me, waarbij hij iets te strak ging zitten en ik snap haar probleem

Het is werkelijk een heel erg leuk jurkje, zo voor zomaar op een zondag, maar wel een beetje strak. Hmmm. Nouja, Maarten vond het wel kunnen.

Hoewel ik de laatste tijd wat strakkere kleren ben gaan dragen, omdat dat gewoon veel mooier staat, vind ik het af en toe ook nog wel een beetje eng!
Heb ik ook ja! Dingen passen ineens veel beter, en als ik nieuwe (goed-passende) dingen aanheb, vragen mensen of ik nu alweer afgevallen ben... Toch denk ik wel vaak 'is dit eigenlijk niet te strak' en ga ik me afvragen of je m'n navel en rugvet niet helemaal ziet ofzo (terwijl ik dat eerder ook weleens had, eigenlijk maak ik me er nu meer druk om...). Maar ja bij mij is het nooit goed

Als je nu in de spiegel gaat staan, ben je waarschijnlijk juist erg blij met je jurkje
Het mooi kotsende meisje.
pi_54689027
Als ik voor de spiegel sta wel ja, maar als ik dan een foto oid van mezelf zie weer niet.
En inderdaad, strak staat ook beter, maar ik voelde me ook altijd wel heel lekker veilig in tenten

En ik kan mijn rug niet zien natuurlijk Dus daar trek ik me niets van aan.
Nuja, ik ga nu naar de kerk en houd het jurkje gewoon aan
  zondag 18 november 2007 @ 14:09:56 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_54692900
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn naar huisjes aan het zoeken! écht!

en we hebben op twee van deze gereageerd komen niet eens heel laag te staan

bidden en duimen dan maar dat we binnenkort een huis als dit hebben
na-apert

Hejje ook iets anders dan een PDF link?
Merk nog steeds af en toe dat ik bepaalde software mis op mijn nieuwe hyperpc
disclaimer
pi_54692952
rechtermuisknop, doel opslaan, en dan kan je hem gewoon op je pc openen, (anders even googlen op pdf reader)

Vraagje van mijn kant: iemand een leuk / lekker gerecht wat ik kan maken met de stagekinderen, heb een budget van 20 euries, en zijn 5 koppeltjes van 2 personen, wie o wie:) ovens / fornuizen hebben we gewoon.
Top 5 China producten
pi_54692965
whihi, nee, sorry, alleen die pdf..

zal nog wel even duren voor we een huisje hebben ben ik bang maar je weet mar nooit
Ja doei.
pi_54692997
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:12 schreef rene90 het volgende:
rechtermuisknop, doel opslaan, en dan kan je hem gewoon op je pc openen, (anders even googlen op pdf reader)

Vraagje van mijn kant: iemand een leuk / lekker gerecht wat ik kan maken met de stagekinderen, heb een budget van 20 euries, en zijn 5 koppeltjes van 2 personen, wie o wie:) ovens / fornuizen hebben we gewoon.
fetaflapjes

quiche

pizzaatjes

appeltaartjes
Ja doei.
pi_54693005
Nooit van gehoord Fuente. Ben je van plan daarmee te gaan beginnen?

Gewoon aan doen Freecell. Weet je wat nog leuker is? Om in de zomer in jurkjes te kunnen lopen. In de zon en dat je weet dat het leuk staat.

Uit eten kan best gewoon Chacama, maar dan moet je niet met de dieetclub gaan. Wij eindigen meestal met chocolade(taart).
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 18 november 2007 @ 14:16:37 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_54693041
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
whihi, nee, sorry, alleen die pdf..

zal nog wel even duren voor we een huisje hebben ben ik bang maar je weet mar nooit
Zijn het maisonettes?
Ziet er wel leuk uit hoor!

Ik durf mijn fundalinkje nog niet neer te plempen want we neigen heel erg naar het doen van een bod, maar zodra ik daar meer inzicht in heb zal ik het nieuws hier delen
disclaimer
pi_54693050
ooh ja het moet ook met een bepaald land overeen komen, welke landen niet meer in aanmerking komen zijn:

-nederland
-italie
-spanje
-china
-zweden

motorbloempje wat bedoel je precies met fetaflapjes?
Top 5 China producten
pi_54693065
bladerdeeg vullen met:

feta, champignons en prei

Ja doei.
  zondag 18 november 2007 @ 14:19:00 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_54693086
Of een lekkere moussaka, maak je er tzatziki bij en die fetaflapjes en hou je een Griekse avond
disclaimer
pi_54693095
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zijn het maisonettes?
Ziet er wel leuk uit hoor!

Ik durf mijn fundalinkje nog niet neer te plempen want we neigen heel erg naar het doen van een bod, maar zodra ik daar meer inzicht in heb zal ik het nieuws hier delen
yeah, maisnonettes
zijn onze eerste reacties, dus weinig kans enzo.. eindigen op plek 10 en 14 ofzo (ik kan heel (il)legaal in het systeem kijken voor we een reactie doen hoe hoog we einigen, dus heb wel voorkennis )

maar ze zijn zooooooooooo mooi we gaan wel echt op dit soort huizen reageren
Ja doei.
  zondag 18 november 2007 @ 14:21:42 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_54693149
Succes dan!
disclaimer
pi_54693250
quote:
Op zondag 18 november 2007 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
bladerdeeg vullen met:

feta, champignons en prei

Klinkt best lekker, deze ga ik sowieso onthouden voor kerst, dan gaan we hier een soort tapas avond houden met ons gezin dan, dan passen die feta flapjes er ook leuk tussen denk ik zo, zou je het preciece recept misschien even kunnen pm-en:D?

daarnaast zit ik ook te kijken naar de prijzen, de feta flapjes vallen nog wel mee in prijs opzich maar lijkt me niet een complete maaltijd?
Top 5 China producten
pi_54693286
pizza's beleggen zou ik doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_54693348
italie is al geweest:p
Top 5 China producten
pi_54694066
Griekenland kan altijd natuurlijk

En ik heb foto's geplaatst in choco
pi_54694147
Ben alleen niet zo van de olijven

en heb gereageerd op choco
Ja doei.
  zondag 18 november 2007 @ 15:09:08 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_54694205
Zo, ik word weer ff keihard geconfronteerd met wat een verlaagde dosering medicijnen, die je dan ook nog eens vergeet in te nemen, in combinatie met alcohol met je kunnen doen
Bijna een jaar lang ben ik alleen maar blij geweest, en ineens is alles donker en kut en kan ik niet meer ophouden met huilen. Ik ben zwak, lelijk, vies en dik, kan nergens discipline voor opbrengen, argh

Het stomme is dat ik ergens diep van binnen wel weet dat het chemisch is (of, beter gezegd, het ontbreken van chemisch) maar ik word er zo bang van! Wat nou als ik nooit meer zonder die kutpillen kan? Er zijn tijden geweest (mijn ganse leven zo ongeveer) dat ik me wekenlang zo voelde, bij de geringste tegenslag in een tranendal stortte en het gevoel had dat het nooit meer beter zou worden. Maar als je dat al zo lang niet meer gevoeld hebt puur door het dagelijks innemen van een tabletje en het steekt ineens out of the blue de kop op... mèn, ik schrik gewoon van mezelf.

Sorry, moest het even kwijt, ik weet dat er hier mensen zitten die het gevoel herkennen, vandaar. Ik hoop dat het niet blijft hangen nu.
disclaimer
pi_54694225
Rene iets van tortilla's of buritos dan heb je mexico op de albert hein site staan vaak wel lekkere recepjes
pi_54694333
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
blah...

* motorbloempje knuffelt SQ even

dan wel niet aan de pillen gelukkig, maar herken wel een en ander
Ja doei.
pi_54694370
SQ, knuffel..

Houd er rekening mee dat het allemaal nu natuurlijk wat heftiger is dan dat het echt zou zijn zonder, afkickverschijnselen zeg maar...
Wees even lief voor jezelf nu..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54694747
SQ. Het gaat over, echt, maar dat weet je zelf ook. Klote he, ik ben een paar dagen geleden mijn medicijnen vergeten. Dat doe ik niet nog eens. En zelfs al heb je ze 'eeuwig' nodig omdat je lichaam een stofje niet aanmaakt, zou dat dan heel erg verschrikkelijk zijn? Niet nu antwoorden natuurlijk, maar als je weer wat helderder bent.
Volhouden! Ga sporten, keihard zingen, janken bij een film of de vloer boenen met een schuursponsje (die doet het bij mij goed)
*OUD heilige*
pi_54694914
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:10 schreef Riann het volgende:
Rene iets van tortilla's of buritos dan heb je mexico op de albert hein site staan vaak wel lekkere recepjes
jups daar was ik ook al naar aan 't zoeken, me zus had een gerecht met tortilla's met appels rozijnen pittig gehakt en paprika's, errug lekker vandaar. Alle andere ideeen zijn welkom.

@SQ, sterkte
Top 5 China producten
pi_54696401
@ Rene

Plak Feta
bak champignons
prei
beetje sour cream
wat peper en zout
wat roomboter
pak bladerdeeg

Bladerdeeg laten ontdooien
Feta in kleine blokjes snijden. Champignons in kleine blokjes snijden. Prij in ringen snijden.
Champignons en prei in roomboter even ombakken en uit laten lekken op keukenpapier. Dit mengen met de feta en een beetje sour cream. Peper en zout erbij naar smaak.

Bladerdeeg-zakje maken: Driehoekje vouwen en een van de open kanten dicht prakken met een vork, zodat je nog 1 opening hebt. Dit is extra handig vullen: zo krijg je ze goed vol .
Mengsel van feta en champignons erin, en 16 minuutjes in de oven ofzo
Ja doei.
pi_54699315
en graadje of 180?

bedankt bloempje (wat is je echte naam trouwens wat makkelijker misschien)
Top 5 China producten
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 november 2007 @ 19:34:47 #113
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54700654
Klinkt heerlijk

Wij hadden dit weekend visite, gistermiddag Kleve onveilig gemaakt, vandaag lekker gezwommen samen. 't Was erg gezellig!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54701297
Kleve, is dat leuk?

graag gedaan Rene

zeg maar MoBlo

Ja doei.
  zondag 18 november 2007 @ 20:07:32 #115
144006 chacama
Ondernemend!
pi_54701514
SQ sterkte.

Hier te veel gegeten, maar wel genoten van een klein grietje aan soja-slagroom.
En morgen gaan we de school versieren...want Sint is in het land.
pi_54701870
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:07 schreef chacama het volgende:

een klein grietje aan soja-slagroom.
Wát??
pi_54701956
een klein beetje neem ik aan heb er ook nog nooit van gehoord
Ja doei.
  zondag 18 november 2007 @ 20:37:47 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_54702407
tnx allemaal voor lieve woorden
Ben even aan de poets gegaan, werkt erg bevrijdend, want dan denk ik nooit zoveel na, en vervolgens lekker in Harry Potter gedoken, al 220 bladzijdes gelezen En nu is alles weer koek ende ei, dat is bemoedigend
disclaimer
pi_54703626
Wat handig dat er soja slagroom bestaat chacama. Nooit van gehoord.

de dochter van chacama is allergisch voor koemelk

En de volgende keer hier aan denken SQ, dat het steeds sneller weer goed gaat.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 november 2007 @ 21:51:58 #120
13151 crew  Rewimo
pi_54704270
quote:
Op zondag 18 november 2007 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
Kleve, is dat leuk?
Kleve is leuk om te winkelen ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54710035
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ben even aan de poets gegaan, werkt erg bevrijdend, want dan denk ik nooit zoveel na, en vervolgens lekker in Harry Potter gedoken, al 220 bladzijdes gelezen En nu is alles weer koek ende ei, dat is bemoedigend
Beetje laat, maar toch nog een knuf.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54710246
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ook van hier
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 november 2007 @ 09:03:20 #123
13151 crew  Rewimo
pi_54710353
SQ, fijn dat je je weer wat beter voelde gisteravond

Zo, weer maandag en dus weer aan het werk. Ben nog best moe van het weekend
pi_54710540
quote:
Op maandag 19 november 2007 09:03 schreef Rewimo het volgende:
SQ, fijn dat je je weer wat beter voelde gisteravond

Zo, weer maandag en dus weer aan het werk. Ben nog best moe van het weekend
Ik ook.
Mijn lijf heeft de laatste tijd minder slaap nodig dan mijn hoofd ofzo, of omgekeerd, zoiets. Ik lig 's avonds nog heel lang wakker en ben vervolgens voor de wekker weer wakker. En vervolgens wil ik de hele dag niets liever dan slapen. Wazig.

Vanavond weer laat naar bed... ga naar Night of The Proms... Morgen zie ik wel weer of ik overdag wakker kan blijven.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54710781
80,5 vanmorgen ookal ben ik ongesteld
pi_54712186
begrijp me niet verkeerd, ik vind het fijn dat je zo goed afvalt, maar gaat het niet wat snel?
Als in - jojo gevaar - enzo?

dat je niet straks weer op 86 zit en veel geld kwijt bent aan het dieet dat je nu volgt?

maar nogmaals: als je er helemaal achter staat, good for you
Ja doei.
pi_54712199
Zo. Vandaag besloten: ik ga me op maandagochtend wegen, voortaan. Vandaag de eerste meting, ik ben iets van 4 kilo afgevallen t.o.v. het begin.
De grafiek krijgen jullie pas te zien als ik onder een bmi van 25 zit

SQ, wat heftig, wat je schreef. Maar ook fijn dat de pilletjes dus wel echt goed hun werk doen!
pi_54712775
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:01 schreef ColdFeet het volgende:

SQ, wat heftig, wat je schreef. Maar ook fijn dat de pilletjes dus wel echt goed hun werk doen!
Inderdaad! Goede uitvinding die dingen!
En SQ, ik heb ook een hele tijd gedacht dat ik er niet meer zonder kon vanwege dit effect, maar het rebound effect is véél erger dan het leven zonder. De gevoelens komen veel heftiger (en plotselinger) terug dan met normaal afbouwen.
En inderdaad, stel dat je ze altijd houdt, wat dan nog? Een diabeet zit ook de rest van zijn leven aan de insuline, wordt hij ook geen minder tof mens van
pi_54714090
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
begrijp me niet verkeerd, ik vind het fijn dat je zo goed afvalt, maar gaat het niet wat snel?
Als in - jojo gevaar - enzo?

dat je niet straks weer op 86 zit en veel geld kwijt bent aan het dieet dat je nu volgt?

maar nogmaals: als je er helemaal achter staat, good for you
Ik vind het juist helemaal niet zo snel gaan Ik had verwacht dat het sneller zou gaan. Ik hoop dat ik op de langere termijn op dat gewicht blijf maar dat weet ik pas over een jaar of zo denk ik. Ik zal er wel alles aan proberen als ik mijn streven heb berijkt om daar op te blijven. En tot nu toe sta ik er nog steeds helemaal achter.
pi_54714169
nou ja, fijn zo
Ja doei.
pi_54714465
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:01 schreef Fuente het volgende:
http://www.vtm.be/jebentw(...)_wat_je_eet_jrg2.htm

Hier staat het een en ander vermeld
Vriendin van me heeft dat geprobeerd geloof ik, of anders iets wat er erg op lijkt. Ze is er ondertussen alweer mee gestopt en nu aan het "gezonderen" Waarom ze is gestopt weet ik niet, kan varieren van "past niet bij me" tot "ik ben een arme student en wil met de pot mee kunnen eten"
Ow, ze heeft het ooit ook hier in het topic gepost geloof ik, maar is niet lang gebleven.
quote:
Op zondag 18 november 2007 09:02 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen

Ik doe ook steeds strakkere kleding aan, en voel me nu niet eens meer op m'n gemak in een tent. Met wat strakkere kleding voel je continu stof tegen je lichaam, en als ik nu weer een oud en groot shirt aandoe heb ik steeds het idee dat ik iets mis omdat het wappert. Strak is trouwens relatief, ik ben van standaard veel te grote shirts naar shirts die gewoon goed passen gegaan. En van standaard vierkanten (mannen)shirts naar girlies (dat was echt ff wennen )
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry, moest het even kwijt, ik weet dat er hier mensen zitten die het gevoel herkennen, vandaar. Ik hoop dat het niet blijft hangen nu.

Zo, weer bijgelezen
Weekendje was leuk en het viel deze keer reuze mee met taart en snoep, dat scheelde al een hoop. Ik heb bij binnenkomst 1 stukje taart gehad en heb verder redelijk goed maat kunnen houden (iig vergeleken met vorige weekendjes). Dus in plaats van zelf pakken soms een hapje van iemand proeven (10 zelfgemaakte taarten ) En verder dus veel thee en water gedronken.

Dinsdag: 89,7 kg ( zie net dat dat nog niet in het lijstje staat)
Vrijdag: 88,9 kg
Vanmorgen: 89,8 kg
Valt me alles mee. Morgen weer weegdag, ben benieuwd, ben meestal op dinsdag lichter dan op maandag (anders was maandag mijn weegdag geweest )
  maandag 19 november 2007 @ 12:55:03 #132
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54714640
Werd net gebeld door de assistente uit Arnhem. Hoe het kon dat ik dr. Janssen gesproken had want ik had toch pas de 12de een afspraak . De afspraak bij de narcotiseur staat aan het eind van de middag zit een lange tijd tussen maar ach die tijd komen we wel door.
pi_54715073
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Werd net gebeld door de assistente uit Arnhem. Hoe het kon dat ik dr. Janssen gesproken had want ik had toch pas de 12de een afspraak . De afspraak bij de narcotiseur staat aan het eind van de middag zit een lange tijd tussen maar ach die tijd komen we wel door.
Snappen ze het verder nog wel daar?

Ik heb net les 5 van de 2e Evy serie gelopen. Was koud (ik was pas na een kilometer een beetje warm) en het was ook best zwaar vandaag.
Wat wel nieuw is: in het begin dacht ik dan "zal ik nu dan stoppen?" en nu denk ik: "pfoe, het is zwaaaaar!" maar het idee van stoppen komt niet eens in me op. Daarbij moet ik dan nog een takke-eind wandelen naar huis, dan wil je echt wel door rennen.
Nuja, uiteindelijk 5,75 KM gerend in 37 minuten. Normaal zeg maar
pi_54715210
ik ga vanavond naar de Korenmarkt

om te sporten ga het gewoon doen
Ja doei.
pi_54716649
mits ik niet een JAAR Abo moet nemen maar gewoon elke maand kan zeggen: ja, volgende maand weer, ivm verhuizen enzo...
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 november 2007 @ 14:31:17 #136
13151 crew  Rewimo
pi_54716688
quote:
Op maandag 19 november 2007 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga vanavond naar de Korenmarkt

om te sporten ga het gewoon doen
Daarboven voor het raam?
pi_54716940
quote:
Op maandag 19 november 2007 14:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Daarboven voor het raam?
geen idee maar de groepslessen zijn denk ik niet voor het raam
Ja doei.
pi_54717714
yay!!!!

Ok, change of plans

andere sportschool gevonden:

"Life in Motion"

is even met de bus, maar da's toch gratis en kan ik nog voor school lezen.
Ze hebben er vooral spinning enzo, dus kan daar een 10 ritten kaart kopen voor 74 euro en ook rittenkaarten met meerdere 'strippen'. Waardoor het weer goedkoper wordt.

Ga eerst 4 proeflessen doen, en dan als het allemaal bevalt lid worden. niet heel duur, en de vrijheid. Je krijgt waar voor je geld, want je bent pas een strip kwijt op het moment dat je ook echt bent wezen sporten
Ja doei.
pi_54717956
life in motion in alkmaar? zit dat toevallig op een soort industrietereintje met links daarvan 'het triversum"
Top 5 China producten
pi_54718093
motorbloempje zing jij dat echt (in je fotoboek)?
pi_54718216
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:35 schreef Riann het volgende:
motorbloempje zing jij dat echt (in je fotoboek)?
Ik vroeg aan TARA: "wie zingt dit?"
Zijn antwoord: "Tori Amos? volgens mij?"

Toen ik zei dat jij het was keek hij oprecht vrolijk en verbaasd tegelijk

Steek die maar ik je zak!
pi_54718333
Ik vind het serieus echt mooi moet je iets mee doen faithy
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 november 2007 @ 15:50:06 #143
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_54718412
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik vroeg aan TARA: "wie zingt dit?"
Zijn antwoord: "Tori Amos? volgens mij?"

Toen ik zei dat jij het was keek hij oprecht vrolijk en verbaasd tegelijk

Steek die maar ik je zak!
Even later zei ik dus, "Of zij van Evanescence. Volgens mij is dat nummer van hun"
Daarin had ik dus gelijk, My Immortal

Ik moet toegeven dat ik niet zozeer naar de stem luisterde als zat te zoeken of dat nummer nu van Amos of van Evanescence was. Maar ik vond het al iets anders klinken als het origineel. Vandaar de verwarring, Evanescence met een Tori Amos stemgeluid..
Maar ik was inderdaad erg verbaasd toen freecell vertelde wie het werkelijk was
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 19 november 2007 @ 15:51:49 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_54718445
motorbloempje, pas je wel op dat die strippenkaart misschien maar bepaalde tijd geldig is?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54718575
Bibber. Zo, de echo bij de gynaecoloog weer overleefd.... Ik vind dat toch zo'n gedoe hè, naar de gynaecoloog. Zit me altijd af te vragen of je daar nou je bikinilijn voor moet scheren

MB, ik vind dat alsnog best prijzig, 7 euro per keer. Bij de sportschool waar ik nu zit, kun je kiezen tussen maand- halfjaar- en jaarabonnementen, en als je in een keer betaalt krijg je korting. Ben nu een euro of 35 in de maand kwijt, met een halfjaar (en wie weet gaan we daarna wel verhuizen).
Wanneer ga je voor t eerst sporten?
pi_54718910
@ Riann, freecell en TARA: bloos

Tori Amos M'n heldin

@Troel en Coldfeet: ik begin ook wat te twijfelen.. misschien dat ik morgenochtend gewoon de eerste keer evy ga lopen... en wacht met sporten tot ik een studentenpas heb... en dan in nijmegen gaan spinnen daar hebben ze universitair sportcentrum enzo...
Ja doei.
pi_54722699
Wat eten jullie als bijvoer als je op een dag echt te weinig gegeten hebt? Liefst gezond en niet al te vet (als ik 's avonds vet eet, krijg ik snel buikpijn. Wel nuttig, ga ik iig geen chips knagen )

Ik dacht dat ik wel goed zat, maar mijn avondmaaltijd was dusdanig laagcalorisch uitgevallen (lang leve de eetmeter, anders was het me niet opgevallen) dat ik er nog wel wat bij moet eten.
Ik ben al aan de sinaasappelsap. Iemand nog andere suggesties?
Helaas is mijn fruit op, dus dat ik geen optie.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 november 2007 @ 20:21:24 #148
13151 crew  Rewimo
pi_54723719
Misschien iets van yoghurt of kwark? Met fruit wilde ik zeggen maar dat heb je dus niet
  maandag 19 november 2007 @ 20:22:16 #149
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54723728
noten
pi_54723781
you have very niiiiice nuts
Ja doei.
  maandag 19 november 2007 @ 21:38:14 #151
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54725771
Die notendame is leuk

Joepie, we hebben hier weer water, na 2 uur zonder gezeten te hebben. Dat was wel even onhandig. Finn was net helemaal blij dat het tijd was om in bad te gaan en toen kwam er dus niks meer uit de kraan. Arm manneke, want gisteren hadden we het badje maar even laten zitten omdat het al zo laat was en hij doodop was (we hadden eters en hij had zich lekker voor ze uitgesloofd ). Nu dus morgenochtend maar in bad, als we dan nog steeds water hebben
  maandag 19 november 2007 @ 21:54:22 #152
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54726278
Ik stond ooit onder de douche met mijn haar vol shampoo toen het water ophield te stromen, heel erg vervelend Jojogirl. Ik zou Finn ook maar niet meer uit bed halen voor zijn badje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')