Een tollend topic vol gekalkt volk. Zou ik ook niet doen.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Daar kun je ook weer hele topics over volkkalken (nee, ga ik niet doen). Want hoe tollerant moet je als liberale democratie zijn tegenover de intolleranten?
Duidelijk een bewonderaar van Drenthe's middel...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Drenthe.... what a waist!
Met grote woorden weg uit NL en gaat snoeperhard op zijn bek (blijft jammer dat Nederlandse "kwaliteit" op die manier ten onder gaat).
Hopenlijk vind ie een mooie club!
Dat klootjesvolk van tegenwoordig, dat klooit maar een beetje aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:50 schreef Semisane het volgende:
Tja...je wilt een liberaal systeem...dat gaat never de nooit niet lukken zolang het klooitjes volk op de CDA en PVDA blijven stemmen he.
En dan deze reactie:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:27 schreef Carolientjuh het volgende:
ik wil mijn haar ontkleuren, kan ik dat op ongewassen haar doen? of moet mijn haar gewassen zijn, en geen haarcondicener te hebben gebruikt?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:00 schreef Cheiron het volgende:
Ik kan wel raden welke kleur er verborgen zal worden..
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
Gezeik over borsten en reten dat me de nek uit hangt
Wel gezellig dat ze met z'n tweetjes zijn. Kunnen ze leuk ezelsbruggetjes bedenken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:27 schreef Billary het volgende:
Gewoon een stokpaartje dat bijna altijd opgaat? maar er zijn altijd uitzonderingen? Maar goed toepasbaar in het algemeen.
Twee stuks, waarvan een origineel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:54 schreef Inekris het volgende:
[..]
Neen, de eisen zijn de eisen uit de wetgeving die Cohen heeft geïntroduceerd, en met grote moeite door het parlement heeft geloosd. Die zelfde wetgeving, die overigens ruim voordat Fortuyn heibel begon te schoppen, maakt hereniging moeilijker en remigratie makkelijker.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die eenzaamheid is niet zo gek als ze zich zo irritant gedraagt![]()
uiteindelijk kwets je haar toch want vroeg of laat klap je uit de schoolbank, dan liever vandaag dan morgen ...
Volgens mij is dat al jaren een geaccepteerde spelling, sterker nog, het wordt meer gebruikt dan 'gadverdamme'.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:09 schreef DaMart het volgende:
Gatverdamme!
TS ziet er geen gad in?.
Heftig!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Niet alleen de waan van de dag, maar ook het weer van de dag is tegenwoordig bepalend wat voor belasting er geheft wordt.
Rijger.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
EN BEN JE NU BLIJ??!!
Je leven is weer verreikt, jongeman!
Geen da(n)kquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:51 schreef Sakura het volgende:
Tsja, sommige zetten een haantje op hun dank als windvaan, andere huren een kraan
Die mogen ook.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:40 schreef Biancavia het volgende:
Da's gewoon een typefout.
Wroeg of laat krijg je spijt...quote:Op zondag 13 januari 2008 20:18 schreef kiwiholland het volgende:
Eens komen de vroegingen en gaat er iemand praten.
Ook de spelling is gedegredeerd...quote:Op zondag 13 januari 2008 01:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Eens, kutstadje van 140.000 inwoners en degredatiekandidaad. Heeft ook niet echt een naam in het voetbal. Kan je net zo goed naar Alkmaar wat dat betreft.
Eeuwig zonde.....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:43 schreef plak-band het volgende:
om t kwartier is wel heel erg :| mischien is zondevoeding een oplossing
Een begreipeleike fout, niks om je voor te schamen.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:26 schreef SunChaser het volgende:
de Fontijn van de Jeugd
Pijnigingsmiddel.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:14 schreef DroogDok het volgende:
Rijnigingsmiddel voo koffiezet apparaten. Werkt bij mij prima in de waterkoker
Aanzetten tot het aanzetten tot haat?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:49 schreef Morendo het volgende:
Als we nu afspreken dat dat Geboefti stopt met aanzetten tot opruiing en Geert geen film over de koran maakt maar over Wimpie Bosboom, kunnen we dan weer vredig samenleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |